nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! ! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-19, 12:44   #1
iskralight
Zadomowienie
 
Avatar iskralight
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław/Jelenia Góra
Wiadomości: 1 655
Thumbs up

nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !


kupiłam szampon i odżywkę ELSEVE NUTRI BLASK i postanowiłam przetestować ten "genialny produkt z reklamy".

Piękne, lśniące "lejące się" włosy ! ! ! pierwszy raz od dawna czułam że mam włosy na głowie tzn czułam że są bardzo nawilżone i jakby cięższe (ale nadal puszyste bo szuszę włosy z głową spuszczoną w dół). Dziewczyny warto sprobować ! ! ! ! !

Edytowane przez iskralight
Czas edycji: 2010-01-18 o 00:59
iskralight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-19, 13:19   #2
hawrodytka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: woj.Opolskie m. Gł........
Wiadomości: 2 018
GG do hawrodytka
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

Ja mam mieszane uczucia do tego szmaponu,wg mnie nie rozni sie niczym od innych elseve. wszytskie sa takie gęste i fajnie sie pienią, sa wydajne i generalnie je lubie, ale w uzdrowicielskie dzialalnosci szmaponow l'oreal nie wierze. Poprawiaja wyglad wlosow, ale jest to tyylko efekt kosmetyczny.
hawrodytka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-19, 14:03   #3
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

Niestety, ale muszę się zgodzić z hawrodytką. Szampony i odżywki drogeryjne może i dają jakiś efekt, ale to jest krótkotrwałe działanie. To jest tylko kosmetyka, nie ma nic wspólnego z poprawianiem kondycji włosów, a szkoda.
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-19, 14:17   #4
anCcik
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: łódź
Wiadomości: 3 730
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

ja w ogóle nie przepadam za tym szamponem... po użyciu go, moje włosy stały się strasznie cięzkie i klapnięte, przez co szybko mi się przetłuszczały. kupilam raz i więcej nie kupię.
anCcik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-19, 14:43   #5
iskralight
Zadomowienie
 
Avatar iskralight
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław/Jelenia Góra
Wiadomości: 1 655
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

ja i tak musze myc wlosy każdego dnia, więc czy sie przetluszczają czy nie - nie robi mi różniczy. co do szamponów - ja nie wierzę w działanie uzdrowicielskie żadnego szamponu - od tego są odzywki i inne specyfiki. ale właśnie efekt jaki daje ten szampon bardzo mi się podoba. jakie sa inne szampony elseve - nie wiem - bo to mój pierwszy
iskralight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-19, 15:14   #6
pyska06
Zadomowienie
 
Avatar pyska06
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 154
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

A i owszem mialam ten szampon wraz z odżywka kilka razy zakupiony!Wcale nie jest jakis uh ah , moze tylko pierwszym razem wydawalo mi sie ze włosy sa jak by z deka lśniące ale to chyba sobie sama wmówiłam bo przy nastepnych myciach wcale nie widzialam żeby były jakies błyszczące.
W kazdym razie szampon jak kazdy inny tylko tyle że firma przereklamowana.
__________________
`Nie zapomnij nigdy tego,
Że KOCHAĆ szczerze

Można tylko JEDNEGO !`

pyska06 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-20, 11:41   #7
iskralight
Zadomowienie
 
Avatar iskralight
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław/Jelenia Góra
Wiadomości: 1 655
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

hmm... moze to tez zalezy od stanu i rodzaju wlosow. ja mam zdrowe wlosy, niefarbowane itp, tak wiec moze jesli ktos ma zniszczone wlosy lub po przejściach to tego efektu nie bedzie. no ale w sumie każdy specyfik na każdą osobę dziala inaczej.
iskralight jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-20, 12:31   #8
scarlett_1
Rozeznanie
 
Avatar scarlett_1
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 505
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

miałam ten szampon i niezauważyłam żeby zrobił mi coś specjalnego z włosami.szczerze mówiąc to żadnej różnicy niezauważyłam.
__________________

scarlett_1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-20, 14:14   #9
olcia 810
Wtajemniczenie
 
Avatar olcia 810
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 635
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

A ja zauważyłam różnice, może nie tak wielką jak Ty .. Lubie ten zestaw.. szampon+odzywka
__________________
WYMIANKA
olcia 810 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 18:21   #10
Ivi 1988
Zakorzenienie
 
Avatar Ivi 1988
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: domek dla lalek
Wiadomości: 5 397
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

odkopuje, a co Smieszne, bo wlasnie dzieki recenzjom na KWC kupilam ostatnio 2 szampony L'Oreala- mam dlugie, farbowane na czarno wlosy, nie przetluszczaja sie, nie sa zniszczone prostownica, jedynie susze je codziennie, nie uzywam nic modelujacego etc. Po uzyciu tego szamponu wlosy wydaja sie byc blyszczace, ale to raczej wiecej sprawa odzywki Najwieksza zaleta szamponu jest to,ze na drugi dzien nei trzeba byc wlosow, bo wygladaja calkiem fajnie
__________________
Maybe you don't need whole world to love you, you know
Maybe you just need one person


Cytat:
Napisane przez Lisbeth Pokaż wiadomość
Nie ma żadnej "roli kobiety". Jest tylko to, w co sama się pakujesz.
Skoro umie, to niech robi sam.
Ivi 1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-29, 19:11   #11
metropolitan
Zadomowienie
 
Avatar metropolitan
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 923
Dot.: nie poznaję moich włosów ! ! ! wow ! ! !

a ja się przekonałam że elseve są bardzo dobre. Po wielu latach szukania super odżywki w sklepach fryzjerskich mam porównanie. ja co prawda używam elseve ceramidy taka pomarańczowa, i jest b. fajny efekt. Oczywiście nie zrezygnuję z mojej KWC Alfaparf Shine Nourishing Mask (cudo na moje cienkie blond włosy), ale elseve też będę stosować bo jest dobra. Aha, nawet zanim kupiłam odżywkę i stosowałam sam szampon, to włosy mniej mi się łamały.
więc czasem cena nie musi świadczyć o jakości.
metropolitan jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:35.