"Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie! - Strona 32 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-05-26, 22:43   #931
synesthesia
Zakorzenienie
 
Avatar synesthesia
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 656
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Oczwiście ze dam fotki Zarówno te przed jak i po. Mam nadzieje ze nie bede musiałą ryczec z załamania jak rok temu... Bo jakis rok temu byłam sie sciac na emo - zrobili cos zupełnie innego niz zna zdjeciach któe przyniosłam. I straciłam dlugie włosy...przez co teraz mam troche za mało cm włosów do tej fryzy co robie ale robie tą co chce tylko krótsza troche ;D
__________________
Nie ma na tym świecie nic bardziej nienormalnego, niż pojęcie normalności
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
It takes a fool to remain sane
synesthesia jest offline  
Stary 2007-05-26, 23:16   #932
paulinka1128
Zadomowienie
 
Avatar paulinka1128
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Trento
Wiadomości: 1 476
Wpisy w blogu: 2
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Perfidia ja właśnie w przyszłym tygodniu robie taką własnie fryzure
Wkleje fotki jak dotre do fryzjera bo ciągle boje się iść,że mi się nie będzie podobalo no ale raz się zyje.
Zabieram ze sobą te fotki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (41,6 KB, 94 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg a3106b8fa8c23be0.jpg (23,3 KB, 129 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg n1653660087_4179_9871.jpg (44,8 KB, 193 załadowań)
__________________
www.wloskiedolomity.blogspot.it
Blog fotograficzno-podrozniczy
paulinka1128 jest offline  
Stary 2007-05-26, 23:48   #933
Gladys
Rozeznanie
 
Avatar Gladys
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Hiszpania/Gibraltar
Wiadomości: 893
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

aj aj aj zakochałam się w tych włoskach!!

ja chcę do fryzjera!!

*znalazłam więcej ujęć tej fryzurki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1zz3tdgam2eb8.jpg (119,2 KB, 104 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg n1653660087_4179_9871.jpg (44,8 KB, 80 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 935032569_l.jpg (56,6 KB, 144 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 657126457_l.jpg (48,5 KB, 291 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 05wt2.jpg (47,0 KB, 137 załadowań)
__________________
ZOBACZ MÓJ INSTAGRAM
Gladys jest offline  
Stary 2007-05-27, 00:00   #934
Kamil4
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: opolszczyzna
Wiadomości: 13
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Ja się właśnie tak ścinam jak na załączonym zdjęciu.
Już za dwa tygodnie.. i mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli

fryzurka.jpg
Kamil4 jest offline  
Stary 2007-05-27, 00:45   #935
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

naprawde ladne te fryzurki
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-05-27, 00:49   #936
Justynka1710
Zakorzenienie
 
Avatar Justynka1710
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Z domu :)
Wiadomości: 4 703
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
naprawde ladne te fryzurki
niektóre śliczniutkie
__________________
And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there
You're everywhere
But right now I wish you were here...
Justynka1710 jest offline  
Stary 2007-05-27, 00:55   #937
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez Justynka1710 Pokaż wiadomość
niektóre śliczniutkie
Oj Justys uciekaj mi spac!
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-05-27, 09:07   #938
Loluś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Kwidzyn - Korzeniewo
Wiadomości: 61
GG do Loluś
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

A ja to chyba pójdę sobie zrobić coś z tych dwóch - jeszcze nie zdecydowałam ;P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wspanialeemo!.jpg (12,7 KB, 63 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg emooooooo.jpg (19,9 KB, 134 załadowań)
__________________
Kocham <3
Loluś jest offline  
Stary 2007-05-27, 09:18   #939
sawa_sawa
Rozeznanie
 
Avatar sawa_sawa
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 756
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Dziewczyny ! widziałam ta dziewczyne kiedys na mayspace czy ktoś mogłby mi podac linka do niej jak zna czy coś??własnie chciałabym się sciac tak jak ona Booosko
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 720573492_l[1].jpg (52,0 KB, 151 załadowań)
__________________
...........
sawa_sawa jest offline  
Stary 2007-05-27, 09:34   #940
Kamil4
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: opolszczyzna
Wiadomości: 13
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Loluś, zdecydowanie bardziej podoba mi sie pierwsza
Kamil4 jest offline  
Stary 2007-05-27, 10:15   #941
ichiko
Raczkowanie
 
Avatar ichiko
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: cz-wa
Wiadomości: 280
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Ja też chciałabym mieć fryzurke 'emo', ale nie wiem z jakim zdjęciem mam pójść :P
Co się zdecyduję,to Wy wklejacie nowe-ładniejsze i mam dylemat xD
i strasznie boję się, że fryzjerka nie zrobi mi tego tak jak bym chciała i będę wyglądała źle
Z jednej strony bardzo chcę pójść się podciąć, ale z drugiej strony czuję taką wewnętrzną blokadę

Czekam na fotki synesthesia xD mam nadzieję, że będziesz zadowolona-może i ja się przełame i pójdę. Tylko nie wiem czy teraz [przed końcem roku szkolnego] czy w wakacje. Z racji tego, że to ostatni rok w tej szkole,chciałabym ładnie wyglądać na zakończeniu i nie wiem czy zostawić tak jak jest czy eksperymentować.

