Problemy po solarium - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-29, 16:10   #1
_za_po_ra
Przyczajenie
 
Avatar _za_po_ra
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 25

Problemy po solarium


Biegam po forum i sie zastanawiam gdzie umiescic mój watek...postanowiłam tutaj.....moim problemem jest uporczywe swedzenie nóg od kolan w dól centralnie w okolicy kosci.Zdaza sie czasami tak ze swedzi mnie całe ciało a czasem pojawia sie w okolicy dekoltu i czasem na twarzy tradzik.Wszystko to dzieje sie po wizycie w solarium.Czy ktos ma podobne doswiadczenia ??Bede wdzieczna o podzielenie sie ze mna swoimi spostrzezeniami a moze i doswiadczeniami
_za_po_ra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 16:21   #2
Silly
Zadomowienie
 
Avatar Silly
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: *:*Ibiza*:*
Wiadomości: 1 168
Dot.: Problemy po solarium

ja na solarium chodze od 10 lat,nigdy mi sie takie cos nie zdazylo zeby mnie swedziala skora ale mam kolezanke ktora po wizycie w solarium zawsze sie drapala i jak poszla z tym do dermatologa stwierdzono u niej grzybice skory Grzybica skory powstala u niej po tym ze Panie w solarium nie czyszcza dokladnie lozek lekarz przepisal jej masc i zabronil chodzic przez 4 tygodnie na solarium
__________________
Silly


Silly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 16:27   #3
Aga21Aga
Raczkowanie
 
Avatar Aga21Aga
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Grudziądz
Wiadomości: 265
Dot.: Problemy po solarium

Ja nie spotakałam się osobiście z taką przypadłością... kiedyś chodziłam na solarium dosyć często ( pracowałam w solarium), ale nigdy mi się nic takigo nie przytrafiło...
Aga21Aga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 17:46   #4
_za_po_ra
Przyczajenie
 
Avatar _za_po_ra
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 25
Dot.: Problemy po solarium

Sylly moze cos w tym jest?!Ale zastanawia mnie czy twoja kolezanka miała jakies zmiany skórne przed solarium jezeli to była grzybica??Czy sam świad moze oznaczas grzybice bez jakichkolwiek widocznych zmian??........ chyba nie omieszkam odwiedzic dermatologa
_za_po_ra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-29, 19:15   #5
Soft
Wtajemniczenie
 
Avatar Soft
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 535
Dot.: Problemy po solarium

Może to byc grzybica jak wczesniej napsiały dziewczyny albo moze poprostu twoja skora gdy sie opali to swedzi??
__________________
"Pokusa to perfumy, które wdycha się tak długo, az człowiek zapragnie mieć flakon"
Jean-Paul Belmondo


Wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=43332094 #post43332094
Soft jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 14:43   #6
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Problemy po solarium

moze byc tez to przyczyna np tabl hormonalych czy zazywania wew czy zew fototoxycznych produktow polecam wapno do picia i odganiczenie wizyt
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 17:22   #7
marciszonek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 456
GG do marciszonek
Dot.: Problemy po solarium

Cytat:
Napisane przez Emilia1 Pokaż wiadomość
moze byc tez to przyczyna np tabl hormonalych czy zazywania wew czy zew fototoxycznych produktow polecam wapno do picia i odganiczenie wizyt
wapno koniecznie.
nie zapomninaj o balsamach, moze skora Ci sie przesusza
tradzik wbrew pozorom nie wyskakuje tylko jak skora jest tlusta ale takze jesli ja zbytnio przesuszymy, wtedy zaczyna sie bronic i wydziela dużo, hmm, tłuszczyku-łoju
marciszonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 19:40   #8
sloneckoo
Zadomowienie
 
Avatar sloneckoo
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1 865
GG do sloneckoo
Dot.: Problemy po solarium

moze wystaraczajaco nie nawilzylas skory po solarium i dlatego swedzi ??
__________________
zapraszam na wymianę: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=725984
sloneckoo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 21:05   #9
_za_po_ra
Przyczajenie
 
