"Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie! - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-04-20, 14:25   #331
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

ale w zaleznosci jaka masz dlugosc tych wloskow
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-20, 17:39   #332
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez nena-mycha Pokaż wiadomość
ja tak z ciekawości: a gdzie w tym wyjdziesz??no bo nie powiem bardzo wyrazista

znając mnie to jakbym umiała to ułożyć to bym w tym normalnie po mieście chodziła <lol> tak to chodze we włoskach bardzo mocno podtapirowanych tak jak na tych zdjęciach innych <lol> ludzie sie tylko jakoś dziwnie patrzą ale cóż to polska w innych krajach było to normalne
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline  
Stary 2007-04-20, 17:51   #333
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Zgadzam sie ze w Polsce ludzie sa malo tolerancyjni
Ale coz..
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-20, 19:04   #334
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez LifUnia Pokaż wiadomość
znając mnie to jakbym umiała to ułożyć to bym w tym normalnie po mieście chodziła <lol> tak to chodze we włoskach bardzo mocno podtapirowanych tak jak na tych zdjęciach innych <lol> ludzie sie tylko jakoś dziwnie patrzą ale cóż to polska w innych krajach było to normalne
no ja bym sie nie odważyła wyjść w takim tapirze
a masz może swoje zdjęcie??
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-20, 20:55   #335
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez nena-mycha Pokaż wiadomość
no ja bym sie nie odważyła wyjść w takim tapirze
a masz może swoje zdjęcie??
nie mam :P ale jesli chcesz to jutro przed wyjsciem z domu zrobie zdjęcie
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline  
Stary 2007-04-20, 21:04   #336
Satin'n Lace
Raczkowanie
 
Avatar Satin'n Lace
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 438
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Bardzo podoba mi się ta fryzurka
http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=4048059 Jak myślicie czy będzie nadawała się do włosów dość cienkich ( ale nie tak bardzo ) ?
__________________
making a better world, shoot by shoot
-------------------------
The best is yet to come !



http://satininwonderland.blogspo t.c om/ <--- ZAPRASZAM!
Satin'n Lace jest offline  
Stary 2007-04-20, 21:14   #337
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Jak nie sa bardzo cienke to by pasowala.. chociaz musisz tez wziasc pod uwage czy sa podatne na np. wykrecanie sie itp..
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-20, 21:23   #338
black.moth
Raczkowanie
 
Avatar black.moth
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 139
GG do black.moth
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
ale w zaleznosci jaka masz dlugosc tych wloskow
emmmm....ta 'dolna warstwa' za łopatki a najkrótsza tak do uszu jakies 10 cm ma moze wiecej moze mniej......probowalam tapirka ale jakos cos te wlosy oporne sa...moze zle to robie?
__________________
cookie monster is
going to be fit

26.VI-61
03.VI- ?
10.VI- ?
17.VI- ?

black.moth jest offline  
Stary 2007-04-20, 21:29   #339
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

a wlasnie jak tapirka robisz
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-20, 21:33   #340
black.moth
Raczkowanie
 
Avatar black.moth
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 139
GG do black.moth
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

biore troch klakow tak do goryyyyy i sru grzebyczkiem macham.....robi sie nawet taki klebuszek jak przesadze.....i tak potem opada nawet lakieru nie zdaze z polki wziac to joz lezy lizak......ja chce cos takiegooo....i wlosy mam niby pod taki fryz obciete ch* nie moge tak sie uczesac www.photoblog.pl/prinncesxlimona
__________________
cookie monster is
going to be fit

26.VI-61
03.VI- ?
10.VI- ?
17.VI- ?

black.moth jest offline  
Stary 2007-04-20, 22:44   #341
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez LifUnia Pokaż wiadomość
nie mam :P ale jesli chcesz to jutro przed wyjsciem z domu zrobie zdjęcie
jeszcze pytaszno jasne że chce
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-20, 23:48   #342
Waniencja
Raczkowanie
 
Avatar Waniencja
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 388
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Siema wizażanki Od ok. roku jestem szczęśliwą posiadaczką fryzurki "na Papa Dance" , czyli emo,lata 80. jak kto woli I mam na glowie identyczny fryz jak ta pani na zdjęciu http://www.salonfryzur.pl/fryzury_1504-3.html, tylko moje rude są trochę jaśniejsze.
__________________
This band rox !
Waniencja jest offline  
Stary 2007-04-21, 08:03   #343
black.moth
Raczkowanie
 
Avatar black.moth
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 139
GG do black.moth
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

he he spooko
__________________
cookie monster is
going to be fit

26.VI-61
03.VI- ?
10.VI- ?
17.VI- ?

