Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy - Strona 160 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-07-30, 21:44   #4771
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez enka999 Pokaż wiadomość
szczotka Tangle Teezer, chyba ta masz na mysli, bo ostatnio tez o niej czytałam
dokładnie ! nawet chciałam ja sobie zamówic na allegro ale stwierdziłam, ze mam grzebień i olewam
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-07-30, 21:46   #4772
enka999
Zadomowienie
 
Avatar enka999
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 1 942
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
dokładnie ! nawet chciałam ja sobie zamówic na allegro ale stwierdziłam, ze mam grzebień i olewam
tez sobie ją chciałam kupic, ale jakoś mi przeszło może kiedys się skuszę
__________________
from skinny to fit

Włosomaniaczka

enka999 jest offline  
Stary 2011-07-30, 22:34   #4773
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

o tangle teezer słyszałam kiedyś na jednym z youtubowych filmików, zastanawiałam się, ale nie wiem czy byłaby lepsza niż te z naturalnego włosia.
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2011-07-30, 22:39   #4774
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
o tangle teezer słyszałam kiedyś na jednym z youtubowych filmików, zastanawiałam się, ale nie wiem czy byłaby lepsza niż te z naturalnego włosia.
no teoretycznie żadną z tych szczotek nie wyrwiesz sobie włosów bo ani tangle teezerem ani tą z naturalnego włosia, naturalne włosie myślę, ze przygładzi ładnie włosy przez co też będą wyglądac na zdrowsze ale jak pojawi sie kołtun to może być problem i tutaj chyba lepiej by sie sprawdził tangle teezer. Chyba, ze nie robia Ci się kołtuny to wtedy możesz spróbować z tym naturalnym włosiem
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-07-30, 22:42   #4775
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 20 172
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Ja nie pamiętam kiedy ostatnio rozczesałam włosy
__________________
natalkaa7522 jest offline  
Stary 2011-07-30, 22:57   #4776
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez natalkaa7522 Pokaż wiadomość
Ja nie pamiętam kiedy ostatnio rozczesałam włosy
czasem wypada rozczesać włosy
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-07-31, 12:16   #4777
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 20 172
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Ale ja nie mam kołtunów, ani nic a potem mam siano, nawet jak rozczeszę mokre. Więc już daaawno przestałam.
__________________
natalkaa7522 jest offline  
Stary 2011-07-31, 15:16   #4778
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez natalkaa7522 Pokaż wiadomość
Ale ja nie mam kołtunów, ani nic a potem mam siano, nawet jak rozczeszę mokre. Więc już daaawno przestałam.

ja sobie ni wyobrażam nie czesać włosów czeszę rano i wieczorem, a jak trzeba to w ciągu dnia też, inaczej mogłabym popostu ściąć na łyso
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2011-07-31, 15:53   #4779
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja sobie ni wyobrażam nie czesać włosów czeszę rano i wieczorem, a jak trzeba to w ciągu dnia też, inaczej mogłabym popostu ściąć na łyso
Bo Natalka ma chyba kręcone włosy ? czy się mylę ? kręconych włosów przeciez się nie czesze a juz bron boże na sucho bo szopa na głowie i siano gwarantowane ! jak juz cos to tylko na mokro ale wizazanki kreconowłose jeśli juz sie czeszą to własnymi dłońmi na mokro i to tyle
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-07-31, 15:56   #4780
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
Bo Natalka ma chyba kręcone włosy ? czy się mylę ? kręconych włosów przeciez się nie czesze a juz bron boże na sucho bo szopa na głowie i siano gwarantowane ! jak juz cos to tylko na mokro ale wizazanki kreconowłose jeśli juz sie czeszą to własnymi dłońmi na mokro i to tyle

ja wie, bo jestem dośc głęboko zapoznana z metodą cg, którą zresztą sama po części stosuję i rozumiem, że Natalka nie powinna czesać włosów na sucho itd, ale mi chodziło tylko o to, że ja i moje włosy by tak nie umiały my się ze szczotką lubimy
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2011-07-31, 17:00   #4781
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 20 172
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Monia, racja. Mam kręcone włosy, więc je tylko rozczochram jak są mokre zeby nie były oklapnięte.

