Długie paznokcie, tipsy a facet? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-01, 19:09   #1
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Question

Długie paznokcie, tipsy a facet?


Jak może się niektórym wydawać dziwne co facet może wiedzieć i chcieć od damskich paznkoci, a jednak. Jako, że jestem facetem i lubie gdy kobieta ladnie wyglada (dziwnie, żeby było inaczej) to tak samo jest z paznokciami. Pytanie do damskiej części grona tego forum: czy dziwne jest coś w tym, że bardzo lubie i strasznie mi sie podobaja długie pazurki? Prosze o szczere wypowiedzi oraz jak to wygląda z waszego punktu widzenia. Dziękuje
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:14   #2
fruzienka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Świdnik
Wiadomości: 1 441
GG do fruzienka
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

wg mnie nic w tym dziwnego wrecz przeciwnie, to bardzo milo kiedy mezczyzna zwraca uwage na pazurki, potrafi je pochwalic. Moj TZ rowniez zwraca uwage na takie rzeczy, moze mu sie udzielilo ode mnie, ale np stojac w sklepie potrafi powiedziec "ale ta dziewczyna obok ma lopatowate tipsy" itp

pozdrawiam
__________________

fruzienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:15   #3
Agoosia
Zakorzenienie
 
Avatar Agoosia
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 568
Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

ziec już myślałam, że będziesz jednym z tych co woląnaturalne, nie ważne czy zdrowe, czy w połowie zjedzone... w imię zasady hehe.

bardzo pochwalam
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:23   #4
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Powiem tak, że paznokcie wcale nie musza byc sztuczne (czy to przyklejane czy żelowe), jeżeli naturalne sa zadbane no i oczywiście długie to napewno bym to bardzo docenił. Tak na marginesie chciałem powiedzić, że jeżeli mowa o tipsach to jednak te żelowe wygladają bardziej naturalnie i jednak ładniej się prezentują niż te klejone.
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:23   #5
ania226
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 117
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

To chyba oczywiste, że każda kobieta chciałaby wyglądać estetycznie, modnie i elegancko.Troszkę dla siebie, troszkę dla facetów, takie są prawa natury.Miło nam eksponować piękne paznokcie pomalowane lakierem. To dobrze że mężczyzni zwracają uwagę na takie wydawałoby się drobiazgi.Lepiej żeby mężczyzna był zadowolony że jego kobieta robi manikiur niż żeby buczał jej w domu że nie ma na co pieniędzy wydawać.
A tak żeby was rozweselić dodam że mojej klientce mąż dał 20 zł na "ręce i nogi". Bez komentarza...
ania226 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:27   #6
fruzienka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Świdnik
Wiadomości: 1 441
GG do fruzienka
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez ania226 Pokaż wiadomość
A tak żeby was rozweselić dodam że mojej klientce mąż dał 20 zł na "ręce i nogi". Bez komentarza...
dobry jest
__________________

fruzienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:32   #7
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Nie wiem czy jestem w mniejszości, ale mowiąc szczerze to jabym nigdy nie żałował pieniędzy (oczywiście z rozsądkiem) na takie "drobiazgi", przecież wkońcu "diabeł tkwi w szczegółach"
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:32   #8
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Tak jak mi podoba się określony ksztalt męskiego tyłeczka czy potylicy, tak facetowi moga podobać sie określone typy pazurków

Nic w tym dziwnego nie widzę.
Tym bardziej, że większosć moich znajomych preferuje wlasnie długie, drapieżne paznokcie
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:43   #9
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Jak wynika z badań: kobiety u facetów w pierwszej kolejności zwracają uwagę na oczy, dłonie i pośladki. Jak wiadomo facet ma troszke szerszy zakres upodobań , ale dla mnie dłonie i paznokcie bardzo dużo mowią o kobiecie, jaka jest i jak sie prowadzi, wcale nie chodzi mi tu o to, że pazurki koniecznie muszą być pomalowane i zdobione, ale żeby były równe i kształtne, po prostu zadbane.
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 21:43   #10
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez ziec Pokaż wiadomość
paznokcie bardzo dużo mowią o kobiecie, jaka jest i jak sie prowadzi,
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 21:46   #11
Agoosia
Zakorzenienie
 
