"Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie! - Strona 64 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-07-28, 23:16   #1891
maiecka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Zduny, wieś
Wiadomości: 26
GG do maiecka
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

hmm, tak sobie siedze, czytam i przeglądam od jakiegoś czasu caaały wątek, od samego początku, i poszłam do fryzjerki i powiedziałam "ja chcę" zrobiła mi takie czary mary:

http://bp2.blogger.com/_JPgma6iiKkY/...h/DSCF4066.jpg

co o tym sądzicie? foto niestety troche kiepskie, nie wiedzieć czemu:P
przycieła mi trochę boczek(włosy z jednej strony, żeby nie było wątpliwości) z jednej strony a z drugiej zostawiła dłuższe, poza tym kolor chyba nie do końca emowaty, ale w takim czuję się najlepiej.

a takie miałam włoski niedawno
http://bp3.blogger.com/_JPgma6iiKkY/...h/DSCF2260.jpg

w mojej sygnaturce blog a na nim troche więcej moich zdjęć, jakby któraś z was była zainteresowana
pozdrawiam:}
__________________
http://kavenawe.blogspot.com <- tysiunc-pińćset moich fot.

Włóczykij jest super kul, bo ma glany, fujare i jest punkiem!
maiecka jest offline  
Stary 2007-07-29, 11:04   #1892
DeepSeaDolphin
Nymph
 
Avatar DeepSeaDolphin
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 175
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Ayu: Swietny pomysl. Ja osobiscie kombinuje cos podobnego ale z dluzyszm tylem. Da sie, zapewniam Cie ^^

nusia2605: Dzieki za rade : )

Grin: Przelec caly watek. Chyba tak na srodku masz sposoby na uniesione wlosy ^^ Ale jednak polecam przeczytac calosc, zeby potem nie bylo powtarzajacych sie pytan.

88marlenka88:
Zapraszam na podforum 'Dobry fryzjer', tam poszukaj tematu o fryzjerze w Krakowie.

maiecka: Szczerze, to ja nie widze zadnej roznicy ^^''' Moze pokaz jakies bardziej wyrazne fotki twojej fryzury... Tu nie chodzi o to, zeby byc 'emowatym' Poprostu zaporzyczylysmy sobie fryzure 'nalezaca' do ich subkultury. I tyle Mnie w przyszlosci oprocz fryzury (mam nadzieje), nie bedzie nic z nimi laczylo
__________________
Deep Blue..
DeepSeaDolphin jest offline  
Stary 2007-07-29, 11:18   #1893
xkasiaax
Przyczajenie
 
Avatar xkasiaax
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 6
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

hey
mam do was pytanie a tak dokladniej chcialabym abyscie mi doradzily jak moge sie sciac chcialam moze na emo ale nei jestm jeszcze pewna.http://www.photoblog.pl/blacknails <<-- a tak wygladam
xkasiaax jest offline  
Stary 2007-07-29, 11:48   #1894
DeepSeaDolphin
Nymph
 
Avatar DeepSeaDolphin
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 175
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

xkasiaax: Wg mnie 'emo' jaknajbardziej I duzo lepiej Ci w wyprostowanych wloskach Mozesz zrobic np. cos takiego:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 16327498.jpg (18,8 KB, 148 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 18839357.jpg (21,3 KB, 144 załadowań)
__________________
Deep Blue..
DeepSeaDolphin jest offline  
Stary 2007-07-29, 14:54   #1895
Ayu
Zadomowienie
 
Avatar Ayu
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 641
GG do Ayu
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez 88marlenka88 Pokaż wiadomość
No dobra juz sie zdecydowalam:d po 5tym wybieram sie do fryzjera tylko gdzie w krakowie lub okolicach znajde zaklad z ktorego wyjde naprawde zadowolona i z koncowym efektem "emo" a nie jakiegos pazia

moze ktos z Was cos poleci??
Przyłączam się do tego apelu ^^ Miałam iść do siebie się umówić, ale się boję, że mi pani spartoli xD
__________________
Rozpasałam się
Zrzucam zbędne kilogramy z Mel B. Mam nadzieję, że uda się przeżyć
Ayu jest offline  
Stary 2007-07-29, 15:05   #1896
rainbow ♫
Zadomowienie
 
