Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-04, 19:58   #1
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4

Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!


Myslalam gdzie to napisac czy na plotkowym dam tutaj.
Apel .. dziewczyny kochane jesli chcecie miec piekne zadbane miekkie wlosy blagam nie rozjasniajcie ich.. Widze to po sobie.. Opisze swoja sytuacje.
Mialam wlosy braz taki cieply.. zachialo mi sie czerwonych pasemek i mama mi w domu zrobila ( na szczescie tylko 2..)wiec farba Pallette(tak bron.. panie boze przed nia) .. i 2 pasemka gotowe.. niby farba do 6myc a swistak .. nie zmyla sie w ciagu pol roku . .a te pasemka rozjasniane w strasznym stanie.. tragedia..
I jak farbowalam wlosy ciemniejsza farba od moich zadne na farbowaniu nie ucierpialy a te rozjasniane sa ciemniejsze... duzo..A niedawno robilam trwala bo mam wlosy falowane a chcialam krecone.. troche odzywki na wlosy i wlosy super poza 2 pasemkami.. istny koszmar.. suche zniszczone .. prawie proste.. po rozjasnianiu prawie calkiem sie wyprostowaly..
Wiec niedlugo je obetne i nigdy wiecej nie rozjasniam wlosow tylko przyciemniam.. Widze to tez po kolezance z klasy ktora na ciemnych blond robi platynowy a wlosy jak siano..

Wiec kochane w trosce o wlosy oszczedzcie im prostownic suszarek i rozasniania.

Moze inne po rozjasnianiu wizazanki tez sie wpisza.
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-04, 20:01   #2
sylwia.gda
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Zatoka Perska
Wiadomości: 2 775
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Też apeluję-co ja bym dała aby cofnąć czas. Potem z blondu trudno wyjść...
sylwia.gda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-04, 20:31   #3
PatkaM84
Zakorzenienie
 
Avatar PatkaM84
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 3 630
GG do PatkaM84
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

A ja wam opowiem tak:
za dawnych czasów miałam naturalne, takie ciemny blon włosy. Zachciało mi się miec piękny platynowy blond. Tak więc kupiłam 2 rozjaśniacze firmy joanna no i nałożyłam sobie na caluteńkie włosy. Możecie sobie wyobrazić jak ja wyglądałam (przez kilka dni nie mogłam patrzec w lustro). Po 2-3 miesiącach chciałam przyciemnić włosy i najpierw udałam się do fryzjera i wszedł ładny brązowy kolor, a potem sama kupiłam farbę. Miał wyjśc piękny czekoladowy brąz a tak naprawdę wyszedł całkiem czarny... Z tego koloru chciałam zejść na jasniejsze i poprzez pasemka blond schodziłam na jaśniejsze. To było ponad 3 lata temu, a od tego czasu cały czas robię belejaż albo pasemka blond i jestem bardzo zadowolona. Kwestia dbania o włosy i stosowania odżywek jest bardzo ważna. Ja przez pewien okres czasu włosy miałam bardzo zniszczone (po strasznie jasnych włosach) aczkolwiek teraz wyglądają całkiem przyzwoicie.
Jak ktoś dba o włosy to nawet rozjaśniane i suszone suszarką będa ładne i miękkie. Aczkolwiek nie twierdzę że idealne.
__________________
Natusia - 25.01.2010

Dominiś - 20.05.2012
PatkaM84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 07:38   #4
doril4
Raczkowanie
 
