"Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie! - Strona 13 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-04-21, 17:08   #361
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

LIFUNIA - oczywiscie, ze wiem o czym mowisz moja qmpela tez na to narzeka i wszedzie chodzi z grzebyczkiem i poprawia grzyweczke A co do twoich wloskow to moze sprobowalabys z krotka grzyweczka prosta

nena-mycha
- jesli masz kabelek to oczywiscie, ze da sie zrzucic
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-21, 17:15   #362
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
nena-mycha - jesli masz kabelek to oczywiscie, ze da sie zrzucic
myślałam że taki kabelek dają w zestawie ale chyba nie
musze zakupic albo pozyczyc
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-21, 17:16   #363
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez nena-mycha Pokaż wiadomość
myślałam że taki kabelek dają w zestawie ale chyba nie
musze zakupic albo pozyczyc

A ja czekam na fotencje
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-21, 18:06   #364
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

To ja wklejam moje fotki z moją fryzurką, na początku wątku wklejałam jak się obciełam a teraz zapuszczam dół a tylko górę cieniuję, fotki kiepskie ale co tam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg _MG_6197.JPG (51,1 KB, 165 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg _MG_6198.JPG (58,6 KB, 197 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg _MG_6199.JPG (59,5 KB, 69 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg _MG_6205.JPG (55,5 KB, 58 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg _MG_6230.JPG (56,1 KB, 86 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg _MG_6232.JPG (56,5 KB, 245 załadowań)
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline  
Stary 2007-04-21, 18:09   #365
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez daphne81 Pokaż wiadomość
To ja wklejam moje fotki z moją fryzurką, na początku wątku wklejałam jak się obciełam a teraz zapuszczam dół a tylko górę cieniuję, fotki kiepskie ale co tam
Bardzo ladne masz te wloski z tylu Gdybym nie zapuszczala to prawdopodobnie bym sobie tez takie "kikuty" <ps. uwielbiam to slowo > zostawila
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-21, 21:24   #366
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez daphne81 Pokaż wiadomość
To ja wklejam moje fotki z moją fryzurką, na początku wątku wklejałam jak się obciełam a teraz zapuszczam dół a tylko górę cieniuję, fotki kiepskie ale co tam
ja bym sie tak krótko nie obcięła ale ty wyglądasz ślicznie
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-21, 21:26   #367
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość

A ja czekam na fotencje
zdjęcia może będą jutro jak moja mamusia kochana kupi mi baterie do aparatu(jeśli nie zapomni) bo na kabelek do komórki narazie nie mam co liczyć
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-21, 21:30   #368
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez nena-mycha Pokaż wiadomość
zdjęcia może będą jutro jak moja mamusia kochana kupi mi baterie do aparatu(jeśli nie zapomni) bo na kabelek do komórki narazie nie mam co liczyć
Okej ja cierpliwie czekam
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-21, 21:33   #369
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
Okej ja cierpliwie czekam
nie ma sprawy
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-22, 00:02   #370
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez daphne81 Pokaż wiadomość
To ja wklejam moje fotki z moją fryzurką, na początku wątku wklejałam jak się obciełam a teraz zapuszczam dół a tylko górę cieniuję, fotki kiepskie ale co tam
boska fryzurka
nAtaL!a jest offline  
Stary 2007-04-22, 11:38   #371
nice6irl
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3 192
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez daphne81 Pokaż wiadomość
To ja wklejam moje fotki z moją fryzurką, na początku wątku wklejałam jak się obciełam a teraz zapuszczam dół a tylko górę cieniuję, fotki kiepskie ale co tam
Ale z ciebie ladna kobietka
__________________
znikam, ale...
wiecie, gdzie mnie szukać
nice6irl jest offline  
Stary 2007-04-22, 11:59   #372
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez nice6irl Pokaż wiadomość
Ale z ciebie ladna kobietka

dziękuję - miło przeczytać coś takiego
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline  
Stary 2007-04-22, 12:25   #373
blazej2209
Raczkowanie
 
