Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy - Strona 153 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-05-02, 07:18   #4561
niebieski BoMbel
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

uca to napewno tylko takie zludzeniechociaz ta sparawa jest dla kazdego indywidualna.Hermit zdecydowani prowadzisz-swietny odrost
Soleilka lsnia -warto zapuszczac
ja chwilowo nie mysle o wlosach bo mam mase pracy ze szczeniakiem labradorem tak przy okazji znacie moze dobre sposoby na nauczenie psa czystosci w domu( kupke siku zeby robil na dworze) ?
__________________
* zapuszczam włosy od : 18.07.2010
* długość : 13 cm
* cel : 50 cm

powróciłam do naturalek : 18.07.2010


Matura 2011

19.08.2010 - ZDAŁA PRAWKO ZA PIERWSZYM RAZEM! to bziuuum...
niebieski BoMbel jest offline  
Stary 2010-05-02, 08:14   #4562
Hermit
Zadomowienie
 
Avatar Hermit
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: woj. pomorskie <3
Wiadomości: 1 800
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez uca Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny dziekuje za wsparcie .
TZ i tak nie poslucham, ale sie wkurzylam ze mnie nie wspiera, ale coz faceci chyba takich rzeczy nie rozumieja.
Finlora jestes zywym dowodem na to ze warto zapuszczac naturalki, masz sliczny kolor, taki zloscisty .
Hermit a mnie to zdolowaly twoje piekne wlosy bo zapuszczam troche dluzej niz ty a odrost duzo mniej pokazny mam .
Mam wrazenie ze wlosy mi rosna wolniej niz wam wszystkim ...
żartujesz , mi sie wlasnie wydawalo ze cos wolno rosną ,bo w koncu ponad rok a tu nawet do połowy nie sięgają
Cytat:
Napisane przez niebieski BoMbel Pokaż wiadomość
uca to napewno tylko takie zludzeniechociaz ta sparawa jest dla kazdego indywidualna.Hermit zdecydowani prowadzisz-swietny odrost
Soleilka lsnia -warto zapuszczac
ja chwilowo nie mysle o wlosach bo mam mase pracy ze szczeniakiem labradorem tak przy okazji znacie moze dobre sposoby na nauczenie psa czystosci w domu( kupke siku zeby robil na dworze) ?
dziękować
Hermit jest offline  
Stary 2010-05-02, 09:51   #4563
Exquise
Zadomowienie
 
Avatar Exquise
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Polska ;)
Wiadomości: 1 565
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Moje ostatnio zwolniły tempo i nie chcą przyspieszyć ale tak to jest jak chce się żeby szybciej rosły to nie rosną wcale
__________________
Zapuszczam Naturalne Włosy od -> 15.12.2012 r.
Rośnijcie, rośnijcie włoski:
60 cm <-- 59 <-- 58 <-- 57 <-- 56 <-- 55,5 cm





Exquise jest offline  
Stary 2010-05-02, 11:00   #4564
Ivonea
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 2 589
GG do Ivonea
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

dzieuszki śliczne odrosty

trzymajmy się ramy to się nie posramy!
a TŻ w sprawach gustu się nie rozmawia... mój to by mnie widział tylko w kolorach czarnych... inne dla niego nie istnieją.... nosz nie mogę go nauczyć że w świecie są też inne kolory O_O

Pozdrawiam
Ivonea jest offline  
Stary 2010-05-02, 11:21   #4565
Soleilka
Zakorzenienie
 
Avatar Soleilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
Wiadomości: 15 098
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez niebieski BoMbel Pokaż wiadomość
Soleilka lsnia -warto zapuszczac
Dzięki
__________________
Mężczyzna mojego życia

Bloguję
Soleilka jest offline  
Stary 2010-05-02, 11:45   #4566
wobbly
Zadomowienie
 
Avatar wobbly
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: jelenia góra
Wiadomości: 1 839
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Finlora, Soleilka cudowne !

moje rosną rosną..
__________________
od 14 czerwca 2012 - dieta
od sierpnia 2012 - na ratunek resztkom kondycji i pozostałościom po świetnym zdrowiu
95kg - 71 kg - 67kg
cel: 60kg


don't want nothing less cause i’m sure you’re the best..
11.07.13r.
wobbly jest offline  
Stary 2010-05-02, 11:46   #4567
Soleilka
Zakorzenienie
 
Avatar Soleilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
Wiadomości: 15 098
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wobbly Pokaż wiadomość
Soleilka cudowne !
Dziękuje
__________________
Mężczyzna mojego życia