Avatar doril4
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: K-ów
Wiadomości: 262
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

witam ,
Ja zawsze robiłam balejage 3 kolorowy (mój naturalny średni blond + jasny brąz+platynowy blond)włoski pomimo tego brazu i mojego naturalnego koloru były tragiczne , dobrze wyglądały tylko po wyprostowaniu i nałozeniu masy kosmetyków ochronnych .Od pół roku postanowiłam ze coś zmienię i wybrałam sie do innego ryzjera i poprosiłam o kolor który nie zmieni mnie az tak bardzo ale zeby nie było takiej tragedi jak po pasemkach .Podeszło do mnie 3 fryzjerów i wykombinowali ze zrobią mi farbę blond bez amoniaku i z małą ilościa rozjasniacza bo mój naturalny kolor jest wystarczajaco jasny.Na wstepie stwierdzili ze pasemka są juz niemodne i takie tam ble ble ble...(pomyslałam ze nie chce im sie bawić z balejage i dlatego tak powiedzieli !)w rezultacie otrzymałam naprawdę ładny naturalny blond !co wiecej stan włosów poprawił sie niesamowicie , włoski swiecą sie a nie zmieniłam kosmetyków pielęgnacyjnych .Jedyny minus to to że do 3 mycia nie mogłam pozbyć sie różowego odcienia (pytałam czy robią mi jakaś płukankę ale powiedzieli ze to wina farby ale zmyje sie - najlepiej zaopatrzyc sie w szmpon przeciwłupieżowy i gotowe)tak więc zrobiłam i zmyło sie
musze jeszcze dodac ze widuję duzo kobiet i dziewczyn które maja piekny balejage -w blondzie albo jasniutki mocno rozjaśniony kolorek i ich włosy wygladaja na naprawde zdrowe
to wsystko zalezy chyba od rodzaju włosa i oczywiście kosmetyków wspomagajacych
doril4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 08:11   #5
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 158
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Grunt to nie przesadzić - siano na głowie łatwo zrobić - gorzej z powrotem do normalności.

Pamiętam jak raz w liceum zrobiłam sobie na głowie taką sieczkę, że przez dwa tygodnie wstyd mi było z domu wychodzić...

Teraz rozjaśniam, ale nie częściej niż to konieczne i tylko o kilka tonów niz moje naturalne. Po farbowaniu aplikuję WAX i nie mam problemów z włosami

No może poza tym, że chciałbym mieć gęstsze i sztywniejsze, a mam delikatne i cienkie Ale taka już ich uroda - niestety.
__________________
Psy mają właścicieli - koty mają służących
kamaO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 11:16   #6
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Hmmm... zdrowe, niezdrowe- ważne żeby dobrze wyglądały. Włosy są i tak martwe i codziennie mają kontakt ze złymi czynnikami i chemią.
Moja młodsza siostra notorycznie robi sobie blondy. To rozjaśniacz, to Palette albo Garnier i włosy ma super- nie robiąc z nimi wiele.
W dużej kwesti jest to chyba genetyka- i gatunek włosów. Ja mam włosy ciemne- ostatnio farba farouka bez amoniaku (taka najnowsza), chucham na nie i dmucham. Maseczki, odżywki- zero suszenia suszarką a i tak nie są takie fajne i miłe jak jej . W zał. jej włoski z kiedyśtam- teraz ma prawie platynowy.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg rebekahair.jpg (95,9 KB, 384 załadowań)
Ehinokokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 13:26   #7
Caramel Babe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 404
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Jestem nieszczesliwa posiadaczka typowego siana. Jestem w stanie zaplacic za kazdy kosmetyk ktory by je uratowal. Jednak po przemysleniu sprawy, przekalkulowaniu kosztow na farbowanie odrostow u fryzjera, profesjonalnych kosmetykow, uciazliwego prostowania bez ktorego mam na glowie strzeche lekko pofalowana i sucha postanowilam sie poswiecic i zapuszczam swoj kolor. Mam cienkie wlosy, pourywane miejscami, tragedia. Mam w rodzine ciocie, ktora cale zycie utleniala sie na platynowy blond, teraz ma kolo 40 lat i uwierzcie mi, nie chcialybyscie miec takich przeswitow jak ona... Biorac pod uwage, ze jest to moja bardzo bliska rodzina i patrzac na te jej wlosy stwierdzam ze kategorycznie moja osoba nie moze farbowac wlosow na blond. Polubie swoj bardzo ciemny popielaty blondzik... Martwi mnie tylko chodzenie z tym ciemnym odrostem, ale niech to bedzie taka nauczka dla mnie.

