Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :) - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-01-26, 09:33   #91
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Hehe, to może nie o "tipsiarach bez kursu", ale co nieco w temacie.


U mnie na kursie jest dziewczyna, która zrobiła sobie w swojej miejscowości przedłuzenie french akrylem na szablonie.
Jak zobaczyłam tego frencha, to mało nie padłam
To nawet nie była linia prosta, to było "cos" z linia prosta na srodku i z lekkim zagięciem z JEDNEJ strony!!!!
Kursantka sama nie była z tego do konca zadowolona, zwłaszcza, ze po 2 tygodniach miała zapowietrzenia na połowe paznokcia na wszystkich paznokcietkach! A akryl była tak pożółkniety, ze odcieniem wpadał w ..... zielony!!!!


Obieciałam jej, ze na moim kursie nauczy sie robic ładniejsze frenche i co? I juz drugiego dnia kursu była w stanie WYKONAC ŁADNIEJSZEGO FRENCHA!!!! a jej stylistka rzekowmo w zawodzie 15 lat
Nie bedzie miała moja kursantka w niej konkurencji gdy sama zacznie prace.
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline  
Stary 2007-01-26, 09:41   #92
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

to mnie powalilo na lopatki.............
http://wizaz.pl/forum/attachment.php...0&d=1169373014

heh a moze taki efekt byl zamierzony? lol
Svinecka jest offline  
Stary 2007-01-26, 11:02   #93
maartucha
Zadomowienie
 
Avatar maartucha
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 590
GG do maartucha
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

o jejQ:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.p...7834ef694718fa
http://www.moje-zelki.blog.onet.pl/
__________________


" . . D
zisaj uwierzyłam, że do szczęścia
Mi wystarczy bym przy Tobie była . . . "
(19.05.2006)

[luksjaa]104680[/luksjaa]
maartucha jest offline  
Stary 2007-01-26, 16:13   #94
isis80
Raczkowanie
 
Avatar isis80
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 67
GG do isis80 Send a message via Skype™ to isis80
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

No to byłam na tej poprawce i nie ma to jak żel uv Teraz jestem zadowolona! Zresztą same oceńcie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 1099.jpg (69,7 KB, 1301 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 1100.jpg (30,9 KB, 1183 załadowań)
__________________
"Od grzechu zaczął się mój świat,
a że Bóg mnie stworzył, a Szatan opętał
jestem więc odtąd po dziś dzień
raz grzeszna, a raz święta ..."
isis80 jest offline  
Stary 2007-01-26, 16:19   #95
maszka4
Zadomowienie
 
Avatar maszka4
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Oleśnica
Wiadomości: 1 535
GG do maszka4
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Jak dla mnie to sa za płaskie, ale ogólnie ok.
__________________
Moja fotogaleria
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=235829
Moje pazurki
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=93829

Różowy
maszka4 jest offline  
Stary 2007-01-26, 16:57   #96
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

lepiej
Blue sky jest offline  
Stary 2007-01-26, 17:47   #97
chilanes
Zakorzenienie
 
Avatar chilanes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 11 301
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

PaulaKrk nie nadąrzysz z produkcją tego cudownego żelu
__________________
chilanes jest offline  
Stary 2007-01-26, 17:51   #98
isis80
Raczkowanie
 
Avatar isis80
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 67
GG do isis80 Send a message via Skype™ to isis80
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Maszka za płaskie tzn.? Że co, że żel jest za cienko nałożony? Oświeć mnie plissss?
__________________
"Od grzechu zaczął się mój świat,
a że Bóg mnie stworzył, a Szatan opętał
jestem więc odtąd po dziś dzień
raz grzeszna, a raz święta ..."
isis80 jest offline  
Stary 2007-01-26, 18:06   #99
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

nie ma sensu tłumaczyć Ci co to jest linia stresu czy linia C poprostu porównaj sobie, ale i tak są bardzo fajne, szczeg.olnie w porównaniu z poprzednimi.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg french6.jpg (41,5 KB, 1060 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg french6b.jpg (39,7 KB, 906 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg french6c.JPG (41,4 KB, 799 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg french6a.jpg (41,0 KB, 888 załadowań)
awa2001 jest offline  
Stary 2007-01-26, 19:54   #100
mroffeczka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: wloclawek
Wiadomości: 2
GG do mroffeczka
Smile Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Witam, jestem tu nowa )

gdyby mi ktos takie zrobil to bym chyba wziela pilniczek i tez tak zrobila komus !! ja osobiscie nie mam kursu i cwicze only na mnie i nigdy czegos takiego nie zrobilam... jak zrobie foteczke zrobionych przeze mnie to chetnie pokaze ;] mam narazie 17 lat wiec nie mam kursow ale napewno zrobie ich mnostwo zanim podejme sie robienia komus pazurkow ;] pozdrawiam
mroffeczka jest offline  
Stary 2007-01-26, 20:06   #101
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Aaaaa na chwilę obecną wszystkie te pazury są dla mnie mega urocze, piękne i śliczne .



