wzór na proste poncho - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *
Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Hobby > Zrób to sama > Druty, igła i szydełko

Notka

Druty, igła i szydełko Tu porozmawiasz na temat: szydełkowania, robienia na drutach, haftu, szycia i ozdabiania ubrań oraz innych przedmiotów z materiału. Tu dowiesz się jak ozdobić spodnie, na jaki kolor pofarbować koszulkę oraz jak uratować zniszczony sweter.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-30, 20:38   #1
agusia1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 342
wzór na proste poncho

witam
poszukuję prostego wzoru poncha dla początkujących. Są linki i strony ale po rosyjsku albo angielsku, ja poszukują rozpisanego wzoru po polsku - czy któras z Pań potrafi mi podac prost wzór na szydełkowe poncho- takie marzy mi sie. Zrobiłam już na drutach, grube poncho, ale chciałabym jakies ażurkowe na szydełku.
agusia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 10:57   #2
bachud
Rozeznanie
 
Avatar bachud
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 644
Dot.: wzór na proste poncho

Moje pierwsze poncho zrobiłam z kwadratowych elementów i naprawdę nie było trudno. Fakt że robiłam chyba najprostsze z możliwych. Wystarczy trochę cierpliwości żeby zrozumieć zasadę i potem samo idzie. Nie mam tamtego wzoru przy sobie ale może coś podobnego zaraz zeskanuję
bachud jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 11:05   #3
bachud
Rozeznanie
 
Avatar bachud
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 644
Dot.: wzór na proste poncho

jedno - schemat na dole strony
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Untitled(1).jpg (102,5 KB, 331 załadowań)
bachud jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 11:10   #4
bachud
Rozeznanie
 
Avatar bachud
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 644
Dot.: wzór na proste poncho

i opis - jak opanujesz takie to potem poradzisz też sobie z o wiele trudniejszymi. Chociaż to proste też wyszło mi nawet fajnie dzięki mieszaniu kolorów na okrążeniach - podobne jak tu. Świetnie też wygląda robienie z kilku odcieni tego samego koloru
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Untitled(2).jpg (102,8 KB, 79 załadowań)
bachud jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 12:45   #5
bachud
Rozeznanie
 
Avatar bachud
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 644
Dot.: wzór na proste poncho

Dorwałam fotkę tego, które zrobiłam córce
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1050007-1.jpg (111,4 KB, 118 załadowań)
bachud jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 09:59   #6
agusia1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 342
Dot.: wzór na proste poncho

Dzieki, ale dla mnie to jeszcze trochę czarna magia w drutach bardziej sie czuje, w szydełku nie, ale mam ambitny plan zrobic jednolite poncho ażurkowe, może w kwiatuszki..... wzór zachowam - pozdrawiam
agusia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 11:00   #7
Malinka_5
Zakorzenienie
 
Avatar Malinka_5
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 9 224
Dot.: wzór na proste poncho

http://www.kroowka.prv.pl/

TU wzór ->
http://www.ztpnet.pl/~kgaik/f_szal.htm
http://www.ztpnet.pl/~kgaik/f_szal.htm

pochwal się jak Ci będzie szło, mi tez druty bliższe, ale urzekła mnie szydełka , na razie ćwicze na maleńkich pracach
Malinka_5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 20:59   #8
agusia1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 342
Dot.: wzór na proste poncho

dzięki - wrzuciłam stronke do ulubionych, oto mi chodziło! super dzięki, napewno coś podpatrzę, jak nie bede wiedziała bedę pytać. serdeczne dzięki za wskazówki
agusia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 21:25   #9
mamuta
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 392
GG do mamuta
Dot.: wzór na proste poncho

agusia1 zobacz ten link ja robiła pocho tym wzorem, fajnie wyszło i jest łatwiutkie [URL] http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=63212
__________________
Bloguję
http://wytwornia-mamuty.blogspot.com/
mamuta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 21:27   #10
mamuta
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 392
GG do mamuta
Dot.: wzór na proste poncho

jeszcze raz bo cos naknociłam http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=63212
__________________
Bloguję
http://wytwornia-mamuty.blogspot.com/
mamuta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-07, 12:07   #11
sagap
Zakorzenienie
 
Avatar sagap
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Koło
Wiadomości: 5 970
GG do sagap
Dot.: wzór na proste poncho

Cytat:
Napisane przez mamuta Pokaż wiadomość
Tez je zrobilam, robi sie naprawde szybko i jest bardzo latwe. polecam
sagap jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-07, 13:44   #12
agusia1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 342
Dot.: wzór na proste poncho

sagap- no poprostu cudeńka potrafisz zrobic, napewno coś podpatrzę- dzięki!
agusia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-08, 10:56   #13
sagap
Zakorzenienie
 
Avatar sagap
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Koło
Wiadomości: 5 970
GG do sagap
Dot.: wzór na proste poncho

Cytat:
Napisane przez agusia1 Pokaż wiadomość
sagap- no poprostu cudeńka potrafisz zrobic, napewno coś podpatrzę- dzięki!
Ojej, dziekuje Podpatrz, podpatrz, bedzie mi niezmiernie milo Tylko sie potem pochwal
sagap jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-09, 10:40   #14
agusia1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 342
Dot.: wzór na proste poncho

jasne, tylko zanim ja to wydziergam to troche potrwa!narazie zbieram pomysły i myśle od czego by tu zacząć a musze mieć zajęte ręce w wolnej chwili, bo inaczej sie nudzę pozdrawiam
agusia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 20:39   #15
mamuta
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 392
GG do mamuta
Re: wzór na proste poncho

Moje poncho robione tak jak opisywała Olivka w wątku, do którego wkleiłam linka powyżej
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ponczo1.jpg (67,8 KB, 67 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ponczo.jpg (109,9 KB, 83 załadowań)
__________________
Bloguję
http://wytwornia-mamuty.blogspot.com/
mamuta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-11, 20:47   #16
sagap
Zakorzenienie
 
Avatar sagap
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Koło
Wiadomości: 5 970
GG do sagap
Dot.: wzór na proste poncho

Cytat:
Napisane przez agusia1 Pokaż wiadomość
jasne, tylko zanim ja to wydziergam to troche potrwa!narazie zbieram pomysły i myśle od czego by tu zacząć a musze mieć zajęte ręce w wolnej chwili, bo inaczej sie nudzę pozdrawiam
To sie rozumie Trzymam kciku

Cytat:
Napisane przez mamuta Pokaż wiadomość
Moje poncho robione tak jak opisywała Olivka w wątku, do którego wkleiłam linka powyżej
Piekne A jak slicznie wykonczone na dole
sagap jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-10, 21:13   #17
Lili40
Zadomowienie
 
Avatar Lili40
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 1 577
GG do Lili40
Dot.: wzór na proste poncho

Piekne to poncho...
Lili40 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Druty, igła i szydełko


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:46.