Bloguję
Soleilka jest offline  
Stary 2010-05-02, 12:48   #4568
anngeli
Zadomowienie
 
Avatar anngeli
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 316
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Witam obecnie mam jakies 2 cm odrostu, mocne , grube włosy i lśniące , a reszta... bez porównania. Dalsza część moich włosów, to cienkie, pasemka blond z pasemkami karmelowymi których jest mało. Tak mi się spodobał mój odrost, że jestem ciekawa jak to będzie wyglądało jak będzie większy, a przy jasnych włosach, im większy odrost tym większa tragedia. Może niektóre dziewczyny sobie z tym radzą, podziwiam i zazdroszczę, ale ja nie potrafię, planuje zapuścić odrost i tym samym dać odpocząć i regenerować włosy aż do września około i potem iść do fryzjerki by mi zrobiła kolor bardzo zbliżony do naturalnego. Tylko chyba poproszę ją by starała się nie zamalować zbytnio mojego odrostu na którym mi bardzo zależy. Myślicie że się uda? To taka spoko kobitka i w ogóle, więc myślę że się postara. Jednak ciężko mi będzie... wakacje, jakieś imprezy , wesela itp. A na dodatek bardzo mi zależy by zapuścić włosy... mogłabym iść już niedługo po maturach do fryzjerki żeby mi zrobiła zbliżony kolor i znacznie podcięła bo to zawsze bliżej do całych naturalnych ale nie dość że chcę je wyrównać po cieniowaniu to jeszcze bardzo tragicznie mi w krótkich włosach... Ech, cóż przede mną długa droga i skrzynia cierpliwości by się przydała. No i wyrozumiałości ludzi, że nie chcę już chyba blondu tylko zdrowe naturalne włoski i nie przeszkadza mi aż tak odrost który do września pewnie będzie miał z 12 cm (bo teraz ma jakieś 2 cm, do połowy września to niecałe 5 miechów a że w lato włosy mi zabójczo szybko rosną to licze że 2 cm conajmniej na miesiąc ) + suplementacja i dobre fryzjerskie odżywki, nafta i olej rycynowy i może też zacznę kokosowe mleczko i będzie dobrze Dziewczyny do boju, niebawem wstawię jakieś zdjęcia które nas zmotywują jeszcze bardziej do dzialania. Proszę o to samo, buźka
__________________
blonding&zapuszczanie

6.07.2008r.
T.

anngeli jest offline  
Stary 2010-05-02, 13:36   #4569
sylwiao931
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 275
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

dziwxczyny prosze was wejdzcie na watek: pomocy!dobierzcie mi fryzure!.... bede wdzieczna za pomoc...dziekuje
sylwiao931 jest offline  
Stary 2010-05-02, 15:56   #4570
wobbly
Zadomowienie
 
Avatar wobbly
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: jelenia góra
Wiadomości: 1 839
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

angeli już masz zagwarantowane nasze wsparcie
będzie dobrze
__________________
od 14 czerwca 2012 - dieta
od sierpnia 2012 - na ratunek resztkom kondycji i pozostałościom po świetnym zdrowiu
95kg - 71 kg - 67kg
cel: 60kg


don't want nothing less cause i’m sure you’re the best..
11.07.13r.
wobbly jest offline  
Stary 2010-05-02, 16:38   #4571
Finlora
Zakorzenienie
 
Avatar Finlora
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: To tu, to tam ;)
Wiadomości: 12 961
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Dzięki dziewczyny
Powiem Wam, że ja już zdążyłam zapomnieć, że mam taki kolor włosów - tzn zawsze mi się wydawał taki jakiś mysi, szary - a tu proszę, niespodzianka
Zresztą od tego wziął się mój nick - jakieś 9 lat temu wymyślił go dla mnie mój TŻ (akurat zakładałam konto mailowe) i po elficku Finlora znaczy właśnie Złotowłosa

I też ciężko mi uwierzyć, że wytrzymałam aż 2 lata - bo to strasznie kusi
A wyobraźcie sobie, że kiedy podjęłam decyzję o powrocie do naturalek (farbowałam na ciemny brąz, wychodził prawie czarny) pracowałam w drogerii i codziennie musiałam się patrzeć na farby
__________________
Jeśli znajdziesz link pod jakimś słowem w moim poście, to ukryta reklama na Wizażu - ja nic nie polecam. Jeśli będę chciała polecić jakiś produkt, ukryję link pod słowem KLIK.