Awuuuś jedziem na narty na weekend jutro....
Potrzebuję Twojego wsparcia
Boszz...głupieję na starość
paulakrk jest offline  
Stary 2007-01-27, 00:01   #102
frylly
Przyczajenie
 
Avatar frylly
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6
GG do frylly
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)


TAKIE KURSY ROBIA OSOBY, KTORE NIE MAJA TALENTU MANUALNEGO, A CHCA UPRAWIAC ZAWOD TIPSERTKI I COS JEDNAK NAUCZYC SIE MUSZA. NIKT W GODZINE NIE NAUCZY SIE NAGLE SZTUKI, JAKA JEST ARTYSTYCZNE ZDOBIENIE PAZNOKCI, MALOWANIE NA NICH ROZNYCH CUDOW, CZY COKOLWIEK INNEGO, CO WYMAGA PO PROSTU TALENTU. TAK SAMO, JAK KTOS CHCE ZOSTAC MALARZEM..., CHOC SKONCZY NIE WIADOMO JAKA SZKOLE, A JESLI TALENTU MIEC NIE BEDZIE, TO KLAPA. PEWNE RZECZY TRZEBA CZUC. MOZNA ZROBIC TIPSY, ALE ZEBY STWORZYC JE Z PASJA I ZEBY ZROBIC NA NICH WIZUALNIE ARTYSTYCZNA SZTUKE, TO DO TEGO TRZEBA MIEC WYJATKOWY TALENT I TYLKO LUDZIe, KTORZY CZUJA DO TEGO POWOLANIE MOGA TEMU PODOLAC. UKONCZYLAm WYZSZA UCZELNIE, AKADEMIE SZTUK PIEKNYCH I NA PAZNOKCIU ROBIe TAKIE CUDA, ZE WIELU OSOBOM PO NAWEt 100 KURSACH TAKIE NIE WYJDA. PRZYCHODZA DO MNIE DZIEWCZYNY NA POPRAWE PAZNOKCI OD TAKICH CO TO SA PO KURSIE. KURS MIMO WSZYSTKO JEST POTRZEBNY, ALE FAKTYCZNIE NIE ROBMY Z TIPSERKI NIE WIADOMO, JAK TRUDNEGO ZAWODU, LUDZIE, LEKARZ JEST TRUDNYM ZAWODEM, ANIE TIPSERKA. LEKARZ STUDIUJE 5 LAT I ROBI NA DODATEK SPECJALIZACJA, A TIPSERKA POJDZIE NA TYGODNIOWY KUR I MYSLI ZE JEST BOG WIE KIM PO TAKIM KURSIE.
JA KURSU NIE MAM, ROBIE TIPSY TYLKO SOBIE ZE WZGLEDU NA ODPOWIEDZIALNOSC, ALE WYCHODZA MI LEPIEJ NIZ JEDNEJ TIPSERCE PO KURSIE. I WIERZCIE MI, ZNAM TEORIE PAZNOKCIA, WSZYSTKO TO, CO SIE ROBI NA KURSIE, A NIE BEDE WYWALAC 2 TYS NA KURS WOLE PRAWKO ZROBIC.TAK TU CZYTAM JAKIES ZLOSLIWOSCI ITP NA TEMAT OSOB BEZ KURSOW... I MYSLE SOBIE ZE TO MASAKRA, TAKIE PROSTACTWO. JEZELI KTORAS Z WAS MA UKONCZONA WYZSZA SZKOLE ARTYSTYCZNA TO PROSZE BARDZO MOZECCIE SIE WTEDY WYWYZSZAC, A NIE JAKIS TAM KURS TYGODNIOWY, CZY NAWET MIESIECZNY. TYM BARDZIEJ, ZE DUZO DZIEWCZYN PO KURSACH ROBI TIPSY, ANIE MA TALENTU ZA GROSZ.
frylly jest offline  
Stary 2007-01-27, 00:37   #103
Indian Summer
Raczkowanie
 
