Nadmierna potliwość. - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-03-19, 19:27   #91
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez QsQs Pokaż wiadomość
Robie coraz dłuższe przerwy miedzy aplikacjami antidralu i nadal działa. Na razie maksymalna przerwa to z tydzień...
ja ostatnio też dosyć długo go nie używałam. U mnie to chyba też stres ma wpływ na pocenie się... Póki byłam w domu to lajcik, nie używałam go, ale dziś do szkoły poszłam i właśnie takie dziwne uczucie...
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-19, 19:30   #92
Ann80
Raczkowanie
 
Avatar Ann80
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: kraina wielkich jezior;)
Wiadomości: 208
Dot.: Nadmierna potliwość.

tak sobie przypominam na poczatku stosowania antidralu tak mnie przerazliwie to bolało ze nawet wezły chłonne mi sie powiekszyły... nie wiem czy to zwiazane było ze stosowaniem tego specyfiku;/ teraz juz jest cacy
jak tylko troszke zaczyna cos piec przestaje uzywac go na jakis czas. nie chce zryc sobie paszek. ale tak fajnie jest jak sie nie poce leze sobie czasem i prosze mojego ukochanego zeby mnie podotykał troche pod paszka hahahhaa takie to miłe uczucie a on sie dziwi co w tym miłego.....sasassasaa
Ann80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-19, 22:28   #93
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez Ann80 Pokaż wiadomość
ale tak fajnie jest jak sie nie poce leze sobie czasem i prosze mojego ukochanego zeby mnie podotykał troche pod paszka hahahhaa takie to miłe uczucie a on sie dziwi co w tym miłego.....sasassasaa


ale czasem nawet przy moim menie się wstydzę tego pocenia chociaż on oczywiści mnie akceptuje, to ja mam czasem z tego powodu problemy ze sobą huehue

btw. natknęłam się na szałwie w mojej apteczce i podobno pomaga w nadmiernej potliwości ciekaaaaawe, ale wypić można (ohyyyda!)
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-19, 22:37   #94
Ann80
Raczkowanie
 
Avatar Ann80
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: kraina wielkich jezior;)
Wiadomości: 208
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez alexandra578 Pokaż wiadomość


ale czasem nawet przy moim menie się wstydzę tego pocenia chociaż on oczywiści mnie akceptuje, to ja mam czasem z tego powodu problemy ze sobą huehue

btw. natknęłam się na szałwie w mojej apteczce i podobno pomaga w nadmiernej potliwości ciekaaaaawe, ale wypić można (ohyyyda!)
a wiesz ze ja zanim jeszcze zaczełam stosowac antidral wyczytałam gdzies ze przecieranie miejsc gdzie sie pocisz wywarem z kory debowej podobno pomaga...nie wierze w to do konca no ale sprobowac mozna zawsze. no i co teraz biedaczko poczniesz? antidral nie zadziałał??
Ann80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-19, 23:59   #95
Dracaena
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 211
Dot.: Nadmierna potliwość.

U mnie pocenie się to przede wszystkim objaw stresu - np. w domu nie mam z tym praktycznie problemu, w szkole jest inaczej (teraz i tak całkiem ok-nie jest tak źle, w gim. masakra bo powiedzmy, że miałam stresującą klasę)... No i jestem czasem trochę zabiegana, więc tu już całkiem naturalnie.
Ale dobrze, że powodem nie jest coś gorszego (miałam badania pod kątem tarczycy- wszystko ok, cukrzycy też nie mam), szkoda tylko, że wobec tego "żyj z tym albo radź sobie sama bo taka twoja uroda", a już najlepsze "wyeliminuj syt. stresowe" xD.

Przy Antidralu też tak czasem mam, że czuję się jakbym miała plamy, a wcale nie mam - to czasem też powód do stresu, ale już się przyzwyczaiłam, że w większości przypadków to uczucie jest fałszywe .

Edytowane przez Dracaena
Czas edycji: 2010-11-26 o 15:58
Dracaena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 09:29   #96
Ann80
Raczkowanie
 
Avatar Ann80
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: kraina wielkich jezior;)
Wiadomości: 208
Dot.: Nadmierna potliwość.

wiecie przezywałam wszystko o czym piszecie wiec dokładnie wiem co czujecie;/ dobrze za mozemy razem o tym pogadac bo to naprawde moze zatruc zycie i mozna przez to zmknac sie w sobie...hmm przynajmniej ja to baardzo przezywałam bo nie wazne czy lato czy zima wodosoad pod pachami był zawsze;(
Ann80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 15:16   #97
Kwapis.
Rozeznanie
 
Avatar Kwapis.
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Wiadomości: 835
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez alexandra578 Pokaż wiadomość

Zrobiłam tak jak powiedziała ma Kwapis. Wieczorem posmarowałam paszki Antidralem, było najs, nic nie szczypało i w ogóle. Rano ładnie zmyłam, posmarowałam zwykłym antypotkiem Nawet nawet było muszę przyznać chociaż czułe jakbym miała mokre plamy, a w rzeczywistości ich nie było.

