tabletki a cera??? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2002-10-18, 22:54   #1
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954

tabletki a cera???


Biorę od 2 lat już Cilest i ciągle moja cera nie wygląda za dobrze (pojawiają się krostki, najczęściej takie malutkie)zrobiłam przerwę i w tym okresie wykonałam badania hormonalne i wszystko jest w normie. Ciągle się zastanawiam czy nie zacząć brać Diany a jak mi się cera poprawi to wrócić do Cilestu-co wy o tym sądzicie dziewczyny???
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-18, 23:22   #2
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

A jak masz wszystko w normie, to po co bierzesz!!!. Diane się stosuje wtedy kiedy jest zaburzona gospodarka hormonalna- za dużo testosteronu. Diane to lek na trądzik KTÓRY JEST WYNIKIEM ZABURZENIA GOSPODARKI HORMONALNEJ albo lek na histurtyzm (nadmierne owłosienie) a nie stosuje się jako tabletek antykoncepcyjnych. Diane nie bierze się ot tak sobie, bo tak mi się podoba. Jak masz wszystko w normie to Diane może ci zaburzyć i co potem!!- wielkie "ALE" i kłopot z powikłaniami.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 11:10   #3
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

Właśnie,popieram!Diane jest koszmarnym lekiem(za dużo skutków ubocznych-jak dla mnie),a przed ciążą nie zabezpiecza wcale.Na trądzik lepsze są już drożdże,fiołek trójbarwny,i antybiotyki przepisane przez dermatologa.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 11:50   #4
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

Diane to nie kosmetyk na cerę !!! to hormony, które mogą z pięknej buźki zrobić pryszczatą, lub na odwrót.Skutki przyjmowania tych tabletek mogą być wrecz opłakane.Ja zażywałam też Cilest i Logest, a cera wcale mi się nie poprawiła, a na początku przyjmowania wrecz pogorszyła.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 11:53   #5
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

A swoją drogą ten "fiołek trójbarwny" (o którym pisała Diablica)naprawdę poprawia cerę i działa!I kosztuje coś koło 4 zł w aptece i nie ma w nim , ani hormonów ani chemii [img]icons/icon7.gif[/img]
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 14:15   #6
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

Zgadzam się, kup ziółka- fiołek trójbarwny i drożdże. W żadnym wypadku nie stosuj hormonów, bo będziesz za pare, parenaście lat jeszcze płakać, a potem to będzie już za póżno i nie będzie odwrotu. Możesz sobie też kupić jakąś maść do smarowania miejscowego.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 17:18   #7
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: tabletki a cera???

tak... z hormonami nigdy nic nie wiadomo.. ja odkąd zaczęłam brać pigułki mam śliczną cerę, a moja przyjaciółka ma 2x gorszą niż "przed".
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 20:05   #8
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

Problem jest taki, że hormony muszę brać tak czy siak bo stosuje je głównie jako środek antykoncepcyjny, ale prócz tego, że biorąc je psuje sobie wnętrzności to chciałabym mieć gładką cerę-buuuu
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 21:25   #9
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

Kaja ,zapytaj lepiej swojego lekarza,zrób odpowiednie badania,niech lekarz dobierze Ci pigułki.Nie wiem jak można nie mając medycznego wykształcenia wypowiadać się w tak jednoznaczny sposób ,krew mnie zalewa gdy czytam, że Diane nie zabezpiecza przed ciążą. [img]icons/icon9.gif[/img] A co to jest do cholery multiwitamina? Biorę Dianę od 4lat,trądziku nie mam ,a miałam spory,nigdy nie miałam żadnych powikłań.Podkeślam ,że należy być pod stałą kontrolą dobrego lekarza i pigułka musi być dobrana indywidualnie.Są osoby ,które nie tolerują tych czy tamtych pigułek ,ale po to jest ginekolog by dobrać odpowiednie.A hormony to nie diabeł wcielony,odpowiednio użyte mogą być naprawdę pomocne.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 21:39   #10
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

Ale się zdenerwowałam,nie chciałam być taka niemiła.[img]icons/icon7.gif[/img]
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-20, 21:52   #11
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

A jednak troszkę byłaś Iggy...Pozwolę sobie zwrócić uwagę, ze Kaja pytała "co wy o tym myślicie dziewczyny", a że jest to forum dyskusyjne każda z nas może przedstawić swoje zdanie, które niekoniecznie musi się Tobie podobać. Zgodzę się ,że czasem pigułki są pomocne, bo sama musiałam zażywać i mi pomogły, ale nie trzeba być lekarzem, żeby wiedzieć, że uboczne skutki po przyjmowaniu też występują i czasem wyrządzą więcej szkody niż pożytku.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-21, 13:27   #12
Yvone
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 73
GG do Yvone
Re: tabletki a cera???

Brałam Cilest i moja bużka zrobiła sie piękna i gładka lecz niestety od trzech miesiecy juz nie biore i nie moge sobie poradzić z krostami. Tak więc jeżeli naprawde nie musicie tio nie bierzcie piułek. Lepiej pić polecany przez koleżanki bratek i drożdże . Pozdrawiam PA
Yvone jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-21, 23:15   #13
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

ale przecież nikt nie bierze Cilestu 'na pryszcze'. dzialanie 'kosmetyczne' to efekt uboczny ich prawdziwego przeznaczenia...
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-10-22, 08:39   #14
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: tabletki a cera???

Ale np. mojej kuzynce pani dermatolog przepisała Diane na cerę! Przedtem miała trądzikową, po dwoch lata planuje dziecko i odstawiła jakieś trzy miesiące temu a to jak wygląda jej twarz musiałabyś sama Sarenko zobaczyć-nie trądzić a pryszcze i ledwo jej oczy widać
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:31.