Mam jeszcze pytanko do Was, czy jest wsrod Was osoba, ktora tak jak ja miala siano jednak zapuscila swoje naturalne i teraz nie farbuje wogole? Jak wygladaja takie odrosniete wlosy, czy jestescie zadowolone z tych "naturalnych"?
__________________
Jestes tym co jesz
Caramel Babe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 14:04   #8
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Ja przyciemniam wlosy.. moja naturalne sa takie nijakie.. taki popielaty braz.. a farbowane mam czekoladowe. .i nigdy wiecej rozjasniania
Daje fotke wlosow..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ilona 1.jpg (61,3 KB, 188 załadowań)
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 14:42   #9
izuu
Wtajemniczenie
 
Avatar izuu
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 176
GG do izuu
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

tak, tak... ale myślę, że nikomu tego nie przetłumaczymy, kobieta lubi zmiany i jak sobie umyśli jasne włosy to i tak je zrobi, choćby miała najśliczniejszy (według nas) kolor na głowie.. ja też żałuję, że farbowałam, bo zniszczyłam sobie włoski, stały sie cienkie i słabsze, jednakże taki ciemny blond mnie kusi strasznie..
izuu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 15:01   #10
Ehinokokus
Zadomowienie
 
Avatar Ehinokokus
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 971
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Myślę, że każdy mądry wie na co się godzi decydując się na rozjaśnianie. Nie farbuj włosów, nie chodź na solarium, je jedz fast foodów...itd. itp. (chyba każdy wie dlaczego ) Jednak życie jest krótkie i dużo ludzi chce z niego korzystać garściami, spróbować wszystkiego- co sprawia im przyjemność.
Apel? OK. Napewno warto dobrze przemyśleć decyzję o rozjaśnianiu .
Ehinokokus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 16:49   #11
sunrise
Rozeznanie
 
Avatar sunrise
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 546
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

ja farbowałam, teraz już kolor się zmył, mam naturalny, ale jest strasznie nijaki. trudno się powstrzymać od farbowania, ale potem się załuje
sunrise jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 18:33   #12
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Że rozjaśnianie niszczy wiem doskonale - przekonałam się na własnych włosach. Ale co zrobić jeśli swój naturalny kolor uważam za okropny (ni to ciemny blond, ni szatyn) a we włosach przyciemnionych choćby o ton wyglądam jak czarownica - po prostu ciemne włosy nie są dla mnie, choć bardzo lubię je u innych dziewczyn. Marzę o blondzie i pewnie pomimo wszystkich okropnych konsekwencji rozjaśniania znów się na niego zdecyduję. Co innego robić
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 18:40   #13
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Cytat:
Napisane przez Caramel Babe Pokaż wiadomość
Mam jeszcze pytanko do Was, czy jest wsrod Was osoba, ktora tak jak ja miala siano jednak zapuscila swoje naturalne i teraz nie farbuje wogole? Jak wygladaja takie odrosniete wlosy, czy jestescie zadowolone z tych "naturalnych"?
Ja jestem taką osobą. Miałam na głowie sianko i nie było już możliwości dalszego rozjaśniania. Zrobiłam tylko nieregularne pasemka i czekałam aż odrosną. Teraz mam już prawie całe naturalne włoski (tylko na końcówkavch jest kilka dłuższych lub krótszych pasemek). Włosy niby ładne ale i tak jestem nieszczęśliwa. Jak oglądam swoje zdjęcia w blondzie lub jak widzę jakąś blondynkę na ulicy to serce mi się kraje że mam taki beznadziejny kolor na głowie. Pewnie na wiosnę znów zrobię sobie blond, wiem że znów będą problemy z układaniem, wypadaniem itp. ale i tak będę szcęśliwsza niż teraz.
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 19:11   #14
Agniesia~
Raczkowanie
 
