Problem z tipsami :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-13, 12:22   #1
rena17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Unhappy

Problem z tipsami :(


Witam serdecznie!! Na wstępie odrazu powiem ze mam problem z tipsami. Mam zrobiony bardzo dobry kurs, więc nie jestem samoukiem , tylko ostatnio zrobiłam koleżance tipsy i dośc że na bokach mam tendencje do zniszczenia tej lini włosa, niewiem czemu w tym miejscu gdy zaczynam piłować robi się dziurka czyli jakbym za bardzo spiłowała paznokcia i przez to szybko paznokiec mi pęka w tym miejscu . Druga sprawa po zrobieniu tipsów,gdy już mi sie uda nie spiłować za bardzo tej linii włosa mimo ze robie to delikatnie, wychodzi za kilka dni następny błąd.... żel sie odkleja jakby miał odprysnąć, wiem ze ciężko to wytłumaczyć, ale bardzo prosze o pomoc bardziej doświadczonych( jestem jeszcze początkująca). Oto mój adres e-mail renatalaton@wp.pl lub poprostu na mój wątek. Bardzo dziękuje z góry za pomoc
rena17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 12:34   #2
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez rena17 Pokaż wiadomość
Witam serdecznie!! Na wstępie odrazu powiem ze mam problem z tipsami. Mam zrobiony bardzo dobry kurs, więc nie jestem samoukiem , tylko ostatnio zrobiłam koleżance tipsy i dośc że na bokach mam tendencje do zniszczenia tej lini włosa, niewiem czemu w tym miejscu gdy zaczynam piłować robi się dziurka czyli jakbym za bardzo spiłowała paznokcia i przez to szybko paznokiec mi pęka w tym miejscu . Druga sprawa po zrobieniu tipsów,gdy już mi sie uda nie spiłować za bardzo tej linii włosa mimo ze robie to delikatnie, wychodzi za kilka dni następny błąd.... żel sie odkleja jakby miał odprysnąć, wiem ze ciężko to wytłumaczyć, ale bardzo prosze o pomoc bardziej doświadczonych( jestem jeszcze początkująca). Oto mój adres e-mail renatalaton@wp.pl lub poprostu na mój wątek. Bardzo dziękuje z góry za pomoc
Widać nie taki dobry ten kurs
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 12:45   #3
rena17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Dot.: Problem z tipsami :(

Wiesz co ja tu przyszłam po porade a nie po tępienie moich zdolnosci, nie masz porady to nie pisz.
rena17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 12:48   #4
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez rena17 Pokaż wiadomość
ostatnio zrobiłam koleżance tipsy i dośc że na bokach mam tendencje do zniszczenia tej lini włosa, niewiem czemu w tym miejscu gdy zaczynam piłować robi się dziurka czyli jakbym za bardzo spiłowała paznokcia i przez to szybko paznokiec mi pęka w tym miejscu .
Co rozumiesz przez zbytnie spiowanie linii wosa i tworzenie sie dziurek w paznokciu?
Linia wosa jest POZA naturanym paznokciem!
Moze chodzi Ci o linie boczne?
Cytat:
Druga sprawa po zrobieniu tipsów,gdy już mi sie uda nie spiłować za bardzo tej linii włosa mimo ze robie to delikatnie, wychodzi za kilka dni następny błąd.... żel sie odkleja jakby miał odprysnąć, wiem ze ciężko to wytłumaczyć, ale bardzo prosze o pomoc bardziej doświadczonych( jestem jeszcze początkująca). Oto mój adres e-mail renatalaton@wp.pl lub poprostu na mój wątek. Bardzo dziękuje z góry za pomoc
Zel odkleja sie ,czyli liftuje, czyli podpowietrza sie.Powodw moze byc wiele:
-zbyt duzo, zbyt mao odtuszczacza, czy primera
-zbyt duzo/zbyt malo zelu
-zle wypilowane
-zle przygotowany paznokciec- zle zmatowiony
-zle odsuniete skroki

Ech... chya Twoje szkolenie nie bylo zbyt dobre.Wiesz, ze dzwoni, tylko nie wiesz, w ktorym kosciele.

