Japonki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-02, 20:09   #1
magda2891
Raczkowanie
 
Avatar magda2891
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 123
Send a message via Skype™ to magda2891

Japonki


Nie wiem czy jest to dobre miejsce aby zalozyc ten watek ale nie jestem pewna gdzie indziej moglabym to zrobic.

Tak wiec chodzi mi o cere Japonek. Wklejam kilka zdjec zeby zobrazowac jaki efekt mam na mysli. Zawsze sie zastanawiam jak ogladam zdjecia ze stron o modzie czy to jest jakis podklad/puder ? Jak one to robia ze maja taka gladka, bardzo jasna cere przypominajaca troche buzie lalki?
Z drugiej strony patrzac na skore ich ramion czy dekoltu widac ze tez jest bardzo jasna i oczywiscie zadbana.

A moze to jakies kremy wybielajace? Wydaje mi sie ze naturalny kolor skory Japonczykow jest ciemniejszy, taki jak na 3 zdjeciach wklejonych nizej.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg p1.jpg (23,5 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg p2.jpg (23,5 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg p3.jpg (23,2 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg p4.jpg (22,5 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg p5.jpg (23,0 KB, 35 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg p6.jpg (18,8 KB, 24 załadowań)
magda2891 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-02, 20:10   #2
magda2891
Raczkowanie
 
Avatar magda2891
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 123
Send a message via Skype™ to magda2891
Dot.: Japonki

zdjecia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg m1.jpg (21,6 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 22.jpg (16,4 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 23.jpg (18,0 KB, 13 załadowań)
magda2891 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-02, 20:30   #3
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Japonki

juz jest watek o makijazach azjatek ( jest tam tez rozmowa o ich cerach ) zobacz watek na poczatku wizazystki 100 pytań

niektore maja jasniejsze , inne ciemniejsze cery 0 jak POlki:
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-02, 20:37   #4
magda2891
Raczkowanie
 
Avatar magda2891
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 123
Send a message via Skype™ to magda2891
Dot.: Japonki

Dzieki

Chodzi dokladnie o watek "makijaz azjatek" jesli ktos bylby zainteresowany i przepraszam za podbicie watku.
magda2891 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-03, 13:01   #5
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Japonki

tak , tam jest maikjaz azjatek ( 100 pytan na poczatku wizazystki)
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-03, 13:18   #6
mylady21
Wtajemniczenie
 
Avatar mylady21
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 312
Dot.: Japonki

Japończycy sa niezłymi grafikami komputerowymi to raz, po drugie Japonki całe zycie chowają się przed słońcem - bo z natury ich cera jest żółta i ciemna.
Dziewczyny przestańcie się wreszcie porównywac do zdjęć bo NIE MA photo-shopa w płynie.Nawet reklama pasztetu czy proszku do prania jest wygładzana a co dopiero moda czy reklamy kosmetyków.
__________________
Im dalej w las, tym więcej drzew.
mylady21 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:19.