Ratujcie.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-25, 20:01   #1
miss90
Zadomowienie
 
Avatar miss90
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 386

Ratujcie..


Witam,
Mam problem.
Od pewnego czasu miałam problemy z wypryskami, poszłam do dermatologa i przepisał mi differin. Gdy zaczęłam stosować wydawało sie że jest dobrze a teraz ? Strasznie dużo grudek pod skórnych które są czerwone i strasznie bolą, cała skóra mnie piecze,strasznie ściąga. Oprócz tego mam zaskórniki na nosie,policzkach i brodzie, ale też na czole. I zwykłe wypryski na twarzy.
Nie wiem już co robić, chciałabym ładnie wygladać na sylwestra ale już nie mam nadzieji na to żeby w tak krótkim czasie coś zdziałać.



ps. nie mam lepszych zdjęć, ale w rzeczywistości są one bardziej czerwone
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg PICT0048n.JPG (89,9 KB, 63 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PICT0051n.JPG (86,5 KB, 66 załadowań)
miss90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-25, 20:10   #2
ghana
Zakorzenienie
 
Avatar ghana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 14 735
GG do ghana Send a message via Skype™ to ghana
Dot.: Ratujcie..

Idz do jakiego dobrego dermatolog,niech przepisze Ci leki robione w aptece. Mialam pdoobny problem i przepisal mi 3 butelezki roznych specyfikow: jeden bezbarwny by przemywac kiedy jestem w domu, drugi kryjacy(tak jakby pudr w plynie) na wyjscia a trzeci z cynkiem na noc. Naprawde skutkuje. Jesli nie masz zamiaru isc przed sylwkiem do lejarza(ale innego,nie tego co Ci przepisal differin) to zainwestuj w jakis bdb podklad antybakteryjny. No i nie martw sie tak bardzo. Sprawy z wypryskami przezywala chyba kazda dziewczyna
ghana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-25, 20:41   #3
miss90
Zadomowienie
 
Avatar miss90
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 386
Dot.: Ratujcie..

no właśnie nie wiem gdzie jest jakiś dobry dermatolog.
bo już u 3 byłam i każdy wsumie mi przepisywał jakieś gotowe specyfiki i strasznie drogie które i tak raczej nie działały.
A ten u którego ostatnio byłam to przepisał mi taką robioną na zamówienie do smarowania na plecki i dekold.
miss90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-25, 21:24   #4
ghana
Zakorzenienie
 
Avatar ghana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 14 735
GG do ghana Send a message via Skype™ to ghana
Dot.: Ratujcie..

ja akurat nie mialam takiego problemu bo trafilam na dobrego(notabene co by nie bylo obcokrajowca) ktory zapowiadal 16 miesieczne leczenie a leki pomogly w miesiac. Na Twoim miejscu popytalabym sie tu i owdzie o jakiegos dobrego lekrza nawet prywatnie bo co jak co, ale wyglad buzki najwazniejszy. Wesolych zycze
ghana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-26, 01:50   #5
mroofka82
Raczkowanie
 
Avatar mroofka82
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 63
Dot.: Ratujcie..

Cytat:
Napisane przez ghana Pokaż wiadomość
ja akurat nie mialam takiego problemu bo trafilam na dobrego(notabene co by nie bylo obcokrajowca) ktory zapowiadal 16 miesieczne leczenie a leki pomogly w miesiac. Na Twoim miejscu popytalabym sie tu i owdzie o jakiegos dobrego lekrza nawet prywatnie bo co jak co, ale wyglad buzki najwazniejszy. Wesolych zycze
Heh. Czy mi sie wydaje czy trafilas na doktora o imieniu Haschim ?? ktory przyjmuje w komobexie ?? Tesh jestem z czestochowy i tesh wpadlam na niego miesiac temu z moim tradzikiemmm nowo powstalym. ( jesl mamy na mysli tego samego lekarza ) Facet rzeczywiscie jest genialny, wie co robi ! Po miesaicu widac jush poprawe. Odpisz czy to ten sam. Beztradzikowych swiat zycze...)
mroofka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-26, 16:48   #6
_Jamaica
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 2 361
Dot.: Ratujcie..

Hmm a od ilu stosujesz differin?Może zmniejsz częstotliwośc używania.
Ja przez jakies 5miesięcy stosowałam podobny do differinu żel isotrex. I przez jakieś 3miesiące byłam podobnie załamana jak ty,chciałam przerwac kuracje,ale dziewczyny poradziły by przeczekac bo wysyp jest normalny.Teraz buźka wygląda całkiem innaczej,bez zaskórników i wyprysków.
Może więc trzeba uzbroic się w cierpliwośc, by differin zaczął swoje faktyczne działanie?
Pozdrawiam gorąco i życzę powodzenia!
_Jamaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-26, 18:50   #7
ghana
Zakorzenienie
 
Avatar ghana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 14 735
GG do ghana Send a message via Skype™ to ghana
Dot.: Ratujcie..

Cytat:
Napisane przez mroofka82 Pokaż wiadomość
Heh. Czy mi sie wydaje czy trafilas na doktora o imieniu Haschim ?? ktory przyjmuje w komobexie ?? Tesh jestem z czestochowy i tesh wpadlam na niego miesiac temu z moim tradzikiemmm nowo powstalym. ( jesl mamy na mysli tego samego lekarza ) Facet rzeczywiscie jest genialny, wie co robi ! Po miesaicu widac jush poprawe. Odpisz czy to ten sam. Beztradzikowych swiat zycze...)
tak to ten sam. Hashim el nur del haab czy jakos tak:d chpodze do przychodni na niepodleglosci btw. tam pracuje moja ciocia i wcodze bez kolejki, wiec tam mi sie najbardziej oplaca
ghana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-26, 20:34   #8
MaRtUhA
Zadomowienie
 
Avatar MaRtUhA
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 1 424
GG do MaRtUhA
Dot.: Ratujcie..

witam jeśli chodzi o Differin to u mnie sprawa miała się nastepująco: wysyp i zaczerwienienie skóry przez ok 2 tyg. później wygładzenie i poprawa wyglądu cery.też miałam takie grudki tylko że na policzkach i wyglądało to paskudnie. przeczekałam jednak kryzys i było lepiej. teraz znów wróciłam do differinu
__________________
"Niech ludzie nie znający miłości szczęśliwej twierdzą, że nigdzie nie ma miłości szczęśliwej. Z tą wiarą lżej im będzie żyć i umierać. "
Wisława Szymborska
MaRtUhA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-26, 21:31   #9
miss90
Zadomowienie
 
Avatar miss90
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 386
Dot.: Ratujcie..

ja odstawiłam differin bo mnie strasznie piekło i mnie ściągało.
a używałam go hm. ok 2miesięcy z tym że nie regularnie
miss90 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:26.