Avatar _za_po_ra
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 25
Dot.: Problemy po solarium

Nie zazywam tab hormonalnych i nawet nie naduzywam solarium byłam zaledwie 4 razy ....mysle ze chyba przychyle sie do suchej skóry lub nie daj boze jakiejs paskudnej choroby , a moze ja jestem uczulona na pronienie które wydobywa sie z lamp Tak czy siak dzieki za odzew....buziaczki i pozdrawiam
_za_po_ra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 22:17   #10
pakosta
Wtajemniczenie
 
Avatar pakosta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 912
Dot.: Problemy po solarium

A może to uczulenie na te środki którymi dezynfekowane są łóżka? Spróbuj tuby, tam nie dotykasz ciałem niczego.

Albo po prostu zrezygnuj z solarium na rzecz samoopalaczy - bo opalenizna kosztem swędzenia to chyba przesada...
pakosta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-30, 22:40   #11
_za_po_ra
Przyczajenie
 
Avatar _za_po_ra
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 25
Dot.: Problemy po solarium

Do tej pory uzywałam własnie balsamów samoopalajacych na całe ciało,lecz najnormaniej mi sie zbrzydły poszłam na łatwizne która chyba mnie niezle kosztuje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: gif linie018[1].gif (14,8 KB, 5 załadowań)
_za_po_ra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 08:38   #12
nadia07
Zakorzenienie
 
Avatar nadia07
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 561
GG do nadia07
Problemy po solarium - prosze o pomoc.

Witam. Wiem ze o tym bylo juz wiele watkow, ale nie znalazlam odpowiedzi na wszystkie nurtujace mnie pytania. Dlatego zakladam nowy. (pod watek innej wizazanki tez nie chcialam sie podpinac)
A wiec tak, przez moja wlasna glupote <sciana> teraz cierpie.
Przez ponad rok sie nie opalalam: ani na sloncu ani tym bardziej na solarium (od tego czasu biore tabletki antykoncepcyjne CIlest)
Po zapewnieniach Pani ginekolog, ktora powiedziala, ze moge sie opalac i zadnych skutkow ubocznych (czytaj : plam) nie bedzie, postanowilam isc ladnie sie opalic (zbliza sie slub siostry i studiowka)
No i to byl najwiekszy blad mojego zycia :/!!
Kabina ponoc miala byc nie rozgrzana, wiec ze swoja piekna porcelanowa cera poszlam na 9 minut na solarium :O
Efekty tego sa takie : Lekko poparzona na calym ciele..ale to maly pikus, od wczoraj juz zeszlo.
Gorszym efektem jest caly wyglad mojej twarzy.
Bardzo zarumieniona w szczegolnosci 1 policzek i nierownomiernie opalona (stalam prawidlowo, wiec to najwidoczniej efekty mojej skory )
Lewy policzek mam bardzo poparzony i na dodatek widze juz przebarwienia.. dwie ciemniejsze plamki.
Nos opalony z kazdej strony inaczej : z jednej rozowy, po srodku czerwony a z drugiej strony prawie bielusku!!)
Drugi policzek jest lekko zarozowiony ale.. tez widze malenska ciemniejsza plamke.. i na doatek wieksza podluzna biala plame wogole nie opalona :/
Wiadome ze teraz zaluje ze wogole cos mnie podkusilo na to solarium.. :/
Madry polak po szkodzie.. wiec teraz zostaje mi zadanie kilka pomocnych mi pytan, na ktore mam nadzieje odpowiecie.
Czy krem vischy na przebarwienia jest dobry?
Czy kiedy skora sie lekko zregeneruje po prau dniach, moge uzywac peelingu, by opalenizna zeszla? Czy peeling pomoze wrocic mi do mojej jasnej cery?
Czy mozecie polecic dobry krem przeciw poparzeniom?
Czy mozecie polecic jakiegos lekarza dermatologa w Krakowie? Ktory przyjal by dosc szybko?