A ja zniesc tego szczypania nie moge, i nie mam zadnych podraznien nic.
Tez na poczatku co chwile sprawdzalam czy sie poce jak wczesniej, to poprostu przyzwyczajenie
Ale dobrze ze wyprodukowali cos takiego jak Antidral bo nie wiem co bym bez niego zrobila
__________________
Polska.Stilon.RAP



Być normalna. Niemożliwe !



Kwapis. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 16:25   #98
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Ann80 - wypiłam trochę tej szałwi, ohyda... Mówisz że kora dębu? Czemu nie... Olejki eteryczne do kąpieli też można stosować przeciw poceniu, ale wiadomo że takie rzeczy naturalne trzeba stosować długooooooooooooo... A dziś znów czułam że mam plamy, nienawidzę naprawdę tego uczucia grrrrrrrrrrrrrr :/ Czuje coś że Antidral przestaje działać a to niedobrze, niedobrze chyba trzeba będzie zaoszczędzić na etiaxil..

Draceaena ja mam dokładnie to samo - w domu jest luzik, a w szkole no nie wiem jakoś tak stresowo... Chociaż nawet się wydaje że jest good. Tiaaa, ciekawe jak tu unikać stresujących sytuacji?? Jak nawet czasem nie wiem co mnie stresuje.. :| A ubrania na cebulkę to też moja specjalność, jakaś koszulka i sweterek i nie widać nic tylko ja się osobiście zle z tym czuje :/
Kwapis powinnysmy dziękować tym wszystkim mozgowcom za powymyślanie takich specyfików :d
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 22:48   #99
Dracaena
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 211
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez alexandra578 Pokaż wiadomość
Draceaena ja mam dokładnie to samo - w domu jest luzik, a w szkole no nie wiem jakoś tak stresowo... Chociaż nawet się wydaje że jest good. Tiaaa, ciekawe jak tu unikać stresujących sytuacji?? Jak nawet czasem nie wiem co mnie stresuje.. :| A ubrania na cebulkę to też moja specjalność, jakaś koszulka i sweterek i nie widać nic tylko ja się osobiście zle z tym czuje :/
Ja już się przyzwyczaiłam do ubrań na cebulkę, ale kiedyś (czytać: przed Antidralem) na bluzki zakładałam bluzę i nic nie było widać. Teraz wystarczy cienki sweter - i nawet jak się nie pocę bo używam Antidralu to daje mi takie poczucie pewności, że i tak jest ok, dlatego w stresujące dni (czytać: referaty i jakieś inne bzdety ) wolę się nadal tak ubierać . Najbardziej się cieszę, że bluzy z życia wyeliminowałam - nie przepadam, to nie mój styl i aktualnie prawie nie noszę .
Aczkolwiek zdarza mi się nosić normalne bluzki, i też jest w porządku ^^. W każdym razie, po tylu miesiącach nadal mam małą blokadę psychiczną, że "wszyscy zobaczą te plamy" (które oczywiście raczej się nie pojawiają i właśnie dlatego noszę często sweterki.
Dracaena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-21, 11:56   #100
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez Dracaena Pokaż wiadomość
Najbardziej się cieszę, że bluzy z życia wyeliminowałam - nie przepadam, to nie mój styl i aktualnie prawie nie noszę .
Aczkolwiek zdarza mi się nosić normalne bluzki, i też jest w porządku ^^.
Kiedyś w gim. chodziłam na okrągło w bluzach, ale kiedy tylko poszłam do liceum jakoś tak już przestałam je lubić U mnie też z tymi bluzkami: nosze normalne i jest okej, chyba że coś naprawdę stresującego ma się wydarzyć.

Ciągle mam wrażenie mokrych pach
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-25, 12:19   #101
usiawusia
Raczkowanie
 
Avatar usiawusia
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 151
Dot.: Nadmierna potliwość.

