Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków.Wätek zbiorczy - Strona 74 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-08-07, 15:46   #2191
losek78
Zakorzenienie
 
Avatar losek78
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 524
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

inc0rrect twoje wloski na zdeciu nie wyglądją źle,
ja szczerze żaluje tych swoich pasemek , jak rano wstaje i patrze w lustro to sie boje siebie sama z tymi wŁosami, wyglądam jakbym osiwiaŁa i to na żóŁto,sprobuje tego castingu mrozny beż dopiero w poniedzialek lub wtorek bo chce zeby chociaz tydzien minąŁ od tego farbowania pasemek, z rok temu chyba robila castingiem jasny brąz i mi czarne wyszly , potem sie spŁukiwaŁy , mam nadzieje ze ten wyjdzie nie taki ciemny? ale chyba wszystko lepsze od tych pasemek, moze spróbuje tego szamponu joanny jeszcze i może coś poprawi to wygląd tych pasemek? nie wie ktoś czy kora dębu nie byŁa by dobra na przyciemnienie pasemek ? wiem ze stosuje sie ja do przyciemniania brązowych wlosów ale co z pasemkami / może wyjśc pomarańcz?
losek78 jest offline  
Stary 2009-08-07, 16:30   #2192
KATJA87
Raczkowanie
 
Avatar KATJA87
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Łóódźź
Wiadomości: 145
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

"nastepny to ampułki Radical "Kompleks odzywczy do skory glowy stymulujący porost włosów" sprawdxcie na KWC!! Po miesięcznej kuracji włosy nie do poznania! "
Redical właśnie z tego kupiłam mgiełke w rossmanie ale ampułek nie widziałam jeszcze jakieś intensywne kremy były do włosów ale wydało mi się że mgiełka lżejsza. A gdzie kupiłaś ampułki? w jakiejś drogerii?
KATJA87 jest offline  
Stary 2009-08-07, 21:43   #2193
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez inc0rrect Pokaż wiadomość
paulinka - widać że masz mocne, zdrowe i odpowiednio pielęgnowane włosy, że to wszytsko przeszły bez uszczerbku

Ja już nie robie pasemek od czerwca ubieglego roku, na brązowych włosach robiłam pasemka platynowy blond przez kilka lat, wyszlo na to że cala warstwe górną mialam blond

wiem, że nie tego mialam sie czymac (juz rok wytrzymalam!) ale:
paulinka - jako, że jestes fryzjerką, a w dodatku na wlasnej skorze testowalas casting loreala to mam pytanie: jak myślisz - kolor perlowy blond (spodobal mi sie po Twoim zdjeciu) dobrze wyszedl by na moich wlosach,
a mam; jakieś 15-20 cm od głowy te pasemka sprzed 1,5 roku blond, juz stracily na sile, czasem rozjasniaczem robilam pasemka, czasem farba, reszta wlosow naturalna - jasny brąz. Dodam że to po ostatnim farbowaniu nie wygladalo jak pasemka tylko gora wlosow pomalowych na blond.

ogolnie roznica mala, jakos odrostow nie widac (wyglada jakby od slonca wyplowialy) ale jesli tych wlosow rozjasnianych nic nie chywyci albo wyjdzie rudy?
co mam robic? I jeszcze mam pytanie co do trwalosci: licze na to że casting loreala zejdzie calkowicie, bo tak powinno byc, prawda?
ja juz dluzej nie wychodze w tych wlosach, czuje sie okropnie

