jaki krem pod oczy? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-12-09, 19:46   #31
Beata
Przyjaciółka Wizażu
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 115
Re: Jaki krem pod oczy?

Na sińce pod oczami rewelacyjnie działają płatki z mikrokolagenem, wyciągiem z aloesu i ogórka firmy Maystar (w gabinetach kosmetycznych wykonywany jest zabieg pod oczy z zastosowaniem tych płatków ,ale możesz poprosić kosmetyczkę aby sprzedała Ci te płatki do stosowania w domu).
Skoro pokazały się zmarszczki wokół oczu to zacznij koniecznie używać krem pod oczy ,przeciwzmarszczkowy - bardzo ciekawą propozycję ma firma Norel (DermoSystem 40 - emulsja pod oczy).
__________________
Studio Urody-Beata Krajnik
ul.Beżowa 2 Szczecin
tel.505 097 568

www.ocean-urody.pl
Zapraszamy na kursy i szkolenia:kosmetyka,
fryzjerstwo,masaż,makijaż ,
paznokcie w Szczecinie
Beata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-19, 16:20   #32
Agnieszka24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 47
Wyślij wiadomość przez ICQ do Agnieszka24 GG do Agnieszka24
jaki krem pod oczy dla 24 latki

Prosze o nazwy kremow pod oczy ktore waszym zdaniem sa dobre i godne polecenia.
Agnieszka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-19, 16:22   #33
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: jaki krem pod oczy dla 24 latki

wiek nie jest idealnym wskaźnikiem. może dopisz czy masz jakieś problemy [zmarszczki mimiczne, suchą skórę, łuszczącą się skórę, alergię] czy chcesz jedynie stosować taki krem prewencyjnie.
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-19, 16:31   #34
joannea
Zadomowienie
 
Avatar joannea
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 1 694
Re: jaki krem pod oczy dla 24 latki

nie uzupełniłas profilu, i nie napisałas czego oczekujesz po kremie? jakis przedzial cenowy?
ja polecam Eris Forte krem zel pod oczy, ma tez bardzo dobre opinie na kw, ale zaslezy, czego szukasz.
joannea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-20, 12:56   #35
Agnieszka24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 47
Wyślij wiadomość przez ICQ do Agnieszka24 GG do Agnieszka24
Re: jaki krem pod oczy dla 24 latki

Mam cere tłusta. Nie mam wiekszych problemow, alergii itp. lubie sie opalac i wydaje mi sie ze moze czas juz zadbac o skore w okolicach oczu. Wydaje mi sie ze im wczesniej zacznie sie stosowac tego typu kosmetyki tym lepiej, pozniej moze bedzie sie trudniej pozbyc tego typu zmarszczek. Jesli chodzi o cene: do 30 zł.
Agnieszka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-20, 13:08   #36
fuzzy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 66
Re: jaki krem pod oczy dla 24 latki

ja też polecam dr irenę eris - żel krem dotleniający pod oczy i na powieki, forte 25+.
Jest bardzo miły w stosowaniu, wydajny i chyba mieści sie w Twoim przedziale cenowym
pozdrufka
__________________
pozdrawiam...
fuzzy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-20, 13:43   #37
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Re: jaki krem pod oczy dla 24 latki

W tej cenie Eris Forte +25, oraz krem Polleny Ewy z serii Len + Retinol (mozna go spokojnie w tym wieku używać). Ten ostatni zwłaszcza polecam pod rozwagę - jak za bardzo poszaleję z mazidłami, wracam do niego z podkulonym ogonem. Swietnie nawilża, lekko wygładza, u mnie likwiduje objawy alegrii wywołane innymi kremami. Oto link do KW:

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=4739
__________________

Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-20, 15:00   #38
Agga
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 45
Re: jaki krem pod oczy dla 24 latki

