Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy - Strona 95 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-03-03, 09:39   #2821
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Hej dziewczyny, dolanczam sie do was Juz od jakis 2 tygodni nie prostuje wlosow, podcielam zniszczone wlosy i teraz biore sie za ich pielegnacje.
Musze wam powiedziec, ze na poczatku bylo bardzo ciezko, kiedy pewnego weekendu zdecydowalam, ze nie wyprostuje wlosow to normalnie przez caly dzien przechodzily przez moja glowe mysli- abym siegnela po ta prostownice- chyba bylam uzalezniona od niej. Jednak dalam rade i nie wyprostowalam a prostownice wywiozlam do chlopaka, zeby mnie nie kusilo jak bedzie kolejne spotkanie to zeby prostowac wlosy. I tak narazie 2 tydzien bez prostownicy, moje wlosy lepiej wygladaja, bo nie sa juz takie przesuszone i porozdwajane.
Tez bylam zmuszona podciac koncowki o jakies 4-5 cm poniewaz wlosy byly takie pokruszone i porozdwajane, ze wygladalo to koszmarnie, teraz przynajmniej juz nie mam tych bialych kropek
Jestem taka na siebie zla, ze pozwolilam sobie tak zniszczc wlosy przez glupia prostownice, tym bardziej, ze nie mam jakiejs szopy na glowie po umyciu wlosow wrecz przeciwnie wlosy sie ladnie ukladaja wiec prostownica jest mi na codzien niepotrzebna.
A pozatym zauwazylam, ze juz mi tak sie nie przetluszczaja wloski, bo mylam je ostatnio w poniedzialek a dzisiaj nadal sa puszyste i czysciutkie a przedtem po prostowaniu to po 2 dniach byly juz takie oklapniete i bez zycia.
Sproboje wyprobwac ta maseczke ktora zaproponowala jula smarkula

Edytowane przez uwielbiam_owoce22
Czas edycji: 2011-03-03 o 09:43
uwielbiam_owoce22 jest offline  
Stary 2011-03-03, 09:47   #2822
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez uwielbiam_owoce22 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny, dolanczam sie do was Juz od jakis 2 tygodni nie prostuje wlosow, podcielam zniszczone wlosy i teraz biore sie za ich pielegnacje.
Musze wam powiedziec, ze na poczatku bylo bardzo ciezko, kiedy pewnego weekendu zdecydowalam, ze nie wyprostuje wlosow to normalnie przez caly dzien przechodzily przez moja glowe mysli- abym siegnela po ta prostownice- chyba bylam uzalezniona od niej. Jednak dalam rade i nie wyprostowalam a prostownice wywiozlam do chlopaka, zeby mnie nie kusilo jak bedzie kolejne spotkanie to zeby prostowac wlosy. I tak narazie 2 tydzien bez prostownicy, moje wlosy lepiej wygladaja, bo nie sa juz takie przesuszone i porozdwajane.
Tez bylam zmuszona podciac koncowki o jakies 4-5 cm poniewaz wlosy byly takie pokruszone i porozdwajane, ze wygladalo to koszmarnie, teraz przynajmniej juz nie mam tych bialych kropek
Jestem taka na siebie zla, ze pozwolilam sobie tak zniszczc wlosy przez glupia prostownice, tym bardziej, ze nie mam jakiejs szopy na glowie po umyciu wlosow wrecz przeciwnie wlosy sie ladnie ukladaja wiec prostownica jest mi na codzien niepotrzebna.
A pozatym zauwazylam, ze juz mi tak sie nie przetluszczaja wloski, bo mylam je ostatnio w poniedzialek a dzisiaj nadal sa puszyste i czysciutkie a przedtem po prostowaniu to po 2 dniach byly juz takie oklapniete i bez zycia.
Sproboje wyprobwac ta maseczke ktora zaproponowala jula smarkula
Wytrwałości !
Zapisz sobie gdzieś od kiedy nie prostujesz włosów to Ci będzie łatwiej jak tak spojrzysz w kalendarz i zobaczysz, ze najgorsze już za Tobą
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-03-03, 10:04   #2823
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Dziekuje za wsparcie juz sobie zapisalam od kiedy nie prostuje wlosow
Najgorszy byl piewszy dzien bez prostownicy, bo caly czas mnie kusilo aby wyprostowac wlosy, teraz juz z dnia na dzien jest coraz latwiej a najwazniejsze w koncu zaakceptowalam swoje naturalne wloski
Teraz tylko chce je odzywiac i aby jak najszybciej odroslo to co musialam sciac
Pozdrawiam
uwielbiam_owoce22 jest offline  
Stary 2011-03-03, 10:13   #2824
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez uwielbiam_owoce22 Pokaż wiadomość
Dziekuje za wsparcie juz sobie zapisalam od kiedy nie prostuje wlosow
Najgorszy byl piewszy dzien bez prostownicy, bo caly czas mnie kusilo aby wyprostowac wlosy, teraz juz z dnia na dzien jest coraz latwiej a najwazniejsze w koncu zaakceptowalam swoje naturalne wloski
Teraz tylko chce je odzywiac i aby jak najszybciej odroslo to co musialam sciac
Pozdrawiam
Ja jakbym miała przestać prostowac z dnia na dzień to chyba bym sie popłakała. Przestawałam prostować stopniowo czyli nie wszytskie pasma, nie przejezdżałam prostownicą kilka razy po 1 paśmie tylko raz żeby tylko "przeprostować". I tak jedyne co teraz prostuje to grzywka i jak tylko uroście jakoś do rzuchwy to też przestanę prostowac i ją
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-03-03, 12:10   #2825
zielona89
Raczkowanie
 
