Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy - Strona 15 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-11-26, 20:52   #421
JaAnia:)
Raczkowanie
 
Avatar JaAnia:)
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 151
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Ja się poddaje, chyba będę musiała wypisać sie z tego wątku , moje włosy wyglądają tragicznie mam 5 cm odrostu i okazało się że moje włoski już nie są blond tylko brąz jakiś i w porównaniu z moimi rozjaśnianymi włosami wyglądają nieciekawie, wiec wybrałam się do mojej fryzjerki i pytam co ona radzi (mam ochotę na brązik ) i ona mówi, że zrobimy balejaż z ciemnego brązu, żeby nie było takiej diametralnej różnicy pomiędzy blond a brąz. Zgodziłam się ale później pomyślałam, czy ten ciemny brąz nie wyjdzie czarny ?? i czy to będzie dobrze wyglądać? naturalny odrost bardzo ciemny blond podchodzący pod brąz z 5 cm , później mocno rozjaśnione włoski i na tym ciemny brąz balejaż, kurcze nie widzę tego
JaAnia:) jest offline  
Stary 2007-11-28, 16:00   #422
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

a ja tam dalej się trzymam przy nie farboaniu ...praktycznie nie widać roznicy bo kolor sie dość sprał ( już 15 miesiecy nie farbuje) ale wiem, ze ja obetnę całkowicie zafarbowane końce ( bo poki co szkoda mi moich długaśnych ...) to i tak bedę inaczej wyglądac...bo są jaśniejsze ale stopniowo bedę je podcinać ;] aż jestem z siebie dumna, że wytrzymałam juz tyle teraz jak juz odrosty są dłuugie to nawet nie chce mi się farbować, tzn nie kusi mnie zeby to zrobić
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline  
Stary 2007-11-28, 16:06   #423
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez sikoreczka111 Pokaż wiadomość
a ja tam dalej się trzymam przy nie farboaniu ...praktycznie nie widać roznicy bo kolor sie dość sprał ( już 15 miesiecy nie farbuje) ale wiem, ze ja obetnę całkowicie zafarbowane końce ( bo poki co szkoda mi moich długaśnych ...) to i tak bedę inaczej wyglądac...bo są jaśniejsze ale stopniowo bedę je podcinać ;] aż jestem z siebie dumna, że wytrzymałam juz tyle teraz jak juz odrosty są dłuugie to nawet nie chce mi się farbować, tzn nie kusi mnie zeby to zrobić
jak dobrze sie podbudowac taka opinia Mi juz nawet nie o staly powrot i zaprzestanie farbowania na zawsze chodzi, ale o regeneracje. Chce, zeby moje wlosy byly juz zdrowe...Ale wytrzymalam zaledwie 1,5 miesiaca, wiec po traumie jaka im zafundowalam nie ma sie czemu dziwic, ze ciagle droga daleka...
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-11-28, 19:31   #424
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

ja własnie też stawiam na ich regenerację uzyam olejku rycynowego , jedwabiu , szamponu z jedwabiem, i innych takich specyfików narazie widze, że są w duzo lepzym stanie niż kiedyś są bardziej miekki i błyszczące i nie są już takie suche ...teraz przy najbliższym przypływie gotówki kupię sobie własnie coś nowego do regeneracii polecacie coś;>
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline  
Stary 2007-11-28, 20:10   #425
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez sikoreczka111 Pokaż wiadomość
ja własnie też stawiam na ich regenerację uzyam olejku rycynowego , jedwabiu , szamponu z jedwabiem, i innych takich specyfików narazie widze, że są w duzo lepzym stanie niż kiedyś są bardziej miekki i błyszczące i nie są już takie suche ...teraz przy najbliższym przypływie gotówki kupię sobie własnie coś nowego do regeneracii polecacie coś;>
tak, profesjonalne maseczki l'oreal najlepiej intense hair repair. na allegro taniej. ja uzywam tez waxa i absolut hair repair l'oreala, ale potrzebne sa mi glownie nawilzacze w tej chwili. wlasnie czekam az przyfruna do mnie zamowione szampon i odzywka matrixa. mam nadzieje, ze pomoga. wlasciwie chyba powinnam potulnie sciac wlosy do ramion i wycieniowac, wtedy szybko wrocilyby do formy...ale przeraza mnie mysl o czekaniu, az urosna...
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-11-30, 22:10   #426
nimrodel
Rozeznanie
 