Polecam serie AA EYE PERFECT. Rewelacja

pozdrawiam
Agga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-20, 18:33   #39
Agnieszka24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 47
Wyślij wiadomość przez ICQ do Agnieszka24 GG do Agnieszka24
Re: jaki krem pod oczy dla 24 latki

dziekuje bardzo za wszystkie opinie
Agnieszka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-21, 22:23   #40
juti
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 20
jaki krem pod oczy

ma 23 lata, sucha cerę, czy powinnam juz stosować krem pod oczy jesli tak to jaki przynosi pożądane efekty?
juti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-21, 23:16   #41
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Re: jaki krem pod oczy

oczywiscie, ze powinnas, zwlaszcza, ze masz sucha cere.
abysmy ci lepiej doradzily w kwestii wyboru podaj przyblizona sume pieniezna jaka zdecydowalabys sie wydac na taki krem
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 11:06   #42
juti
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 20
Re: jaki krem pod oczy

interesuje mnie cena do 30 zł
juti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-24, 00:04   #43
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Re: jaki krem pod oczy

polecam srobowac preventi dermiki, moze ci sie spodoba. uzywalam i mysle, ze byl niezly.
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-09, 21:21   #44
MegOn
Raczkowanie
 
Avatar MegOn
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 72
jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Witam serdecznie!
Mam pytanie zwiazane z kremem pod oczy badz ogolnie krem do okolic oczow.
Nie jestem zorientowana w tym temacie, ale obilo mi sie o uszy ze juz w moim wieku powinnam zaczac dbac o te okolice twarzy by nie zestarzaly sie zbyt szybko.
Moze ktos moze mi polecic jakies kremiki, zele czy maseczki.. Nieorientuje sie co jest mi niezbedne moze tylko krem a moze do tego jeszcze maseczka 3 razy w tygodniu... niewiem...
Jesli chodzi o moja cere to mam cere mieszana, bez sklonnosci do wypryskow a zmarszczek w okolicach oczow jeszcze nie zaobserwowalam... i wlasnie nie chcialabym ich widziec jeszcze dlugo dlugo... Wiec wolam Pomocyy!!
Pozdrawiam !!
MegOn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-09, 22:21   #45
Ivvonka
Zadomowienie
 
Avatar Ivvonka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 977
Smile Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Polecam Hydraphase Yeux La Roche-Posay. Moja starsza siostra go stosuje, a ja jej czasem podkradam... Nie jest jest przeciwzmarszczkowy, delikatny o konsystencji zelu, wspaniale nawilza.
Ivvonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-09, 22:37   #46
lutysz
Przyczajenie
 
Avatar lutysz
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1
Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Witam.
Ja mam podobne pytanie. Chociaż nie jestem kobietą i nie chodzi mi o zmarszczki lecz o zmiany koloru pod oczami. Siedzę dość często przy komputrze z racji tego jaką wykonuję pracę.

Szukam kremu bądź sposobu na zmiane przebarwień w okolicach oczu.

Pozdrawiam i dzięki z góry za rady.
lutysz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-09, 22:43   #47
mag:)
Raczkowanie
 
Avatar mag:)
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 92
Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Witajcie, ja mam 22 lata używałam pod oczy lrp hydraphase i iwostin hipoalergiczny, obydwa mają przeznaczenie nawilżające i o takie też mi chodziło. Zreszta od kosmetyczki słyszałam, że gruntowne nawilżenie to podstawa, jeśli chce się uniknąć przedwczesnych zmarszczek, wiec do młodej cery beda idealne. spokojnie moge je wam polecić, sprawdźcie jeszcze na KWC!
__________________
codziennie:
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
mag:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 00:45   #48
MegOn
Raczkowanie
 
Avatar MegOn
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 72
Thumbs up Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Dziekuje wam bardzo!!
Jeszcze w tym tygodniu kupie sobie Hydraphase Yeux La Roche-Posay.
Czytalam dodatkowo komentaze tego produktu i tez sa przekonujace.
Teraz pozostaje mi tylko przetestowac Hydraphase na wlasnej skorze...
Pozdrowienia i caluski!
MegOn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 01:11   #49
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

nie zapomnij potem o recenzji do KWC
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 09:48   #50
hybris
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 1 727
Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Ja tylko moge oddac kolejny głos za Hydraohase - rzeczywiście fajny i w stosunku do Vichy np. zupełnie strawny cenowo
hybris jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 09:56   #51
Madlaine
Zakorzenienie
 
Avatar Madlaine
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 720
Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Ja tez się dopisuj, cąłkiem fajny, ładnie sie wchłania i dobrze nawilża
Madlaine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 14:16   #52
Aneta???
Zakorzenienie
 