black.moth jest offline  
Stary 2007-04-21, 10:06   #344
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Dziewczyny, a myślicie ze do takich fryzur trzeba mieć mocno podkreślone oczy? Bo ja się w ogóle nie maluję, a planuje zrobić sobie za jakiś czas taką fryzurkę jak na pierwszych fotkach z tego wątku
In_ThE_ShAdOwS jest offline  
Stary 2007-04-21, 10:58   #345
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Ja przy malowaniu daję tylko tusz na rzęsy i niebieską bądz czarną kredke i nic więce j wiec nie ejst to mocny makijaz i pasuje dot akich fryzur :d choc zaczynam 'nauke' przydymionego bo mi się niemiłosiernie podoba
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline  
Stary 2007-04-21, 11:57   #346
black.moth
Raczkowanie
 
Avatar black.moth
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 139
GG do black.moth
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

ważne żebys sie sama dobrze czula w fryzurze z makijazem lub bez.....nie ma co sie kierowac czy pasuje cos do czegos czy nie?? shit z tym
__________________
cookie monster is
going to be fit

26.VI-61
03.VI- ?
10.VI- ?
17.VI- ?

black.moth jest offline  
Stary 2007-04-21, 12:26   #347
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

fryzura boska po maturze zaraz sobie zrobie taka muzse wspomniec ze juz raz tak mialam bardzo irokez i gory ale nie byalm zadowolona bo ciezko sie ukladala i pwoiedzialam ze juz nie zrobie nigdy ale nadal mnie korci i pewnie zrobie potem dodam fote
justyss jest offline  
Stary 2007-04-21, 12:52   #348
Słonecznik3
Rozeznanie
 
Avatar Słonecznik3
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 690
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

ale sie napalilam na taka fryzurke koniecznie musze wybrac sie do fryzjera
Słonecznik3 jest offline  
Stary 2007-04-21, 13:14   #349
Waniencja
Raczkowanie
 
Avatar Waniencja
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 388
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Z taką fryzurą najgorsze jest to,że te włoski na górze strasznie szybko rosną (przynajmniej u mnie) i muszę co miesiąc siedzieć u fryzjera (ale to akurat lubię). A jak już są takie dłuższe to fatalnie się układają i muszę ok.20-30 minut je doprowadzać do ładu rano :/
__________________
This band rox !
Waniencja jest offline  
Stary 2007-04-21, 13:15   #350
biiibiii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 439
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez Słonecznik3 Pokaż wiadomość
ale sie napalilam na taka fryzurke koniecznie musze wybrac sie do fryzjera
nie ty jedna

Powiedzialam juz TZtowi zeby mi jak najzybciej przywoziol cyrowke wiec wstawie foto. kurcze ale nie dkonca mi chodzilo o to, chcialam bardziej wsytrzepione a ona mi je tylko wycieniowala lekko, no ale odrosna i beziemy działać dlej :P
biiibiii jest offline  
Stary 2007-04-21, 13:45   #351
black.moth
Raczkowanie
 
Avatar black.moth
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 139
GG do black.moth
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez Waniencja Pokaż wiadomość
Z taką fryzurą najgorsze jest to,że te włoski na górze strasznie szybko rosną (przynajmniej u mnie) i muszę co miesiąc siedzieć u fryzjera (ale to akurat lubię). A jak już są takie dłuższe to fatalnie się układają i muszę ok.20-30 minut je doprowadzać do ładu rano :/
no to jak to sie doprowadza do ladu?



ktoras niech w koncu napisze bo sie doprosic nie moge
__________________
cookie monster is
going to be fit

26.VI-61
03.VI- ?
10.VI- ?
17.VI- ?

black.moth jest offline  
Stary 2007-04-21, 14:12   #352
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez Waniencja Pokaż wiadomość
Z taką fryzurą najgorsze jest to,że te włoski na górze strasznie szybko rosną (przynajmniej u mnie) i muszę co miesiąc siedzieć u fryzjera (ale to akurat lubię). A jak już są takie dłuższe to fatalnie się układają i muszę ok.20-30 minut je doprowadzać do ładu rano :/
no mam tak samo dlatego powiedziałam sobie że tych na górze juz nie ścinam tylko będe zapuszczać no tylko że w tej chwili wyglądają fatalnie takie ni w pięć ni w dziewięć ale jakoś przetrwam
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-21, 14:15   #353
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez In_ThE_ShAdOwS Pokaż wiadomość
Dziewczyny, a myślicie ze do takich fryzur trzeba mieć mocno podkreślone oczy? Bo ja się w ogóle nie maluję, a planuje zrobić sobie za jakiś czas taką fryzurkę jak na pierwszych fotkach z tego wątku
jesli chcesz miec ogólny wizerunek emo to bez makijażu sie nie obędzie ale jak samą fryzurke to bedzie i tak i tak dobrze...chociaż ja osobiście lepiej czuje sie w makijażu....wiadomo nie takim mocnym(ciagle sie go ucze bo strasznie mi sie podoba) ale sama czarna kredka i jasne usta tez dobrze
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-21, 14:31   #354
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez nena-mycha Pokaż wiadomość
jesli chcesz miec ogólny wizerunek emo to bez makijażu sie nie obędzie ale jak samą fryzurke to bedzie i tak i tak dobrze...chociaż ja osobiście lepiej czuje sie w makijażu....wiadomo nie takim mocnym(ciagle sie go ucze bo strasznie mi sie podoba) ale sama czarna kredka i jasne usta tez dobrze
nie zależy mi na razie na takim wizerunku bo musiałbym całkowcie styl ubioru zmienić i w ogóle wszystko. Ja kompletnie nie potrafię się malować i nawet jeszcze nie chcę jestem w 2 gim. Chodzi mi raczej o samą taką rozczochraną fryzurkę, tylko nie wiem czy uda mi się zapanować nad włosami bo mam gęste, falowane i bardzo podatne na skręcanie.