Avatar Agoosia
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 568
Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez awa2001 Pokaż wiadomość
powadzi sie po salonach kosmetycznych
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 21:50   #12
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

hihihi, dzięki Agoosia bo już sie przestraszyłam, że jak sobie źle walnę frencha to wyjdę na chodnikową
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 21:58   #13
Agoosia
Zakorzenienie
 
Avatar Agoosia
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 568
Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez awa2001 Pokaż wiadomość
hihihi, dzięki Agoosia bo już sie przestraszyłam, że jak sobie źle walnę frencha to wyjdę na chodnikową
no wiesz ,na wszelki wypadek zaiwestuj w paski :p
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 22:33   #14
Monicoor
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 496
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

szkoda ze moj TZ nie lubi dlugich pazurkow
bo mu sie wbijaja w skorke
__________________
największa jędza w tym kurniku !!!
Monicoor jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 22:54   #15
agutek1984
Raczkowanie
 
Avatar agutek1984
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Sandomierz/Rzeszów
Wiadomości: 281
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

a mój jak miałam krótkie to mówił że za krótkie, a jak teraz mam sliczne długie tipsiki to tez źle bo go drapia....oooojjj drapią....
agutek1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 23:26   #16
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez Monicoor Pokaż wiadomość
szkoda ze moj TZ nie lubi dlugich pazurkow
bo mu sie wbijaja w skorke

No a Ci "ode mnie" wlaśnie lubią wbijanie w skórkę


Fiu fiu jak to ja się zresztą " prowadzić" muszę , skoro noszę paznokcie jakie noszę....
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 06:28   #17
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez Agoosia Pokaż wiadomość
powadzi sie po salonach kosmetycznych
Nie mowie o tym, że musza być odrazu jak od kosmetyczki, ale jeżeli widać jak lakier odchodzi to po prostu tragedia
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 07:42   #18
spray
KWC
 
Avatar spray
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 6 017
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

generalnie faceci są tacy, że to co ładne i zadbane-tego nie widzą ( po prostu przyjmują za oczywisty fakt i nie dostrzegają) Za to wszelkie objawy zapuszczenia się, w tym brzydkie pazury- to widzą od razu..
spray jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 08:06   #19
Monicoor
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 496
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

spray otóżto !! CHociaz nie raz mi sie zdarzylo jestesmy w towarzystwie z TZ i ktoras dziewcz. zwrocila uwage na moje dlugie paznokcie itd itp...a TZ ' no a patrz jak sobie je ladnie wymalowala " -z dumąNiestety czasem uczestniczy w procesie ich malowania, bo przyjezdza do mnie bez zapowiedzi, i potem czeka az je pomaluje 1,5 h, potem jak wyschna te wszystkie ozdoby....cierpi bo nawet mnie dotknac nie mozna
__________________
największa jędza w tym kurniku !!!
Monicoor jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 08:36   #20
Agoosia
Zakorzenienie
 
Avatar Agoosia
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 568
Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez ziec Pokaż wiadomość
Nie mowie o tym, że musza być odrazu jak od kosmetyczki, ale jeżeli widać jak lakier odchodzi to po prostu tragedia
jak jeszcze nie nosiłam żelu (..... ) to wystarczył jeden wypad do szkoły, umycie rąk w wc i już nie miałam pół lakieru na paznokciach.
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 14:20   #21
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Oj dziewczyny nie wchodzcie tak bardzo na mnie. Nic nie mówilłem, że nie doceniam starań i pracy jaką trzeba włożyć, żeby wszysko było idealne. Przecież to działa w dwie strony, wy też nie lubicie pewnych rzeczy w facecie, napewno zwracacie uwagę na coś, nie?
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 14:26   #22
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Ziec, ale my absolutnie nie odważyłybyśmy się na Ciebie wejść, chodzi mi tylko o tym, że nie odważyłabym się oceniać jak się prowadzisz patrząc na Twoją grzywkę lub jej brak )))
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 14:32   #23
elaine-blath
Zakorzenienie
 