Avatar nimrodel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 887
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

nieśmiało przyłączam się do grupy wsparcia.. Nieśmiało, bo nie wiem czy wytrzymam z tym niefarbowaniem

Ciągle mi się wydaję, że mój naturalny kolor jest nieciekawy. Tzn wszystko było by dobrze z tym niefarbowaniem gdyby nie to że mój ciemny brąz sie spiera i pozostaje...eeee... takie coś, nieładne, w rudy wchodzące. No i od razu kusi aby to zafarbować :-(

Muszę jednak przestac, aby włosy w końcu dostały kopa, a nie były takie bez życia.
nimrodel jest offline  
Stary 2007-11-30, 22:18   #427
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez nimrodel Pokaż wiadomość
nieśmiało przyłączam się do grupy wsparcia.. Nieśmiało, bo nie wiem czy wytrzymam z tym niefarbowaniem

Ciągle mi się wydaję, że mój naturalny kolor jest nieciekawy. Tzn wszystko było by dobrze z tym niefarbowaniem gdyby nie to że mój ciemny brąz sie spiera i pozostaje...eeee... takie coś, nieładne, w rudy wchodzące. No i od razu kusi aby to zafarbować :-(

Muszę jednak przestac, aby włosy w końcu dostały kopa, a nie były takie bez życia.
Tez mam takie cos w rudy wchodzace, tzn mialam ale sie wyplukiwalo az wyplukalo tak, ze wlasciwie tylko w jakims szalonym oswietleniu jest widoczne Olej to. Zdrowie wazniejsze. Ja im dluzej wytrzymuje tym mniejsza mam ochote na farbowanie...Z tego co czytalam - dziewczyny maja czesto podobne odczucia - sprobuj
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-11-30, 22:28   #428
nimrodel
Rozeznanie
 
Avatar nimrodel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 887
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

będzie ciężko, ale spróbuję zaopatrzyłam się w szampon John Frieda Brilliant Brunette i mam nadzieję, że uda mi się zachować ładny kolor włosów bez farbowania, ehhh. podobno ładnie działa na włosy, na razie jestem super zadowolona bo doznania przy użyciu tego szamponu są po prostu woooooow niezłe :-D
nimrodel jest offline  
Stary 2007-11-30, 23:00   #429
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez nimrodel Pokaż wiadomość
będzie ciężko, ale spróbuję zaopatrzyłam się w szampon John Frieda Brilliant Brunette i mam nadzieję, że uda mi się zachować ładny kolor włosów bez farbowania, ehhh. podobno ładnie działa na włosy, na razie jestem super zadowolona bo doznania przy użyciu tego szamponu są po prostu woooooow niezłe :-D
czy to szampon orgazmogenny? kurcze, pierwsze slysze. coz to..?
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-12-01, 09:28   #430
nimrodel
Rozeznanie
 
Avatar nimrodel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 887
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez tulipanna. Pokaż wiadomość
czy to szampon orgazmogenny? kurcze, pierwsze slysze. coz to..?

a żebyś wiedziała hihi moja mama jak pierwszy raz sobie nim włosy myła to prawie jej ręce z głowy spadły, taki poślizg ma ten szampon. doznania są cudowne, już myjąc nim głowę czujesz przyjemne nawilżenie a zapach mnie po prostu zniewala co mnie zaskoczyło: nie muszę po nim stosować żadnej odżywki, tak mi nawilża włosy! podobno stosowany regularnie pogłębia brązowy kolor włosów.

