pomożecie?:( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-13, 11:18   #1
konekssja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 5

pomożecie?:(


Witam Jestem w sumie swieżo upieczoną "wizażanką", ale wlasnie przed chwilą zdążyłam dokładnie przejżeć wątek "Problemy skórne - sprawdź zanim zadasz pytanie/kremy takze na zimę,kosmetyki bez SLS " Mimo to mam pare pytań...Mam nadzieje, ze nikogo nimi nie zdenerwuje, jesli tematy byly juz poruszane...niestety nie znalazłam satysfakcjonujacej mnie odp:/ jesli ktos mogłby udzielic mi paru rad byłabym bardzo wdzieczna, a jesli nie to prosze o odeslanie do odpowiednich linków..Z góry dziekuje-konekssja.
1.Nigdy nie mialam problemów z twarzą i trądzikiem..(tylko w czasie zblizania sie ("trudnych dni").Niestety zaczely sie od 3 miesiecy...na czole - standardowa "kaszka" , ktora jak wiadomo staje sie widoczna po "dobraniu sie do niej".Na policzkach...no wlasnie...podskorne krosty, ktorych na pierwszy rzut oka zupelnie nie widac...czuje je tylko ja, gdy dotkne twarzy..czuje twarde...gdy sie do tego dorwe slysze pekniecie i "cos" wyłazi...Niestety od wbijania paznokci robia mi sie rany, ktore pozniej zarastaja strupkiem...z takimi strupkami pochodze ze 4 dni, a pozniej pod wplywem zmywania makijazu woda powoli mi odchodza, az wkoncu wlasnorecznie je zrywam...po jednym takim zostal mi malusienki doleczek na policzku..taki jak dzieci maja po ospie..jeden maly na policzku i jeden nad brwia...zaczelam uzywac masci Tointex...dzisiaj zauwazylam ze dolek na oliczku zrownal mi sie z reszta twarzy, ale....zostala po nim leciutka czerwona plamka...wiec moje 1 pytanie brzmi: czym ja teraz zlikwidować?
2.W czasie kiedy chodzilam ze strupkami po syfkach, uczeszczałam regularnie na solarium..efekt? kiedy strupki odpadły zostaly plamki po nieopalonych miejsach...na twarzy sa one koloru lekko rozowego...a na plecach i dekolcie biale..dodam, ze na szczescie nie sa to żadne dołki, tylko plamki...jak sie ich pozbyc?bo nie sadze, ze teraz jak strupki odpadly i bede chodzic na solarium to sie opalą i zrównają z resztą...:/
3. Trzecie moje pytanie dotyczy tego, iz wieczorem kiedy zmywam twarz jest ona strasznie wysuszona, zapewne po solarium..gdzieniegdzie schodza mi nawet drobne płatki skóry...tak jest wieczorem...natomiast kiedy wybieram sie na wyklady i siedze w szkole po 10 godz.policzki nadal sa w sumie suche...a jak dotkne czola reka, widze ze moje palce sa delikatnie tluste, a czolo troszke sie swieci..W zwiazku z tym prosilabym o rade, jakim ewentualnie mleczkiem zmywac makijaz i jakiego kremu uzywac..?Dodam, ze od 3 miesiecy odkad korzystam z solarium nie uzywam wogole podkladu...a moja cera jest raczej wrazliwa...tak wczoraj powiedziała kosmetyczka , gdy bylam u niej po rade..
4.Podsumowanie: byłam wczoraj pierwszy raz u Pani dermatolog, przepisala mi witamine PP, jakies tabletki na antybiotyku, ktorych opakowanie wynioslo mnie calą zlotówke, no i z wyzszej pólki jakiś żel, ktorego nazwy teraz nie pamietam..coś na "Diff.." zobaczymy jakie przyniosa efekty...Jednak prosiłabym bardzo, jeśli to nie problem o udzielenie mi odpowiedzi na te 3 pytanie....Bede bardzo wdziecznaPozdrawiam i przepraszam za takie wypracowanie:/
konekssja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 15:06   #2
MARTA301215
Raczkowanie
 
Avatar MARTA301215
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 158
GG do MARTA301215
Dot.: pomożecie?:(

tragedią jest czytać takią wypowiedź jeśli zastosujesz się wskazań dermatologa, zapewne leczenie pomoże i wystarczy, ale wiem po sobie,że leczenie nie może trwać kilka miesięcy ale kilkanaście!!! Ta maść to zapewne Differin, możesz po nim mieć jeszcze bardziej suchą skórę dlatego używaj mocno nawilżających kremór i oczywiście filtry!!! Jeśli chodzi o plecy to może jakaś kuracja złuszczająca
MARTA301215 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 19:39   #3
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: pomożecie?:(

Cytat:
Napisane przez MARTA301215 Pokaż wiadomość
tragedią jest czytać takią wypowiedź jeśli zastosujesz się wskazań dermatologa, zapewne leczenie pomoże i wystarczy, ale wiem po sobie,że leczenie nie może trwać kilka miesięcy ale kilkanaście!!! Ta maść to zapewne Differin, możesz po nim mieć jeszcze bardziej suchą skórę dlatego używaj mocno nawilżających kremór i oczywiście filtry!!! Jeśli chodzi o plecy to może jakaś kuracja złuszczająca
Zapomniałaś napisać o najważniejszym-odstawieniu solarium. Konekssjo jeżeli chcesz się pozbyć tych problemów o jakich piszesz, będziesz używała Differinu to odstaw solarium i używaj wysokich,fotostabilnych filtrów. W przeciwnym wypadku konsekwencje stosowania Differinu plus solarium plus brak filtrów mogą być katastrofalne dla Twojej skóry