Wczoraj musiałam wysuszyć włosy. Suszyłam zimnym powietrzem, ale mnie to wkurza, bo mam beznadziejną suszarkę, która nie ma przełącznika na zimno, że włacza się i leci zimno, tylko ciągle trzeba trzymać!
__________________
natalkaa7522 jest offline  
Stary 2011-07-31, 17:45   #4782
sylvi300
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi300
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 263
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja nie umiem czesać włosów grzebieniem używam tylko plastykowej szczotki z kulkami na końcach, ale podobno są niezdrowe dla włosów, więc szukam informacji, i chyba jednak z naturalnego włosia sią najlepsze, ale ja próbowałam czesać się taką mojej mamy i nie podoba mi się...ale może się przyzwyczaję
ja mam szczotkę drewnianą, polecam

mam fotki włosów, ale muszę znaleźć kabel do tel :P
__________________
Twoje ciało może wiecej,niz podpowiada Ci Twój umysł



Zapraszam na bloga!!!!

http://tocosalata.blogspot.com/
sylvi300 jest offline  
Stary 2011-07-31, 17:56   #4783
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez sylvi300 Pokaż wiadomość
ja mam szczotkę drewnianą, polecam

mam fotki włosów, ale muszę znaleźć kabel do tel :P

fajnie by było pooglądać
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2011-07-31, 18:16   #4784
martusia205
Zakorzenienie
 
Avatar martusia205
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: z krzesła :)
Wiadomości: 11 764
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
Bo Natalka ma chyba kręcone włosy ? czy się mylę ? kręconych włosów przeciez się nie czesze a juz bron boże na sucho bo szopa na głowie i siano gwarantowane ! jak juz cos to tylko na mokro ale wizazanki kreconowłose jeśli juz sie czeszą to własnymi dłońmi na mokro i to tyle
dokładnie tak! ja czesałam jak prostowałam to grzebieniem a teraz to ja noszę loki
rodzina tż mnie nie poznała
__________________
Wiesz co?... Nawet gdyby został Ci tylko uśmiech i mały palec,to i tak byłbyś mężczyzną mojego życia 



http://suwaczki.slub-wesele.pl/201007032438.html
martusia205 jest offline  
Stary 2011-07-31, 18:59   #4785
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja wie, bo jestem dośc głęboko zapoznana z metodą cg, którą zresztą sama po części stosuję i rozumiem, że Natalka nie powinna czesać włosów na sucho itd, ale mi chodziło tylko o to, że ja i moje włosy by tak nie umiały my się ze szczotką lubimy
musisz kiedyś spróbowac jak mi się włosy same fajnie ułożą wysychając w fajne loki lub fale to też czasem ich nie czeszę bo wiem, ze jak je rozczesze to stracą tą śliczną formę np. wczoraj myłam, slicznie się ułozyły wiec nie czesałam i były sliczne, po nocy jednak tez ładne fale ale juz nie to wiec je przeczesałam i już znowu sa śliczne chyba zalezy od dnia i co nasze włosy po prostu lubią za to ja juz dawno odzwyczaiłam czesać się szczotką z czego się bardzo cieszę, przerzuciłam się na grzebień z szeroko rozstawionymi zębami i od ok. roku nim się czeszę i nie narzekam

coś jeszcze wam chciałam napisac ale zapomniałam

sylvi dawaj to zdjecie !
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-07-31, 19:28   #4786
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
musisz kiedyś spróbowac jak mi się włosy same fajnie ułożą wysychając w fajne loki lub fale to też czasem ich nie czeszę bo wiem, ze jak je rozczesze to stracą tą śliczną formę np. wczoraj myłam, slicznie się ułozyły wiec nie czesałam i były sliczne, po nocy jednak tez ładne fale ale juz nie to wiec je przeczesałam i już znowu sa śliczne chyba zalezy od dnia i co nasze włosy po prostu lubią za to ja juz dawno odzwyczaiłam czesać się szczotką z czego się bardzo cieszę, przerzuciłam się na grzebień z szeroko rozstawionymi zębami i od ok. roku nim się czeszę i nie narzekam