Finlora jest offline  
Stary 2010-05-02, 21:07   #4572
malusienka
Raczkowanie
 
Avatar malusienka
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: kuj-pom
Wiadomości: 292
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

dziewczyny, wszystkie macie piękne odrościki!!
witaj Anngeli, możesz liczyć na nasze wsparcie wiesz co, ja idę w czerwcu na farbowanie włosów żeby ujednolicić kolor. oczywiście odrost moja fryzjerka zostawi w spokoju. tylko tak sobie myślę, że to jest chwilowe rozwiązanie bo po pierwsze farba się szybko wypłucze (mam rozjaśniane), a po drugie niestety dobije mi to włosy. tak więc to rozwiązanie na krótki czas...

a w ogóle korzystając z wolnego robiłam porządki na kompie, katalogowałam foty. i doznałam szoku. rozjaśniałam włosy od kilu dobrych lat, najpierw pasemki później jechałam po całości. rok temu miałam już mega jasne. i dzisiaj tak spojrzałam na te foty z tamtego okresu i kurcze... matka natura się nie myli, nie wiem czemu nigdy nikt mi nie powiedział, że w te aż tak jasne włosy to mi w ogóle nie pasują !!
naturalne -> najlepsze!
__________________
po prostu Aśka

szczęście polega na tym, całe szczęście, by z prostych rzeczy nie tworzyć intelektualnych labiryntów
...

Pidżama Porno
no risk - no fun

malusienka jest offline  
Stary 2010-05-02, 23:17   #4573
Caterinca
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 110
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

gusta sie zmieniaja, mozliwe ze wtedy ci sie bardzo podobalo to czego teraz w zyciu bys nie zrobila, najwazniejsze ze zmana wyjdzie na lepsze
Caterinca jest offline  
Stary 2010-05-03, 08:02   #4574
uca
Rozeznanie
 
Avatar uca
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: desde muy lejos!
Wiadomości: 740
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Hermit serio, moj odrost po 15 miesiacach ma ok. 17 cm w wesji optymistycznej - bo trudno mi go zmierzyc - nie ma widocznej granicy miedzy nim a moimi naturalnymi. Twoj mi wyglada na dwadziesciapare cm :O
__________________
9.10.2013 zapuszczam włosy. Aktualna długość do ramion.
9.01.2014 włosy za linię obojczyków.
24.08. 2016 w połowie drogi do talii
uca jest offline  
Stary 2010-05-03, 10:45   #4575
Soleilka
Zakorzenienie
 
Avatar Soleilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
Wiadomości: 15 098
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Uca każdemu rosną w innym tempie. Mój odrost ma 7 miesięcy i ledwo 5 cm..
__________________
Mężczyzna mojego życia

Bloguję
Soleilka jest offline  
Stary 2010-05-03, 11:22   #4576
Exquise
Zadomowienie
 
Avatar Exquise
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Polska ;)
Wiadomości: 1 565
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

SOLEILKA a nie na odwrót? 5 cm na 7 miesięcy to bardzo mało, wynika to z tego, że nawet 1 cm Ci nie rośnie na miesiąc...
__________________
Zapuszczam Naturalne Włosy od -> 15.12.2012 r.
Rośnijcie, rośnijcie włoski:
60 cm <-- 59 <-- 58 <-- 57 <-- 56 <-- 55,5 cm





Exquise jest offline  
Stary 2010-05-03, 11:30   #4577
Soleilka
Zakorzenienie
 
Avatar Soleilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
Wiadomości: 15 098
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Exquise Pokaż wiadomość
SOLEILKA a nie na odwrót? 5 cm na 7 miesięcy to bardzo mało, wynika to z tego, że nawet 1 cm Ci nie rośnie na miesiąc...
W sumie to zależy Raz mi rosną cm, raz mniej, a w pewnym momencie w 2 miesiące urosły mi 3 cm. Także w sumie nie przejmuje się tym. Poprostu mam inne włosy
__________________
Mężczyzna mojego życia

Bloguję
Soleilka jest offline  
Stary 2010-05-03, 11:47   #4578
Meadow
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Sheffield / Żory / Bratislava
Wiadomości: 2 277
GG do Meadow Send a message via Skype™ to Meadow
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