Avatar Indian Summer
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 245
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Witajcie

Osobiście uważam,że każdemu należy dać szansę ale też należy wymagać od tych osób z "szansą" bardzo dużo!!Zawód "tipserki" (nie lubie tego okreslenia) to nie pierwszy lepszy zawód ale tez nie nalezy nikogo z góry skreślać!Oczywiście przepiłowanie płytki itp to bardzo czeste błedy, które dla osób w tym zawodzie powinny byc istnym kataklizmem. To ewidentny błąd i kazdy powinien sobie zdawać z tego sprawę. Myslę, że do tego nalezy miec dryg od "urodzenia" i znac pewne zasady chocby czytając uprzednio a przez to zagłębiając wiedzę. Ja sama, zanim poszłam na kurs posiadałam ogromna wiedze na ten temat-chciałam miec kurs, to go zrobiłam by poczuc sie pewniej-i tak sie czuję ale i tak zycie i praca z materiałami dały mi więcej niż kursik-taka jest prawda.Praca, praca i jeszcze raz praca to jest patent na ten zawód-no ale gdzieś trzeba zacząć, gdzies spróbować...oczywiście nie jestem zwolenniczka tipsów za 40zł z dojazdem na materiałach z allegro za 9,99zł ale o to trzeba pytać nim taka osoba zrobi nam tipsy...Myslę, że powinien powstac osobny temat pt-czego powinny wystrzegac się kobitki zakładające sobie tipsy...i tu przytoczyć fotki z opisem...
__________________
sierpień 2008-80,40 kg
listopad 2008-67,50kg
...........
grudzien-2008-65,30kg

Łącznie MINUS 15,10kg
na diecie rozdzielnej

Spasłam sie 5 kg-
od poniedziałku 8.11-walcze
jest 69kg
cel 65


kilogram juz zgubilam
Indian Summer jest offline  
Stary 2007-01-27, 00:44   #104
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
Najlepiej wyjmowac jeszcze zanim zaboli.
Na parę sekund włozyc i wyjać, włożyć i wyjać
Wtedy nie powinno piec
Albo lekko ponad skórkami zcisnąć paluszka - pomaga
mona1978 jest offline  
Stary 2007-01-27, 01:05   #105
Indian Summer
Raczkowanie
 
Avatar Indian Summer
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 245
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
Najlepiej wyjmowac jeszcze zanim zaboli.
Na parę sekund włozyc i wyjać, włożyć i wyjać
Wtedy nie powinno piec
paulakrk

w Twoich wypowiedziach widzę tylko złośliwości-po co Ci to, do czego?Ok, zapewne jestes doswiadczoną osobą i z pasja wykonujesz ten zawód ale nadal nie rozumiem, co Tobą kieruje?Znam osoby, które robia pazurki i nie dorastasz im do pięt-może tak troszeczkę pokory?Jestes jak ten pies ogrodnika...zamiast cwaniakować i wysmiewać kogos błędy to doradz skoro jestes taka doświadczona...śledzę Twoje posty od dawna, nikomu nie doradziłaś-jestes mega złośliwa i myślisz, że pozjadałaś wszystkie rozumy bo pokończyłas niewiadomo jakie kursy i Bóg wie, kim jesteś...robisz pazurki?fajnie ale pamietaj-sa lepsi od Ciebie...
__________________
sierpień 2008-80,40 kg
listopad 2008-67,50kg
...........
grudzien-2008-65,30kg

Łącznie MINUS 15,10kg
na diecie rozdzielnej

Spasłam sie 5 kg-
od poniedziałku 8.11-walcze
jest 69kg
cel 65


kilogram juz zgubilam
Indian Summer jest offline  
Stary 2007-01-27, 08:17   #106
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Cytat:
Napisane przez Indian Summer Pokaż wiadomość
w Twoich wypowiedziach widzę tylko złośliwości-po co Ci to, do czego?Ok, zapewneśledzę Twoje posty od dawna, nikomu nie doradziłaś-jestes mega złośliwa i
Proponuję zatem zmienić lekarza okulistę bo chyba nie jest najlepszym specjalistą.
A cytat jaki tu przytoczyłaś rzeczywiście dobitnie obrazuje moją niepohamowaną zlośliwosć.
Dobry wybór


