Metamorfoza mamusi :) pomóżcie! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2007-01-20, 21:25   #1
gabka9
Zadomowienie

GG do gabka9

Metamorfoza mamusi :) pomóżcie!

No więc oto moja mama, która ma problem z doborem makijażu do swojego typu urody. Nosi okulary (ich kształt pasuje do twarzy?) i ma głęboko osadzone oczy, opadające powieki. Jak powinna się malować, żeby wyglądać ładnie i świeżo?

Oprócz tego ma bardzo jasne brwi i zastanawia się nad henną. Dobry pomysł?

Jeśli chodzi o fryzure to od dawna farbuje na średni brąz, bo naturalnie są już siwe Jaki kolor by jej pasował? No i jaka fryzura? Pasemka? Jaki kolor?
Zwykle coś jej doradzam, ale nie znam się na tym zbytnio, więc liczę na was

Acha, pomóżcie mi też ocenić typ kolorystyczny. Dane:

1. Jak się opalasz - raczej łatwo, skóra przyjmuje ładny, złoty odcień

2. Kolor oczu - jasne, szare
Jaka jest oprawa oczu -jasna

3. Piegi - brak

4. Cera - jaki ma odcień Twoja skóra? ciepły, jasny

5. Naturalny kolor włosów - w tym momencie siwe dawniej jasny brąz

6. Kolor ust jest dość jasny

7. W jakich kolorach czujesz się dobrze, a które źle podkreślają Twoją urodę?
dobrze się czuje w ciepłych kolorach (brązy, ciepłe zielenie, pomarańcz, ceglaty), nie lubi czarnych ubrań, mocnych fioletów itp.

Zdjęcia w okularach i bez.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mama1.jpg (41,6 KB, 299 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mama2.jpg (52,5 KB, 303 załadowań)

Siedzę i zastanawiam się co robi pozostałe 6 cudów świata

Bloguję:

WrzosowiskoMakeUp

gabka9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-21, 00:03   #2
miss_seepy
Wtajemniczenie

Dot.: Metamorfoza mamusi :) pomóżcie!