Wklej fotke z tym z czym masz problemy to postaramy Ci sie pomoc, bo pisanie "jezykiem stylistek" Ci nie bardzo wychodzi
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 12:57   #5
rena17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Dot.: Problem z tipsami :(

Wiedziałam ze tak będzie,poprostu zero pomocy, każdy potarfi sie tu tylko wymądrzać a nie pomóc,kurs był bardzo dobry tylko gdy się wykonuje coś na początku już bez pomocy fachowcy zawsze ma sie problemy. Jeszcze nie wziełas pod uwage ze to nie musi być moja przyczyna czy też kursu,a np. żelu czy kleju, niewiesz dokładnie o co mi chodzi to po co udawanie czy chęć pomocy, nierozumiem tego. Chodziło mi o krawędz boczną paznokcia i o może być podpowietrzanie sie
rena17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 12:59   #6
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez rena17 Pokaż wiadomość
Wiesz co ja tu przyszłam po porade a nie po tępienie moich zdolnosci, nie masz porady to nie pisz.

Twoja uwaga jest nie na miejscu. Nie możesz zabronić mi pisać. Jeżeli zakładasz wątek powinnaś liczyć się z tym, że każdy kto zechce napisze w nim co uzna za stosowne. Nie potępiam wcale TWOICH zdolności. Jeżeli nie satysfakcjonuje Cię wiedza zdobyta na kursie, udaj się tam, na pewno z uśmiechem na ustach wytumaczą Ci co i jak, w końcu zapłaciłaś za to .
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:01   #7
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez rena17 Pokaż wiadomość
Wiedziałam ze tak będzie,poprostu zero pomocy, każdy potarfi sie tu tylko wymądrzać a nie pomóc,kurs był bardzo dobry tylko gdy się wykonuje coś na początku już bez pomocy fachowcy zawsze ma sie problemy. Jeszcze nie wziełas pod uwage ze to nie musi być moja przyczyna czy też kursu,a np. żelu czy kleju, niewiesz dokładnie o co mi chodzi to po co udawanie czy chęć pomocy, nierozumiem tego. Chodziło mi o krawędz boczną paznokcia i o może być podpowietrzanie sie
Ta frustracja też jest nie na miejscu Nie możesz RZĄDAĆ pomocy. To jest tylko i wyłącznie dobra wola, że ktoś Ci odpowie- co uznałaś za wymądrzanie. Nikt nie ma takiego obowiązku.
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:03   #8
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: Problem z tipsami :(

skoro rady naszych stylistek nie podobaja ci sie...i dopytywania Albertynki..

to zadzwon do swojej instruktorki- ona powinna najlepiej wiedziec gdzie robisz blad-bo cie uczyla i widziala co i jak robisz...

a skoro tips ci peka- to za mocno go piłujesz lub dajesz za malo żelu
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:11   #9
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Thumbs down Dot.: Problem z tipsami :(

Ech... chciałam pomóc tylko w łeb dostałam...
Jak Rena17 taka mądra jest i wszystkie rozumy pozjadała, to po co ja bede sie fatygowała z pomoca? Przeciez jestem "tylko" instruktorka

Chciałam pomóc, ale jezeli ktos "wypiłowuje dziure w linii włosa na paznokciu", to sorry, ale ja z tego bełkotu nic, a nic nie rozumiem...

Rena17 szkoda. Są tu dziewczyny specjalistki w tej dziedzinie, które "zeby pozjadały na tipsach", sa instruktorki, oraz mistrzynie stylizacji paznokci.
Mogłas od nas otrzymac pomoc, ale ja juz sie zniechciłam.
Osoba, ktora rządajac pomocy obrzuca ludzi błotem, nie jest ta, której z chcecia pomoge,

FINITO!
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:16   #10
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez Albertyna Pokaż wiadomość
Ech... chciałam pomóc tylko w łeb dostałam...
Jak Rena17 taka mądra jest i wszystkie rozumy pozjadała, to po co ja bede sie fatygowała z pomoca? Przeciez jestem "tylko" instruktorka

Chciałam pomóc, ale jezeli ktos "wypiłowuje dziure w linii włosa na paznokciu", to sorry, ale ja z tego bełkotu nic, a nic nie rozumiem...