Cytat:
ale pamietaj-sa lepsi od Ciebie...
I chwała bogu, cóż to by byla za porażka gdybym już wszystko umiala.
Ani chybi musiałabym zmienić dziedzinę bo tkwić w opanowanym już bajorku to dla mnie żadna przyjemność.
Ale chyba nie jest ze mną tak zle skoro kopnęły mnie już dwie instrunktorskie propozycje.
Ale jesli aż tak intryguje Cię moja osoba, proponuje wylewać swe żale w innym wątku a nie zaśmiecać tego bo znajac życie zleci się tu za chwilę cała masa zbulwersowanych.
A ja na posty tego typu juz przestalam odpisywać.
Osoby o tak rozwinietej megalomanii i galopującym samouwielbieniu jak moje, niespecjalnie zwracają uwagę na komentarze tego typu.
Wiec umoralnianie możesz sobie darować


Mona - muszę sprobować
paulakrk jest offline  
Stary 2007-01-27, 08:39   #107
frylly
Przyczajenie
 
Avatar frylly
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6
GG do frylly
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Cytat:
Napisane przez awa2001 Pokaż wiadomość
nie ma sensu tłumaczyć Ci co to jest linia stresu czy linia C poprostu porównaj sobie, ale i tak są bardzo fajne, szczeg.olnie w porównaniu z poprzednimi.
to wlasnie te sa płaskie
frylly jest offline  
Stary 2007-01-27, 08:58   #108
frylly
Przyczajenie
 
Avatar frylly
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 6
GG do frylly
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

"...Osoby o tak rozwinietej megalomanii i galopującym samouwielbieniu jak moje, niespecjalnie zwracają uwagę na komentarze tego typu.
Wiec umoralnianie możesz sobie darować ..."


Nie znam cie, ale zapewne masz duze kompleksy, skoro mówisz na forum o megalomanii i samouwielbieniu. Moze i na tipsach sie znasz, ale nie na podstawach psychologii, na podstawie ktorych szybko mozna cie zweryfikowac, chocby i po 2 zdaniach. I tylko sobie mysle... Masz megalomanię? Miss swiata pewnie nie jestes, Einsteinem tez nie, studiow penie nie masz (bo studia zobowiazuja do zaniechania prostactwa), a jednyne co robisz, to tipsy, czyli to, co robi 50% dziewczyn. Zrobisz parodniowy kurs tipsów i myslisz, ze jesteś nie wiadomo kim. "Tipserka", no ładnie, w ogole o co w tym chodzi, no niestety przed ta nazwa zadnego tytułu sobie nie dopiszesz, bo na tytuł to trzeba sie juz bardziej postaraci troche sobie zasłuzyc. Powodów do megalomanii nie masz pewnie, a wiec widze tu zachowania obronne. O Boze, mam megalomanie, bo tipski robie... cuz za oryginalnosc i wyjątkowośc. A do tego gdybys faktycznie taka ....prosta nie była i samouwielbiajaca sie( buhaaaaa), to jeszcze bym nic nie mowila Pani tipsiarko megalomanko.
frylly jest offline  
Stary 2007-01-27, 09:14   #109
Anusia_piekniusia
Wtajemniczenie
 
Avatar Anusia_piekniusia
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 689
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

frylly - wydaje mi się że chyba pomyliłaś wątki może załóż wątek pt:"Atak na tipsiarki" bo tutaj jest inny temat poruszany. I ja akurat jestem wdzięczna pauli za ten wątek i wchodzę tu żeby pooglądać fotki "ku przestrodze" a nie czytać złośliwe monologii To tylko niepotrzebne zaśmiecanie wątku
Anusia_piekniusia jest offline  
Stary 2007-01-27, 09:38   #110
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Cytat:
Napisane przez frylly Pokaż wiadomość
A do tego gdybys faktycznie taka ....prosta nie była i samouwielbiajaca sie( buhaaaaa), to jeszcze bym nic nie mowila Pani tipsiarko megalomanko.
O pojeciu ironii zapewne się nie słyszało
No cóz, bywa


A w kwestii studiów...O stypendiach naukowych na obu uczelniach pisałam już w innym wątku, powtarzać się nie będę.
Może wypowiedza się tu stylistki paznokci robiace doktoraty, ktore studia na innych renomowanych uczelniach mają już za sobą ( puszczam znaczace oczko girls) a ktore taką durnowatą teorią poczuły się urażone.
A moze się nie wypowiedzą bo szkoda im klawiatury na taką mizerię.