Avatar Aneta???
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Holandia
Wiadomości: 6 327
GG do Aneta??? Send a message via Skype™ to Aneta???
Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Ja uzywalam Olay w zelu-jest fajny.Teraz mam Tottal Effect 7 - jest lepszy bo dodatkowo rozjasnia cienie pod oczami(ma rozswietlajace drobinki) i nie musze juz uzywac korektora.Przede wszystkim nie jest tlusty.Fajna jest tez maseczka pod oczy Nivea.
Aneta??? jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 19:36   #53
natasza2
Raczkowanie
 
Avatar natasza2
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Lbn
Wiadomości: 134
Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

A ja polecam Hydrain 2 Dermedica. Jest naprawdę dobry; porządnie nawilża, troszkę zmniejsza cienie pod oczami (ale nie łudźmy sie, jeśli ktoś ma tendencje do cieni pod oczętami to do końca ich nie usunie, bo po prostu sie nie da), zmniejsza zaczerwienienia, działa kojaco na skóre i ponoć wzmacnia system ochronny skóry i najwyraźniej cos w tym jest, bo mam 24 wiosen na koncie, a skóra pod oczętami cud, miód i orzeszki Polecam, tym bardziej ze bardzo drogi nie jest, zapłaciłam za niego zdaje sie ok. 23 zł. Z czystym sumieniem polecam.

pzdr
natasza2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 20:22   #54
Rapsodia
Zakorzenienie
 
Avatar Rapsodia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 3 385
Dot.: jaki krem pod oczy dla 23 latki?

Cytat:
Napisane przez natasza2
A ja polecam Hydrain 2 Dermedica. Jest naprawdę dobry; porządnie nawilża, troszkę zmniejsza cienie pod oczami (ale nie łudźmy sie, jeśli ktoś ma tendencje do cieni pod oczętami to do końca ich nie usunie, bo po prostu sie nie da), zmniejsza zaczerwienienia, działa kojaco na skóre i ponoć wzmacnia system ochronny skóry i najwyraźniej cos w tym jest, bo mam 24 wiosen na koncie, a skóra pod oczętami cud, miód i orzeszki Polecam, tym bardziej ze bardzo drogi nie jest, zapłaciłam za niego zdaje sie ok. 23 zł. Z czystym sumieniem polecam.

pzdr
TAK, TAK i dodam jeszcze zel z swietlikiem na opuchlizny i Dermika Variete.
__________________
Leczę się z klikawicy.


"Biorąc pod uwagę ile kosmetyków YR przewinęło się przez moje ręce, to powinnam już biegle mówić po francusku."Junebug
Rapsodia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 17:36   #55
Judyta~
Raczkowanie
 
Avatar Judyta~
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 386
Jaki krem pod oczy najlepszy dla 23latki z cieniami?

Od najmłodszych lat borykam sie z cieniami pod oczami. Jaki krem pod oczy będzie w tym wieku najlepszy? Czy tego samego kremu można używać na noc i na dzień?
Judyta~ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-05, 21:51   #56
Paula07
Wtajemniczenie
 
Avatar Paula07
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dania
Wiadomości: 2 053
Post Dot.: Jaki krem pod oczy najlepszy dla 23latki z cieniami?

Cieni przez krem niestety, ale nie pozbędziesz się
Ale lekko może rozjaśnić krem z zawartośią wit. C, taki w swojej ofercie ma LRP - Active C .
Paula07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-06, 12:38   #57
Belladonna7
Raczkowanie
 
Avatar Belladonna7
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Mazury :)
Wiadomości: 150
GG do Belladonna7
Dot.: Jaki krem pod oczy najlepszy dla 23latki z cieniami?

Cienie pod oczami są uwarunkowane tym, że masz problemy zkrązeniem krwi w tych miejscach, albo po prosty masz już taka skórę.
Nie pozbędziesz się ich za pomocą kremów, chociaż witamina C rzeczywiście może być pomocna. Polecam masaz zimnymi łyżeczkami, żeby pobudzić krążenie krwi, albo po prostu dobry kolektor, który rozświetli okolice oczu .
Belladonna7 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:44.