mnie urosły od farbowania w miesiąc ponad 1,5 a teraz jak już się zbliżają 2 miesiące to wygląda mi na to, że jakieś o,5 cm... więc może centymetr niecały będzie, zobaczymy
Meadow jest offline  
Stary 2010-05-03, 12:56   #4579
Sigfa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 348
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Witajcie
Ja mam swój kolor na całych włosach. Jakiś czas temu ścięłam ostatnie końcówki z resztkami starego koloru. Mam długie włosy, bo do połowy pleców. Do tego szybko rosnące. Mój problem jest taki, że nie podoba mi się mój naturalny kolor (płowy brąz). Wyglądam w nim niestety tak sobie, dużo gorzej niż w rudej farbie, którą miałam niegdyś na głowie. Biję się z myślami czy nie zafarbować. Z jednej strony tyle zapuszczania naturalnego koloru. Z drugiej strony... Naprawdę nie wyglądam rewelacyjnie w naturalnym kolorze. Nie pasują mi żywe kolorki, które mi bardzo pasowały jak byłam ruda. Piszę tutaj, bo to forum wracania do naturalnego koloru. Mam już swój naturalny i teraz biję się z myślami co zrobić, żeby nie wrócić znowu do farbowania. Doradźcie mi coś proszę, bo może farbowanie to nie jest jedyne wyjście. Pozdrawiam Was serdecznie
__________________
SB od 30.06.09
Było : 57 kg
Jest: 51 kg (a było 47kg )
Będzie: 47 kg
(mam 158 cm wzrostu)
Sigfa jest offline  
Stary 2010-05-03, 13:58   #4580
AngelkaMorelka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 155
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Laseczki trzymajcie kciuki bo od jutra zaczynają mi sie matury ;D Mam nadzieje że mój odrost przyniesie mi szczescie;D
__________________
Zapuszczam naturalki od 12.02.2010
AngelkaMorelka jest offline  
Stary 2010-05-03, 17:15   #4581
Exquise
Zadomowienie
 
Avatar Exquise
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Polska ;)
Wiadomości: 1 565
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Trzymamy, trzymamy powodzenia AngelkaMorelka
(jak dobrze, że ja mam już to za sobą...)

Trudna decyzja, ale chyba nie po to meczylas sie z odrostami przez dlugi czas aby teraz zafarbowac...?
__________________
Zapuszczam Naturalne Włosy od -> 15.12.2012 r.
Rośnijcie, rośnijcie włoski:
60 cm <-- 59 <-- 58 <-- 57 <-- 56 <-- 55,5 cm





Exquise jest offline  
Stary 2010-05-03, 17:44   #4582
Meadow
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Sheffield / Żory / Bratislava
Wiadomości: 2 277
GG do Meadow Send a message via Skype™ to Meadow
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Oglądałam ostatnio ten teledysk (przepraszam za "spam"... )
http://www.youtube.com/watch?v=gFDCH...eature=related
i pan wokalista mnie tak urzekł, że chciałam lecieć po czarną farbę, uwielbiam takie klimaty screamo i nie mogę przeboleć jakoś tych moich brązowych włosów, no ale nie poleciałam na szczęście
Meadow jest offline  
Stary 2010-05-03, 18:35   #4583
aga24zuzia
Rozeznanie
 
Avatar aga24zuzia
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Santa Domingo
Wiadomości: 968
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Meadow- to perukę sobie załatw
__________________
Dokąd idziesz mój aniele?
czy tam bedzie lepiej ci?
zostan tutaj zostan ze mną,
pomóż mi.
aga24zuzia jest offline  
Stary 2010-05-03, 19:32   #4584
malusienka
Raczkowanie
 
Avatar malusienka
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: kuj-pom
Wiadomości: 292
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez AngelkaMorelka Pokaż wiadomość
Laseczki trzymajcie kciuki bo od jutra zaczynają mi sie matury ;D Mam nadzieje że mój odrost przyniesie mi szczescie;D


Cytat:
Napisane przez Meadow Pokaż wiadomość
Oglądałam ostatnio ten teledysk (przepraszam za "spam"... )
http://www.youtube.com/watch?v=gFDCH...eature=related
i pan wokalista mnie tak urzekł, że chciałam lecieć po czarną farbę, uwielbiam takie klimaty screamo i nie mogę przeboleć jakoś tych moich brązowych włosów, no ale nie poleciałam na szczęście

a piosenka fajna skojarzyła mi się z Bullet for my valentine
__________________
po prostu Aśka

szczęście polega na tym, całe szczęście, by z prostych rzeczy nie tworzyć intelektualnych labiryntów
...