dodam zdjecie, żeby bylo widac odrosty.
marne mam te wlosy ale coz;/ tymbardziej powinnam je pomalowac, żeby lepiej wygladaly pomóżcie mi bo naprawde kiepsko czuję się w tych włosach
a u fryzjera nie byłam od lutego, bo nie mam pomyslu na fryzke i boje się że mi za krotko obetnie ( w krotkich wygladam okropnie) a jak pomysle że znow mam pojsc i standrat- wycieniowac przod to mnie szlag bierze, chcialabym grzywke taka dluzsza na bok, ale zaden fryzjer mi jej nie zrobil, a zawsze o to prosze, zwykle cieniuja wlosy
Ja dopiero sie ucze na fryzjerke. Sluchaj z tym castingiem (w szkole sie ucze,ze to nie schodzi calkowicie,ze zawsze cos zostanie na wlosach)=ale przewaznie nie widac tego,co zostanie-mi zupelnie zeszlo i tak wszystkim,z ktorymi rozmawialam na ten temat. Mysle, ze mozesz sprobowac z tym castingiem, najlepiej dobierz kolor do swego naturalnego..ale ten perlowy tez powinien byc ok. Wtrace jeszcze, ze wg mnie nie masz naturalnego brazu- tylko jak cos ciemny blond, bo z brazem,to by Ci sie odznaczalo mocno(te odrosty),mimo,ze wyplowiale na sloncu(juz moj naturalny ciemny blond ciemnej wyglada od Twojego). Jak po takim czasie farbowania i te odrosty-to znakomicie to wyglada,ze te odrosty tak sie nie rzucaja.
Jak mialam dlugie-tak samo-sie pojdzie do fryzjera i tylko pare ciec nozyczkami-postopniowane"dobrze Ci w tej fryzurze"(rutyna taka). A wlosy trzeba podcinac i mysle,ze juz najwyzszy czas zebys udala sie do fryzjera je podciac. A z ta grzywka,coz nie rozumiem,dlaczego oni tacy sa,ze Ci jej nie robia...Przyjezdzaj do mnie- to Ci zrobie ta grzywke. A jakby tak postopniowac od gory?tak jak na tej fotce:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2133081.jpg (23,6 KB, 51 załadowań)
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*

Edytowane przez paulinka007x
Czas edycji: 2009-08-07 o 21:52
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-07, 21:46   #2194
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez Jagoda90 Pokaż wiadomość
jeśli są w dobrej to trzymam kciuki , by były w jeszcze lepszej

ja rozjaśniałam swoje włosy Joanną w spray'u, nie zniszczyły mi się od tego, ale mam już odrosty dosyć spore, pod spodem mam już te ''swoje''. Dziś kupię tę Joannę, boję się, jak to wyjdzie
Dzieki.
I jak wyszlo? Masz fotki?
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-07, 22:16   #2195
Jagoda90
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 1 054
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez paulinka007x Pokaż wiadomość
Dzieki.
I jak wyszlo? Masz fotki?
hm póki co nie wyszło, bo szamponetka leży w torebce wezmę ją na wakacje, może tam zrobię, albo jak wrócę
__________________



Jagoda90 jest offline  
Stary 2009-08-07, 23:23   #2196
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Jagoda juz sie wystraszylam,ze cos nie tak ;D powodzenia
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-07, 23:25   #2197
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Potrzebna mi grupa wsparcia!!!! Co prawda to moj pierwszy post u Was ale... Nie farbuje wlosow juz jakies 6 miesiecy i teraz... zaczyna mnie lapac aby zrobic braz. Co prawda chcialabym zrobic braz (bo te co mam teraz mnie ttaaaak denerwuja) zblizony do moich naturalnych aby pozniej juz nie farbowac ale nie wiem czy sie tak da. I... sama juz nie wiem.
__________________
-Od grudnia 2008 zapuszczam włosy
-Dłudość z dnia 01.09 - 40cm
-Cel:50cm
-Od Lipca 2009 dbam o paznokcie


Anariel jest offline  
Stary 2009-08-07, 23:47   #2198
Jackie_S
Zakorzenienie
 
Avatar Jackie_S
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3-city
Wiadomości: 6 022
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Anariel, witamy Na Twoim miejscu zostawiłabym włosy w spokoju. Byłam w identycznej sytuacji, tylko że mi zachciało się zastosować ściągacz koloru na włosy. Swój wyhodowany odrost zmarnowałam - zakończyło się użyciem farby i zaczęciem od początku wracania do naturalnych włosów. Wcześniej stosowałam szamponetki,farby praktycznie codziennie mnie kusiły, a teraz nie stosuję nic, tylko cierpliwie czekam na powrót do naturalnego koloru. Bywają dni,że jest ciężko,ale tym razem wiem,że się uda
__________________
Jackie_S jest offline  
Stary 2009-08-07, 23:56   #2199
grzywa17
Raczkowanie
 
