Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-05, 12:48   #31
Słonecznik3
Rozeznanie
 
Avatar Słonecznik3
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 690
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

teraz super bardzo mi sie podoba fajny gosciu sie z Ciebie zrobil
Słonecznik3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 13:01   #32
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

Ciekawa jestem jak wygląda ta fryzurka z profilu i z tyłu
Ehinokokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 22:49   #33
asevenx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 13
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

Cytat:
Napisane przez polarna Pokaż wiadomość
Super Odmlodniales
taaa niedośc ze młody ze mnie gnojek to jeszcze bardziej odmłodniałem nieee no hehehe wiecie w sumie jestem zadowolony z tego co zrobiłem mimo tego iż sporo ludzi z mojego środowiska powiedzieli ze splamiłem... ale szczerze... miałem dośc tych wlosów :P
Cytat:
Napisane przez Ehinokokus Pokaż wiadomość
Polecam gumę z joanny- tania i ładnie pachnie owocami.
niestety ta guma to szajs którego juz nie uzyje włosy mi sie zaraz lepia w jednego gluta i g z nimi mozna potem zrobić bede musiał jutro sie wybrać i znaleźć coś ciekawszego

Cytat:
Napisane przez Wiwianna Pokaż wiadomość
Ojej! Takie fajne jasne włosy - nie obcinaj! Pasują do Ciebie
no niestety przykro mi ale juz za późno moje włosy leża teraz w szafce bede musiał pomyśleć co z nimi zrobić zebym zawsze miał dowód ze miałem długie kudły;p


a ogólnie jestem zadowolony z wyboru mimo tego ze musiałem 10 min mówic"tak chce je stracić" fryzjerce ale cacy dzieki wszystkim za udzielona pomoc i dzieki za opinie na temat tego co zrobiłem nie spodziewałem sie raczej takiego odzewu z waszej strony i jest mi miło ze jednak jakas pomoc była szczególnie ze strony polarnej jako ze mieszkamy blisko masz u mnie duzego browara ( o ile pijesz a jak nie to cuś wymysle )
asevenx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 13:06   #34
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

Cytat:
Napisane przez asevenx Pokaż wiadomość
niestety ta guma to szajs którego juz nie uzyje włosy mi sie zaraz lepia w jednego gluta i g z nimi mozna potem zrobić bede musiał jutro sie wybrać i znaleźć coś ciekawszego





Może za dużo jej brałeś?
Najpierw się układa włosy, a guma tylko je utrwala- dlatego po nałożeniu jej nie można nic zrobić.
Ehinokokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 13:43   #35
asevenx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 13
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

okej wlosy ustawie a tylko naloze troche gumy na dlonie i przejade po wlosach zaraz mi sie łacza i juz d... z tego wychodzi
asevenx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 17:40   #36
polarna
Raczkowanie
 
Avatar polarna
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 211
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

Cytat:
Napisane przez asevenx Pokaż wiadomość
szczególnie ze strony polarnej jako ze mieszkamy blisko masz u mnie duzego browara ( o ile pijesz a jak nie to cuś wymysle )

Pije pije, nie musisz nic wymyslac. Stykniemy sie w ferie
__________________
Nie trac czasu na bycie z kims, kto nie ma go, aby spedzic go razem z Toba
polarna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 19:44   #37
silver1
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

duzoo lepiej....
  Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 20:43   #38
Punkyee
Raczkowanie
 
Avatar Punkyee
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: <strach mówić ^^>
Wiadomości: 119
GG do Punkyee Send a message via Skype™ to Punkyee
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

mam sentyment do facetów z długimi wloskami ze wzgledu na muzykę jakiej słucham ale teraz jest o wiele lepiej o wieele wieele lepiej ^^ a loczki mogłeś mi oddać xdxd zawsze chcialam mieć ^^ guma to nie jest to, lepiej kupić żel np fructis, mój brat go lubi, nie wiem czy Tobie podpasuje ładny zapach i nie skleja
__________________

Duszo moja,tak bardzo tęskniłaś za rajem,a dostałaś tylko mnie.
I co teraz poczniesz w mym ciele tak samotna?
Punkyee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 23:17   #39
polarna
Raczkowanie
 
Avatar polarna
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 211
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

Ja mam zel tafta. Fakt ze slaby, tylko po to zeby wlosy sie nie wywijaly ale jest bardzo dobry. Nie ma efektu mokrych wlosow i ladnie pachnie. I nie skleja.

Poza tym fioletowy sunsilk fajnie prostuje wlosy.
__________________
Nie trac czasu na bycie z kims, kto nie ma go, aby spedzic go razem z Toba
polarna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 23:58   #40
asevenx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 13
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

Cytat:
Napisane przez Punkyee Pokaż wiadomość
a loczki mogłeś mi oddać xdxd zawsze chcialam mieć ^^
hehehe to zaden problem mam w szufladzie 1/3 tych loków :P ładnie zwiazane :P
asevenx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-07, 00:19   #41
lemonka
Zakorzenienie
 
Avatar lemonka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 974
Dot.: Chce metamorfozy i co najlepsze jestem facetem:D Kobiety pomóżcie mi :)

super zmiana.. wygladasz piknie
__________________
Ja To Ja.... jestem księżniczką..

...tylko oczy podkrążone i zgubiłam gdzieś koronę


nie lubię: zimnej herbaty, nijakich potraw, letnich uczuć
lemonka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:53.