Rena17 szkoda. Są tu dziewczyny specjalistki w tej dziedzinie, które "zeby pozjadały na tipsach", sa instruktorki, oraz mistrzynie stylizacji paznokci.
Mogłas od nas otrzymac pomoc, ale ja juz sie zniechciłam.
Osoba, ktora rządajac pomocy obrzuca ludzi błotem, nie jest ta, której z chcecia pomoge,

FINITO!
W dodatku Rena17 nie potrafi pogodzić się z tym że nikt jej nic na tacy nie poda
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:19   #11
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez Albertyna Pokaż wiadomość
Mogłas od nas otrzymac pomoc, ale ja juz sie zniechciłam.
Osoba, ktora rządajac pomocy obrzuca ludzi błotem, nie jest ta, której z chcecia pomoge,

FINITO!
Amen
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:24   #12
rena17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Dot.: Problem z tipsami :(

To dlaczego odrazu na początku zostałam zaskoczona stwierdzeniem że mam zły kurs?? Z tego wynika ze własnie nie da się opisać swojego problemu, bo odrazu jest sie poddawanym osądzeniu ze zły kurs.
rena17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:30   #13
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez rena17 Pokaż wiadomość
To dlaczego odrazu na początku zostałam zaskoczona stwierdzeniem że mam zły kurs?? Z tego wynika ze własnie nie da się opisać swojego problemu, bo odrazu jest sie poddawanym osądzeniu ze zły kurs.
Jeżeli kurs, który ukończyłaś byłby super rewelacyjny (sama stwierdziłaś, że był dobry) nie zadawałabyś podstawowych pytań. Sama sobie zaprzeczasz. I nikt na Ciebie nie naskoczył. To ty przykleiłaś Wizażankom etykietkę z napisem "przemądrzałe". Gdybyś była bardziej uprzejma, myślę że na pewno chętnie by Ci ktoś pomógł. Jednak w tej sytuacji wątpię, żeby komuś się chciało
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:33   #14
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Problem z tipsami :(

Ehh...
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:36   #15
rena17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Dot.: Problem z tipsami :(

To własnie ty na wstępie wyśmiałas mój kurs,mimo że nie wiesz jaki on jest, nie powiedziałam że był ,super dobry tylko ze bardzo dobry, bo kobieta która go prowadziła była bardzo profesjonalna, a to że mi od początku nie wychodzi to własnie znak że dopiero się ucze.Zresztą już otrzymałam bardzo dobrą odpowiedz na moje pytanie i nikt nie powątpiewał w moje kursy, tylko wytłumaczył rzeczowo i solidnie przyczyny jakie mogły być spowodowane zapowietrzeniem paznokcia czy zbyt mocnym spiłowaniem w krawędzi brzegu. Pozatym ja nie siedze na twoim pytaniu i nie krytykuje chociaż mogłabym, ale cie nie znam więc i po co nie sądzisz ??
rena17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:49   #16
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Problem z tipsami :(

Rena, bardzo Cię proszę, wyślij mi tę odpowiedź, którą Ci ktoś udzielił.Ja też jestem początkująca i chciałabym się nauczyć jak najwięcej, szczerzę mówiąc myślałam, że odpowiedzi wizażanek są wyczerpujące, ale jak widać ciągle się człowiek uczy.Z góry dziękuję )))))))))))))))))
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 13:58   #17
rena17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Dot.: Problem z tipsami :(

Bardzo prosze o odpowiedz :To co opisalas, czyli zapowietrzenie sie paznokci przy skorkach, macierzy - jest najprawdopodobniej spowodowane tym, ze PRZED nalozeniem tipsow, zelu, NIE OCZYSCILAS paznokci przy skorkach wlasnie.
Paznokiec przed nalozeniem tipsow, zeli, musi byc odpowiednio przygotowany. Skorki nie moga byc duze, nachodzace na paznokiec. Do tego paznokiec musi byc caly zmatowiony - w kazdym, najdrobniejszym zakamarku...
Najlepiej jesli pare dni, dzien przed nakladaniem tipsow bedziesz miala zrobiony manicure, ale nie W TYM SAMYM dniu.
W dniu zakladania tipsow jesli jest potrzeba oczyscic paznokiec nalezy to zrobic NA SUCHO, bardzo wygodnie jest uzywac do tego celu frezarki - dostanie sie do kazdego zakamarka, ma wymienne, wygodne koncowki.