Avatar grzywa17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 60
GG do grzywa17
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez KATJA87 Pokaż wiadomość
"nastepny to ampułki Radical "Kompleks odzywczy do skory glowy stymulujący porost włosów" sprawdxcie na KWC!! Po miesięcznej kuracji włosy nie do poznania! "
Redical właśnie z tego kupiłam mgiełke w rossmanie ale ampułek nie widziałam jeszcze jakieś intensywne kremy były do włosów ale wydało mi się że mgiełka lżejsza. A gdzie kupiłaś ampułki? w jakiejś drogerii?
Ampułki te mozna kupic tylko w aptece za ok 30zł 15 ampułek, kuracja trwa miesiąc, dlatego trzeba kupic dwa opakowania. Zamieszczam obiecane zdjęcia
1- włosy sprzed kuracji
2- po kuracji ampułkami + Wax
Przed kuracją, miesiąc temu, ścięłam włosy do długosci powyżej ramion, w miesiąc po radicalu urosły do długosci widocznej na drugim zdjeciu. Nie wiem czy dobrze widać(kliknij na zdjęcia, zeby powiększyc, wtedy widać znacznie lepiej), ale włosy sa w o wiele lepszym stanie, ze swojej strony polecam. Co dziwne, inne specyfiki Radicala, jak odżywki nigdy na mnie nie działały.

Anariel!! Jeśli udało Ci się tak długo wytrwać, nie rezygnuj!! Trzymamy za Ciebie kciuki! Nie farbuj, będziesz żałować. I omijaj pułki z farbami na kilometr, gdyż rozdrażnione, na bliższą odleglosc niebezpiecznie przyciągają Moze zamiesc zdjęcie, coś doradzimy? Nie myslalas np. o tym, aby poczekac jeszcze trochę i sciac wlosy tak, aby pozostaly tylko naturalne?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 26063541_6401wizaaz.jpg (41,3 KB, 70 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SL382957.jpg (75,8 KB, 84 załadowań)

Edytowane przez grzywa17
Czas edycji: 2009-08-08 o 00:41
grzywa17 jest offline  
Stary 2009-08-08, 11:42   #2200
KATJA87
Raczkowanie
 
Avatar KATJA87
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Łóódźź
Wiadomości: 145
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Faktycznie urosły chyba w miesiąc nie rosną tak normalnie. Może na wakacje je zabiore, bo po wakacjach planuję ściąć- pocieniować ostro od góry.Teraz nie warto bo nad morzem to i tak się troche zniszczą, a taka kuracja w sam raz na wieczór. Napisz mi jeszcze czy jest to tłuste czy trzeba spłukiwać itp.Pozdrawiam i życzę wytrwałości

---------- Dopisano o 11:42 ---------- Poprzedni post napisano o 11:38 ----------

Cytat:
Napisane przez Anariel Pokaż wiadomość
Potrzebna mi grupa wsparcia!!!! Co prawda to moj pierwszy post u Was ale... Nie farbuje wlosow juz jakies 6 miesiecy i teraz... zaczyna mnie lapac aby zrobic braz. Co prawda chcialabym zrobic braz (bo te co mam teraz mnie ttaaaak denerwuja) zblizony do moich naturalnych aby pozniej juz nie farbowac ale nie wiem czy sie tak da. I... sama juz nie wiem.
Omijaj farby z daleka a jaki jest twój naturalny kolorek? z postu wnioskuję że brąz ale jasny czy ciemny?
Pozatym dobrze trafiłaś, witaj w naszej grupie
KATJA87 jest offline  
Stary 2009-08-08, 13:50   #2201
anngeli
Zadomowienie
 
Avatar anngeli
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 316
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Co do tych ampułek Radicala to przed wczoraj kupiłam drugie opakowanie, z jakimś gratisem było a konkretnie to z kapsułkami do łykania, coś jak skrzypowita, za 36 zł w dobrej aptece
Pierwsze opakowanie kupił mi jakieś 3 tygodnie temu chłopak, wiedząc jakiego mam od paru miesięcy bzika na punkcie włosów używałam co 2 dni po każdym myciu, a nie tak jak radzi producent codziennie na suche, ale efekty i tak są... Włosy rosną mi szybciej niż normalnie (normalnie 1-1,5 cm/m-sc czyli pewnie jak każdemu) Rozjaśniałam włosy ponad tydzień temu i już mam lekkie odrosty co mnie oczywiście bardzo cieszy i ma same plusy i jeden minus - "szybkie odrosty" Polecam wszystkim, teraz jednak dla jeszcze lepszych efektów bedę się stosowała zaleceń producenta. Używałam również mgiełki wzmacniającej z tej samej serii i owszem - równie dobra, ale nie zauważyłam przyśpieszenia we "wzroście" włosia, jedynie trochę regeneracji Dlatego moim faworytem, po prostu KWC są ampułki. Wiele pochlebnych opini można z resztą wyczytać właśnie w dziale kwc.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w powrocie do natury
__________________
blonding&zapuszczanie