black.moth masz oczywiście racje, tylko ze na tych wszystkich fotkach dziewczyny są mocno wymalowane i boje się, czy aby moje oczy nie ginęły za bardzo pod włosami i żebym nie wyglądało blado, nijako. Może byłoby lepiej gdybym miała ciemne oczy, a ma takie zielono niebieskie. Jak zdobędę aparat to moze wkleję fotkę i mi doradzicie na razie zapuszczam włosy
In_ThE_ShAdOwS jest offline  
Stary 2007-04-21, 14:43   #355
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Obiecałam więc dodaje fryzura nie najlepszej jakości gdyz włosy mi u góry bardzo szybko rosną [jak widze widzę wiekszości tu dizewczyn] i musze sie bardzo nameczyc by to jakos wyglądało ale juz niedłogo sie wybiorę do fryzjera i bedzie dobrze

Zdjęcia robione w trakcie malowania oczu więc wymalowana do połowy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC04458.JPG (101,1 KB, 206 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC04462.JPG (95,5 KB, 442 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC04466.JPG (78,9 KB, 291 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC04467.JPG (101,5 KB, 127 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC04459.JPG (39,0 KB, 289 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC04465i.JPG (45,6 KB, 267 załadowań)
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline  
Stary 2007-04-21, 14:45   #356
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Lifunia - fryzurka bardzo mi sie podoba, chociaz ja bym wolala inna grzyweczke <moj gust osobisty >
Swietny kolczyk w jezorku
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-21, 14:50   #357
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
Lifunia - fryzurka bardzo mi sie podoba, chociaz ja bym wolala inna grzyweczke <moj gust osobisty >
Swietny kolczyk w jezorku
chciałam mieć normalną grzywke taką na całe czoło [zdjęcie w wątku 'zobaczcie co moze was spotkac po wizazowych metamorfozach' czy jakos tak ] ale mam to takie cos ze niemgoe meic takiej grzywki bo od razu mi sie rozjerzdza na boki wiesz o co chodzi
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline  
Stary 2007-04-21, 15:26   #358
black.moth
Raczkowanie
 
Avatar black.moth
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 139
GG do black.moth
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

ile wam miesiecznie wlosy rosna...bo mi jakies 2-3 cm
__________________
cookie monster is
going to be fit

26.VI-61
03.VI- ?
10.VI- ?
17.VI- ?

black.moth jest offline  
Stary 2007-04-21, 16:12   #359
slodkie_dziecko
Raczkowanie
 
Avatar slodkie_dziecko
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Z fotela;)
Wiadomości: 148
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Aby poczekam do wakacji i sobie takie cudo zrobie
Założe się, że będę wyglądała jak 100 nieszczęść, ale przeżyje;p
I jeszcze te czarne włosy... Mmm... Moje marzenie;p Ale niestety chyba nie będzie mi pasowało;( buuu.

PS. Mam jeszcze prae fotek fryzurek, ale czy emo to nie wiem xD
__________________
Największą chlubą nie jest to aby się nie potknąć, ale to aby po każdym upadku dźwignąć się i stanąć na nogi.

Edytowane przez slodkie_dziecko
Czas edycji: 2007-09-09 o 11:21
slodkie_dziecko jest offline  
Stary 2007-04-21, 16:48   #360
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez LifUnia Pokaż wiadomość
Obiecałam więc dodaje fryzura nie najlepszej jakości gdyz włosy mi u góry bardzo szybko rosną [jak widze widzę wiekszości tu dizewczyn] i musze sie bardzo nameczyc by to jakos wyglądało ale juz niedłogo sie wybiorę do fryzjera i bedzie dobrze

Zdjęcia robione w trakcie malowania oczu więc wymalowana do połowy
ale fajnie wyglądasz
w tej grzywie ci super ale ja bym sie w takiej nie czuła...jakoś wole na całe czoło
i takie pytanie techniczne(kurcze ale guła jestem):czy da sie przezucić foty z telefonu na komputer bo w paracie mi sie baterie wyczerpały i zdjęcia zrobiłam z komórki no i chciałam wam pokazac bo mi sie ladnie wlosy akurat ulozyly
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:35.