Pomocy!!!
kupilam pierwszy raz etiaxil i go nalozyłam za pierwszym razeem na noc i bylo ok ale nastepnej nocy chyba przesadziłam i za duzo mi sie zaplikowało, ale nic, wysuszyłam go i poszłam spać, przez trzy godziny sie meczyłam bo strasznie mnie pieklo i swedzialao i o 2.00 w nocy nie wytrzymałam i poszłam go zmyć, rano dalej mnie pieklo i zdobiły mi sie takjakby 2 rozstepy pod pachami w tym miejscu co nalozyłam etiaxil, martwie sie trooche bo mnie to boli, niby nie tak jak juz ranolae boli, nie wiem co z tym zrobic, czy mi to przejdzie, napewno wsztrzymam sie na jakis tydzien z etiaxilem ale zeby mi zeszły te czerwone kreski pod pachami... posmarowałam je kremem nawilzajacym, ale dalej mnie boli, piecze i ciagnnie... co ja madra narobiłam
miałyscie podobną sytuację??
usiawusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-25, 18:24   #102
usiawusia
Raczkowanie
 
Avatar usiawusia
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 151
Dot.: Nadmierna potliwość.

kurde mol porobiły mi się chyba takie ranki / paseczki czerwone z drobniutkimi bąbelkami po tym eliaxilu, ratunku

mam nadzieje że to zejdzie, bo nie chce mieć blizn pod pachami!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

Edytowane przez usiawusia
Czas edycji: 2009-03-25 o 18:26
usiawusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-26, 17:18   #103
roxi:*
Wtajemniczenie
 
Avatar roxi:*
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 2 155
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez usiawusia Pokaż wiadomość
Pomocy!!!
kupilam pierwszy raz etiaxil i go nalozyłam za pierwszym razeem na noc i bylo ok ale nastepnej nocy chyba przesadziłam i za duzo mi sie zaplikowało, ale nic, wysuszyłam go i poszłam spać, przez trzy godziny sie meczyłam bo strasznie mnie pieklo i swedzialao i o 2.00 w nocy nie wytrzymałam i poszłam go zmyć, rano dalej mnie pieklo i zdobiły mi sie takjakby 2 rozstepy pod pachami w tym miejscu co nalozyłam etiaxil, martwie sie trooche bo mnie to boli, niby nie tak jak juz ranolae boli, nie wiem co z tym zrobic, czy mi to przejdzie, napewno wsztrzymam sie na jakis tydzien z etiaxilem ale zeby mi zeszły te czerwone kreski pod pachami... posmarowałam je kremem nawilzajacym, ale dalej mnie boli, piecze i ciagnnie... co ja madra narobiłam
miałyscie podobną sytuację??
Etiaxil to mocny środek, więc lepiej nałożyć mniej niż za dużo i zawsze trzeba stosować zgodnie z ulotką. Pewnie cie podrażnił. Najlepiej przez jakiś czas, aż ci się pachy nie zregenerują nie używaj żadnych środków. Daj skórze odpocząć. Powinno za jakiś czas minąć to swędzenie i pieczenie.
roxi:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-26, 17:23   #104
usiawusia
Raczkowanie
 
Avatar usiawusia
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 151
Dot.: Nadmierna potliwość.

roxi swędzenie i pieczenie już dawno minęły, tylko że zostały mi tak jak wspominałam, kreski/ blizny/czerwone paski na zgięciach pod pachami kurde mam nadzieje ze zejdą do paru dni, bo jak nie to beda chyba blizny, masakra
usiawusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-26, 18:47   #105
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

roxi - biedna
ja osobiście tak nie miałam, szczęściem w nieszczęściu. za to swędzą mnie chociaż to marne pocieszenie, chyba ten antidral przestaje działać grrrr.... ciagle uczucie mokrych pach! :/
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-26, 21:15   #106
roxi:*
Wtajemniczenie
 
Avatar roxi:*
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 2 155
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez usiawusia Pokaż wiadomość
roxi swędzenie i pieczenie już dawno minęły, tylko że zostały mi tak jak wspominałam, kreski/ blizny/czerwone paski na zgięciach pod pachami kurde mam nadzieje ze zejdą do paru dni, bo jak nie to beda chyba blizny, masakra
To podrażnienie i zaczerwienienie powinno zejść. Ale jeśli w przyszłości chciałabyś jeszcze używać Etiaxilu to dzień wcześniej zrób sobie próbę alergiczną, jeśli nie wystąpi żadne podrażnienie i swędzenie to możesz używać, ale w niewielkich ilościach.

