definitywne beztalencie ... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-09, 07:54   #1
hhera
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 204

definitywne beztalencie ...


Witam
pisze do Was ,gdyz jest mi strasznie przykro z powodu mojego beztalencia...
Mam skonczone 17 lat a nie umiem się pomalować...
polamować rzes, oczu , zorbic kresek etc ...
Mysle ze w tym wieku juz powinno sie takie rzeczy dawno umiec ..
Czy wiecie jak ja moge tego dokonac?
Moze macie jakies fotokursy ?
Ja nie mam zielonego pojecia jak zrobic kreski , w ktorym miejscu trzeba przylozyc kredke .. etc
HELP
hhera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 08:38   #2
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: definitywne beztalencie ...

Witaj
Przejrzyj kilka wątków, myślę, że mogą Ci pomóc:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...i%EA+malowa%E6

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...i%EA+malowa%E6

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...i%EA+malowa%E6

Przeszukaj forum, na pewno znajdziesz coś więcej. Ja będę jeszcze szukać, wkleje linki jeśli wygrzębie watki n/t.
__________________


aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 08:41   #3
hhera
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 204
Dot.: definitywne beztalencie ...

dziekuje bardzo za pomoc
juz się zabieram za przegladnie tego co mi wysłałas
hhera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 08:44   #4
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: definitywne beztalencie ...

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...i%EA+malowa%E6

zajrzyj jeszcze tutaj
__________________


aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 13:10   #5
hhera
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 204
Dot.: definitywne beztalencie ...

nie nadaje się do tego :/
kupiłam cienie , tusz , kredke ..
i kreski nie wyszły mi wogole :/ i ogolnie :/
hhera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 15:03   #6
annemon
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/od 8.04.2011 Gubin
Wiadomości: 1 531
Dot.: definitywne beztalencie ...

A zaglądałaś na kurs makijażu na głównej stronie Wizażu? Link: http://www.wizaz.pl/?content=category&id=11. Niestety, tak to jest, że trzeba samemu ćwiczyć, aż dojdzie się do jako takiej wprawy. Myślę, że w tych wszystkich linkach znajdziesz sporo dobrych podpowiedzi. Ćwiczenie czyni mistrza.
annemon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 15:57   #7
Luzia
Zakorzenienie
 
Avatar Luzia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 5 717
Dot.: definitywne beztalencie ...

witaj Hip jaki ten swiat maly;p
Ja mam dla Ciebie jedna rade: Cwicz! a jak na razie Ci nic z tego nie wychodzi, to maluj sie wtedy, kiedy nikt Cie nie widzi i mozesz zmyc;p z czasem sie nauczysz
Luzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 16:35   #8
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: definitywne beztalencie ...

Cytat:
Napisane przez hhera Pokaż wiadomość
nie nadaje się do tego :/
kupiłam cienie , tusz , kredke ..
i kreski nie wyszły mi wogole :/ i ogolnie :/
Spokojnie, cierpliwości. Praktyka czyni mistrza, ćwicz i nie zrażaj się, kiedy coś nie wychodzi. Kreski to "wyższa szkoła jazdy", zacznij od tuszu i cieni. Polecam Ci zalotkę, kiedy rzęsy są podkręcone łatwiej jest je wytuszować.
__________________


aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 17:11   #9
mylady21
Wtajemniczenie
 
Avatar mylady21
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 312
Dot.: definitywne beztalencie ...

Zawsze możesz wiziąść korki u wizazystki...Ja dla swoich klientek np. wymyśliłma szablony do malowania oczu
__________________
Im dalej w las, tym więcej drzew.
mylady21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 17:48   #10
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: definitywne beztalencie ...

Hej ja mam prawie 16 lat i tez nie jestem mistrzynia w malowaniu sie, mozna powiedziec, ze dopiero zaczynam ale sie nie poddaje i jak "nie mam co robic" to maluje sobie oczka, kombinuje :P


a co do kresek, to tez ich nie potrafie malowac
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 18:06   #11
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: definitywne beztalencie ...