Avatar Agniesia~
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 414
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Mialam juz przerozne kolory wlosow. Moj naturalny, to sredni braz-taki szary i nijaki. Juz prawie go nie pamietam
Zwykle farbowalam na ciemne kolory; przez dluzszy czas mialam czarne, a potem pomalu, pasemkami schodzilam do blondu. Mialam tez caly blad na glowce. I tak na prawde najlepiej sie w nim czulam. Jednak ze wzgledu na to, ze nie chcialam juz zameczac moich wlosow farbowaniem(bo i tak od 3 lat prostuje), to mam pasemka blond. Ogolnie to wyglada z daleka jak blond.
Jestem bardzo zadowolona. Kiedys sama farbowalam wlosy na ciemne kolory, ale na szczescie, jak mi sie zachcialo blondu, to udalam sie do profesjonalistki i mimo, ze wloski nie sa idealne(zasluga suszenia i prostowania), to wygladaja dobrze.
Jedna rada: oddac sie w rece fryzjerki
__________________
Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem,
a okazuje się,że czekali na siebie całe życie.
Agniesia~ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 19:44   #15
deska123
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Ireland
Wiadomości: 2 123
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Też się dołączam do tego apelu, ponieważ rok temu potraktowałam swoje włosy rozjaśniaczem Joanny i miałam okropny blond, a włosy bardzo zniszczone. Po pewnym czasie przefarbowałam się na kolor ciemna czekoladka... i sie po kilku myciach zmył i są dalej prześwity blondu. Naszczęście jutro idę do fryzjera i robię sobie pasemka blond
__________________
dieta!
56...54...53...52...51...50

21.08.09 - zdane prawko.
deska123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 21:14   #16
untouchable
Wtajemniczenie
 
Avatar untouchable
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 2 354
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Miałam robione pasemka, takie że schodziły poprzez żółty i rudy... A włosy po nich okropne, jak kurze piórka. Na szczęście takie były a nie takie . Ufff nigdy więcej!
__________________
do twardego stąpania po ziemi nie nadają się buty z miekką podeszwą. .. . ...
untouchable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 21:15   #17
blueania
Zakorzenienie
 
Avatar blueania
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 378
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Z natury mam ciemny blond i zawsze chcialam miec jasne wlosy wiec rozjasnialam je poprzez pasemka 3 lata.Potem zachcialo mi sie odmiany wiec pomalowalam je na czekoladowy kolor lecz wyszedl prawie czarny i po miesiacu chcialam znow wrocic do blondu.Poszlam zrobic pasemka,wyszly nawet o i tak stopniowo wrocilam do platynowego odcienia.Od pol roku nie robie juz pasemek tylko farbuje.No coz wlosy sa zniszczone ale cos za cos......poprostu musze miec jasne wlosy bo w innych sie nie widze i nic na to nie poradze. W dodatku czesto je prostuje ale starm sie je oszczedzac jak moge...
blueania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 22:04   #18
shockwaves
Wtajemniczenie
 
Avatar shockwaves
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 698
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Dołączam się do apelu... mialam ladny ciemny blondzik, zachcialo mi sie czekolady - zrobilam szamponetką z Palette, zmyło się do rudego, zachciało mi się pasemek blond, zachcialo mi sie ich wiecej i wiecej i tak teraz mam cala jasna czupryne... I chce wrocic do naturalnego ! Blond, mimo ze ladnie w nim wygladam wychodzi mi bokiem. wlosy sa bardzo slabe...
shockwaves jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-05, 22:53   #19
variete
Raczkowanie
 
Avatar variete
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 82
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

dziewczyny a jakich farb lub rozjasniaczy uzywacie/uzywalyscie ?
variete jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 01:39   #20
Silly
Zadomowienie
 