A tytul... V-ce Mistrzyni Polski Południowej moze być?


A zresztą z kim ( czy też nikim) ja się tu licytowac bedę..?
Ciao , zmykam poszusować.
paulakrk jest offline  
Stary 2007-01-27, 13:07   #111
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Cytat:
Napisane przez Indian Summer Pokaż wiadomość
paulakrk

w Twoich wypowiedziach widzę tylko złośliwości-po co Ci to, do czego?Ok, zapewne jestes doswiadczoną osobą i z pasja wykonujesz ten zawód ale nadal nie rozumiem, co Tobą kieruje?Znam osoby, które robia pazurki i nie dorastasz im do pięt-może tak troszeczkę pokory?Jestes jak ten pies ogrodnika...zamiast cwaniakować i wysmiewać kogos błędy to doradz skoro jestes taka doświadczona...śledzę Twoje posty od dawna, nikomu nie doradziłaś-jestes mega złośliwa i myślisz, że pozjadałaś wszystkie rozumy bo pokończyłas niewiadomo jakie kursy i Bóg wie, kim jesteś...robisz pazurki?fajnie ale pamietaj-sa lepsi od Ciebie...
Indian Summer - to Ty jeszcze Pauli nie znasz !
Nie wiesz jaka potrafi być naprawdę
To naprawdę przesympatyczna "zołza"
A tak na marginesie - nie Ty pierwsza i nie ostatnia komentujesz wypowiedzi Pauli w ten sposób
A to, że nikomu nie doradza to się gruuubo mylisz
Bóg wie kim jest ? Włąsnie ona wie kim jest i czego chce i to jest właśnie najlepsze w tym wszystkim

Paula O tym przyciskaniu dowiedziałam się w "Beautice"
mona1978 jest offline  
Stary 2007-01-27, 13:43   #112
dobrarada
Zadomowienie
 
Avatar dobrarada
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Brzeszcze
Wiadomości: 1 687
GG do dobrarada
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

cała ta sytuacja jest jakaś patologiczna

bo tak:

pisuje tu grupa osób które są amatorkami (czyli osobami bez kursów, szkół itd) ale jak jest to jakaś amatorka która coś tam wie, poczytała, poćwiczyła i robi już paznokcie jakiś czas to od razu wiadomo że nie jest zielona i raczej nie zadaje pytań typu: jak krok po kroku itd..... tylko konkretne pytania dotyczące jakiegoś detalu i na takie pytania każdy raczej odpowie bez problemów.

ale jeśli jest to osoba która się zarejestrowała w poniedziałek a we wtorek założyła 5 nowych wątków:
jak się zakłada paznokcie
co kupić i gdzie
mam taki a taki problem.....
itd....

to wiadomo że nikomu się nie chce odpisywać wiecznie na tego typu posty bo to nie ma sensu. korespondencyjnie ciężko się czegoś nauczyć. poza tym nikt nie zmusi dziewczyny która wydała kilka tysięcy na kursy, doszkolenia etc. żeby za friko dzieliła się wiedzą.

ja osobiście jak zadam pytanie to uzyskuję tu odpowiedź. i nawet jak nie miałam kursu ale robiłam paznokcie kilka lat i zadałam tu pytanie o pękające szklane tipsy to właśnie paula udzieliła mi konkretnej odpowiedzi.

no może nie jest zbyt miła w obejściu i ktoś delikatuśny poczuć się może niekomfortowo po jej odpowiedzi czy wypowiedziach - ale w sumie jest ok. no i pazury robi świetne co mogę z całą mocą powiedzieć.

ja to już się zastanawiałam

może założyć takie forum i aby na nim pisać i zadawać pytania - choćby najgłupsze - trzeba byłoby wykupić abonament 10 pytań dla amatorów

po pierwsze: każda profesjonalistka chętnie by tam odpowiadała bo by dostała kaskę
po drugie: każda amatorka by się 10 razy zastanowiła zanim by zmarnowała pytanie które już było zadane i wolała tam poszukać w wyszukiwarce
dobrarada jest offline  
Stary 2007-01-27, 14:01   #113
isis80
Raczkowanie
 