coś jeszcze wam chciałam napisac ale zapomniałam

sylvi dawaj to zdjecie !
ja mam grzebień taki wieeeeelki z szeroko rozstawionymi zębami, ale plastikowy, a czytałam, że takie nie są dobre dla włosów, jak już to drewniane, ale od razu mówie, że ja tam nie wiem. Więc go nie używam, wolę tak samo plastikowo-gumową szczotkę
ale teraz zamówię chyba tą z naturalnego włosia i tangle teezer na próbę i sobie zobaczę...może być tak, że będę musiała zmienić pracę i wtedy będę musiała uważać na kasę, ale teraz jeszcze szybko skorzystam
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2011-07-31, 19:43   #4787
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja mam grzebień taki wieeeeelki z szeroko rozstawionymi zębami, ale plastikowy, a czytałam, że takie nie są dobre dla włosów, jak już to drewniane, ale od razu mówie, że ja tam nie wiem. Więc go nie używam, wolę tak samo plastikowo-gumową szczotkę
ale teraz zamówię chyba tą z naturalnego włosia i tangle teezer na próbę i sobie zobaczę...może być tak, że będę musiała zmienić pracę i wtedy będę musiała uważać na kasę, ale teraz jeszcze szybko skorzystam
wiem właśnie a ja sie czesze plastikowym ale jak będę przy kasie to na pewno kupię sobie drewniany albo chociaż bezszwowy bo to o te szwy chodzi, ze nie są wskazane jutro chyba wydam 50zł na dermatologa (problem z moja twarza nawet po Twoich radach nie zniknał, z reszta po niczyich radach nie zniknął) i do tego wydam kase z karty jak kupie to co mi ten dermatolog zaleci wiec o grzebieniu i innych rzeczach moge zapomniec jak na razie
a czemu bedziesz zmieniac prace jesli to nie tajemnica ? i jesli to nie tajemnica to co to "czas start" w opisie ?
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-07-31, 20:00   #4788
nicole89
Raczkowanie
 
Avatar nicole89
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: high above the skies
Wiadomości: 478
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Hej dziewczyny nie było mnie ostatnio, bo bylam na wakacjach nad morzem zaraz poczytam sobie co pisalyscie w tym czasie
__________________
6.06.2011r. nie prostuję!

62-> 61-> 60-> 59-> 58-> 57-> 56->55-> 54->53-> 52

Pani Magister
nicole89 jest offline  
Stary 2011-07-31, 20:32   #4789
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez nicole89 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny nie było mnie ostatnio, bo bylam na wakacjach nad morzem zaraz poczytam sobie co pisalyscie w tym czasie
czeeeeesc poczytaj, a potem nam opowiedz jak było i jak włosy wytrzymały spotkanie z słoną wodą
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2011-07-31, 21:52   #4790
say-hello
Zakorzenienie
 
Avatar say-hello
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: G
Wiadomości: 11 957
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cześć dziewczyny od jakiegoś czasu przestałam prostować włosy. Nie było to jakieś wielkie rzucanie nałogu, raczej efekt większej ilości wolnego czasu Wolę umyć włosy rano, poczekać aż same wyschną. Ale po przeczytaniu kilku stron waszego wątku zastanawiam się czy nie odstawić prostownicy na zawsze Martwi mnie tylko to, że jak znowu zacznie się rok akademicki to prościej i szybciej będzie pójść spać w mokrych włosach, a rano je wyprostować w 10 minut.. muszę znaleźć na to jakiś dobry sposób, żeby moje włosy rano wyglądały w miarę dobrze bez użycia prostownicy
__________________
2016: 22
2017: 21


23/40

say-hello jest offline  
Stary 2011-07-31, 22:20   #4791
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez say-hello Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny od jakiegoś czasu przestałam prostować włosy. Nie było to jakieś wielkie rzucanie nałogu, raczej efekt większej ilości wolnego czasu Wolę umyć włosy rano, poczekać aż same wyschną. Ale po przeczytaniu kilku stron waszego wątku zastanawiam się czy nie odstawić prostownicy na zawsze Martwi mnie tylko to, że jak znowu zacznie się rok akademicki to prościej i szybciej będzie pójść spać w mokrych włosach, a rano je wyprostować w 10 minut.. muszę znaleźć na to jakiś dobry sposób, żeby moje włosy rano wyglądały w miarę dobrze bez użycia prostownicy
cześć fajnie, ze trafiłas na nasz wątek
jak chodziłam do LO to też myłam na wieczór i kładłam się spac z mokrymi włosami i rano miałam takie coś, ze musiałam je prostować wiec wiem co masz na myśli. Nawet jakies tymczasowe rzucenie prostownicy jest dobre ! a nóz tak się przyzwyczaisz i oswoisz do swojego wyglądu, ze nie będziesz musiała ich prostowac bo po prostu w takich jakie masz naturalnie po wyschnięciu sama sobie bedziesz sie podobac zawsze mozesz umyć troche wczesniej na wieczór zeby zdarzyły podeschnąć i położysz sie spać już z niezupełnie mokrymi włosami, mniej sie wtedy zdeformują
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-07-31, 22:31   #4792
immortal_soul
Raczkowanie
 