Avatar zielona89
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: gdzieś tam na końcu świata
Wiadomości: 86
GG do zielona89
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
Ja jakbym miała przestać prostowac z dnia na dzień to chyba bym sie popłakała. Przestawałam prostować stopniowo czyli nie wszytskie pasma, nie przejezdżałam prostownicą kilka razy po 1 paśmie tylko raz żeby tylko "przeprostować". I tak jedyne co teraz prostuje to grzywka i jak tylko uroście jakoś do rzuchwy to też przestanę prostowac i ją
No właśnie, w moim przypadku to był zły pomysł od razu odstawic prostownicę i wczoraj sie przełamałam i przeciągnęłam włoski prostownicą:mur : a juz tak dobrze mi szło...
__________________
Weszłam na wagę, żeby sprawdzić swój wskaźnik BMI. Ja pier...ę! Jestem za niska:P

Razem od 13.10.2005 r.
Zaręczona od 06.01.2011
Ślub: 12.10.2013 r.
zielona89 jest offline  
Stary 2011-03-03, 12:18   #2826
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez zielona89 Pokaż wiadomość
No właśnie, w moim przypadku to był zły pomysł od razu odstawic prostownicę i wczoraj sie przełamałam i przeciągnęłam włoski prostownicą:mur : a juz tak dobrze mi szło...
Spokojnie, nie wszytsko na raz dziewczyny Duzym sukcesem jest już ograniczenie prostownicy np. do raz w tygodniu albo na jakas okazje jak kino czy jakas kolacja uroczysta trzymam za was kciuki ! a wy trzymajcie za mnie
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-03-03, 12:31   #2827
jula smarkula
Raczkowanie
 
Avatar jula smarkula
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 488
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez uwielbiam_owoce22 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny, dolanczam sie do was Juz od jakis 2 tygodni nie prostuje wlosow, podcielam zniszczone wlosy i teraz biore sie za ich pielegnacje.
Musze wam powiedziec, ze na poczatku bylo bardzo ciezko, kiedy pewnego weekendu zdecydowalam, ze nie wyprostuje wlosow to normalnie przez caly dzien przechodzily przez moja glowe mysli- abym siegnela po ta prostownice- chyba bylam uzalezniona od niej. Jednak dalam rade i nie wyprostowalam a prostownice wywiozlam do chlopaka, zeby mnie nie kusilo jak bedzie kolejne spotkanie to zeby prostowac wlosy. I tak narazie 2 tydzien bez prostownicy, moje wlosy lepiej wygladaja, bo nie sa juz takie przesuszone i porozdwajane.
Tez bylam zmuszona podciac koncowki o jakies 4-5 cm poniewaz wlosy byly takie pokruszone i porozdwajane, ze wygladalo to koszmarnie, teraz przynajmniej juz nie mam tych bialych kropek
Jestem taka na siebie zla, ze pozwolilam sobie tak zniszczc wlosy przez glupia prostownice, tym bardziej, ze nie mam jakiejs szopy na glowie po umyciu wlosow wrecz przeciwnie wlosy sie ladnie ukladaja wiec prostownica jest mi na codzien niepotrzebna.
A pozatym zauwazylam, ze juz mi tak sie nie przetluszczaja wloski, bo mylam je ostatnio w poniedzialek a dzisiaj nadal sa puszyste i czysciutkie a przedtem po prostowaniu to po 2 dniach byly juz takie oklapniete i bez zycia.
Sproboje wyprobwac ta maseczke ktora zaproponowala jula smarkula
Gratuluje tak trzymaj i koniecznie wypróbój tą maseczke bo jest świetna!!