Loluś moim zdaniem też ładniejsze to pierwsze
ichiko jest offline  
Stary 2007-05-27, 10:33   #942
Justynka1710
Zakorzenienie
 
Avatar Justynka1710
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Z domu :)
Wiadomości: 4 703
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
Oj Justys uciekaj mi spac!
ojć widzisz tak się wystraszyłam twego spojrzenia, że uciekłam hehe ... Nawet nie zauważyłam posta

A co do fryzurej Emo. Ślicznee są te z długimi włosami ( z krótkimi też), ale jedna spodobała mi się okropniście

http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=4431284
rewelacja
__________________
And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there
You're everywhere
But right now I wish you were here...
Justynka1710 jest offline  
Stary 2007-05-27, 11:01   #943
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez Loluś Pokaż wiadomość
A ja to chyba pójdę sobie zrobić coś z tych dwóch - jeszcze nie zdecydowałam ;P
Mi ta druga sie baaardzo podoba ale moje wlosy nigdy nie uloza sie w taka super grzywke!!

Cytat:
Napisane przez Justynka1710 Pokaż wiadomość
ojć widzisz tak się wystraszyłam twego spojrzenia, że uciekłam hehe ... Nawet nie zauważyłam posta

A co do fryzurej Emo. Ślicznee są te z długimi włosami ( z krótkimi też), ale jedna spodobała mi się okropniście

http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=4431284
rewelacja

sliczna ta fryzurka! Szkoda, ze nie mam takich dlugich wlosow

Ps. Wyspalas sie przynajmniej?
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-05-27, 11:03   #944
Gladys
Rozeznanie
 
Avatar Gladys
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Hiszpania/Gibraltar
Wiadomości: 893
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Kilka fajnych fryzurek

http://smg.photobucket.com/albums/v6...ulder/?start=0
http://s94.photobucket.com/albums/l1..._avolio/bangs/
__________________
ZOBACZ MÓJ INSTAGRAM
Gladys jest offline  
Stary 2007-05-27, 11:06   #945
Justynka1710
Zakorzenienie
 
Avatar Justynka1710
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Z domu :)
Wiadomości: 4 703
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
Mi ta druga sie baaardzo podoba ale moje wlosy nigdy nie uloza sie w taka super grzywke!!




sliczna ta fryzurka! Szkoda, ze nie mam takich dlugich wlosow

Ps. Wyspalas sie przynajmniej?

A no Tylko, że słońce na opalanie mi zaszło ehh ...


http://s94.photobucket.com/albums/l1...t=DSC00238.jpg <-- piękna

Szkoda, że mam kręcone włosy
__________________
And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there
You're everywhere
But right now I wish you were here...
Justynka1710 jest offline  
Stary 2007-05-27, 11:33   #946
sawa_sawa
Rozeznanie
 
Avatar sawa_sawa
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 756
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

O kurczę co za włosy co za uroda

Ja tez tak chce
Ciekawe czy ta ma myspace
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg m_9787e792bb5fd7e80bbc4ddc8da16297[1].jpg (7,6 KB, 376 załadowań)
__________________
...........
sawa_sawa jest offline  
Stary 2007-05-27, 11:39   #947
NoLQa
Zakorzenienie
 
Avatar NoLQa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Mediolan;)
Wiadomości: 3 844
GG do NoLQa Wyślij wiadomość przez MSN do NoLQa
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez Justynka1710 Pokaż wiadomość
A no Tylko, że słońce na opalanie mi zaszło ehh ...


http://s94.photobucket.com/albums/l1...t=DSC00238.jpg <-- piękna

Szkoda, że mam kręcone włosy
No faktycznie piekna
Mnie ostatnio zaczelo wkurzac to, ze coraz wiecej jest "Podrobionych emo'wek" - ja EMO nie jestem.. nosze to co lubie i to wszystko, a wlasnie te panny ubieraja sie na Emo i mysla, ze so spoko..
A emo powinno byc wg mnie stylem a nie moda..
__________________
Ti vorrei... condividere con il mondo e tenerti solo per me...