6.07.2008r.
T.

anngeli jest offline  
Stary 2009-08-08, 14:03   #2202
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Hej Dziewczyny! Co do Radicala- czy wlosy po nim nie sa nadmiernie przetluszczone?
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-08, 14:08   #2203
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Hmm dodam jeszcze jak normalnie mam teraz odrosty (fotka z dzis)-juz z nimi nie moge wytzrymac (odrostami...), za tydzien fryzjer mi farbuje na podobny do mojego i hoduje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_9784.jpg (37,3 KB, 68 załadowań)
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-08, 14:12   #2204
anngeli
Zadomowienie
 
Avatar anngeli
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 316
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Mi włosów nie przetłuściły, wklepuje to w skalp, nie we włosy - wedle zaleceń. Mój TŻ stwierdził że w miejscu gdzie mam przedziałek (po tej stronie najwięcej jakoś wklepywałam ) włosy mam dłuższe dlatego muszę to dokładnie wmasowywać. Moja koleżanka się nawet kiedyś skarżyła że nie przetłuszcza, nie wysusza ale jak by trochę usztywnia włosy - na początku. Ale ja takiego czegoś nie stwierdziłam, więc nie wiem.
__________________
blonding&zapuszczanie

6.07.2008r.
T.

anngeli jest offline  
Stary 2009-08-08, 15:12   #2205
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

dziewczyny mam kryzys. ZObaczyłam zdjęcia Piksi i zapragnęłam mieć króciutkie blond włosy. I nie moge się pozbyć tego pragnienia. Teraz tylko chcę polecieć do sklepu po farbe. Zróbcie coś


http://www.luphia.com/blogspot/200902/piksi2.jpg
http://stylio.pl/zdjecia/82/82373_l/...nina/piksi.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v1...tch/piksi1.jpg
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline  
Stary 2009-08-08, 16:29   #2206
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez anngeli Pokaż wiadomość
Mi włosów nie przetłuściły, wklepuje to w skalp, nie we włosy - wedle zaleceń. Mój TŻ stwierdził że w miejscu gdzie mam przedziałek (po tej stronie najwięcej jakoś wklepywałam ) włosy mam dłuższe dlatego muszę to dokładnie wmasowywać. Moja koleżanka się nawet kiedyś skarżyła że nie przetłuszcza, nie wysusza ale jak by trochę usztywnia włosy - na początku. Ale ja takiego czegoś nie stwierdziłam, więc nie wiem.
A dzieki no tak, to dobrze. A z usztywnieniem-etam,nie problem ;D. Jak wroce do Polski, to kupie- normalnie w aptece jest ok.30zl kosztuje, tak?
Mi chodzi o to,zeby byly dluzsze- i ten naturalny kolor- wszystko jak najszybciej ;D .

---------- Dopisano o 15:29 ---------- Poprzedni post napisano o 15:27 ----------

Cytat:
Napisane przez LifUnia Pokaż wiadomość
dziewczyny mam kryzys. ZObaczyłam zdjęcia Piksi i zapragnęłam mieć króciutkie blond włosy. I nie moge się pozbyć tego pragnienia. Teraz tylko chcę polecieć do sklepu po farbe. Zróbcie coś