Avatar blazej2209
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Szczecinek
Wiadomości: 135
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Ja bym proponował również przemyśleć tą fryzurę typu emo dobrze ponieważ decydując się na jakąś bardzo wyzywającą możesz narazić się na jakieś nieprzyjemności. Z tego co wiem to np. w moim LO osobą o dość wyzywającej fryzurze każe się ją zmienić na normalną
blazej2209 jest offline  
Stary 2007-04-22, 12:34   #374
mrowka_92_
Zadomowienie
 
Avatar mrowka_92_
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 1 614
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

u mnie tez w szkole dla chlopakow kaza sie scinac na normalna jakas fryzure jak troche poszaleja z fryzurka
mrowka_92_ jest offline  
Stary 2007-04-22, 13:46   #375
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

To glupota. Czy w Polsce juz nie ma tolerancji? Kazdy ma PRAWO nosic to co chce! :/
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-22, 14:00   #376
blazej2209
Raczkowanie
 
Avatar blazej2209
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Szczecinek
Wiadomości: 135
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

No myślę że jest. Tylko ,że szkołą to raczej instytucja państwowa i powinno się zachować pewien umiar i pewna obojętność stylowa. Trzeba ukazac jakiś stosunek A czy np. na jakieś ważne spotkanie w pracy poszła byś w krótkich spodenkach i czerwonej bluzce ?? Z pewnością nie. Do każdej okoliczność trzeba się dostosowac
blazej2209 jest offline  
Stary 2007-04-22, 14:03   #377
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Oczywiste ze bym nie poszla na wazne spotkanie w pracy w krotkich spodenkach, lecz gdybym miala prace na bank nie bylabym juz nastolatka..
Jesli jednak zabronia nam mlodym ludziom nosic kolczykow, malowac sie, farbowac wlosow to gdzie jest wolnosc slowa, myslenia i czynow? Bo ja za WOLNOSC, ktora jest w konstytucji, uwazam wlasnie to.
Zgadzam sie, ze trzeba miec umiar.. we wszystkim.
Uwazam tez, ze wlasnie taki umiar panuje w Italii.. nikt mi nic nie powiedzial z nauczycieli na temat kolczyka czy dwukolorowych wlosow, bo dla nich liczy sie to jak sie UCZE.. Niestety w Polsce nigdy nie spotkalam sie z niczym takim.


I mowie to jako pewna patriotka.
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-22, 19:29   #378
LifUnia
Zadomowienie
 
Avatar LifUnia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 063
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

ja tylkoo na francuski musze nosić normalna fryzure bo by mnie z klasy wywaliła nauczycielka ;p ona jakaś nieczasowa;d
;D
__________________
Biotin Challenge - 27/60
Kwas Foliowy - 27/120
Active Woman (Multivitamina) - 27/?
LifUnia jest offline  
Stary 2007-04-22, 21:39   #379
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

no cóż obiecałam to słowa musze dotrzymać
wiedziałam że tak bedzie i mama nie kupi baterii dlatego wklejam stare(stare ale jare) fotki
na co dzień moje włosy troche inaczej wyglądają (są proste a góra natapirowana) a tu mam pozostałości po lokach na które z nudów naszła mnie ochota jutro zrobie sobie ,,sesje" to wkleje coś lepszego
a ostatnie zdjęcie specjalnie dla wizażanek
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg m6.JPG (33,8 KB, 339 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg m5.JPG (13,3 KB, 467 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg m3.JPG (11,8 KB, 492 załadowań)
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-22, 21:42   #380
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Jaaaaa swietna masz ta fryzurke Naprawde bardzo mi sie podoba
A ostatnia fotka jest boska
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-22, 22:47   #381
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
Jaaaaa swietna masz ta fryzurke Naprawde bardzo mi sie podoba
A ostatnia fotka jest boska
no kurcze miło słyszeć:zarumieniony:
dziękuje
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline  
Stary 2007-04-22, 22:54   #382
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

no świetna fryzurka i nawet wydaje się prosta do ułozenia
In_ThE_ShAdOwS jest offline  
Stary 2007-04-23, 00:44   #383
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 392
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

hmmm............. a jak 'zachowują się" takie włosy gdy zaczynają odrastać ? czy dalej mozna je 'tak' efektownie ukłądać' ?
__________________
effulla jest offline  
Stary 2007-04-23, 11:12   #384
mrowka_92_
Zadomowienie
 