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=149652 Polecam ten wątek.
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-14, 12:25   #4
MARTA301215
Raczkowanie
 
Avatar MARTA301215
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 158
GG do MARTA301215
Dot.: pomożecie?:(

Cytat:
Napisane przez natii4 Pokaż wiadomość
Zapomniałaś napisać o najważniejszym-odstawieniu solarium. Konekssjo jeżeli chcesz się pozbyć tych problemów o jakich piszesz, będziesz używała Differinu to odstaw solarium i używaj wysokich,fotostabilnych filtrów. W przeciwnym wypadku konsekwencje stosowania Differinu plus solarium plus brak filtrów mogą być katastrofalne dla Twojej skóry

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=149652 Polecam ten wątek.


tak tak, zgadzam się z tobą natii4, zapomniałam dodać że należy odstawić solarium, bo trudno było zapamiętać wszystko z tak długiego tekstu odstawienie solorium w ogóle jest ważne, a przy jednoczesnym stosowaniu Differinu i dodatkowo doustnego antybiotyku to już absolutnie solarium NIE
MARTA301215 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-14, 14:47   #5
agata_wwl
Raczkowanie
 
Avatar agata_wwl
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wołomin
Wiadomości: 363
Dot.: pomożecie?:(

Dziewczyny, piszecie, że jeśli używa się kremu wysyszającego typu Differin (ja używam Brevoxylu) nie można chodzić na solarium -> dlaczego? Czy dlatego, bo skóra się przesuszy... Ale jak używam dobrego kremu nawilżającego? Czy to nie jest pewna ochrona?

Ja chodzę na solarium raz w tygodniu na 10 min -> czy powinnam z tego zrezygnować, bo używam Brevoxylu?
agata_wwl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-14, 19:30   #6
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: pomożecie?:(

Cytat:
Napisane przez agata_wwl Pokaż wiadomość
Dziewczyny, piszecie, że jeśli używa się kremu wysyszającego typu Differin (ja używam Brevoxylu) nie można chodzić na solarium -> dlaczego? Czy dlatego, bo skóra się przesuszy... Ale jak używam dobrego kremu nawilżającego? Czy to nie jest pewna ochrona?

Ja chodzę na solarium raz w tygodniu na 10 min -> czy powinnam z tego zrezygnować, bo używam Brevoxylu?
My nigdzie nie piszemy,że używając "kosmetyków wysuszajacych" nie można chodzić na solarium,my piszemy o tym,że stosując niektóre typy preparatów,np. kwasy, retinoidy należy zrezygnować z wystawiania skóry na słońce-nawet przy takiej pogodzie jak teraz trzeba nakładać wysokie fotostabilne filtry, oraz należy zrezygnować z opalania. Differin jest retinoidem i dlatego należy zrezgynować z solarium. Lek może zadziałać fotuczulająco, mogą się pojawić przebarwienia. Albo chcesz mieć zdrową skórę albo chcesz mieć opaloną skórę.

Podając za stroną http://luskiewnik.strefa.pl/acne/danka_leki.htm
DIFFERIN
Substancja czynna
Adapalen

Substancje pomocnicze
Karbomer 980, glikol propylenowy, poloksamer 182, wersenian diodowy, fenoksyetanol, p-hydroksybenzoesan metylu, wodorotlenek sodowy do pH 5,0, woda destylowana.

Opis działania
Adapalen działa podobnie jak retinoidy. Zapobiega powstawaniu zaskórników otwartych i zamkniętych, redukuje zmiany zapalne (grudki i krosty), wykazuje działanie przeciwbakteryjne.

Wskazania
Trądzik pospolity łagodny lub średnio nasilony, trądzik zaskórnikowi, trądzik grudkowo-krostowy.

Przeciwwskazania
Nadwrażliwość na którykolwiek składnik leku.

Ostrzeżenia
Należy chronić usta, oczy i błony śluzowe przed kontaktem z lekiem. Nie należy stosować preparatu na uszkodzoną skórę. Podczas leczenia należy unikać nadmiernego kontaktu ze słońcem. W czasie leczenia nie powinno się stosować kosmetyków zalecanych do pielęgnacji cery trądzikowej.
Nie należy stosować leku u kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Leku nie stosować równocześnie z innymi preparatami zawierającymi retinoidy, nie stosować innych preparatów o działaniu drażniącym.
Równoczesne stosowanie innych leków wymaga konsultacji z lekarzem.

Dawkowanie
Differin należy stosować 1 raz dziennie (wieczorem).

Działania niepożądane
Pieczenie i podrażnienie skóry.

http://www.wizaz.pl/basia_opalanie_uva_uvb_cz2.php Tutaj w tabelce również Differin jest podany jako kosmetyk,którego nie powinno się używać chodząc do solarium.

Przyznam szczerze,że nie umiem się ustosunkować do Brevoxylu i mam nadzieję,że ktoś odpowie na Twoje pytanie za mnie


Nawilżanie w kuracjach kwaso-retinoidowych swoją drogą.
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:50.