....Owłosienie...:(( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2002-09-16, 17:24   #1
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954

....Owłosienie...:((


Hej!Mam taki problemd paru lat,mimo hormonów w porządku(były badania)mam,jakby to powiedzieć,za dużo włosków tu i ówdzie((wiek:22,dla przypomnienia),a zwłaszcza w tzw.męskich miejscach.I nie jestem brunetką!(jasna szat.)Znowu używam tej koszmarnej Diany-35(depresyjki itp.).CZY KTÓRAŚ Z WAS MA PODOBNY PROBLEM?HIRSUTYZM,KTÓREGO TEORETYCZNIE NIE MA,ALE NA CIELE PRAKTYCZNIE JEST?!?...I CZY KTOS UŻYWAŁ TEŻ NA TO D-35>EW.EFEKTY?.....
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-16, 23:25   #2
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: ....Owłosienie...:((

U ciebie prawdopodobnie występuje zwiększona wrażliwość cebulki włosowej na hormony androgenne-jest to tzwhirsutyzm idiopatyczny.A jeżeli stężenie twoich hormonów jest w porzadku to nie powinnaś zażywać Diane 35 ponieważ Diane 35 stosuje się wtedy kiedy jest za dużo testosteronu czyli są zaburzenia hormonalne i oczywiście występuje za duże owłosienie u kobiet i do tego jeszcze trądzik, ale to już jest inny rodzaj hirsytyzmu, a u ciebie występuje idiopatyczny.Przyczyn nadmiernego owłosienia może być wiele ( może też być dziedziczne np. matka ma też zwiększone owłosienie i córka może to odziedziczyć).A u ciebie z hormonami wszystko w normie,więc przyjmowanie Diane 35 to błąd.Owłosienie mozesz zlikwidować zabiegami u kosmetyczki: laserowe usuwanie włosów, woskiem itp,musisz iść do kosmetyczki i więcej sie na ten temat dowiedzieć.A lekarz jak ci przepisał to Diane 35 to nie wiem co to za lekarz ( chyba że gdzieś bez recepty dostałaś),może ten lekarz chciał poprostu zarobić na recepcie.Jak masz z hormonami wszystko w porządku to nie powinnaś brać Diane 35.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-17, 10:31   #3
Annmi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-06
Wiadomości: 98
Re: ..Nadmierne owłosienie...:((

Ja przepraszam, ale wtrące pytanie - bo na temat.

Do jakiego lekarza powinno się pójśc z tym problemem?????

Ja jestem dosyć włochata, ale powiedzmy, że w granicach rozsądku. Włosy są ciemne i mocne - ale takie mam na głowie.

Mój mąż jest bardzo włochaty (nogi, klatka piersiowa, ręce) taki - powiedzmy wczesny Sean Connery - jak w Bondzie.
Dla faceta - normalka.
A nasz córka - też jest włochata - już jak się urodziła to była włochata. Miła włoski nawet na plecach.

I dalej jest włochata - ma włosy na nogach i rękach (dłuższe od moich).

Mądre Wizażyski - poradzcie - do jakiego lekarza z nią pójść????????
Annmi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-17, 11:27   #4
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: ..Nadmierne owłosienie...:((

Moim zdaniem powinnas poszukac dobrego endokrynologa. Dobry to znaczy, ktory wyśle Twoja córkę na dokladne badania hormonalne i dopiero wtedy przepisze jej ewenualnie odpowiedni lek.
Przestrzegam tak jak w poprzednich wątkach przed ślepym braniem hormonów. Ja sama po porodzie dostałam Diane od ginekologa, mimo iz nie miałam problemu z owlosieniem - jako srodek antykoncepcyjny i w koncowym efekcie po rocznym braniu rozwalilo mi to caly system - cysty na jajniku, nadmiar testosteronu, okropne zmianu skorne w okolicy zuchwy i brody. Koszmar.
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-17, 12:10   #5
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: ..Nadmierne owłosienie...:((

nie bierz diany 35 nic ci nie pomoze a nawet pogorszy dopoki nie zaczelam brac diany nigdy nie mialam problemu z nadmiernym owlosieniem teraz oprocz tego mam guza na jajniku i za tydzien bede miala zabieg gdybym mogla cofnac czas nigdy nie wzielabym tego swinstwa mam 22 lata i pryszczy wiecej niz w wieku dojrzewania
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-17, 17:06   #6
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: ..Nadmierne owłosienie...:((

DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI!!!Cholera,zost ało mi jeszcze jedno opakowanie Diany(tj.listek z 21 tabl.)-co ja mam teraz z tym zrobić?!Wcześniej brałam to też tylko 2 mc-e i z efektów miałam tylko depresję....[img]icons/icon9.gif[/img]Naprawdę to NIC nie pomaga?Ale ja nie chcę wyglądać jak ...małpa jakaś!!!Trądzik też mam,ale to drobiazg w por.z tymi CZARNYMI włochami w ilościach nadmiernych,i nie tam gdzie trzeba!!!A na laser mnie nie stać!(zresztą,często słychać o poparzeniach po tym).Hiiiiiilfeeeee.....
PS.A badania horm.w normie(no,z hormonów to się tylko leczę od lat na nied.tarczycy...[img]icons/icon7.gif[/img],i moja matka też wygląda jak człowiek!Buuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuu...!
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-17, 17:24   #7
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
pytanie do sdi

czy ten guz na pewno zrobil ci sie od hormonow? moze mialas poziom hormonow w normie i branie Diany bylo zbedne. Ztego co wiem to od hormony nie robia sie guzy ,tylko jezeli guz juz jest i bieze sie hormony to mozna to przyspieszyc.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-17, 20:28   #8
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: ..Nadmierne owłosienie...:((

Hexe napisał(a):
> PS.A badania horm.w normie(no,z hormonów to się tylko leczę od lat na nied.tarczycy...[img]icons/icon7.gif[/img],i moja matka też wygląda jak człowiek!Buuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuu...!
A może masz to z niedoczynności tarczycy? ZAPYTAJ O TO SWOJEGO ENDOKRYNOLOGA.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-17, 22:31   #9
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: pytanie do sdi

ludzie przestancie ciagle straszyc jedni drugich. Aby w kolo sa hasla "nie bierz Diany 35". Ja nie biore, ale prawie od 2 lat biore hormony z zupelnie innej beczki (nie tabl. antykoncepcyjne - te tez bralam przez jakis czas, ale to na progesteron, ktory byl nie w normie )tylko po prostu takie, ktore maja bezposredni wplyw na przysadke mozgowa, i co, jak biore jest wszystko ok, jak przestane jest wszystko beeee, dlatego prosze nie panikujcie juz z tym wszystkim. Kazda z nas ma inny organizm i inaczej reaguje na roznego rodzaju tabl, ja po swoich czuje sie koszmarnie (przed czym oczywiscie przestrzegal mnie lekarz), ale zdazylam sie przyzwyczaic. Kazda z nas ma jakies problemy i nie robmy z tego wielkiego halo... bo juz zaczynam sie bac wszystkich tabletek i niedlugo wszystkie zglupiejemy:-(
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-18, 06:35   #10
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: ..Nadmierne owłosienie...:((

Istnieją niehormonalne leki antyandrogenowe- po prostu pójdź do lekarza i przedstaw mu problem.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-09-18, 17:13   #11
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: ....Owłosienie...:((

Hmmmmm,już sama nie wiem...Ale,jak ktoś ma hormony w porząsiu,to po co się nimi dodatkowo ładować,nie?
(stąd moje ogłoszonko w "drobnych").Ale ostatnia wizażanka ma rację-D 35 na różne osoby różnie działa,lecz bez przesadyzmu!Biorąc to ryzyko zach. na raka jest takie samo-jak przy braniu innych antykonceptów!Nie siejmy paniki!
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:20.