Raczej nikt nierodzi się z wrodzonym talentem do malowania nabiera się wprawy w czasie ćwiczeń dlatego powinnaś jak już poprzedniczki pisały ćwiczyć ćwiczyć ćwiczyć życzę powodzenia i gorąco pozdrawiam
__________________
Adoptuj ślicznego Kota

Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 20:25   #12
hhera
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 204
Dot.: definitywne beztalencie ...

dzieki dziewczyny
tylko ,ze ja nie mam pojecia w ktorym miejscu dokladnie robic te kreski moze w tym tkwi problem :|
hhera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 21:00   #13
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: definitywne beztalencie ...

probuj, probuj napewno kiedys wyjdzie kazda kreska bedzie coraz lepsza i coraz dokladniejsza -> wiem to po sobie
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 09:46   #14
hhera
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 204
Dot.: definitywne beztalencie ...

kupiłam beznadziejna kredke ..
skusiła mnie sena
i nie maluje kresek :/
da rade cos z nia zrobic ?
czy nadaje sie tylko do wyrzucenia ?
hhera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 10:25   #15
annemon
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/od 8.04.2011 Gubin
Wiadomości: 1 531
Dot.: definitywne beztalencie ...

A jak się nazywa ta kredka? I co się z nią dzieje? Za miękka, za twarda?
annemon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 10:45   #16
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: definitywne beztalencie ...

Cytat:
Napisane przez hhera Pokaż wiadomość
kupiłam beznadziejna kredke ..
skusiła mnie sena
i nie maluje kresek :/
da rade cos z nia zrobic ?
czy nadaje sie tylko do wyrzucenia ?
no wlasnie ;> co sie dzieje z ta kredka?
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 11:08   #17
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: definitywne beztalencie ...

Może zajrzyj do tego wątku
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=157928
zawiera on parę linków do stron na których Wizażanki przygotowały( pokazaly) jak zrobić fajne makijaże ,krok po kroku pozdrawiam
__________________
Adoptuj ślicznego Kota

Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 11:22   #18
coccinelle
BAN stały
 
Avatar coccinelle
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 822
Dot.: definitywne beztalencie ...

dobry makijaz oczu to wcale niekonieczne kreski na powiekach. dobra kreske nie kazdy umie zrobic. mozna to co prawda wycwiczyc, ale zanim uda ci sie dojsc do perfekcji, mysle, ze niezlym rozwiazaniem bylby zakup dobrych cieni do powiek.

proponuje np. potrojne cienie bourjois czy l'oreal trio z roozswietlaczem. kolory dobrane sa tak, ze na pewno beda ze soba ladnie wspolgraly na powiekach i daja dosc duzo mozliwosci.
cieniem trudniej schranic sprawe)
coccinelle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 13:06   #19
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: definitywne beztalencie ...

Cytat:
Napisane przez coccinelle Pokaż wiadomość
dobry makijaz oczu to wcale niekonieczne kreski na powiekach. dobra kreske nie kazdy umie zrobic. mozna to co prawda wycwiczyc, ale zanim uda ci sie dojsc do perfekcji, mysle, ze niezlym rozwiazaniem bylby zakup dobrych cieni do powiek.

proponuje np. potrojne cienie bourjois czy l'oreal trio z roozswietlaczem. kolory dobrane sa tak, ze na pewno beda ze soba ladnie wspolgraly na powiekach i daja dosc duzo mozliwosci.
cieniem trudniej schranic sprawe)
zgadzam sie kreski to potrzebuja wprawy a tak z cieniami to jest latwiej
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 19:39   #20
hhera
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 204
Dot.: definitywne beztalencie ...

Cytat:
Napisane przez annemon Pokaż wiadomość
A jak się nazywa ta kredka? I co się z nią dzieje? Za miękka, za twarda?
a nie wiem co to za frima jakas nieznana
kupilam pierwsza lepsza bo nie chcialam wydawac duzo kasy na kredka ktora sie bede uczyc ...

za twarda jest :/

Del dzieki wielkie za linka
hhera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 19:53   #21
annemon
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/od 8.04.2011 Gubin
Wiadomości: 1 531
Dot.: definitywne beztalencie ...

Cytat:
Napisane przez hhera Pokaż wiadomość
a nie wiem co to za frima jakas nieznana
kupilam pierwsza lepsza bo nie chcialam wydawac duzo kasy na kredka ktora sie bede uczyc ...

za twarda jest :/
Może powinnaś potrzymać ją trochę na kaloryferze, by się ociepliła. Kiedyś tak zrobiłam z jakąś twardą kredką, wtedy pomogło.
annemon jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:47.