Avatar isis80
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 67
GG do isis80 Send a message via Skype™ to isis80
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Awa dzięki, że mnie oświeciłaś Ale przecież sa różne rodzaje tipsów, jedne bardziej płaskie, a inne bardziej wygięte w C ...
__________________
"Od grzechu zaczął się mój świat,
a że Bóg mnie stworzył, a Szatan opętał
jestem więc odtąd po dziś dzień
raz grzeszna, a raz święta ..."
isis80 jest offline  
Stary 2007-01-27, 14:45   #114
fruzienka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Świdnik
Wiadomości: 1 441
GG do fruzienka
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

frylly to prowokacja, prawda??

ja studiuje TYLKO fililogie polska i historie wiec moze nie jestem tak boska jak ktos po akademii sztuk pieknych, ale nauczyli mnie jednej waznej rzeczy: czytania ze zrozumieniem. zaprzeczylas sama sobie w tym przemowieniu o swojej wyzszosci:
"PRZYCHODZA DO MNIE DZIEWCZYNY NA POPRAWE PAZNOKCI OD TAKICH CO TO SA PO KURSIE."
"A KURSU NIE MAM, ROBIE TIPSY TYLKO SOBIE ZE WZGLEDU NA ODPOWIEDZIALNOSC, ALE WYCHODZA MI LEPIEJ NIZ JEDNEJ TIPSERCE PO KURSIE."
to tylko jeden przyklad!

a wracajac do megalomanii - nie rozumiem dlaczego dogryzasz Pauli, skoro sama cierpisz wlasnie na to? chcesz przyklad?
"NA PAZNOKCIU ROBIe TAKIE CUDA, ZE WIELU OSOBOM PO NAWEt 100 KURSACH TAKIE NIE WYJDA."
a moze to z Toba cos jest nie tak?
"O Boze, mam megalomanie, bo tipski robie... cuz za oryginalnosc i wyjątkowośc." a moze jednak o Boze mam meglomanie bo skonczylam akademie sztuk pieknych??

i kto tu jest prosty i samouwielbiajacy sie?

i co Ci po akademii? tez raczej Einsteinem nie jestes, zejdz na ziemie!

to bylo troszke nie na temat, ale nie moglam sie powstrzymac!! przypomniala mi sie Misia Pysia z jej wszechboskoscia
__________________

fruzienka jest offline  
Stary 2007-01-27, 15:01   #115
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

O Boze, mam megalomanie, bo tipski robie... cuz za oryginalnosc i wyjątkowośc.[/quote]


Droga kolezanko...ty za to wpiszesz sobie przed nazwiskiem tytuł magistra, ale niestety z ortografia to chyba nalezaloby sie wrocic do szkoly podstawowej. Ukonczenie studiow i tytul magistra nie zawsze jest adekwatny do wiedzy...
Ja jako, ze nie znam Ciebie i Pauli za bardzo tez nie, moge sie wypowiedziec obiektywnie. W momencie gdy napisalas, ze Paula jest zwykla "tipserka",bo nie ma tytulu mgr obrazilas wiele osob. Dla Ciebie jak widac nie jest wazne robic to co sie lubi, tylko to jaki ma sie tytul.
A jesli sledzilas inne watki, w ktorych Paula sie wypowiadala to na pierwszy rzut oka mozna stwierdzic, jak oczytana jest osoba, jak ciekawe sa jej wypowiedzi i jak duzo wie (nie tylko na temat paznokci).A i jesli tak segregujesz ludzi- na osoby ktore skonczyly studia lub nie. To moge Ci powiedziec, ze z tego co wiem to Paula studiuje dwa kierunki.

Jesli chodzi o to, ze bywa zlosliwa - tez tego nie lubie i nie zawsze sie z Paula zgadzam. A zakladajac ten watek na pewno nie byl to wyraz jej zlosliwosci, tylko chec ostrzezenia dziewczyn przed samodzielnym zakladaniem tipsow bez podstawowej wiedzy. To bybylo na tyle...
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline  
Stary 2007-01-27, 19:37   #116
mamma
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 29
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

HEY
Mogę dołączyć? Obiecuje, że nie będę zadawać pytań typu jak się robi tipsy krok po kroku :P.
A tak poważnie pazurki robie dopiero od pażdziernika, na kursie byłam jeszcze w 2006 roku . Uważam się za pół zieloną . Wydaje mi się, że moje pazurki najstraszniejsze nie są, ale jeszcze musze dużo poćwiczyć, zanim będę zadowolona.
mamma jest offline  
Stary 2007-01-27, 19:51   #117
mamma
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 29
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

ale sobie ego podbudowałam jak przejżałam ten temat
mamma jest offline  
Stary 2007-01-27, 21:20   #118
Sz.
Rozeznanie
 
Avatar Sz.
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Wiadomości: 731
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Ho, ho, jeżeli Paula nie była do tej pory megalomanką, to takie wzmożone zainteresowanie jej osobą sprawi, iż z całą pewnością się nią stanie...