Avatar mrowka_92_
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 1 614
Smile Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez nena-mycha Pokaż wiadomość
no cóż obiecałam to słowa musze dotrzymać
wiedziałam że tak bedzie i mama nie kupi baterii dlatego wklejam stare(stare ale jare) fotki
na co dzień moje włosy troche inaczej wyglądają (są proste a góra natapirowana) a tu mam pozostałości po lokach na które z nudów naszła mnie ochota jutro zrobie sobie ,,sesje" to wkleje coś lepszego
a ostatnie zdjęcie specjalnie dla wizażanek
fajowy fryzik
mrowka_92_ jest offline  
Stary 2007-04-23, 15:43   #385
konewka i kwiat
Rozeznanie
 
Avatar konewka i kwiat
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 552
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

u mnie w szkole jest dziewczyna ma tak afryzure i bardzo ladnie wyglada jak ma lekko pokrecone wlosylepiej niz w prostych takze ta fryzurka jest uniwersalna
konewka i kwiat jest offline  
Stary 2007-04-23, 16:45   #386
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Moze jakies nowe fotencje ktos wklei
Uwielbiam te fryzurki
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-23, 17:35   #387
201707171556
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 619
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez effulla Pokaż wiadomość
hmmm............. a jak 'zachowują się" takie włosy gdy zaczynają odrastać ? czy dalej mozna je 'tak' efektownie ukłądać' ?
U mnie gdy już zaczynala odrastać pojawiały się problemy, szczegolnie ze z natury mam włosy przyklapnięte bardzo i gdy góra odrastała to całosć wyglądała dosć nijako...a przeciez nie bedę się co chwila poprawiała tak że moment odrastania jest ciężki. Ale to tez zalezy jak bardzo "emo" jest fryzura...moja była bardzo delikatna a i tak marudziłam gdy odrastały mi włosy. Gdzieś już kiedyś pisałam ja i niektóre dziewczyny że z tych fryzur cieżko zejsć.
201707171556 jest offline  
Stary 2007-04-23, 17:42   #388
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Ogolnie jesli sie ma wlosy na krotko to trudno zapuscic... niewazne czy to emo czy nie.
Wiem to po wlasnym doswiadczeniu.. historia moich wlosow to byla mniej wiecej taka: mialam wlosy do pasa, potem do ramion a potem krotkie <" na chlopaka " > i teraz juz od pewnego czasu "zapuszczam" - w cudzyslowiu bo caly czas kombinuje cos z tymi moimi klakami
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-04-23, 18:37   #389
Waniencja
Raczkowanie
 
Avatar Waniencja
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 388
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

[quote=black.moth;4184440]no to jak to sie doprowadza do ladu?



Prostuję prostownicą te włosy na górze,to sprawia że "stoją",wtedy daję gumę,a na końcu lakier. Ale tak jak pisałam,chodzę często ścinać,bo jak są krótkie,to tylko dam trochę gumy,zmierzwię i już jest.
__________________
This band rox !
Waniencja jest offline  
Stary 2007-04-23, 19:35   #390
black.moth
Raczkowanie
 
Avatar black.moth
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 139
GG do black.moth
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

o no dzieki...wkoncu ktos mnie wysluchal...scielam wlosy odkladnie miesiac temu i odrosly mi 3 cm...zapuszczam wiec chyba nici z ulozeniem..... za 2 lata bede miec takie jak mialam kiedys kiedys i bedzie dobrze (kiedys kiedys to za lopatki rowne pod linijke)
__________________
cookie monster is
going to be fit

26.VI-61
03.VI- ?
10.VI- ?
17.VI- ?

black.moth jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:27.