ja mam ten do ciemnego brązu, jest jeszcze do jaśniejszych brązów, blondów i czerwieni

wydaje mi się, że jest to kosmetyk z górnej półki. w sumie zapłaciłam za niego 8 euro, a w porównaniu z poprzednim szamponem, za który dałam niecałe 4 złote, różnicę cenową widać, ale warto było

wklejam link z recenzjami tych produktów:

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/szukaj...gdzie=produkty

a tu ten mój szampon:

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=11962

wybrałam "moisturizing" czyli nawilżający, a jest jeszcze "volumizing" czyli na objętość
nimrodel jest offline  
Stary 2007-12-01, 09:29   #431
nimrodel
Rozeznanie
 
Avatar nimrodel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 887
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

apropos tego orgazmu, oto cytat z jednej recencji:

"Napisał(a) 05-09-11
edytował(a): 06-11-08


ORGASMUS ];-D"



nimrodel jest offline  
Stary 2007-12-01, 10:45   #432
Laity
Wtajemniczenie
 
Avatar Laity
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 2 040
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez nimrodel Pokaż wiadomość
apropos tego orgazmu, oto cytat z jednej recencji:

"Napisał(a) 05-09-11
edytował(a): 06-11-08


ORGASMUS ];-D"





Gdyby nie fakt, że zraziłam się do szamponów pogłębiających kolor włosów, chętnie bym go sobie zakupiła
__________________
Don't be the girl who needs a man.
Be the girl a man needs.

Laity jest offline  
Stary 2007-12-01, 10:55   #433
nimrodel
Rozeznanie
 
Avatar nimrodel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 887
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez Laity Pokaż wiadomość


Gdyby nie fakt, że zraziłam się do szamponów pogłębiających kolor włosów, chętnie bym go sobie zakupiła

a dlaczego sie zraziłaś??

byłam np zadowolona z efektów stosowania GlissKura Satynowy Brąz, do momentu aż głowa zaczęła mnie swędzieć. to samo było z szamponem Ziaji bodajże "czekoladowy kolor zaprogramowany" cośtam. ale po tym Friedzie nic mnie nie swędzi
nimrodel jest offline  
Stary 2007-12-01, 10:57   #434
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Dziekuje kochana. Ja sobie chyba musze zablokowac wizaz Dopiero co zrobilam zakupy szamponowo-odzywkowe, wlasnie nawilzajace produkty do kreconych wlosow. Tymczasem odstawilam farby i inne dziadostwa, bo zalezy mi na regeneracji, a Ty mi piszesz o takim wspanialym produkcie, jakby stworzonym dla kobiety, ktora chce uniknac farbowania i ktory na dodatek swietnie nawilza...:P Kolejny must have, musze pogadac z siostra
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-12-01, 16:46   #435
Laity
Wtajemniczenie
 
Avatar Laity
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 2 040
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez nimrodel Pokaż wiadomość
a dlaczego sie zraziłaś??

byłam np zadowolona z efektów stosowania GlissKura Satynowy Brąz, do momentu aż głowa zaczęła mnie swędzieć. to samo było z szamponem Ziaji bodajże "czekoladowy kolor zaprogramowany" cośtam. ale po tym Friedzie nic mnie nie swędzi
Od mycia głowy szamponem do ciemnych włosów Avon miałam ogromne problemy z wierzchnią skórą dłoni. Najprawdopodobniej uczulał mnie jeden ze składników. Po każdym myciu włosów ręce paliły mnie żywym ogniem. Nawet silna maść sterydowa nie pomagała, dopóki nie zorientowałam się i nie odstawiłam pechowego szamponu. Nigdy wcześniej nic takiego mi się nie przytrafiło, dlatego teraz wszystkie tego typu produkty omijam szerokim łukiem.
__________________
Don't be the girl who needs a man.
Be the girl a man needs.