---------- Dopisano o 12:31 ---------- Poprzedni post napisano o 12:22 ----------

Cytat:
Napisane przez zielona89 Pokaż wiadomość
No właśnie, w moim przypadku to był zły pomysł od razu odstawic prostownicę i wczoraj sie przełamałam i przeciągnęłam włoski prostownicą:mur : a juz tak dobrze mi szło...
Nie przejmuj się każdemu się może zdarzyć byle się nagminnie nie powtarzało

Nałoż jakąś odżywke ew maseczke na włoski a, prostownice najlepiej oddaj komuś na przechowanie i będzie dobrze zobaczysz!
jula smarkula jest offline  
Stary 2011-03-03, 12:53   #2828
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

zgadzam sie z jula smarkula Daj komus na przechowanie prostownice, ja np: swoja wywiozlam do chlopaka i problem mam z glowy
A tak to gdybym ja trzymala w domu to kusiloby mnie aby wyprostowac wlosy.
A tak to niemoge wyprostowac bo nie mam jej pod reka
Teraz to przechodze taka faze, ze jak zobacze u siebie jakis rozdwojony wlosek to odrazu ucinam nozyczkami aby nie rozszczepialy sie ku gorze.
Odstawilam rowniez walki rzepowe, nie ma u mnie sensu krecic wlosow bo i tak po 2-3 godzinach wlosy sa proste i nie ma sensu maltretowac ich piankami i lakierami.
Probowalam rowniez sposobu zaproponowanego przez brunettes heart
http://www.youtube.com/watch?v=aRV4-...feature=relmfu
Jednak u mnie to sie srednio sprawdzilo bo wlosy sie puszyly;/
Moglby wyjsc fajny efekt gdybym zakrecila sobie na suche wloski to wtedy by powstaly delikatne i naturalne fale bez efektu szopy.
A teraz znalazlam taki patetnt na moje wlosy, ze po umyciu jak troche podeschna ale sa jeszcze troche wilgotne to przeczesuje je delikatnie grzebieniem i wtedy naturalnie schna w efekcie mam prawie proste wlosy bez efektu szopy.
Ja ostatnio kupilam sobie w naturze maseczke lotona z jedwabiem- sprzedawana jest w takich saszetkach- koszt jednej to jakies -2.19zl.- jest przeznaczona do wlosow zniszczonych i farbowanych- wlosy po niej byly mieciutkie w dotyku, gladziusienkie i slicznie pachnialy- naprawde polecam teraz jak bede w naturze to kupie jeszcze kilka takich saszetek ale wpierw wyproboje tej domowej maseczki zaproponowanej przez was

Edytowane przez uwielbiam_owoce22
Czas edycji: 2011-03-03 o 13:04
uwielbiam_owoce22 jest offline  
Stary 2011-03-03, 12:55   #2829
zielona89
Raczkowanie
 
Avatar zielona89
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: gdzieś tam na końcu świata
Wiadomości: 86
GG do zielona89
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
Spokojnie, nie wszytsko na raz dziewczyny Duzym sukcesem jest już ograniczenie prostownicy np. do raz w tygodniu albo na jakas okazje jak kino czy jakas kolacja uroczysta trzymam za was kciuki ! a wy trzymajcie za mnie
To tak jak z paleniem papierosów, nie da rady od razu odstawic.
Trzymam kciuki

---------- Dopisano o 12:55 ---------- Poprzedni post napisano o 12:54 ----------