Avatar Silly
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: *:*Ibiza*:*
Wiadomości: 1 168
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

ja wlosy naturalne mam jasy blad od 7 lat robie raz w roku balejaz 3 kolorowy z bladem oczywiscie ale tylko raz w roku......i wlosy wcale nie mam zniszczone Wloski mam prawie do pasa i grube chodze regularnie do fryzjera na podciecie koncowek uzywam takze dobrych kosmetykow do wlosow i od 3 lat uzywam prostownicy bo mam krecone wlosy ale prostownice uzywam tylko 2 razy w tygodniu moim zdaniem wszystko mozna robic czy rozjasniac czy prostowac ale z granicami
__________________
Silly


Silly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 08:38   #21
Martoo$
Raczkowanie
 
Avatar Martoo$
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 45
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

A ja sobie zrobiła krzywde złą farbą i iałam niespecjalny kolor... I dzieki rozjaśnianiu u dobrego fryzjera, teraz wyglądam jak człowiek. Przynajmniej odrostów nie bedzie widac, choć kolorek mam jasniejszy niż naturalny.
A o rozjasniane i farbowane włosy trzeba naprawdę dbać... odżywki, maseczki sa niezbędne, bo potem rzeczywiście ejst siano na głowie.
__________________
Sumienie mam czyste... nieużywane...
Martoo$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 09:44   #22
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 658
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Jak sie do tego zabiera w domu, nieumiejętnie zwykłymi rozjaśniaczami to powstaje efekt siana.
Lepiej rozjaśniać u fryzjera, wtedy efekt będzie duzo lepszy.
No i trzeba bardzo dbać o włosy.
__________________
Połam język
Spadł bąk na strąk, a strąk na pąk. Pękł pąk, pękł strąk, a bąk się zląkł.


MIŁEGO DNIA
Sathi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 10:59   #23
RudaMaja
Raczkowanie
 
Avatar RudaMaja
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Wyspy
Wiadomości: 78
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

nie rozjasniac, nie farbowac, nie prostowac, nie suszyc suszarka, nie tapirowac najlepiej nie robic z nimi nic i wygladac jak miotla , tak przynajmniej by bylo w moim przypadku
__________________
Kotki moje
http://pl.youtube.com/watch?v=JBwAB7q50mo
RudaMaja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 14:43   #24
Zala
Raczkowanie
 
Avatar Zala
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Nibylandia^^
Wiadomości: 49
GG do Zala
Post Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Ja byłam u fryzjera oczywiscie znów zapragnełam zmiany:P wiec... z porad fryzjerki zadecydowalam o 3 pasmach fioletu, fajnie wychodzącego z jakiejś brązowej farby.. Wiec początkowo bylo bajerancko pasma fajnie wychodzily z wloskow. Ale po czasie pasemka staly sie różowe a czasami białe i blond. Oczywiscie tak mocno tego nie widac ale te 3 pasma to siano :P ahh.. odrośnie Pozdrawiam
Zala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 17:07   #25
Caramel Babe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 404
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Cytat:
Napisane przez Angel@ Pokaż wiadomość
Jak oglądam swoje zdjęcia w blondzie lub jak widzę jakąś blondynkę na ulicy to serce mi się kraje że mam taki beznadziejny kolor na głowie. Pewnie na wiosnę znów zrobię sobie blond, wiem że znów będą problemy z układaniem, wypadaniem itp. ale i tak będę szcęśliwsza niż teraz.
Oj obawiam sie ze ja tez sie tak bede czula, tez zerkam na swoje blond zdjecia i jak widze ta sloneczna aure wokol mnie, ach... Uwielbiam kolor blond i az mnie skreca jak widze fajne jasniutkie platynowe zadbane wlosy, takie jak maja naturalne jasne blondynki ktore robia sobie jeszcze do tego jasniejszy balayage itp. Marzenie...
__________________
Jestes tym co jesz
Caramel Babe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 20:05   #26
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Cytat:
Napisane przez RudaMaja Pokaż wiadomość
nie rozjasniac, nie farbowac, nie prostowac, nie suszyc suszarka, nie tapirowac najlepiej nie robic z nimi nic i wygladac jak miotla , tak przynajmniej by bylo w moim przypadku
Świetnie to ujęłaś
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 20:23   #27
Niuniaczek
BAN stały
 