Prosze o odpowiedzi i opisywanie waszych przypadkow jesli mialyscie z takimi stycznosc
__________________
nadia07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 09:22   #13
naked21
Wtajemniczenie
 
Avatar naked21
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Heaven
Wiadomości: 2 029
GG do naked21
Dot.: Problemy po solarium - prosze o pomoc.

kochana, chciałabym Ci pomóc jednak nie byłam nigdy w takiej sytuacji.. ale często zaglądam na forum kosmetyczne i jest tu podoby wątek, w którym dziewczyny opisują co robic po nieudanej wizycie w solarium.
Ty sie po prosty poparzyłaś, teraz musisz przeczekać aż poparzenie zejdzie (idź do apteki po jakąś maść) a jeśli chodzi o przebarwienia to póki co nie szoruj twarzy ani ciała pilingami po pogorszysz sytuację, możliwe że to nie przebarwienia ale nierówna opalenizna, wiec nie stosuja narazie żadnych kremów przeciw przebarwieniom.

z mojego doswiadczenia nie polecam solarium- ja mimo łatwości opalania wolę słoneczko, po solarium mam pamiątke w postaci mnóstwa pieprzyków zimą polecam stosowanie samoopalacza np L'oreal ublime Bronze. jest świetny a efekt po 1 użyciu jak po 2 tyg w solarium.

pozdrawiam
__________________
"Lubię ten stan, rozkoszne sam na sam. Cisza i ja. Cisza, ja i czas(...)"
naked21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 09:44   #14
nadia07
Zakorzenienie
 
Avatar nadia07
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 561
GG do nadia07
Dot.: Problemy po solarium - prosze o pomoc.

Cytat:
Napisane przez naked21 Pokaż wiadomość
kochana, chciałabym Ci pomóc jednak nie byłam nigdy w takiej sytuacji.. ale często zaglądam na forum kosmetyczne i jest tu podoby wątek, w którym dziewczyny opisują co robic po nieudanej wizycie w solarium.
Ty sie po prosty poparzyłaś, teraz musisz przeczekać aż poparzenie zejdzie (idź do apteki po jakąś maść) a jeśli chodzi o przebarwienia to póki co nie szoruj twarzy ani ciała pilingami po pogorszysz sytuację, możliwe że to nie przebarwienia ale nierówna opalenizna, wiec nie stosuja narazie żadnych kremów przeciw przebarwieniom.

z mojego doswiadczenia nie polecam solarium- ja mimo łatwości opalania wolę słoneczko, po solarium mam pamiątke w postaci mnóstwa pieprzyków zimą polecam stosowanie samoopalacza np L'oreal ublime Bronze. jest świetny a efekt po 1 użyciu jak po 2 tyg w solarium.

pozdrawiam
Dziekuje CI bardzo za odpowiedz.
Problem w tym ze kiedys tez mialam problemy z zarozowionymi policzkami i bialymi dwoma dosc duzymi plamkami ktore bylo trudno zatuszowac.. nigdy nie wiedzialam od czego to.. a teraz juz wiem.. to nieszczesne solarium
Ale w sumie odkad zaczelam stosowac gabeczki peelingujacej z oriflame to po miesiacu kolor policzkow mialam taki jak te biale nieopalone plamki - jednolity.

Ja tez wiedzialam zeby nie chodzic..rok tego nie robilam a tu mnie cos podkusilo i to na tyle minut - zwariowalam
A co do tych przebarwien to widze ze to one bo mam 3 ciemniejsze , okragle plamki no i ta jedna podluzna biala..

A jesli spotkasz sie gdzies z tym watkiem po nieudanej wizycie w solarium, prosze podeslij mi go, bo szukam i znalezc nie moge
__________________
nadia07 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:43.