jak to jest z tym effaclar'em k? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2002-08-18, 13:24   #1
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954

jak to jest z tym effaclar'em k?


a więc tak, zachęcona dobrymi notami w KW kupiłam owe "cudo' wraz z żelem do mycia effaclar i rozczarowałam się wielce. Fakt. pierwszy tydzień zapowiadał się obiecująco, skóra rzeczywiście sie wygładziła i pojaśniała. ale teraz w 2 tyg. stosowania pojawiło mi sie na buzi mnóstwo ropnych krostek. juz nie wiem co mam robić, odstawić go czy jeszcze poczekać , nie chce sobie jeszcze bardziej rozpaprać mordki [img]icons/icon9.gif[/img] . Poradzcie cos Kochani bo mam juz dosyć swojego odbicia w lustrze brr [img]icons/icon12.gif[/img].
Pozdrawiam.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-18, 14:17   #2
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

i ja mam/miałam podobnie [img]icons/icon9.gif[/img] Po pierwszyn dniu cera była jaśniutka i wypoczeta, a po drugim [img]icons/icon9.gif[/img] MASAKRA. Mówie sobie, przeczekam i poczekam aż w końcu pojawią się efekty (tzn. znikną krostki, których nigdy nie miałam tak dużo jak po wspomnianym [img]icons/icon31.gif[/img] kremie [img]icons/icon22.gif[/img] . W końcu (po trzech tygodniach) [img]icons/icon38.gif[/img] odstawiłam effaclar k i moja buźka powoli wraca do siebie [img]icons/icon20.gif[/img] .
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-19, 15:14   #3
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

stosowałam effaclar K około 3 tygodni i już po pierwszym tygodniu moja cera wyglądała rewelacyjnie. Jest tylko jedna zasada: tego kremu nie stosuje się latem, tylko jesienią, zimą albo wczesną wiosną, kiedy jest najmniejsze nasłonecznienie. Składniki w tym kremie wchodzą w interakcje z promieniami słonecznymi i na twarzy wychodzą różne dziwne rzeczy. Przynajmniej tak mi powiedziała jedna bardzo dobra dermatolog
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-19, 18:26   #4
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

tak Patt tyle, że ja wcale sie nie opalam i unikam slońca jak ognia! ;-( Pozdrawiam.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-20, 14:10   #5
Teri
Raczkowanie
 
Avatar Teri
 
Zarejestrowany: 2002-06
Wiadomości: 216
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

Dziewczyny, przejrzyjcie forum. O tym juz bylo. Krotko przypomne: Effaclar moze powodowac tymczasowe pogorszenie sie stanu skory. U mnie wylazlo po jakis dwoch tygodniach, duze,czerwone, bolesne i niestety siedzialy na mojej twarzy z miesiac, potem juz bylo OK. Choc jesli niegdy przedtem nie mialas zadnych wypryskow, to moze lepiej odstaw. Jesli jednak chodzi Ci tylko o matowienie twarzy, to zdecydowanie lepszy jest preparat salicylowy Erisa. Pozdrawiam
__________________
Normal is not something to aspire to, it's something to get away from. Jodie Foster
One should always keep an open mind, but not so open that one's brains fall out. Bertrand Russell

Teri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-21, 09:59   #6
Wioletta
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 652
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

ja go mam moze ze 3 tygodnie:
- w pierwszym bylam zachwycona z uwagi na matowienie
- w drugim wczystko wrocilo do stanu wyjsciowego
- w trzecim nadal nie widze zadnych rezultatow, zadnego
oczyszczania,zmienjeszeni a porow,po prostu NIC.

Jest sobie preparacik stosuje go zawze na noc/czasaem na dzień.
Prawde mowiac dziwie sie ze chyba wiekszosc osob juz po kilku dniach wodzidzaly jakiekolwiek rezultaty [img]icons/icon21.gif[/img] ....no chyba ze moja skora reaguje inaczej.

Nie wspomne juz o slynnym LOREALU ACITIV FUTUR
pomjajac sam fakt rozbieznosci cenowej 42,00 zł/38,00 zł/ ja kupilam po 31,80 zł
nie matuje w ogole blyscze sie po tym kremiku jak po kremie NIVEA [img]icons/icon22.gif[/img] dla mnie zadna rewelacja.
Wioletta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-21, 10:01   #7
Wioletta
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 652
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

zapomnialam dodac najwazniejszej informacji,
przez ten czas EFAKLERKOWANIA sie - opalama sie w solarium i na sloncu z pare razy.
Wyskoczylu mi brazaowe plamki na twarzy.Cale sczescie ze powoli znikaja.
Wioletta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-21, 10:50   #8
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