Avatar Niuniaczek
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 100lica
Wiadomości: 1 468
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Cytat:
Napisane przez Ehinokokus Pokaż wiadomość
Myślę, że każdy mądry wie na co się godzi decydując się na rozjaśnianie. Nie farbuj włosów, nie chodź na solarium, je jedz fast foodów...itd. itp. (chyba każdy wie dlaczego ) Jednak życie jest krótkie i dużo ludzi chce z niego korzystać garściami, spróbować wszystkiego- co sprawia im przyjemność.
Apel? OK. Napewno warto dobrze przemyśleć decyzję o rozjaśnianiu .

Dorze powiedziane
Niuniaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-08, 14:54   #28
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Ja się nie zgadzam z tym apelem w 100%-bo to naprawdę zależy...
dla przykładu-moja koleżanka,która ma naturalnie czarne włosy,dosłownie czarne,rozjaśniała przez dłuższy okres na bardzo jasny blond,prawie platynowy.Dodatkowo prostowała je...niewiem,jak o włosy dbała jeśli chodzi o pielęgnacje i odbudowę,ale jej włosy były w strasznym stanie..bardzo się przerzedziły,stały się strasznie słabe i cienkie.Wyglądała jakby miała 3 włosy na krzyż.
Z drugiej strony moje włosy-od dłuższego czasu też je rozjaśniam-konkretnie pasemka blond,przy czym naturalnie mam taki średni blond.Dodam,że codziennie suszę i prostuję włosy.Jednak staram się o nie bardzo dbać-używam profesjonalnych odżywek i masek do włosów,staram się je dość często podcinać.I muszę przyznać,że moja włosy co prawda nie są idealne,ale są naprawdę w dobrym stanie,lepszym niż u niejednej dziewczyny,która włosów nie rozjaśnia...
A więc wszystko zależy od naturalnego koloru włosów-bo z ciemnego na platynowy to zbyt duża ingerencja..natomiast lekkie rozjaśnienie przy odpowiedniej pielęgnacji nie powinnno aż tak zaszkodzić włosom...
__________________
Co mnie nie zabije,to mnie wzmocni...
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-08, 16:04   #29
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Chyba lekka przesada Farbuję od ponad 10 lat non stop......przyciemniam... rozjaśniam...... Nadal mam zdrowe, mocne włosy. Od dwana wiadomo, ze farby Palette są beznadziejne Szamponetki też się nie zmywają do końca tak jak jest napisane na opakowaniu
Nie zgadzam się z opinią, że trudno wyjść z blondu..... Wystarczy wizyta u fryzjera A jeżeli ktoś ma słabe włosy, którym farba nie służy to niech nie farbuje
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-08, 16:14   #30
linett
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 17
Unhappy Dot.: Apel do dziewczyn.. nie rozjasniajcie wlosow!!!!!!!

Ja zafarbowalam wlosy pare razy na blond. I co z tego wyszlo.. PIEKNY KOLOR.. ale co mi po tym.. wlosy mam jak siano.. z burzy pieknych lokow zostalo mi pare wlosow na glowie.. jestem tym przerazona!! Wlosy mi wypadaja, lamia sie.. Wystarczy ze raz ich dotkne a juz na dloni mam z 50 wlosow..! Az plakac sie chce.. Uyzwalam juz doslownie wszytkiego! Ale nic nie pomoglom moim wlosom.. Nie wiem co mam teraz robic.. Mialam piekne kszatnowe wlosy.. a teraz mam sliczny odcien na 5 wlosach.. Starsznie sie boje.. nie wiem co mam robic.. To byl najwiekszy blod w moim zyciu.. Jestesm poprostu zalamana.. Chociaz od 2 miescy chodze do dermatologa i moze ciup ciup ich kondycja sie poprawila.. Zaluje ze je zafarbowalam na blond.
linett jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:10.