Laity jest offline  
Stary 2007-12-01, 19:33   #436
nimrodel
Rozeznanie
 
Avatar nimrodel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 887
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

woooooo a ja sie nawet kiedys zastanawialam czy by go nie wyprobowac
nimrodel jest offline  
Stary 2007-12-02, 17:07   #437
katie-lee
Zadomowienie
 
Avatar katie-lee
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 347
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

I mi się marzy naturalny kolorek, mogę się przyłączyć ?

Naturalnie mam średni blond. Zawsze farbowałam się na brąz, a ostatnio coś mi strzeliło i pofarbowałam na czarny

Powiedzcie, ile bym mniej więcej zapłaciła za dekoloryzację + farbę?
Chyba sporo, co ? A ja teraz kompletnie spłukana
__________________
Dziewczyna Go przypadkiem zobaczyła,
bo bardzo za swą szkoła wino pić lubiła.


[dieta]
katie-lee jest offline  
Stary 2007-12-02, 17:57   #438
Laity
Wtajemniczenie
 
Avatar Laity
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 2 040
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez katie-lee Pokaż wiadomość
I mi się marzy naturalny kolorek, mogę się przyłączyć ?

Naturalnie mam średni blond. Zawsze farbowałam się na brąz, a ostatnio coś mi strzeliło i pofarbowałam na czarny

Powiedzcie, ile bym mniej więcej zapłaciła za dekoloryzację + farbę?
Chyba sporo, co ? A ja teraz kompletnie spłukana
Serdecznie witamy

Zabieg dekoloryzacji itd. do najtańszych nie należy, a cena zależy od długości włosów.
__________________
Don't be the girl who needs a man.
Be the girl a man needs.

Laity jest offline  
Stary 2007-12-02, 18:11   #439
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Czarny - przechlapane. Strasznie sie niszcza od dekoloryzacji. Przechodzilam i teraz cierpie od sierpnia. Nie wiem kiedy moje wlosy wroca do siebie, ale mam nadzieje, ze to nie bedzie trwalo bardzo dlugo, bo zwariuje. Dzisiaj umylam samym szamponem, zeby je odciazyc od regeneracji i chyba byl to dobry pomysl. Musze zrobic im miesiac przerwy od maseczek waxa, a odzywke najczesciej co 2 mycie
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-12-02, 19:49   #440
nimrodel
Rozeznanie
 
Avatar nimrodel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 887
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

tez racja, czasem faktycznie trzeba zrobic przerwe od wszelkich specyfikow. nie stosuje danej kuracji dluzej niz przez miesiac. np w jednym miesiacu Wax, w drugim rycyna, w trzecim cośtam
nimrodel jest offline  
Stary 2007-12-02, 20:33   #441
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez nimrodel Pokaż wiadomość
tez racja, czasem faktycznie trzeba zrobic przerwe od wszelkich specyfikow. nie stosuje danej kuracji dluzej niz przez miesiac. np w jednym miesiacu Wax, w drugim rycyna, w trzecim cośtam
I to jest rozsadne. Ja nie wiem juz czy przedobrzylam, czy co, ale wlosy wcale nie sa lepsze. Kiedys, zanim znalam wizaz, regenerowalam je tylko szamponem i odzywka nawilzajaca, od czasu do czasu pryskajac mgielke ochronna przed wyjsciem. Blyskawicznie wrocily do formy, wiec chyba sprobuje teraz po raz drugi tego samego. Przynajmniej nie bede sie wsciekac, bo jednak po nakladaniu roznych tych specyfikow, w ktore wlozylo sie troche kosztow irytujacy jest brak namacalnej poprawy...A swoja droga mam ochote je obciac, bo wlasnie wydaje mi sie, ze zadna regeneracja nie pomoze, tylko tak bardzo bardzo chcialam miec dlugie...
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-12-02, 21:38   #442
nimrodel
Rozeznanie
 