http://www.luphia.com/blogspot/200902/piksi2.jpg
http://stylio.pl/zdjecia/82/82373_l/...nina/piksi.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v1...tch/piksi1.jpg
Ej!!!!!!!!!!Sie nie poddawaj!! Wszystko,co do tej pory osiagnelas spiszesz na starty! A jakie masz teraz wloski?
Tez mialam takie pragnienie-scielam wloski (najpierw chcialam tak podobnie jak tu PIXI-z przodu dluzsze,blondzik taki,z tylu krociutkie, ale wszkoda mi bylo bardzo dlugich wloskow i zostawilam ogon- i na szczescie! gdybym nie zostawila,to calkowicie tragedie bym przezywala-myslalam,ze bedzie inaczej-zle sie ukladaja,trzeba je katowac prostownica,modelowac,duz o pracy,a z dlugimi bylo prosciej,choc wczesniej wg mnie udreka,ze np.na basen ciezko chodzic,dlugo sie suszy,farbowanie duzo farby i kasy i w ogole...), a blond jasny za tydz.zamienie na ciemny blond-podobny do naturalnego- czyli wiesz-zawsze moze sie odmienic.. pod wyplywem chwili mozna wiele zrobic,a potem zalowac..(?) chyba tak... trzeba wszystko najpierw dokladnie przemyslec pozdrawiam
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*

Edytowane przez paulinka007x
Czas edycji: 2009-08-08 o 16:36
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-08, 17:49   #2207
ooodeta
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Italia
Wiadomości: 898
GG do ooodeta
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

hej dziewczyny , przepraszam ze sie tak wtracam ale mam wazne pytanie .jesli jest tu ktos kto zna sie na skladach ..znalazlam taka odzywke w sklepie , pierwszy raz ja widze no i sie skusilam bo ma byc podobno oparta na naturalnym rumianku , oto sklad :
aqua, cetyl alcohol,cyclomethicone, propylene glycol , chamomila recutita , maltodextrin, rheum palmatum , cetrimonium chloride , hydroxyethylcellulose, ceteareth 20 , parfum , DMDM hydantoin , citric acid , methylchloroisothiazolino ne, methylisothiazolinone
i co myslicie o tym skladzie ?
ooodeta jest offline  
Stary 2009-08-08, 17:50   #2208
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Juz mnie denerwuje ta wielka roznica miedzy moimi a farbowanymi...
Wklejam zdjecia:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg HPIM5045.jpg (158,7 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg HPIM5046.jpg (162,9 KB, 59 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg HPIM5114.jpg (152,1 KB, 71 załadowań)
__________________
-Od grudnia 2008 zapuszczam włosy
-Dłudość z dnia 01.09 - 40cm
-Cel:50cm
-Od Lipca 2009 dbam o paznokcie


Anariel jest offline  
Stary 2009-08-08, 19:14   #2209
sylw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 79
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez Anariel Pokaż wiadomość
Juz mnie denerwuje ta wielka roznica miedzy moimi a farbowanymi...
Wklejam zdjecia:
Nie obraź się ale według mnie dramatyzujesz. Twoje włosy wyglądają bardzo dobrze, odrost jest ledwo widoczny, nie ma wielkiej różnicy w kolorach ( co mają powiedzieć blondynki, które schodzą z czerni bez żadnych eksperymentów z rozjaśnianiem itp?). Poza tym twoje włosy wydają się być zdrowe. Głowa do góry!! Wytrwałości życzę
sylw jest offline  
Stary 2009-08-08, 19:21   #2210
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Anariel troche widac,ale nie jest jakos tragicznie-gorzej o wiele z blondem jest i odrostami.. ja mam cos podobnego,jak Ty na "ogonie"-i to nie jest tragedia, fakt faktem odrosty,ale lepiej, niz z innymi kolorami, takze sie nie martw.
Sluchaj- patrze na Twoje fotki i mowie "AngliA", patrze na miejscowosc- Bournemouth- bylam tam wiele razy nad morzem- jest super, uwielbiam to miejsce, w te lato tez mialam jecac,ale jakos nie wypalilo.. i chyba nie bede w te lato, po nstepnym weekendzie do PL wracam, chyba wlasnie,ze za tydzien. Zazdroszcze Ci tego miejsca-super jest, ten park z palami,widoki,morze-relaksujace

---------- Dopisano o 18:21 ---------- Poprzedni post napisano o 18:18 ----------