Moze tez byc drugi powod tego, ze paznokcie zaczely "odstawiac" przy skorkach - ZBYT DUZE NALOZENIE ZELU przy macierzy paznokcia.
Albo nachodzenie zelu AZ NA SKORKI.
Jesli tak sie stanie, praktycznie po jednym dniu paznokcie zaczynaja odstawac...
Nalezy bardzo delikatnie, z kilkumilimetrowa przerwa nakladac zel przy macierzy paznokcia, trzeba to zrobic delikatna, cienka warstwa, odpowiednio zbudowac.
rena17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:08   #18
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Problem z tipsami :(

Tak się nieszczęsliwie ( dla ciebie ) sklada,że o tym wszystkim napisala już wczesnej Albertynka.

I naprawde nie musialaś się fatygować by wklejać nam tego elaboratu, bo większość z nas jak tu siedzi, zna te przyczyny doskonale.
I kilka innych rownież.

A Awa gdyby tylko poprosila, zyskalaby na ten temat kilka stron materiałów :P

Ty także byś byla ich świadoma, gdybyś poświęcula 10minut na skorzystanie z wyszukiwarki.
Bo temat był już wałkowany dziesiątki razy.


PS na bardzo dobrym kursie nie uczyli o porządnym przygotowaniu plytki i braku zalewania skórek,że tak się ekscytujesz ta odpowiedzią?

Dziwi mnie trochę fakt,że tak ciągniesz ten temat.
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:18   #19
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Problem z tipsami :(

Paula !!!!!!!!!!!!! Ty też nie wyczułaś ironii ??????? hm, złożę to na karb świątecznej gorączki )))) aha, jakby ktoś chciał to służę kilkuset stronami o problemach z tipsami ) ( to gdyby ktoś nie skumał podtekstu).
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:21   #20
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez rena17 Pokaż wiadomość
To własnie ty na wstępie wyśmiałas mój kurs,mimo że nie wiesz jaki on jest, nie powiedziałam że był ,super dobry tylko ze bardzo dobry, bo kobieta która go prowadziła była bardzo profesjonalna, a to że mi od początku nie wychodzi to własnie znak że dopiero się ucze.Zresztą już otrzymałam bardzo dobrą odpowiedz na moje pytanie i nikt nie powątpiewał w moje kursy, tylko wytłumaczył rzeczowo i solidnie przyczyny jakie mogły być spowodowane zapowietrzeniem paznokcia czy zbyt mocnym spiłowaniem w krawędzi brzegu. Pozatym ja nie siedze na twoim pytaniu i nie krytykuje chociaż mogłabym, ale cie nie znam więc i po co nie sądzisz ??
Niestety to ty na mnie naskoczyłaś teraz. Ja jedynie wyciągnęłam wnioski z twojego postu, na co w odewcie zaboniłaś mi odpisywać chociaż nie masz takich uprawnień. Czy widziałaś tam takie emoty: , że twierdzisz że się z Ciebie naśmiewam? No cóż Każdy widzi to co chce widzieć Na to nic nie poradzę.
Owszem Albertyna wytłumaczyła Ci, to stwierdziłaś, że się wymądrza, ja pewnie też się wymądrzam (niewiadomo w czym) bo napisałam, że takie txty jak "każdy potarfi sie tu tylko wymądrzać", "nie masz porady to nie pisz" są nie na miejscu.
Nie krytykujesz?? - znowu sama sobie zaprzeczasz :
Czy według Ciebie to nie jest krytyka?:
"BEZNADZIEJNE- widać nie masz wogóle kursu" może będziesz tak miła i uzasadnisz mi jakie aspekty o tym świadczą?
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:25   #21
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Problem z tipsami :(