Dziewczyny gdzie są wesze oceny na KW ? Wygląda na to że według katalogu kosmetyk jest "cudowny", a według forum średni...
Sama go używam od dwóch tygodni uczucia mieszane i czekam jeszcze troszki żeby ocenić.. Teraz mam jeszcze większe wątpliwości .. kupiłam zachęcona KW
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-21, 11:10   #9
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

No właśnie. Ja już miałam kupić ten kosmetyk, bo przeczytałam tyle pozytywnych opinii na KW, a tu nagle rozgorzała debata na forum, z której wynika, że osławiony Effeclar najlepszy nie jest. Czekam na wasze oceny na KW [img]icons/icon7.gif[/img]!
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-21, 11:38   #10
Iguana
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 42
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

Jestem rowniez zawiedziona Activ Futurem (a myslalam ze znalazlam krem dla siebie: matujacy, nawilzajacy i do tego z filtrami). Moja twarz takze sie po nim starsznie blyszczy, no ale stosuje go chcac nie chcac gdzyz na noc uzywam Effaclaru K. Po wychwalanym Eff K spodziewalam sie czegos wiecej, a tu znowu lekkie rozczarowanie. Nie matuje (twarz blyszczy sie), bardzo wysusza skore. Natomiast zauwazylam nieznaczna poprawe w postaci nieco zmniejszonych porow i wygladzenia cery (bez wypryskow). Stosuje go ok 2 tyg, zobacze jakie beda dalsze efekty. Jesli nie znikna plamy po tradziku sprobuje mocniejszego Clenanance K Avene. Ale to dopiero na jesieni. A z ocenami w KW jeszcze poczekam, dam tym kremikom szanse...
Iguana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-21, 13:43   #11
Wioletta
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 652
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?do IGUANKI

Witaj ponownie,
a powiedz tez ACTIV FUTUREK to do jakiej cery kupilas,
bo wiem ze sa do mieszanej i suchej.
Ja wzielam z uawgi na brak tego 1 do suchej-moze dlatego tak sie swiece!
ojej dzis w pracy to juz nawet halogeny halogeny nie sa mi potrzebne [img]icons/icon28.gif[/img]
Wioletta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-21, 14:05   #12
Iguana
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 42
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?do IGUANKI

Activ F kupilam na promie w sklepie bezclowym, jest to fluid w tubce z dozownikiem. Na opakowaniu nie doszukalam sie informacji do jakiej cery jest przeznaczony (co prawda wszystko jest napisane po angielsku ale nie ma tam slowa ani 'dry skin' 'combination' czy 'oil'). A kupilam akurat ten bo ma wyzsza ochrone przed sloncem (SPF 15). Tak wiec absorbentki sa niestety niezbedne ;-(
Iguana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-22, 06:35   #13
Iker
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 87
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

Tak sobie myślę na temat Effaclaru i wydaje mi sie ,że najlepiej byłoby najpierw iść na czyszczenie do kosmetczki i zaraz potem zacząć stosować ten krem wtedy skóora nie będzie musiała się sama oczyszczać i nie wyskoczą przykre niespodzianki jak niektórym z was po kilku dniach stosowania.
Iker jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-22, 07:44   #14
patt
Raczkowanie
 
Avatar patt
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 56
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

Myślę, że masz całkowitą rację. A tak w ogóle wiadomo, że tylko systematyczne stosowanie przynosi efekty, a nie jak niektóre chciałyby spodziewać się efektów już po kilku dniach.
patt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-22, 07:58   #15
Yola
Wtajemniczenie
 
Avatar Yola
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 2 893
GG do Yola
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

Zgadzam się z wami, w końcu nasłuchałam się i naczytałam, że trudno mówić o widoczny efektach po tygoniu czy dwóch - nawet po jedym opakowaniu. Dlatego zdecydowałam wypróbować aż dwa opakowania [img]icons/icon7.gif[/img] sa potem dopiero oceniać... Zwróćcie jednak uwagę na oceny w KW !! Te ochy i achy, są tak bardzo różne od tych opinii które przeczytałam tutaj, że zaczęłam mieć wątpliwości..
__________________

Yola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-08-22, 08:26   #16
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: jak to jest z tym effaclar'em k?

a skąd wam w ogóle do głowy przyszło, że effaclar k miałby MATOWAĆ???? to jakaś bzdura, zawiera kwasy bha i jego rolą jest oczyszczenie skóry poprzez stopniowe złuszczenie. przejściowe kłopoty z cerą są powszechne, trzeba to po prostu przeczekać. zamiast narzekać, radze przeczytać ulotke, po to jest. polecam tez teksty o kwasach bha basi, wyraźnie pisze o pogorszeniu cery.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:11.