Avatar immortal_soul
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 479
GG do immortal_soul
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Ho ho, babki, robimy nowy wątek! Tylko szybko pisać, od kiedy nie prostujecie bo chyba nie będę mogła tego później edytować, tylko przez jakiś czas
__________________
'I never put off till tomorrow, what I can possibly put do the day after.'



nie prostuję i regeneruję od 23.06.2011!

szaleję i obijam się

immortal_soul jest offline  
Stary 2011-07-31, 22:37   #4793
say-hello
Zakorzenienie
 
Avatar say-hello
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: G
Wiadomości: 11 957
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
cześć fajnie, ze trafiłas na nasz wątek
jak chodziłam do LO to też myłam na wieczór i kładłam się spac z mokrymi włosami i rano miałam takie coś, ze musiałam je prostować wiec wiem co masz na myśli. Nawet jakies tymczasowe rzucenie prostownicy jest dobre ! a nóz tak się przyzwyczaisz i oswoisz do swojego wyglądu, ze nie będziesz musiała ich prostowac bo po prostu w takich jakie masz naturalnie po wyschnięciu sama sobie bedziesz sie podobac zawsze mozesz umyć troche wczesniej na wieczór zeby zdarzyły podeschnąć i położysz sie spać już z niezupełnie mokrymi włosami, mniej sie wtedy zdeformują
Powoli zaczynam się przyzwyczajać do naturalnie, lekko pofalowanych włosków myślałam o wcześniejszym myciu, tak jak pisałaś i ewentualnie związaniu w luźny koczek albo warkocz na noc, może wtedy będą mocniej pofalowane. teraz z prawej strony mam fale, a z lewej proste )
__________________
2016: 22
2017: 21


23/40

say-hello jest offline  
Stary 2011-07-31, 23:08   #4794
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez immortal_soul Pokaż wiadomość
Ho ho, babki, robimy nowy wątek! Tylko szybko pisać, od kiedy nie prostujecie bo chyba nie będę mogła tego później edytować, tylko przez jakiś czas
teraz ? nie no chyba musimy dobić tych 5000 postów ale spoko szybko nam to pójdzie bo jakoś fajnie nam się pisze ostatnio
i swoje posty możesz zawsze edytowac, nawet za pol roku


Cytat:
Napisane przez say-hello Pokaż wiadomość
Powoli zaczynam się przyzwyczajać do naturalnie, lekko pofalowanych włosków myślałam o wcześniejszym myciu, tak jak pisałaś i ewentualnie związaniu w luźny koczek albo warkocz na noc, może wtedy będą mocniej pofalowane. teraz z prawej strony mam fale, a z lewej proste )
no to mamy takie same włosy choc przyznam bez bicia, ze czasem odnosze wrazenie, ze to jak one sie faluja, odstaja jakies kosmyki itp. zalezy od tego co na nie nałoze w danym dniu i cos w tym chyba jest, tez tak masz ?
co do warkocza to fakt beda bardziej pofalowane ale tak jak kiedyś gdzieś napisała Bayka jak będziesz zaplatać na noc warkocz to włosy nie moga być mokre, muszą byc już w połowie suche bo inaczej rano się obudzisz, rozplączesz warkocz a wlosy bedą dalej mokre
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-07-31, 23:49   #4795
say-hello
Zakorzenienie
 
Avatar say-hello
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: G
Wiadomości: 11 957
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość


no to mamy takie same włosy choc przyznam bez bicia, ze czasem odnosze wrazenie, ze to jak one sie faluja, odstaja jakies kosmyki itp. zalezy od tego co na nie nałoze w danym dniu i cos w tym chyba jest, tez tak masz ?
co do warkocza to fakt beda bardziej pofalowane ale tak jak kiedyś gdzieś napisała Bayka jak będziesz zaplatać na noc warkocz to włosy nie moga być mokre, muszą byc już w połowie suche bo inaczej rano się obudzisz, rozplączesz warkocz a wlosy bedą dalej mokre
tak, a poza tym takie przetrzymywanie mokrych włosów (czy to pod czepkiem, czy w zaciśniętym warkoczu) jest dla nich niezdrowe
__________________
2016: 22
2017: 21