Avatar nimrodel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 887
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez tulipanna. Pokaż wiadomość
I to jest rozsadne. Ja nie wiem juz czy przedobrzylam, czy co, ale wlosy wcale nie sa lepsze. Kiedys, zanim znalam wizaz, regenerowalam je tylko szamponem i odzywka nawilzajaca, od czasu do czasu pryskajac mgielke ochronna przed wyjsciem. Blyskawicznie wrocily do formy, wiec chyba sprobuje teraz po raz drugi tego samego. Przynajmniej nie bede sie wsciekac, bo jednak po nakladaniu roznych tych specyfikow, w ktore wlozylo sie troche kosztow irytujacy jest brak namacalnej poprawy...A swoja droga mam ochote je obciac, bo wlasnie wydaje mi sie, ze zadna regeneracja nie pomoze, tylko tak bardzo bardzo chcialam miec dlugie...
nieee!!! nie obcinaaaj!!! :-D hehe, zobaczysz, bedziesz tego zalowala dasz rade :-D

ja ostatnio obcielam 10cm i baaaardzo tego zaluje

blagam, ja nastepnym razem napisze ze chce albo pofarbowac, albo sciac, albo grzywke podciac- prosze mnie zbesztac!!!

co do kosmetykow- wychodze z zalozenia ze organizm moze sie do wszystkiego przyzwyczaic, to sie tyczy wszystkiego, tabletek np tez (na wlosy p)
nimrodel jest offline  
Stary 2007-12-02, 21:54   #443
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez nimrodel Pokaż wiadomość
nieee!!! nie obcinaaaj!!! :-D hehe, zobaczysz, bedziesz tego zalowala dasz rade :-D

ja ostatnio obcielam 10cm i baaaardzo tego zaluje

blagam, ja nastepnym razem napisze ze chce albo pofarbowac, albo sciac, albo grzywke podciac- prosze mnie zbesztac!!!

co do kosmetykow- wychodze z zalozenia ze organizm moze sie do wszystkiego przyzwyczaic, to sie tyczy wszystkiego, tabletek np tez (na wlosy p)
O super. Bede Cie linczowac, jak tylko wspomnisz cos o farbowaniu Ja prosze o rewanz jak bede chciala farbowac lub obcinac wlasnie I tak wrocilam sprzed lustra, gdzie upieprzylam sobie pol grzywki plus podcielam centymetr koncowki...
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-12-04, 14:53   #444
katie-lee
Zadomowienie
 
Avatar katie-lee
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 347
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Przed dekoloryzacją postanowiłam trochę wzmocnić włosy Mam już Wax, naftę kosmetyczną, olejek rycynowy no nie wiem co tam jezcze
Odstawiłam prostownicę, suszarkę, lokówkę itp.
Bardzo zmotywowana jestem
__________________
Dziewczyna Go przypadkiem zobaczyła,
bo bardzo za swą szkoła wino pić lubiła.


[dieta]
katie-lee jest offline  
Stary 2007-12-12, 12:39   #445
Lunawera
Raczkowanie
 
Avatar Lunawera
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 279
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Witam grupę wsparcia

Dołączam do tej cięzkiej drogi powrotu do naturalnego kolorku. Ponad dwa miesiące temu przeszłam dekoloryzajcę. Bardzo sie tego bałam, ale poszłam do solidnego salonu i wszystko odbyło sie bez "bólu". Wczesniej bardzo dlugo farbowalam i rozjasnialam wloski pasemkami. Zaczelo mnie to wszystko wkurzac, no i stan wlosow sie pogorszyl. Po dekoloryzacji fryzjer nie polozyl mi farby zblizonej do naturalnego kolorku tylko karmelowy blond. Nawet ładnie to wygladalo, ale potem odrosty i brzydki kolor strasznie wkurzaly. Ostatnio poszlam do osiedlowego salonu Welli i tam fryzjerka doradzila mi farbowanie systemem "colour touch". Zrobila mi brązik + jasne refleksy i wyszło ładnie. Ponac jest to rodzaj szamponu, ktory zmywajac sie przechodzi w naturalny kolor włosa Nie wiem czy istnieja tzw inteligentne szampony....Jednak zabieg ten znacznie odzywil mi wloski i rzeczywiscie nie widze odrostow, a wlosy sie naturalnie ukladaja...
Czy ktoś moze miał farbowane włosy tym sposobem ? Ponac tak najlepiej dojsc do naturalnego koloru...
__________________
Nic dwa razy się nie zdarza i nie zdarzy....