Reniu, bardzo Ci dziękuję za odpowiedź, ale niestety chyba nie rozumiem
w Twojej odpowiedzi czytamy:
"ze PRZED nalozeniem tipsow, zelu, NIE OCZYSCILAS paznokci przy skorkach wlasnie"
Albertyna pisze:"-zle odsuniete skroki"
czy to nie to samo? po odsunięciu skórek nie czyściłaś wcześniej wokół nich?
dalej:
"Moze tez byc drugi powod tego, ze paznokcie zaczely "odstawiac" przy skorkach - ZBYT DUZE NALOZENIE ZELU"
Albertyna:"-zbyt duzo/zbyt malo zelu"
hm.... mam wrażenie, że jednak potraktowałaś odpowiedzi nie dość solidnie, gdybyś dokładniej opisała problem ( np.używając języka ogólnie przyjętego dla stylistek, że nie wspomnę o formie) pewnie dokładnych odpowiedzi byłoby multum.Ja często pytam koleżanki i zawsze mam mnóstwo wyczerpujących odpowiedzi
z poważaniem
awa2001
P.S Paula ja Cię błagam, wyczuj mój uśmieszek
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:33   #22
vikuniaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 026
Dot.: Problem z tipsami :(

oj, pogódźcie się ;-)
__________________
mom to be
vikuniaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:41   #23
rena17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Dot.: Problem z tipsami :(

Niewiem o co ten cały szum,nawet juz tego dalej nie ciągne. Awa2001 ja Ci tylko skopiowałam odpowiedz od dziewczyny która mi udzieliła podpowiedzi co mogłam zrobić zle.
rena17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:44   #24
rena17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 29
Dot.: Problem z tipsami :(

Przepraszam jeśli kogoś uraziłam, mój błąd.
rena17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:46   #25
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez rena17 Pokaż wiadomość
Niewiem o co ten cały szum,nawet juz tego dalej nie ciągne. Awa2001 ja Ci tylko skopiowałam odpowiedz od dziewczyny która mi udzieliła podpowiedzi co mogłam zrobić zle.
może jednak będziesz tak miła i odpowiesz na moje pytanie: Jakie aspekty świadczą o tym, że uznałaś, że nie mam kursu? Jestem baaaardzo ciekawa Może mi się tylko wydawało że wydałam kupę kasy na wiedzę którą mam i może to że pracuję jako stylistka też dzieje się tylko w mojej głowie. Sama nie wiem
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 14:47   #26
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Problem z tipsami :(

wiem Reniu ale ta dziewczyna napisała dokładnie to samo co Albertyna i nic się nie stało, dziewczyny na pewno zrozumieją nerwy, są bardzo wyrozumiałe )))) żebyś wiedziała co moja rodzina przeżywała przy moich pierwszych próbach
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 15:01   #27
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez awa2001 Pokaż wiadomość
Paula !!!!!!!!!!!!! Ty też nie wyczułaś ironii ??????? hm, złożę to na karb świątecznej gorączki


Ofkors ,ze wyczulam .Stąd ten jezor na końcu
Ale myslalam ,że jeszcze pociągniemy kilka postów
Byłoby zabawnie
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 15:07   #28
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Problem z tipsami :(

uff ) nie ciągnęłam dalej, bo się przestraszyłam własnej prowokacji ) na necie łatwo o niezrozumienie intencji, sama o tym wiesz, ale uśmiałam się jak pszczoła z tekstu " gdyby awa poprosiła to by dostała kilka stron", matko, musiałam wyjść na głąba ))
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 15:33   #29
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Problem z tipsami :(

Awa mysle że wszyscy Ci ,którzy choć trochę tu bywają zajarzyli ironię

Buźki
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-13, 15:57   #30
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Problem z tipsami :(

Cytat:
Napisane przez awa2001 Pokaż wiadomość
ale uśmiałam się jak pszczoła z tekstu " gdyby awa poprosiła to by dostała kilka stron", matko, musiałam wyjść na głąba ))




Hehe absolutnie nie
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:13.