Cytat:
Napisane przez uwielbiam_owoce22 Pokaż wiadomość
zgadzam sie z jula smarkula Daj komus na przechowanie prostownice, ja np: swoja wywiozlam do chlopaka i problem bedziesz miala z glowy
A tak to gdybym ja trzymala w domu to kusiloby mnie abym wyprostowala wlosy.
A tak to niemoge wyprostowac bo nie mam jej pod reka
Teraz to przechodze taka faze, ze jak zobacze u siebie jakis rozdwojony wlosek to odrazu ucinam nozyczkami aby nie rozszczepialy sie ku gorze.
Miałam to zrobić, oddać mamie ale jakos tak wyszło że zapomniałam...
__________________
Weszłam na wagę, żeby sprawdzić swój wskaźnik BMI. Ja pier...ę! Jestem za niska:P

Razem od 13.10.2005 r.
Zaręczona od 06.01.2011
Ślub: 12.10.2013 r.
zielona89 jest offline  
Stary 2011-03-03, 16:13   #2830
sylvi300
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi300
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 263
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

ja odstawiłam z dnia na dzień i od tamtej pory nie prostowałam, a co do oleju kokosowego to po pierwsze ma boski zapach nie to co Amla, przy której razem z TŻtem się dusimy hehe po drugie fajnie nawilża włosy, są miękkie i gładkie, nic więcej nie powiem bo miałam ją raz na noc.
__________________
Twoje ciało może wiecej,niz podpowiada Ci Twój umysł



Zapraszam na bloga!!!!

http://tocosalata.blogspot.com/
sylvi300 jest offline  
Stary 2011-03-03, 18:02   #2831
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

olej kokosowy pewnie zamawialas przez allegro? bo podobno w aptece jest dostepny jedynie olejek rycynowy.
uwielbiam_owoce22 jest offline  
Stary 2011-03-03, 18:28   #2832
sylvi300
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi300
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 263
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez uwielbiam_owoce22 Pokaż wiadomość
olej kokosowy pewnie zamawialas przez allegro? bo podobno w aptece jest dostepny jedynie olejek rycynowy.
Nie, kilka postów wcześniej już pisałam, że znalazłam u siebie w sklepie wegetariańskim, olej firmy efavit
__________________
Twoje ciało może wiecej,niz podpowiada Ci Twój umysł



Zapraszam na bloga!!!!

http://tocosalata.blogspot.com/
sylvi300 jest offline  
Stary 2011-03-03, 22:30   #2833
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

A ja się chyba wybiorę do reala lub innego takiego większego sklepu i rozejżę się tam za olejami, w tym i za kokosowym
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-03-04, 18:05   #2834
foreverlove
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 36
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

nie prostuję już od jakiegoś 1,5 miesiąca jestem z siebie dumna, z dnia na dzień przestałam i jakoś mnie nie kusi
też mam nadzieje ze szybko mi odrośnie to co musiałam ściąć
foreverlove jest offline  
Stary 2011-03-04, 19:47   #2835
sylvi300
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi300
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 263
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
A ja się chyba wybiorę do reala lub innego takiego większego sklepu i rozejżę się tam za olejami, w tym i za kokosowym
i jak tam, dorwałaś jakieś fajne oleje?
__________________
Twoje ciało może wiecej,niz podpowiada Ci Twój umysł



Zapraszam na bloga!!!!

http://tocosalata.blogspot.com/
sylvi300 jest offline  
Stary 2011-03-04, 19:54   #2836
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez sylvi300 Pokaż wiadomość
i jak tam, dorwałaś jakieś fajne oleje?
Nie moge się zebrać Miałam tyle nauki na weekend, ze szok
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-03-05, 11:00   #2837
martusia205
Zakorzenienie
 
Avatar martusia205
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: z krzesła :)
Wiadomości: 11 764
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