Avatar elaine-blath
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 9 897
GG do elaine-blath
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Ziec to bardzo normalne... np moj TZ podobnie spoglada na kobety.. juz kilka rayz bywalo ze laska powalala swoja uroda nie tylko facetow ale i babki ale wystarczylo ze dojrzal ze ma zaniedbane badz ogryzione paznokcie. KONIEC!! nie istniala...juz dla niego.
Do tej pory tak jest ze moge pojsc do fryzjera sciac wlosy (z dlugosci do pasa na do ramion) on tgo nie zauwazy ale wystarczzzy ze pomaluje paznokcie, zmienie wzorek albo cos to od razu...))
__________________
Zawsze i na wieczność uczyńmy z życia święto

https://instagram.com/rudymspojrzeniem
http://www.rudymspojrzeniem.pl

Galeria pazurkowa:
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=1692
elaine-blath jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 14:57   #24
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

elaine-blath trafiłaś w to o co cały czas mi chodziło, dziękuję
Oczywiście nie zawsze i nie w każdej sytuacji można zadbać o wszystko bo rożnie bywa w życiu, ale chodzi tak ogolnie.
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 15:10   #25
elaine-blath
Zakorzenienie
 
Avatar elaine-blath
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 9 897
GG do elaine-blath
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

) no tak czytajac to co piszesz skojarzylo mi sie z moim TZ czasami to wyglada jak obsesja:P
__________________
Zawsze i na wieczność uczyńmy z życia święto

https://instagram.com/rudymspojrzeniem
http://www.rudymspojrzeniem.pl

Galeria pazurkowa:
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=1692
elaine-blath jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 15:39   #26
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Taka malutka obsesyjka, oczywiście w sensie pozytywnym Zreszta takie dłuuugie pazurki to bardzo na mnie działąja.. (nie wiem jak u innych).
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 15:47   #27
elaine-blath
Zakorzenienie
 
Avatar elaine-blath
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 9 897
GG do elaine-blath
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

hyhy no wlasnie o tym mowie))
Poogladaj sobie bo tutaj dziewczyny piekne wzorki tworza i czesto na dlugich paznokciach, sa cale watki z paznokciami. Moj TZ chetnie ze mna oglada. Moze zapros tez swoja kobiete:P
__________________
Zawsze i na wieczność uczyńmy z życia święto

https://instagram.com/rudymspojrzeniem
http://www.rudymspojrzeniem.pl

Galeria pazurkowa:
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=1692
elaine-blath jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 18:46   #28
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez elaine-blath Pokaż wiadomość
Moze zapros tez swoja kobiete:P
Nie ma to jak dyskretne badanie terenu
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 19:01   #29
elaine-blath
Zakorzenienie
 
Avatar elaine-blath
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 9 897
GG do elaine-blath
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
Nie ma to jak dyskretne badanie terenu
Hihi no coz...glupio wprost zapytac a mysle ze wspolne ogladanie wzorkow to fajna sprawa (z autopsji) - przynajmniej nie tylko ja ciesze sie do ekranu jak zobacze ladny wzorek.
__________________
Zawsze i na wieczność uczyńmy z życia święto

https://instagram.com/rudymspojrzeniem
http://www.rudymspojrzeniem.pl

Galeria pazurkowa:
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=1692
elaine-blath jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-03, 09:31   #30
ziec
Raczkowanie
 
Avatar ziec
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 71
GG do ziec
Dot.: Długie paznokcie, tipsy a facet?

Oglądanie, może i fajna sprawa, ale wolałbym to robić w "z kimś"...bo wkońcu co mi z tego oglądania skoro i tak nie bede mogł ich podziwiać w realu
__________________
Człowiek lawina
ziec jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:38.