Cytat:
Napisane przez ooodeta Pokaż wiadomość
hej dziewczyny , przepraszam ze sie tak wtracam ale mam wazne pytanie .jesli jest tu ktos kto zna sie na skladach ..znalazlam taka odzywke w sklepie , pierwszy raz ja widze no i sie skusilam bo ma byc podobno oparta na naturalnym rumianku , oto sklad :
aqua, cetyl alcohol,cyclomethicone, propylene glycol , chamomila recutita , maltodextrin, rheum palmatum , cetrimonium chloride , hydroxyethylcellulose, ceteareth 20 , parfum , DMDM hydantoin , citric acid , methylchloroisothiazolino ne, methylisothiazolinone
i co myslicie o tym skladzie ?
ja jeszcze sie nie znam, ale widac,ze jest tu zawarty alkohol, woda, glikol (to dobrze), perfumy-zapach,itd.-z tego,co wiem. Mysle, ze nie jest jakis rewelacyjny... Ale ktos moze lepiej wie?
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*

Edytowane przez paulinka007x
Czas edycji: 2009-08-08 o 19:23
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-08, 20:09   #2211
traicionera
Zakorzenienie
 
Avatar traicionera
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 10 382
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

ja nigdy nie farbowalam włosów, a mam już 25 lat
tzn raz probowalam, po maturze, przyciemnic moj brąz, ktory wtedy był nieco zrudziały od słońca, ale tak sie zaczęłam dusic od zapachu farby, ze od razu musialam zmyć.
Od tego czasu nawet nie zbliżam sie do półek z farbami do włosów, co najwyzej raz na rok nałoże jakas szamponetkę na kilka myć.
Czasem jak sobie popatrze na czyjś ładny kolorek, to myślę sobie, że fajnie to wygląda i zastanwaiam, jak wygladaloby to u mnie, ale jednak wole poprzestac na patrzeniu.
__________________
przeczytane książki
2016 rok -70
2015 rok -105
2014 rok-61
2013 rok-58 (22138 stron)
2012 rok-35 (16001 stron)


Komu komu, czyli książki do oddania
traicionera jest offline  
Stary 2009-08-08, 22:11   #2212
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

sylw a czemu mam sie obrazic :P Dobrze,ze szczerze piszesz i jakos mi sie lepiej zrobilo

paulinka007x musze przyznac,ze moja miejscowosc tez mi sie bardzo podoba A jeszcze jak pogoda jest Hhehhee
__________________
-Od grudnia 2008 zapuszczam włosy
-Dłudość z dnia 01.09 - 40cm
-Cel:50cm
-Od Lipca 2009 dbam o paznokcie


Anariel jest offline  
Stary 2009-08-08, 22:36   #2213
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez paulinka007x Pokaż wiadomość
A dzieki no tak, to dobrze. A z usztywnieniem-etam,nie problem ;D. Jak wroce do Polski, to kupie- normalnie w aptece jest ok.30zl kosztuje, tak?
Mi chodzi o to,zeby byly dluzsze- i ten naturalny kolor- wszystko jak najszybciej ;D .

---------- Dopisano o 15:29 ---------- Poprzedni post napisano o 15:27 ----------



Ej!!!!!!!!!!Sie nie poddawaj!! Wszystko,co do tej pory osiagnelas spiszesz na starty! A jakie masz teraz wloski?
Tez mialam takie pragnienie-scielam wloski (najpierw chcialam tak podobnie jak tu PIXI-z przodu dluzsze,blondzik taki,z tylu krociutkie, ale wszkoda mi bylo bardzo dlugich wloskow i zostawilam ogon- i na szczescie! gdybym nie zostawila,to calkowicie tragedie bym przezywala-myslalam,ze bedzie inaczej-zle sie ukladaja,trzeba je katowac prostownica,modelowac,duz o pracy,a z dlugimi bylo prosciej,choc wczesniej wg mnie udreka,ze np.na basen ciezko chodzic,dlugo sie suszy,farbowanie duzo farby i kasy i w ogole...), a blond jasny za tydz.zamienie na ciemny blond-podobny do naturalnego- czyli wiesz-zawsze moze sie odmienic.. pod wyplywem chwili mozna wiele zrobic,a potem zalowac..(?) chyba tak... trzeba wszystko najpierw dokladnie przemyslec pozdrawiam

