potrzebuję naprawdę dobrej porady ! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-28, 15:38   #1
justi_86
Raczkowanie
 
Avatar justi_86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 125
Exclamation

potrzebuję naprawdę dobrej porady !


Witam was wszystkie !
zawsze czytalam wasze watki ale teraz mam pyt i chcialabym wiedziec co byscie mi doradziły

Ogólnie jestem ciemną blondynką, pewnego razu pofarbowalam włosy na czarno , potem wiele razy je rozjaśniałam i próbowalam zejsc do swojego naturalnego koloru, w wyniku wielu prób i zniszczenia włosow, znow pofarbowalam włosy na czarno... sa w opłakanym stanie, wiem ze najlepszym razie najlepiej je obciąć ale tak długo hodowalam ze nie ma mowy.. jak sa mokre ciągną sie jak guma... kiedys na podobny stan wlosow pomogla mi henna treatment waax , i teraz moje pyt.:
jaka powinnam uzywac henne treatment waax do wlosow jasnych czy ciemnych?? kupilam do ciemnych ale nie wiem czy dobrze zrobilam skoro ogolnie jestem blondynką, i czy znacie sposoby na ratowanie suchych zniszczonych i popalonych wlosow na maaxa... tak by je oddzywic i by przestaly byc takie suche????

prosze o jakies doradzenie
__________________
"Dotknij moich zimnych warg,
by zrozumieć bogactwo milczenia..."



justi_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 15:48   #2
agniesia blondi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: wroclaw
Wiadomości: 463
Dot.: potrzebuję naprawdę dobrej porady !

wax do ciemnych wlosow NIE PRZYCIEMNIE ICH , ten do jasnych jedynie moze troszkerozjasnia, choc ja ,osobiscie tego nie zauwazylam(mam ten do jasnych), proponuje moze stosowanie gleboko nawilzajacych odzywek (po kazdym myciu i trzymanie ich dluzej niz zaleca producent), poza tym stosowanie olejku rycynowego i nafty przynosi dobre re4zultaty, ale to wszuystko nie dzieje sie od razu, potrzeba czasu i systematycznosci.
agniesia blondi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 15:51   #3
justi_86
Raczkowanie
 
Avatar justi_86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 125
Dot.: potrzebuję naprawdę dobrej porady !

aha czyli dobry kupiłam, ten do ciemnych
jak uzylam kiedys nafty to wydawalo mi sie ze jeszcze bardziej je wyszuszyło (włosy) wiec sama nie wiem.
a czy ktos tez mial wlosy w takim stanie i udalo mu sie bez obcinania z tego wybrnąć?
__________________
"Dotknij moich zimnych warg,
by zrozumieć bogactwo milczenia..."



justi_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 19:29   #4
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: potrzebuję naprawdę dobrej porady !

Cytat:
Napisane przez justi_86 Pokaż wiadomość
aha czyli dobry kupiłam, ten do ciemnych
jak uzylam kiedys nafty to wydawalo mi sie ze jeszcze bardziej je wyszuszyło (włosy) wiec sama nie wiem.
a czy ktos tez mial wlosy w takim stanie i udalo mu sie bez obcinania z tego wybrnąć?

Po pierwsze : NIE MA czegos takiego jak WAX do CIEMNYCH WŁOSÓW, to poprostu jedna z pierwszych jego wersji, przeznaczona dla kazdego rodzaju i koloru włosów, nazwana została tak (nie wiedziec czemu) po tym jak pojawił się Wax dla BLONDYNEK ( dla blondynek bo z dodatkiem rumianku) W związku z tym Wax w brazowym opakowaniu W OGÓLE nie wpływa na kolor włosów. A ponieważ masz włosy czarne to bez róznicy jakiego byś użyła ( ten z rumiankiem nie da żadnego lepszego czy gorszego efektu na ciemnych włosach).

Po drugie : jestem osobą , która tak jak Ty wielokrotnie schodziła z czarnego a potem zawiedziona wracała do niego, az do czasu...5 miesięcy temu stałam się blondynką ( po 4 miesiącach przyznam dość kosztownych jak dla mnie działań) i włosy miałam po umyciu jak guma ( choc o dziwo nie wyglądały na zniszczone i błyszczały. Pozbyłam sie tego efektu, ale znów wiazało się to dla mnie z kosztami : uzywałam Waxa ( bo mam go na półce od chyba 6-7 lat, oczywiście nie to samo opakowanie ,codziennie myłam włosy używając do tego szamponu Loreal Absolut repair ( do nabycia u fryzjera lub, taniej, na allegro) lub Matrix Biolage wzmacniający ( fryzjer, allegro) a do tego maska z tych samych serii. Po miesiacu włosy wróciły do normy , dziś po 5 miesiącach , moge uzywac już lżejszych odzywek, znów odstawiłam Wax, a maskę zakładam co 3 dni ( profilaktycznie , bo czesto farbuje odrosty i zostałam już przy kosmtyach profesjonalnych.
__________________
"Well-behaved women rarely make history."

Marilyn Monroe
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 21:03   #5
justi_86
Raczkowanie
 
Avatar justi_86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 125
Dot.: potrzebuję naprawdę dobrej porady !

Dzięki za długa odpowiez poprostu bałam się ze nie da sie juz nic zrobic z wlosami ale skoro tobie sie udało to super
tez bede musiala sobie kupic to co napisalas o tym szamponie i maskę
i jak dojda chociaz do normalniejszego stanu to bede myslala nad przemiana w blond ale napewno juz nie sama ale u fryzjera )))
juz nie chce miec wszystkich kolorow swiata na glowie
__________________
"Dotknij moich zimnych warg,
by zrozumieć bogactwo milczenia..."



justi_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 21:21   #6
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: potrzebuję naprawdę dobrej porady !

Cytat:
Napisane przez justi_86 Pokaż wiadomość
Dzięki za długa odpowiez poprostu bałam się ze nie da sie juz nic zrobic z wlosami ale skoro tobie sie udało to super
tez bede musiala sobie kupic to co napisalas o tym szamponie i maskę
i jak dojda chociaz do normalniejszego stanu to bede myslala nad przemiana w blond ale napewno juz nie sama ale u fryzjera )))
juz nie chce miec wszystkich kolorow swiata na glowie
Powodzenia, to jest do zrobienia
__________________
"Well-behaved women rarely make history."

Marilyn Monroe
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:20.