23/40

say-hello jest offline  
Stary 2011-08-01, 00:06   #4796
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez say-hello Pokaż wiadomość
tak, a poza tym takie przetrzymywanie mokrych włosów (czy to pod czepkiem, czy w zaciśniętym warkoczu) jest dla nich niezdrowe
dokładnie choć wiesz ja wyznaje zasade, ze wszystko co jest z umiarem to nie zaszkodzi. Tak samo jak frytki sa niezdrowe ale jak zjesz je raz na ruski rok to nie wyrzadzą Ci jakichś gigantycznych szkód w organiźmie. Można robić wszytsko tylko bez przesady, no ale to tylko moja zdanie

o kurcze jutro jest pół roku odkąd nie prostuje włosów (może 4-5 razy zgrzeszyłam w przeciagu tego pół roku) dlatego pragnę ogłosic iz jutro rozkręcam impreze na wątku
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-08-01, 00:55   #4797
immortal_soul
Raczkowanie
 
Avatar immortal_soul
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 479
GG do immortal_soul
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90;
teraz ? nie no chyba musimy dobić tych 5000 postów ale spoko szybko nam to pójdzie bo jakoś fajnie nam się pisze ostatnio
i swoje posty możesz zawsze edytowac, nawet za pol roku
A, debilka ze mnie myślałam, że mamy 4900 z kawałkiem, a tu 'dopiero' 4700 wszystko dlatego, że już mnie postraszyłyście nowym wątkiem w takim razie lajcik.

Ja już sama nie wiem, co z tymi moimi włosami! Raz się nad nimi rozpływam, jakie to już ładne i niepuszące się, a raz idzie się załamać ale macie rację, wszystko zależy od dnia, co na nie nałożę itd. Oby było tylko lepiej, mam jeszcze miesiąc do pojawienia się w szkole mogłyby być już dłuuuuugie, to jakoś to może by wyglądało takie pofalowano-pokręcone
__________________
'I never put off till tomorrow, what I can possibly put do the day after.'



nie prostuję i regeneruję od 23.06.2011!

szaleję i obijam się

immortal_soul jest offline  
Stary 2011-08-01, 08:40   #4798
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez immortal_soul Pokaż wiadomość
A, debilka ze mnie myślałam, że mamy 4900 z kawałkiem, a tu 'dopiero' 4700 wszystko dlatego, że już mnie postraszyłyście nowym wątkiem w takim razie lajcik.

Ja już sama nie wiem, co z tymi moimi włosami! Raz się nad nimi rozpływam, jakie to już ładne i niepuszące się, a raz idzie się załamać ale macie rację, wszystko zależy od dnia, co na nie nałożę itd. Oby było tylko lepiej, mam jeszcze miesiąc do pojawienia się w szkole mogłyby być już dłuuuuugie, to jakoś to może by wyglądało takie pofalowano-pokręcone
jeszcze równe 200 postów do konca wątku

jak juz wczoraj pisałam dzisiaj wybija moja rocznica, pol roku temu przestałam prostować moje kłaczki także impreza !



moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-08-01, 08:52   #4799
say-hello
Zakorzenienie
 
Avatar say-hello
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: G
Wiadomości: 11 957
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
jeszcze równe 200 postów do konca wątku

jak juz wczoraj pisałam dzisiaj wybija moja rocznica, pol roku temu przestałam prostować moje kłaczki także impreza !



gratulacje ) po tak długim odstawieniu prostownicy naprawdę widać efekty?
__________________
2016: 22
2017: 21


23/40

say-hello jest offline  
Stary 2011-08-01, 09:10   #4800
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 20 172
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez immortal_soul Pokaż wiadomość
Ja już sama nie wiem, co z tymi moimi włosami! Raz się nad nimi rozpływam, jakie to już ładne i niepuszące się, a raz idzie się załamać ale macie rację, wszystko zależy od dnia, co na nie nałożę itd. Oby było tylko lepiej, mam jeszcze miesiąc do pojawienia się w szkole mogłyby być już dłuuuuugie, to jakoś to może by wyglądało takie pofalowano-pokręcone
Ja też bym chciała już długie. Są takie śliczne

Powiem Wam, że ta silica chyba działa, bo mam podniszczone końcówki tzn. połamane, ale jakby nie odpadają Nie wiem czy rozumiecie. Zawsze jak miałam połamane to wystarczyło przejechać palcami i odlatywało to złamane, a teraz jak nawet pociągne to nie. A dopiero zjadłam jakby jedną sztukę, także są jeszcze 3 to jeszcze się zobaczy

Monia, gratulacje!
__________________

Edytowane przez natalkaa7522
Czas edycji: 2011-08-01 o 09:12
natalkaa7522 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:33.