Studentka!

BLOG - zapraszam
NoLQa jest offline  
Stary 2007-05-27, 11:45   #948
Justynka1710
Zakorzenienie
 
Avatar Justynka1710
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Z domu :)
Wiadomości: 4 703
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez NoLQa Pokaż wiadomość
No faktycznie piekna
Mnie ostatnio zaczelo wkurzac to, ze coraz wiecej jest "Podrobionych emo'wek" - ja EMO nie jestem.. nosze to co lubie i to wszystko, a wlasnie te panny ubieraja sie na Emo i mysla, ze so spoko..
A emo powinno byc wg mnie stylem a nie moda..
Dokładnie! Tylko, że niektórzy myślą, że jak laska założy opaskę w czachy czy tam inne charakterystyczne dodatki tego stylu, to uważa się za Emo
Ale niektórym podobają się takie dodatki, np. mi bardzo podobają się opaski z kokardką w czachy ( sama mam jedną) i za Emo się nie uważam, nawet mi to przez myśl nie przeszło. Ale niektóre się tak ubierają, chociaż za Emo się nie uważają o! Ale namieszałam ...
__________________
And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there
You're everywhere
But right now I wish you were here...
Justynka1710 jest offline  
Stary 2007-05-27, 11:47   #949
Agatin-K
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Z kontowni
Wiadomości: 1 361
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

No ale skoro coś się komuś podoba to dlaczego by miał nie ubierać się w takims tylu tylko dlatego że nie należy do tej subkultury? ja z emo nie mam nic wspolnego, nie wiem co to, skąd powstało, jaka jest ta muzyka, jacy są wykonawcy, ale jeśli podoba mi się np. fryzura emo, to dlaczego miałabym jej sobie nie zrobić? (nie zrobię, bo nienawidzę wszelkiej stylizacji, układania, żelowania, piankowania i prostowania, po prostu jestem na to za wygodna ) przecież to nie jest tak, że czerń i glany są dla gotów i metali, ćwieki i kolorowe irokezy dla punków, bluzy z kapturem i czapki z daszkiem dla skejtów a róż dla lalek Barbie, ja mogę i ubrać się na czarno (glanów nie włożę, bo mi się nie podobają, ale czerń lubię), i jakbym chciała to zrobiłabym sobie kolorki na głowie, i zakładam nie raz nie dwa sportową bluzkę z kapturem (oczywiście zaponaną na zamek i odpowiedniej wielkości ), i czapkę z daszkiem, i różowy, bo w różowym mi ładnie, a nie identyfikuję się z żadną sublukturą, mam cechy wspólne dla wszystkich. Ale co tu do wkurzania, że ktoś chcę się stylizować na emo - bo w końcu np. fryzury emo jest piękne i nikt nie zaprzeczy - bo nie jest emoboy/emogirl? ejjj...
Pozdr.
__________________
Niewidzialny jak skała, skała
Przybywa z otchłani światła, światła
Człowiek widmo!
Agatin-K jest offline  
Stary 2007-05-27, 12:23   #950
Perfidia
Przyczajenie
 
Avatar Perfidia
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez paulinka1128 Pokaż wiadomość
Perfidia ja właśnie w przyszłym tygodniu robie taką własnie fryzure
Wkleje fotki jak dotre do fryzjera bo ciągle boje się iść,że mi się nie będzie podobalo no ale raz się zyje.
Zabieram ze sobą te fotki
No to czekam na fotki Ja tez raz strzeliłam sobie fryzik taki to na początku mślałamże sie rozpłacze, jeszcze tak mi je ułożyła że wydawało sie że mam kopułe na glowie:P a te dlugie takie gladkie:P na szczescie jak przyszlam do domu i umylam, ulozylam po swojemu to jakos to wygladalo ale juz nigdy wiecej nie pojde do fryzjera bez zdjecia:P narazie zapuszczam żeby zrobić sobie cos takiego jak na zdjeciach ktore wstawilam
Perfidia jest offline  
Stary 2007-05-27, 12:26   #951
Perfidia
Przyczajenie
 
Avatar Perfidia
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez sawa_sawa Pokaż wiadomość
Dziewczyny ! widziałam ta dziewczyne kiedys na mayspace czy ktoś mogłby mi podac linka do niej jak zna czy coś??własnie chciałabym się sciac tak jak ona Booosko
Właśnie ja tez więc jak znajdziecie wiecej jej fotek to DOŁACZAJCIEEEEEEEEEEEEEEE E!:P cudowna jest
Perfidia jest offline  
Stary 2007-05-27, 12:35   #952
Maki93
Raczkowanie
 