Taki mam kolor włosów w świetle sztucznym z lampa zdjęcie. W rzeczywistości są chyba delikatnie ciemniejsze niz widać. I przepraszam za moją extra białą twarz, którą mam dzięki wyzej wymienionej lampie :P Włosy mam juz całe naturalne ściełam całe pofarbowane(jedno czerwone pasemeczko żeby było łatwo mieżyć w jakim tępie rosną mi włosy), ale to nie zmienia faktu że dalej mnie ta fryzura Piksi kusi



Zdjęcia robione przed chwilą, datownik w aparacie zwariował

ostatrnie zdjęcie, tak wyglądały miesiąc temu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 100_7041.jpg (64,0 KB, 76 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_7033.jpg (58,7 KB, 77 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_7040.jpg (84,8 KB, 86 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_7032.jpg (76,8 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_7039.jpg (80,0 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_6745ii.jpg (43,5 KB, 67 załadowań)
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?

Edytowane przez LifUnia
Czas edycji: 2009-08-08 o 22:46
LifUnia jest offline  
Stary 2009-08-09, 00:09   #2214
grzywa17
Raczkowanie
 
Avatar grzywa17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 60
GG do grzywa17
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Lifunia- masz cudowny naturalny kolor !!! Tylko pozazdrościć.
Odnosnie radicala- ampulki w zadnym wypadku nie pozostawiaja tlustych sladów na głowie, nie powodują tez szybszego przetluszczania sie włosów. Nie spłukiwać. Wszystko zreszta jest napisane na opakowaniu Wiele osób narzeka na parszywe, szklane opakowanie z duzym prawdopodobieństwem pokaleczenia sobie głowy w trakcie aplikacji, na co znalazlam proste rozwiazanie: przelewam zawartosc ampułeczki do zwykłej strzykawki, aplikacja jest wtedy baardzo wygodna i precyzyjna Włosy nie tylko szybciej rosną, ale zaczynają lśnić. Fotki porównawcze zamieściłam w poprzednim komentarzu.

---------- Dopisano o 00:09 ---------- Poprzedni post napisano o 00:02 ----------

Cytat:
Napisane przez Anariel Pokaż wiadomość
Juz mnie denerwuje ta wielka roznica miedzy moimi a farbowanymi...
Wklejam zdjecia:
Wybacz ale moim zdaniem dramatyzujesz. Bardzo dramatyzujesz. Ten kolorek niebawem się spierze(i tak zapewne już się lekko sprał) a na zdjęciach nie widać duzej róznicy! Heh, to co w takim razie ja mam powiedziec na moje czarne odrosty na blondzie? Płukanki z kory dębu, czarnej herbatki... Przyciemnią się.
grzywa17 jest offline  
Stary 2009-08-09, 00:12   #2215
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

LifUnia fajna ta Twoja fryzurka podoba mis ie- jest dobrze.
Grzywa17 Ok,dzieki. Warto sprobowac tego specyfiku, juz wczesniej gdzies wyszukalam,zeby strzykawka-lepsza aplikacja. No to fajnie jak tak. jakos to bedzie z tym wracaniem- jeszcze jak 2x szybciej beda rosly to gites hehe pozdrowki
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-09, 00:18   #2216
grzywa17
Raczkowanie
 
Avatar grzywa17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 60
GG do grzywa17
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez anngeli Pokaż wiadomość
Mi włosów nie przetłuściły, wklepuje to w skalp, nie we włosy - wedle zaleceń. Mój TŻ stwierdził że w miejscu gdzie mam przedziałek (po tej stronie najwięcej jakoś wklepywałam ) włosy mam dłuższe dlatego muszę to dokładnie wmasowywać. Moja koleżanka się nawet kiedyś skarżyła że nie przetłuszcza, nie wysusza ale jak by trochę usztywnia włosy - na początku. Ale ja takiego czegoś nie stwierdziłam, więc nie wiem.
no, to moja droga, zamiast zapuszczac włosy, przyjdzie Ci je scinac, bo krzywe Jak juz napisalam wyzej, uzywam strzykawki, dlatego kazdą kropelkę po kropelce mogę wklepywac co centymetr na calej glowie. Trochę to czasu zabiera, ale co tam, uwielbiam wdychac ten zapach więc mogę sie aromatyzowac do woli
grzywa17 jest offline  
Stary 2009-08-09, 00:20   #2217
niutka1
Wtajemniczenie
 
Avatar niutka1
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z poddasza
Wiadomości: 2 904
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

hejka, witam ponownie po długiej przerwie...