Cytat:
Napisane przez alexandra578 Pokaż wiadomość
roxi - biedna
ja osobiście tak nie miałam, szczęściem w nieszczęściu. za to swędzą mnie chociaż to marne pocieszenie, chyba ten antidral przestaje działać grrrr.... ciagle uczucie mokrych pach! :/
Czemu biedna? Mi nic nie dolega.
Raz tylko mnie swędziała skóra po użyciu, ale szybko zmyłam, bo nie mogłam spać.
roxi:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-26, 22:27   #107
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez roxi:* Pokaż wiadomość
Czemu biedna? Mi nic nie dolega.
Raz tylko mnie swędziała skóra po użyciu, ale szybko zmyłam, bo nie mogłam spać.
uups, wpadka tak to jest jak sie robi 10 rzeczy naraz, pomyliłam nicki, wybacz
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 10:26   #108
roxi:*
Wtajemniczenie
 
Avatar roxi:*
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 2 155
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez alexandra578 Pokaż wiadomość
uups, wpadka tak to jest jak sie robi 10 rzeczy naraz, pomyliłam nicki, wybacz
nie szkodzi
roxi:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 10:28   #109
usiawusia
Raczkowanie
 
Avatar usiawusia
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 151
Dot.: Nadmierna potliwość.

ale lipa dziewczyny dzis zupelnie juz nic mnie nie piecze ani swedzi ale zostaly te rozstepy pod pachami, pod prawa pacha jeden taki słaby ale pod lewa dwa mocne nie wiem czy to zejdzie czy nie... nie chce miec blizn..co mam zrobić? pomocy!!!
usiawusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 18:38   #110
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez usiawusia Pokaż wiadomość
ale lipa dziewczyny dzis zupelnie juz nic mnie nie piecze ani swedzi ale zostaly te rozstepy pod pachami, pod prawa pacha jeden taki słaby ale pod lewa dwa mocne nie wiem czy to zejdzie czy nie... nie chce miec blizn..co mam zrobić? pomocy!!!
może maść na blizny?

---------- Dopisano o 18:38 ---------- Poprzedni post napisano o 18:25 ----------

Znalazłam jakąś Tointex, stusunkowo tania w porównaniu do innych, bo powinna kosztować ok.16 zł, a np. Contracctubex ok.50 zł.

Preparat Tointex zawiera składniki o działaniu przeciwzapalnym, przeciwbakteryjnym, przeciwzakrzepowym, przyspieszającym proces gojenia ran, odnowę tkanki łącznej.
Jest stosowany do:
- leczenia i profilaktyki nadmiernego rogowacenia skóry dłoni i stóp, także z towarzyszącymi nadżerkami i pęknięciami.
- zmiękczenia, spłaszczenia i zwiększenia elastyczności bliznowców różnego pochodzenia (np. pourazowych, po krioterapii nowotworów lub samoistne).
- leczenia pęknięć i rozpadlin czerwieni wargowej, np. na tle infekcji.

Możesz spróbować olejku lawendowego z aloesem bodajże
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-30, 14:49   #111
usiawusia
Raczkowanie
 
Avatar usiawusia
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 151
Dot.: Nadmierna potliwość.

alexandra578 dzięki za pomoc, ale na razie się wstrzymam ze stosowaniem jakichkolwiek specyfików
po prawie tygodniu zauważyłam zdecydowaną poprawę mojej skorki pod pachami, myślę ze te zaczerwienione kreski, blizny zejdą z czasem, bo już widzę ze są bledsze i ogólnie chyba mi schodzą ale nie zapeszam, zobaczymy co będzie za tydzień
oby zeszło wszystko, bym mogła znowu użyć Etiaxilu, ale oczywiście już w odpowiednich ilościach
usiawusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-30, 16:52   #112
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

usiawusia - nmzc, of kors rób tak żeby było jak najlepiej a skoro te blizny już łagodnieją, to nie ma sensu sięgać po jakies maści

a używasz etaixilu tego łagodniejszego czy mocniejszego?
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-30, 17:43   #113
usiawusia
Raczkowanie
 
Avatar usiawusia
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 151
Dot.: Nadmierna potliwość.

alexandra578 tego łagodniejszego - niebieskiego
tylko ja po prostu zawaliłam bo za dużo go nałożyłam, a to chyba tylko raz trzeba przejechać pod pacha, a ja ze 3 razy maznęłam
usiawusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-30, 19:55   #114
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez usiawusia Pokaż wiadomość
alexandra578 tego łagodniejszego - niebieskiego
tylko ja po prostu zawaliłam bo za dużo go nałożyłam, a to chyba tylko raz trzeba przejechać pod pacha, a ja ze 3 razy maznęłam
miałaś jak najlepsze intencje
ja zawsze cieniutko smaruje, czekam aż się wchłonie i potem dopiero się ubieram, żeby nie było
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-06, 18:21   #115
Marinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 62
Dot.: Nadmierna potliwość.