Avatar Maki93
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: z innej bajki
Wiadomości: 30
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Hey moze mi ktos powiedziec jak moge wkleic tutaj fotki?.
Bo chciALAM wkleic pare emo ale nie umiem....
Tylko nie z linka tylko te co mam na kompie..
Prosze odpiszcie

Ok juz umiem... tzn. tak mi sie wydaje
wkleje pare fryzur ktore chce sobie zrobic a potem ( wieczorem)
moje terazniejsze fotki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg f.jpg (7,9 KB, 170 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg i.jpg (10,5 KB, 98 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg g.jpg (12,5 KB, 128 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg j.jpg (4,4 KB, 66 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg o.jpg (7,9 KB, 117 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg k.jpg (7,4 KB, 116 załadowań)
Maki93 jest offline  
Stary 2007-05-27, 14:18   #953
vendettka
Wtajemniczenie
 
Avatar vendettka
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 2 544
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

To jest moja fryzurka przed i po - to po to jest mało potapirowane,zrobie kiedyś zdjęcie jak się bardziej tapiruje :P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.JPG (32,1 KB, 446 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (66,4 KB, 559 załadowań)
__________________
Pasmo kontrolne-29cm

Włosomaniaczka - 15.05.2012
Listuję
vendettka jest offline  
Stary 2007-05-27, 14:22   #954
Justynka1710
Zakorzenienie
 
Avatar Justynka1710
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Z domu :)
Wiadomości: 4 703
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Maki93 trzecia fryzura pięknaa
__________________
And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there
You're everywhere
But right now I wish you were here...
Justynka1710 jest offline  
Stary 2007-05-27, 14:22   #955
vendettka
Wtajemniczenie
 
Avatar vendettka
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 2 544
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

To jest moja fryzurka przed i po - to po to jest mało potapirowane,zrobie kiedyś zdjęcie jak się bardziej tapiruje :P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.JPG (32,1 KB, 80 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (66,4 KB, 109 załadowań)
__________________
Pasmo kontrolne-29cm

Włosomaniaczka - 15.05.2012
Listuję
vendettka jest offline  
Stary 2007-05-27, 15:00   #956
ichiko
Raczkowanie
 
Avatar ichiko
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: cz-wa
Wiadomości: 280
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

vendettka -super wyglądasz po podcięciu xD bardzo mi się podoba

Eh,szkoda, że nie mam drukarki
Pstryknę fotkę na komórkę, może fryzjerka załapie o co chodzi ^ ^ mam taką nadzieję.
Na razie poczekam na Wasze recenzje- jak wyglądacie emogirl'sy ;P
Szkoda,że nie jesteście z Częstochowy, bo w takim wypadku poleciłybyście mi jakiś fajny salonik...
__________________
następna stacja
ichiko jest offline  
Stary 2007-05-27, 15:08   #957
mrowka_92_
Zadomowienie
 
Avatar mrowka_92_
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 1 614
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

vendettka masz super długie nogi:O
mrowka_92_ jest offline  
Stary 2007-05-27, 17:14   #958
Gladys
Rozeznanie
 
Avatar Gladys
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Hiszpania/Gibraltar
Wiadomości: 893
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez Perfidia Pokaż wiadomość
Właśnie ja tez więc jak znajdziecie wiecej jej fotek to DOŁACZAJCIEEEEEEEEEEEEEEE E!:P cudowna jest
tu jest myspace tej dziewczyny. nie chce mi sie wkejać fotek więc daje linka
http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=63927107

hmm tylko, że musicie mieć konto :P

jak bede miała czas to powklejam troszku
__________________
ZOBACZ MÓJ INSTAGRAM
Gladys jest offline  
Stary 2007-05-27, 17:16   #959
justyss
Wtajemniczenie
 
Avatar justyss
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ......:.....
Wiadomości: 2 754
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez vendettka Pokaż wiadomość
To jest moja fryzurka przed i po - to po to jest mało potapirowane,zrobie kiedyś zdjęcie jak się bardziej tapiruje :P

slicznie ci w emo fryzure
justyss jest offline  
Stary 2007-05-27, 17:34   #960
Perfidia
Przyczajenie
 
Avatar Perfidia
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez Gladys Pokaż wiadomość
tu jest myspace tej dziewczyny. nie chce mi sie wkejać fotek więc daje linka
http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=63927107

hmm tylko, że musicie mieć konto :P

jak bede miała czas to powklejam troszku
leee ja tam nie mam konta proszeeeeeeeeeee wklej pare fotek
Perfidia jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:43.