sztuczne paznokcie na studnioke???? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-13, 21:07   #1
roxanka_123
Rozeznanie
 
Avatar roxanka_123
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 561
GG do roxanka_123

sztuczne paznokcie na studnioke????


dziewczyny mam problem, aczkolwiek nigdy nie przyklejalam sobie sztucznych paznokcie a chcialabym na studniowke, jednak boje sie ze ktorys sie oderwie i bedzie to wygladalo fatalnie. chce sobie przykleic jakies kremowe lub braz z jakimis wzorkami, kwadratowe - poniewaz mam sukienke brazowa. ile kosztuja w sklepie takie paznokcie i czy beda mi sie trzymac i ile?????? doradzcie plis (swoje paznokcie mam bardzo krotkie )
roxanka_123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 21:21   #2
Annake
Raczkowanie
 
Avatar Annake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 302
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

Hmm jeśli nie chcesz wykonać tipsów, które są bardziej trwałe, ale przy okzaji droższe, to takie paznokcie z drogerii kosztują ok.10 zł. i drożej (w zależności od wzoru, producenta itp.), z własnego dawnego doświadczenia wiem, że najlepsze są z różowym klejem, w okrągej tubce Generalnie dobrze dopasowane, czyt. spiłowane do kształtu paznockia nie powinny odlecieć. Gdyby jednak tak się stało to najlepiej mieć zapasowe i klej. A ile się będą trzymać? To zależy czy przykleisz dokładnie, moje zazwyczaj trzymały się ok. 2 tygodnie, a potem pękały i odpadały.
Powodzenia w klejeniu
__________________
"To, co znajduje się za nami lub przed nami, to naprawdę drobnostka w porównaniu z tym, co leży w nas.."

R.W. Emerson
Annake jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 22:56   #3
ka_ma
Zakorzenienie
 
Avatar ka_ma
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 115
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

moja kolezanka na studniowce stracila wlasnie pare takich przyklejonych paznokci ...
ka_ma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 00:14   #4
sql
Raczkowanie
 
Avatar sql
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 186
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

Ja założyłam kiedyś takie paznokcie i poodklejały mi się w kąpieli tego samego dnia. Klej jednak został i niczym nie dało się go zmyć. Zdrapywałam go tydzień.

Jednak jak ktoś ma doświadczenie w zakładaniiu takich paznokci to może jakoś inaczej można to zrobić .
sql jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 00:59   #5
Malattia_
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Wiadomości: 539
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

Chyba bym dostała szału gdybym czuła, że mam coś na paznokciach, brrrrr
Malattia_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 01:04   #6
Ewusia_marchew
Zakorzenienie
 
Avatar Ewusia_marchew
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 20 471
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

Ja miałam na swojej studniówce właśnie takie najtańsze sztuczne paznokcie przyklejane, bo własne miałam takie sobie a chciałam wyglądać ładnie ale nie wspominam tego zbyt dobrze, cały czas się stresowałam z e któryś mi odpadnie, oczywiście parę razy moje obawy się potwierdziły i wtedy musiałam przerywać zabawę żeby je przykleić. Ale moze teraz są już lepsze te paznokcie, nie wiem od studniówki (3 lat) nie próbowałam.
__________________
Na ratunek koniom

Klara 17.10.2014
Konrad 26.12.2015




Ewusia_marchew jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 07:31   #7
roxanka_123
Rozeznanie
 
Avatar roxanka_123
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 561
GG do roxanka_123
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

a jeśli by mi sie np nie spodobały po przyklejeniu to da sie je sciagnac jakos???? moze najlepiej bedzie jak sobie kupie teraz i przykleje, sama zobacze jak to bedzie
roxanka_123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 07:34   #8
roxanka_123
Rozeznanie
 
Avatar roxanka_123
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 561
GG do roxanka_123
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

acha i jeszcze jedno chciałam sie zapytać: w jakiej cenie są tipsy????
roxanka_123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 08:10   #9
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

Nie polecam sztucznych paznokci - w zdecydowanej większosci przypadków przysparzają one mase problemow a ich ' szczęsliwe' posiadaczki spędzają częsć imprezy w kibelku, bawiac sie klejem...

Dobrym rozwiazaniem jest natomiast załozenie u stylistki paznoki 'tipsow okazjonalnych'. Tipsy takie wytrzymują okolo tygodnia, są tak nałozone ze łatwo je zdjąc, nie uszkadzaja w zaden sposob płytki i dają nieograniczone mozliwosci zdobienia.
Koszt tez jest niewielki bo ok 30 zł.
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-21, 16:22   #10
Shieta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 13
Dot.: sztuczne paznokcie na studnioke????

Paulakr mam pytanie czy byś mogła mi powiedzieć na jakiej zasadzie sa robione te tipsy okazjonalne? Czekam na odpowiedz i z góry dziekuje
Shieta jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:54.