heej piszę tu pierwszy raz,bo od wczoraj czytałam wasz wątek,niestety całego i tak nie przejrzałam,ale większość tak ja prostuję włosy od ponad 3 lat,około 3 razy w tygodniu,bywało,że częściej..są wysuszone,i sianowate,ale zawsze loki..ech największym problemem jest to,że mojemu TŻ Podobam się w prostych
martusia205 jest offline  
Stary 2011-03-05, 11:17   #2838
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Jak cie kocha i powaznie o tobie mysli to bedziesz mu sie podobala w kazdej fryzurze i przez to, ze bedziesz miala loki to nie odwroci sie od ciebie
Ja uwazam, ze najlepiej jest zaakceptowac sie taka jaka sie jest
Ja tez bez przerwy prostowalam wloski, przez to sobie je popalilam.
Co z tego, ze mialam proste wloski jak koncowki byly w oplakanym stanie: porozdwajane i pokruszone.A prostuje wlosy juz z 5 lat.
Niestety bylam zmuszona podciac koncowki o 4-5 cm bo wlosy byly tak poniszczone, ze 1cm by nic nie dal.
Teraz musze jeszcze w tygodniu z nozyczkami sprawdzac kazde pasmo i wychwytywac pojedyncze porozdwajane wloski.
Uzywam teraz tej serii dove do wlosow zniszczonych i po niej mam mieciutkie wloski i co najwazniejsze ladnie sie ukladaja, bo jakbym miala szope na glowie to nie wiem jakbym pokazala sie na ulic, a tak to moja fryzrura jest jakos ujarzmiona.
uwielbiam_owoce22 jest offline  
Stary 2011-03-05, 12:49   #2839
martusia205
Zakorzenienie
 
Avatar martusia205
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: z krzesła :)
Wiadomości: 11 764
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

heh on też mówi,że kocha mnie taką jaka jestem i podobam mu się pod każdą postacią ale poznał mnie w prostych niestety,choć moją szopę parę razy widział
martusia205 jest offline  
Stary 2011-03-05, 13:14   #2840
sylvi300
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi300
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 263
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez martusia205 Pokaż wiadomość
heh on też mówi,że kocha mnie taką jaka jestem i podobam mu się pod każdą postacią ale poznał mnie w prostych niestety,choć moją szopę parę razy widział
Odłóż prostownicę i zadbaj o nie, im szybciej tym lepiej ja tak zrobiłam bo TŻ mówił, że wypadną mi wszystkie i będę łysa hehe może okrutne, ale w sumie zadziałało
__________________
Twoje ciało może wiecej,niz podpowiada Ci Twój umysł



Zapraszam na bloga!!!!

http://tocosalata.blogspot.com/
sylvi300 jest offline  
Stary 2011-03-05, 14:06   #2841
foreverlove
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 36
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

ja właśnie przestałam prostować dzięki mojemu TŻ ,to on mi zakazał i jak wyprostowałam był foch . wiec teraz juz nie prostuje ,podcielam 5 cm jak mi kazał i mam ładne ,zdrowe włosy, teraz tylko czekam na odrost. A on uwielbia moje loczki gdyby nie on nigdy bym sie nie zdecydowała
foreverlove jest offline  
Stary 2011-03-05, 16:52   #2842
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

wyobrażcie sobie, że dostałam prostownicę w prezencie dwa dni temu...teraz leży i spogląda na mnie z półki, ale nie mam w planach jej używać, mam nadzieję, że zdania nie zmienię, mimo wszystko nie prostuję włosów prawie 8 miesięcy....

---------- Dopisano o 16:52 ---------- Poprzedni post napisano o 16:50 ----------

Cytat:
Napisane przez foreverlove Pokaż wiadomość
ja właśnie przestałam prostować dzięki mojemu TŻ ,to on mi zakazał i jak wyprostowałam był foch . wiec teraz juz nie prostuje ,podcielam 5 cm jak mi kazał i mam ładne ,zdrowe włosy, teraz tylko czekam na odrost. A on uwielbia moje loczki gdyby nie on nigdy bym sie nie zdecydowała

tżci zawsze chcą dla nas dobrze,a my czasami nie słuchamy mój też mi zakazywał prostować, a ja robiłam swoje aż sama poszłam po rozum do głowy i teraz wiem, że chciał dla mnie tylko dobrze mogłam go od razu słuchać a nie
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2011-03-05, 19:42   #2843
jula smarkula
Raczkowanie
 
Avatar jula smarkula
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 488
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Hejka!

Dziś mija 15 dzień "odwyku" zaczyna się już 3 tydzień a, ja nie mogę uwierzyć że w tak krótkim czasie włoski mi ślicznie odżyły

Jutro nakładam "magiczną" maseczke

A tak na marginesie zastanawiam się czemu mówicie na swoich facetów "TŻ" bo nie mogę rozszyfrować skrótu?
jula smarkula jest offline  
Stary 2011-03-05, 20:01   #2844
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez jula smarkula Pokaż wiadomość
Hejka!