byłam czarna, potem nie farbowałam 5 mscy, potem byłam ruda, a teraz obciełam sie na zapałkę, bo to jedyny sposób, by naprawde wrócic do swoich włosków. nieco radykalnie, ale nie pierwszy raz w zyciu. licze na to, że tym razem wytrwam w eko włoskach

__________________
Trójkowa mama
zapuszczam włoski od zapałki
13.08.2009 : 3mm,14.09 : 2,5 cm,13.10 : 3,5 cm14.11 : 5 cm,14.12: 6 cm,15.01.2010: 8 cm, 21.12.2010: 20cm ( podcinane troszkę kilka razy)
31.12.2014 : 54cm podcinane wiele razy, CEL: 69cm..
zapuszczam grzywkę 31.12.2014: 21cm.
niutka1 jest offline  
Stary 2009-08-09, 00:23   #2218
paulinka007x
Raczkowanie
 
Avatar paulinka007x
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Elk, Grajewo, Luton
Wiadomości: 40
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez niutka1 Pokaż wiadomość
hejka, witam ponownie po długiej przerwie...

byłam czarna, potem nie farbowałam 5 mscy, potem byłam ruda, a teraz obciełam sie na zapałkę, bo to jedyny sposób, by naprawde wrócic do swoich włosków. nieco radykalnie, ale nie pierwszy raz w zyciu. licze na to, że tym razem wytrwam w eko włoskach

Na zapalke? Nie sadze,czy to dobry pomysl-wg mnie lepiej troche sie pomeczyc i chociaz tak sie sciac jak LifUnia, no ale co kto woli...itd. Dobrze,ze nie na lyso..jak jedna moja znajoma... Normalnie szok
__________________
"Gdy życie ofiaruje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę”

"Jesli potrafisz o czymś marzyć,potrafisz też tego dokonać..."
od 04.11.2005 <3 Z Nim;*
paulinka007x jest offline  
Stary 2009-08-09, 00:26   #2219
grzywa17
Raczkowanie
 
Avatar grzywa17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 60
GG do grzywa17
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Grzywa17 Ok,dzieki. Warto sprobowac tego specyfiku, juz wczesniej gdzies wyszukalam,zeby strzykawka-lepsza aplikacja. No to fajnie jak tak. jakos to bedzie z tym wracaniem- jeszcze jak 2x szybciej beda rosly to gites hehe pozdrowki
A prosze bardzo Uprzedzam żeby nie nastawiac się na natychmiastowe efekty, włoski zaczynają smakowac radicala dopiero w trakcie uzywania drugiego opakowania, ale za to z wielką namiętnością. Rosną jak oszalałe
grzywa17 jest offline  
Stary 2009-08-09, 00:36   #2220
grzywa17
Raczkowanie
 
Avatar grzywa17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 60
GG do grzywa17
Dot.: Grupa wsparcia- wracamy do naturalnych włosków

Cytat:
Napisane przez niutka1 Pokaż wiadomość
hejka, witam ponownie po długiej przerwie...

byłam czarna, potem nie farbowałam 5 mscy, potem byłam ruda, a teraz obciełam sie na zapałkę, bo to jedyny sposób, by naprawde wrócic do swoich włosków. nieco radykalnie, ale nie pierwszy raz w zyciu. licze na to, że tym razem wytrwam w eko włoskach

Zawsze, zawsze podziwiałam kobiety które decydują się na tak radykalny krok. Ba, o ile dobrze kojarze znaczenie zwrotu "na zapałkę", zgolilas sie na łyso. Czy tak? Pokłony do ziemi. Hmmm rozwijając temat krótkich fryzurek, od razu przypomniała mi sie Daria Widawska , która tak niedawno zdecydowała się (bądź musiała) na króciutkiego jeżyka. Jak ona w nim pieknie, dziewczęco i swieżo wygląda! Niektórym kobietom naprawdę do twarzy w chłopięcej fryzurze.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1245810023272.jpg (53,4 KB, 44 załadowań)

Edytowane przez grzywa17
Czas edycji: 2009-08-09 o 00:48
grzywa17 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
dekoloryzacja, farbowane włosy, farbowanie, naturalny kolor, pasemka, powrót

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:42.