Wybaczcie kontynuację tego off topu, miłe panie...
Nie robię tipsów, ani nie interesuję się tym specjalnie. Wydaje mi się jednak, że widziałam rady Pauli w wielu wątkach...Może i złośliwości...Ale, chyba każdy widzi to, co chce widzieć, hm?

A co tam, ktoś marnie prowokuje.
Sz. jest offline  
Stary 2007-01-28, 17:29   #119
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

Cytat:
Napisane przez Sz. Pokaż wiadomość
Ho, ho, jeżeli Paula nie była do tej pory megalomanką, to takie wzmożone zainteresowanie jej osobą sprawi, iż z całą pewnością się nią stanie...
Dobre, podoba mi się

Szyszaczku ja przyzwyczajona jestem .
Wątkow na moj temat byla już cala masa, nic chyba nie zrobi na mnie wrażenia .

Baaa nie tak dawno napisala do mnie na priv jakaś kobiecinka, z problemami najwyraznej.
Rowniez po ASP jak raczyła mnie poinformowac.
20 postow na koncie, w zyciu jej na wizazu nie widzialam ( wiec na pieńku ze mną nie miala) i smoli mi wyznania typu -

"Zjadłabym cie na sniadanko panienko, gdybym tylko miala okazje. Wydaje ci sie, ze masz wielka sile przebicia, ale pamietaj! Tak ci sie tylko wydaje! Duś sie we wlasnym smrodzie, bo odór wokól ciebie jest nie do zniesienia. Albo stan sobie przed lustem i splun we wlasne odbicie, bo bardzo żaluje, ze ja nie moge tego zrobic Pozostawiam cie w twoim swiecie wyzszosci intelektualnej nad innymi. Daj znac jak kiedys zaszczycisz swoja zacna osoba Łodz. Z całą pewnoscią nie odmówilabym ci spotkania."


Mam nadzieje,że to się leczy.

Ale mam dobrą wiadomosć dla frustratów, ktorzy nie mogą znieść ludzi , ktorym wszystko sie w zyciu udaje,mają pasje w ktorych z sukcesami ( mniejszymi lub większymi) się realizują i generalnie są ogromnie zadowoleni zarowno z życia jak i swojej osoby .
Wpadłam na genialny pomysl 'zrobienia instruktora' snowboardu i tenisa więc w najblizszym czasie na wizaż i pazurkowanie będę miala nieco mniej czasu.
paulakrk jest offline  
Stary 2007-01-28, 18:01   #120
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Tipsy bez kursu! Prosze bardzo :)

nosz kurcze pieczone, kilka dni mnie nie było, a tu jazda znowu...

Isis80 - tak, masz racje, tipsy są rózne, płaskie i mniej płaskie, dlatego kiedy mamy tipsy z mniejszą linią C i stresu to same musimy ją bardziej nadbudować niestety.

drogie panie to nie wątek do "gorzkich żali", kto ma ochote niech radzi, kto nie ma nie musi i nie kontynuujcie kolejnej "psełdoyntelygentnej" dysputy, na temat tego czy Paula radzi czy nie radzi, jak radzi i z czym sobie radzi a z czym i czy Radziu tez sie jej radzi.Tu rozmawiamy o tipsach bez kursu
( w podtekscie kurs to nie tylko kurs oficjalny to jakiekolwiek nauki u stylistki, bo sam certyfikat wg mnie nie jest absolutnie żadnym dowodem na jakiekolwiek umiejetnosci)



nie było mnie 3 dni, sorki malenka, ze nie widziałam jak machałaś chusteczką odjezdzając w gór bezmiary, miałam format, wiec odezwij sie na gg jak wrócisz bo Ciem nie eksportowałam na serwer ,
awa2001 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:55.