Ten problem to moja udręka! Już próbowałam wszystkich dezodorantow i nawet czegos do wcierania pod pachy i nic nie pomaga, a czuje takie dyskomfort przez to, ze boje sie kontaktow z ludzmi! Jak wy sobie radzicie?
Marinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-06, 18:31   #116
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez Marinaaa Pokaż wiadomość
Ten problem to moja udręka! Już próbowałam wszystkich dezodorantow i nawet czegos do wcierania pod pachy i nic nie pomaga, a czuje takie dyskomfort przez to, ze boje sie kontaktow z ludzmi! Jak wy sobie radzicie?
Antidral lub Etiaxil. Ten pierwszy tańszy (ok. 15 zł), drugi droższy, w granicach 40 zł

Dezodoranty w spreju są dla osób które nie mają problemów z poceniem się, sztyfty i kulki dla osób które pocą się trochę więcej ale w granicach "normalności". Dla nas (wiadomo o co cho) - to już tylko te apteczne.
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-07, 21:00   #117
stearyna
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: 100lica
Wiadomości: 37
Dot.: Nadmierna potliwość.

Mam ten sam problem co wy:/ Zimą jeszcze jak cię mogę, sytuacja dała się opanować, ale teraz już jest masakra. A nawet sobie nie wyobrażacie, jak się ze mnie leję, jak się zdenerwuję
stearyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-07, 21:58   #118
anniemarie
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 27
Dot.: Nadmierna potliwość.

Też miałam ten problem. Prócz tego, że się pociłam to jeszcze roznosiłam strsznie nieprzyjemny zapach. Zastosowałam roll-on AA Therapy przeciw nadmiernej potliwości. Działa dość wolno, ale po ok. 1-2 miesiącach zniknął uciążliwy zapach, no i pocę się o wiele mniej
Jest tani(ok. 20 zł, ja kupiłam chyba za 15zł, ale nie wiem jak w innych aptekach), więc polecam na początek walki z potem.
anniemarie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-08, 21:59   #119
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Nadmierna potliwość.

Cytat:
Napisane przez anniemarie Pokaż wiadomość
Prócz tego, że się pociłam to jeszcze roznosiłam strsznie nieprzyjemny zapach. Zastosowałam roll-on AA Therapy przeciw nadmiernej potliwości. Działa dość wolno, ale po ok. 1-2 miesiącach zniknął uciążliwy zapach, no i pocę się o wiele mniej
no tak, w sumie ten zapaszek też mi czasem towarzyszy...
o wiele mniej, tzn. jak bardzo mniej?

---------- Dopisano o 21:59 ---------- Poprzedni post napisano o 21:56 ----------

Cytat:
Napisane przez stearyna Pokaż wiadomość
Mam ten sam problem co wy:/ Zimą jeszcze jak cię mogę, sytuacja dała się opanować, ale teraz już jest masakra. A nawet sobie nie wyobrażacie, jak się ze mnie leję, jak się zdenerwuję
ja mam też tak, że ja się zdenerwuję czymś, przejmę, itp. a jak już mam wystąpić publicznie czy coś, to całkiem pot się ze mnie leje - dosłownie.
teraz jak już się ciepło robi to pocą mi się dodatkowo stopy i ręce, strasznie czerwone mi się robią dłonie i takie jakby opuchnięte były
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-08, 23:04   #120
girlfriend
Raczkowanie
 
Avatar girlfriend
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 68
Dot.: Nadmierna potliwość.

ja zawsze mialam problemy z mokrymi pachami.mialam z tego powodu kompleksy, zaden antyperspirant nie dzialal.mialam zakola prawie po pas<lol> wyszperalam na wizazu watek o antidralu i jest swietnie.uzywam go raz na 5-6 dni i mam suchutko.stosuje wieczorem a rano myje sie zeby nie zostawil sladow na ubraniach.i odkrylam dziewczyny co zrobic zeby nie szczypalo. :p jezeli wezmiemy prysznic i wysuszymy cialo recznikiem dokladnie i posmarujemy sie po okolo 15 minutach to zaloze sie ze w nocy nie zmruzymy oka. raz tak zrobilam i sie drapalam cala noc:p ale jesli sie wykapiemy okolo 5 godzin predzej i normalnie sobie zyjemy wtedy andtidral przed spaniem i lulu to bedzie ok. i golic sie rano po wszystkim a nie przed, nawet jesli jest to caly dzien to z moich doswiadczen.
__________________
"Intimacy has nothing to do with how naked you are..."
girlfriend jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-11-28 00:26:45


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:31.