pryszcze i krostki-pomocy wizażanki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-01-15, 09:49   #1
samsonka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 23

pryszcze i krostki-pomocy wizażanki


kochane wizażanki! mam 23 lata i tłusta cerę,na której od czasu do czasu pojawiaja sie przyszcze.probowałam wielu środkow do punktowego stosowania i niewiele pomogły.nie chce ryzykować i w ciemno kupować jakis nowy bo masę kasy wydałam juz w ten sposó.mozecie mi polecic jakis naprawde dobry środek, który działanie wypróbowałyscie? z góry dziekuję!!!
samsonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-15, 10:14   #2
Yola
Wtajemniczenie
 
Avatar Yola
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 2 893
GG do Yola
Re: pryszcze i krostki-pomocy wizażanki

Może spróbuj wybrać się do dermatologa?
Jednym coś pomaga innym szkodzi trudno tak doradzać " w ciemno"
Jeżeli krostek nie jest za wiele zaryzykuję jednak i polecę super emulsję La Roche Posay - Effaclar K. Sama wypróbowałam - na poczatku jest gorzej i trzeba cierpliwie odczekać, ale potem jest tylko lepiej i lepiej... pogrzeb na forum to dużo znajdziesz na ten temat. Witaminki, ziółka i powinno być lepiej.
Powodzenia!
__________________

Yola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-15, 10:18   #3
samsonka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 23
Re: pryszcze i krostki-pomocy wizażanki

dzięki Jola! Tak sie składa ze używam effaclaru k - ale dopiero od niedawna, wiec może przechodzę etap "na początku jest gorzej".
Pozdrawiam!
samsonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-15, 11:26   #4
Yola
Wtajemniczenie
 
Avatar Yola
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 2 893
GG do Yola
Re: pryszcze i krostki-pomocy wizażanki

U mnie ten początek trwał ze dwa miesiące... ale warto było poczekać..
A tłusta skóra wolniej sie starzeje! [img]icons/icon7.gif[/img]
__________________

Yola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-16, 10:53   #5
samsonka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 23
znowu w sprawie pryszczy

moze jednak znacie jakis dobry srodek na pryszcze do punktowego stosowania?? prosze pomozcie mi, bo inaczej znowu kupie cos na chybil - trafil i znowu sie rozczaruje.
samsonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-16, 11:11   #6
Amelianna
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2002-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 521
GG do Amelianna
Re: znowu w sprawie pryszczy

Może wypróbuj olejek herbaciany.Ja używam go punktowo i pomaga. Trzeba uważać przy smarowaniu-tylko miejsce zmienione bo inaczej może porażnić mocno skórę.
Amelianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-16, 12:27   #7
samsonka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 23
Re: znowu w sprawie pryszczy

dzieki agnieszka za rade. tak sie jednak sklada ze jestem na niego uczulona - skora mnie piecze i robia sie takie male czerwone kropeczki po nim.
samsonka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:35.