Pidżama Porno
no risk - no fun

malusienka jest offline  
Stary 2010-05-03, 21:31   #4585
uca
Rozeznanie
 
Avatar uca
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: desde muy lejos!
Wiadomości: 740
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Wlasnie zdecydowalam sie na podciecie , pogrzebalam w moich starych zdjeciach i znalazlam fryzurke do ktorej chcialabym wrocic, duzo na dlugosci im nie ubedzie - tylko scieta grzykwa i pocieniowanie. Farbowancow mi ubedzie . Wrzuce fotke po fakcie, mam nadzieje ze tym razem fryzjerka mnie nie oszpeci
__________________
9.10.2013 zapuszczam włosy. Aktualna długość do ramion.
9.01.2014 włosy za linię obojczyków.
24.08. 2016 w połowie drogi do talii
uca jest offline  
Stary 2010-05-03, 23:29   #4586
Caterinca
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 110
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

oj napewno bedzie cie slicznie nie ma to jak kompromis-wazne bys wytrwala w postanowieniu a jesli juz sie skusisz na farbe to znow bedziemy trzymac kciuki za wracanie do swoich wloskow
Caterinca jest offline  
Stary 2010-05-04, 09:21   #4587
Exquise
Zadomowienie
 
Avatar Exquise
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Polska ;)
Wiadomości: 1 565
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

Zastanawia mnie to ile dziewczyn na ile wróciło do tej pory do swoich naturalnych a ile nie oczywiscie mowa jest o te dziewczyny ktore byly w Naszym watku...
__________________
Zapuszczam Naturalne Włosy od -> 15.12.2012 r.
Rośnijcie, rośnijcie włoski:
60 cm <-- 59 <-- 58 <-- 57 <-- 56 <-- 55,5 cm





Exquise jest offline  
Stary 2010-05-04, 09:51   #4588
niebieski BoMbel
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

mysle , że kilka osób wytrwało ,ale pewnie większość się złamala.ja juz w czerwcu bd miala cale naturalne i wiem,ze na najblizszych kilka lat mam uraz do farb.teraz stawiam na zapuszczenie i pielegnacje
mnie zastanawia czy farbujac wlosy mamy chec zmiany czy bardziej napatrzymy sie na znana osobe i podswiadomie chcemy sie upodobnic..?
__________________
* zapuszczam włosy od : 18.07.2010
* długość : 13 cm
* cel : 50 cm

powróciłam do naturalek : 18.07.2010


Matura 2011

19.08.2010 - ZDAŁA PRAWKO ZA PIERWSZYM RAZEM! to bziuuum...
niebieski BoMbel jest offline  
Stary 2010-05-04, 11:14   #4589
Caterinca
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 110
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

mi sie wydaje że jednak właśnie chcemy upodobnic sie do kogoś, widzimy kogoś, podoba nam sie tak i my też chcemy tak wyglądać, oczywiście sa dziewczyny które uwielbiaja metamorfozy i robia to tylko i wylacznie dla siebie, ale niestety mam wrazenie ze jednak wiekszosc kopiuje...ja sama nie zawsze ale jednak, cos podpatrze i robie jesli mi sie podoba.... niestety u kazdego efekt jest inny...
ja osobiście sie złamałam i przefarbowalam ale to dlatego ze kolor natural i farby za bardzo sie roznil, teraz bede starac sie zrobic cos by kolor byl podobny i zaczynam walke o moj kolorek mam nadzieje ze nie zlamie sie po raz kolejny...
Caterinca jest offline  
Stary 2010-05-04, 11:51   #4590
Meadow
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Sheffield / Żory / Bratislava
Wiadomości: 2 277
GG do Meadow Send a message via Skype™ to Meadow
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy

malusienka, puszczałam sobię na przemian tę piosenkę z jedną od bulleta, zbieg okoliczności?

a co do tego upodabniania się to ja mam słabość jak zobaczę kogoś we fryzurce i w kolorze jak w teledysku wyżej, miałam takie włosy kiedyś i strasznie mi się podobały... ale później mnie ścięli w szkole i nie miałam dość długich włosów, myślę, że nawet pasowała mi ta fryzura, po prostu miałam granatową czerń do ramion, poszłam do fryzjera pocieniować włosy i jak pytała czy dość to ja "jeszcze krótsze z góry" na co zrobiła zdziwioną minę, ale po raz pierwszy wyszłam od fryzjera rozpromieniona

miałam na głowie raz w życiu na naturalnych włosach czerwono-metaliczną szamponetkę, taką 6-8 myć i zeszła całkiem. Myślicie, że czarny też zszedłby mi całkiem? bo na popalone włosy nigdy farby trwałej nie nałożę, co najmniej za 3 lata jak ostatnie końce pójdą z nożycami chociaż cieniować i tak teraz nie mam zamiaru, bo walczę o równą długość, żeby się nie rozdwajały mi za bardzo i często podcinam

Edytowane przez Meadow
Czas edycji: 2010-05-04 o 20:28
Meadow jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
dekoloryzacja, farbowane włosy, farbowanie, naturalny kolor, pasemka, powrót

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:30.