Lunawera jest offline  
Stary 2007-12-13, 12:27   #446
srebrna_smuga
Wtajemniczenie
 
Avatar srebrna_smuga
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 257
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Witam
Juz mi sie zdarzylo kiedys pisac tutaj ale niestety...zaczne od samego poczatku. Tyle, ze dzis mam o wiele lepiej
zdecydowalam sie i scielam wszystkie zniszczone przez lata wlosy od farbowania,rozjasniania. Ostatni raz farbowalam wlosy 2 listopada na karmelkowo,dzis juz sie totalnie spral i zostal taki lekki braz,gdzie nie gdzie przezwituje blond do ktorego udalo mi sie dojsc .
Teraz mamy 13 grudnia a ja mam na glowie 1cm odrost .Z racji tego ze mam krotkie wlosy to moze uda mi sie jakos to przebolec, bedzie widac roznice bo mam ciemne wlosy ale dam rade .
Dosc juz straconych pieniedzy na farby,maski,odzywki! Teraz beda pieniadze pakowane w odzywianie i wpomagacze

Zapisuje sie


A jeszcze mam pytanie, czy to mozliwe zeby po jedwabiu biosilk rosly szybciej wlosy? hm...
__________________

Najpierw mieliśmy siebie, potem stworzyliśmy Ciebie..teraz mamy wszystko 
Zuzia już na świecie

srebrna_smuga jest offline  
Stary 2007-12-13, 15:57   #447
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

ja tez trzymam sie dzielnie odeszla mi ochota na farbowanie. to juz dwa miesiace bez farby stan wlosow coraz lepszy, zainwestowalam w pielegnacje. i zapuszczam moje loki)
tulipanna. jest offline  
Stary 2007-12-13, 16:17   #448
katie-lee
Zadomowienie
 
Avatar katie-lee
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 347
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Ja też z taakim odrostem chodzę! Tragicznie to wygląda jak podpinam grzywkę do góry...

Tak sobie pomyślałam:
Teraz moja czerń sprała się i mam ciemny brąz. Pomalowałabym na jasny brąz (wyszło by ?)
Potem jasny brąz by mi się sprał do ciemnego/średniego blondu. Następnie bym rozjaśniła. Wyszedłby mi jasny blond czy za bardzo kombinuje ?

Tak bardzo chcę mój naturalny kolor
__________________
Dziewczyna Go przypadkiem zobaczyła,
bo bardzo za swą szkoła wino pić lubiła.


[dieta]
katie-lee jest offline  
Stary 2007-12-13, 16:19   #449
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

ja już nawet nie mysle o farbie uwielbiam swoje włoski naturalne tak wygladają zdorowo , nie są już suche i wogóle same plusy )) i są duugawe ddość ale chcę obciać żey juz mieć tylko swoje tylko wtedy krótsze...buuu
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline  
Stary 2007-12-13, 19:35   #450
srebrna_smuga
Wtajemniczenie
 
Avatar srebrna_smuga
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 257
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Przeżyłam kolejny dzień fajnie sobie móc tutaj pisać nawet jak nikt nie zwraca uwagi to chociaż mogę w chwilach załamania sobie pomyśleć, że tylu sie udało to mnie też musi sie udać
__________________

Najpierw mieliśmy siebie, potem stworzyliśmy Ciebie..teraz mamy wszystko 
Zuzia już na świecie

srebrna_smuga jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
dekoloryzacja, farbowane włosy, farbowanie, naturalny kolor, pasemka, powrót

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:47.