Dziś mija 15 dzień "odwyku" zaczyna się już 3 tydzień a, ja nie mogę uwierzyć że w tak krótkim czasie włoski mi ślicznie odżyły

Jutro nakładam "magiczną" maseczke

A tak na marginesie zastanawiam się czemu mówicie na swoich facetów "TŻ" bo nie mogę rozszyfrować skrótu?

hehe to taki szyfr wizażanek
powiemy jej dziewczyny?
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2011-03-05, 21:46   #2845
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 20 172
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Mi TŻ wydaje się zawsze że to skrót " Ten życiowy " ale nie wiem bo sama nie jestem wtajemniczona ale zawsze jak czytam i jest TŻ to myślę sobie że pewnie chodziło o Tego życiowego
__________________
natalkaa7522 jest offline  
Stary 2011-03-05, 23:13   #2846
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

A ja to rozszyfrowuje jako "towarzysz zycia" ale ja się nie znam i szczerze to średnio lubię to określenie z naciskiem na nie lubię
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-03-05, 23:27   #2847
jula smarkula
Raczkowanie
 
Avatar jula smarkula
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 488
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

spoko
jula smarkula jest offline  
Stary 2011-03-06, 08:44   #2848
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Jak już tu wszytskie piszecie o tych swoich TŻach to ja też napiszę, a co !
mój jak słyszy albo widzi co ja robie z tymi włosami to ma mnie za wariatke, jak słyszy o zamówieniu a allegro jakiegoś oleju, odzywki lub czegokolwiek do włosów to łapie się za głowę hehe ale zamawia ! Wiadomo, z e wzisiajszych czasch najładniej się wygląda jak sie ma wystylizowane i pofarbowane włosy i ciężko jest nie prostowac podczas gdy wszystkie laski dookoła mają pieknie wyprostowane, długie i farbowane włosy. Ale mój kocha mnie taką jaka jestem i sam się uśmiecha i ocenia jak dotyka moich włosów i mówi, ze są juz lepsze niz byly i zaczyna sie nimi bawic

dlatego życze wam dziewczyny wyrozumiałych chłopaków i takich co docenią wasz starania o piekne i zadbane włoski
moniczka_90 jest offline  
Stary 2011-03-06, 11:40   #2849
sylvi300
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi300
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 263
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
Jak już tu wszytskie piszecie o tych swoich TŻach to ja też napiszę, a co !
mój jak słyszy albo widzi co ja robie z tymi włosami to ma mnie za wariatke, jak słyszy o zamówieniu a allegro jakiegoś oleju, odzywki lub czegokolwiek do włosów to łapie się za głowę hehe ale zamawia ! Wiadomo, z e wzisiajszych czasch najładniej się wygląda jak sie ma wystylizowane i pofarbowane włosy i ciężko jest nie prostowac podczas gdy wszystkie laski dookoła mają pieknie wyprostowane, długie i farbowane włosy. Ale mój kocha mnie taką jaka jestem i sam się uśmiecha i ocenia jak dotyka moich włosów i mówi, ze są juz lepsze niz byly i zaczyna sie nimi bawic

dlatego życze wam dziewczyny wyrozumiałych chłopaków i takich co docenią wasz starania o piekne i zadbane włoski
No właśnie, co do zamawiania to się kupi tu coś do włosów za 10 zł a tam za 20 i wychodzi 100, o gat kasy brak, narazie niestety nic już nie kupuję a tyle jeszcze bym chciała kupić..........
__________________
Twoje ciało może wiecej,niz podpowiada Ci Twój umysł



Zapraszam na bloga!!!!

http://tocosalata.blogspot.com/
sylvi300 jest offline  
Stary 2011-03-06, 12:06   #2850
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 969
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Akcja: nie katuję włosów prostownicą! - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez sylvi300 Pokaż wiadomość
No właśnie, co do zamawiania to się kupi tu coś do włosów za 10 zł a tam za 20 i wychodzi 100, o gat kasy brak, narazie niestety nic już nie kupuję a tyle jeszcze bym chciała kupić..........
Ja też na razie nic nie zamawiam bo mam juz nadmiar odzywek w domu. Skonczy mi się chociaż 1 to wtedy może pomysle ale jak na razie to odwyk !
moniczka_90 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:47.