Avatar rainbow ♫
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 065
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Przejrzałam caaaluśki wątek ufff...
Macie śliczne fryzurki na główkach każda z Was wygląda świetnie hmmm...może i ja się zdecyduje na EMO?
__________________
Scouting for Girls-It's not about You








rainbow ♫ jest offline  
Stary 2007-07-29, 23:19   #1897
suwa89
Zadomowienie
 
Avatar suwa89
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 244
Wpisy w blogu: 2
Nowa dawka foteczek :P

Nowe foteczki mmm klasyka
U mnie moje 'emo' dosyć dlugie od czubka, dlatego wzielam nozyczki fryzjerskie i sama podcielam sobie z jakies 3 cm i jak postawie za pomoca taftu konkretnie ładnie prezentuje sie ten "irokezik" nawet jest kilka niekiedy hehe :P poZdro
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 451-emo.jpg (73,9 KB, 91 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg cool%20irokez.jpg (24,4 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg emo01.jpg (17,2 KB, 44 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg irokez%20damski-02.jpg (22,2 KB, 65 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg irokez%20damski-21.jpg (26,1 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg irokezik.jpg (17,7 KB, 80 załadowań)
__________________
jestem m a m ą
***
zapuszczam włosy
dbam o figurę (waga 50 kg jest super!)
dbam o paznokcie
myślę o synku
idę do przodu, zapominam...
suwa89 jest offline  
Stary 2007-07-31, 13:53   #1898
vendettka
Wtajemniczenie
 
Avatar vendettka
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 2 544
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

I tak więc wróciłam z upojnych przepięknych pełnych wrażeń wakacji ! byłam 3 razy w bajce zwanej EUROPA PARKIEM moje emo nie było stylizowane zbytnio i mam zamiar się wybrać do fryzjera podciąć włosy i zapuszczać ciężko...dodam kilka zdjęć na fotobloga z wakacji to zobaczycie same :P ale tak teraz przeczytałam wątek i żałuje troszkę,że mnie nie było...Niezłą polewkę miałyście z serduszkowej imołki ale tak .. już wracam i dalej będę komentować :P


co do mrowka_92_ - zgadzam się z tą modą...
__________________
Pasmo kontrolne-29cm

Włosomaniaczka - 15.05.2012
Listuję
vendettka jest offline  
Stary 2007-07-31, 19:17   #1899
Ayu
Zadomowienie
 
Avatar Ayu
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 641
GG do Ayu
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Ekhmm... Patrzyłam i patrzyłam na to zdjęcie nr.1 poniżej i doszłam do wniosku, że w zasadzie to nie muszę iść do fryzjera, bo chyba jestem w stanie sama sobie emo zrobić ^^ Zdjęcie numer dwa to moja lekko przylizana zwyczajna fryzura, a zdjęcie numer 3 to moje "emo" xD
Na żywo wygląda to trochę inaczej, ale wklejam co mam xD I co myslicie drogie wizażanki, mogę się tak pokazać na ulicy? (twarz zamazałam, bo wyszło mi się nie najlepiej ^^)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg aa moja fryzura.jpg (16,9 KB, 56 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg normal.jpg (33,2 KB, 75 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg emo1.jpg (68,7 KB, 125 załadowań)
__________________
Rozpasałam się
Zrzucam zbędne kilogramy z Mel B. Mam nadzieję, że uda się przeżyć
Ayu jest offline  
Stary 2007-07-31, 20:26   #1900
dancer_in_the_dark
Raczkowanie
 
Avatar dancer_in_the_dark
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 47
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

hej Ja również chciałabym mieć jakąś EMO fryzurce na głowie ale za bardzo nie mam pomysłu na nią. Gdybyście mogły mi poradzić, to jest moje konto na fotce: www.miserygirl1990.fotka.pl
Z góry dzięki
dancer_in_the_dark jest offline  
Stary 2007-07-31, 20:30   #1901
mrowka_92_
Zadomowienie
 
Avatar mrowka_92_
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 1 614
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

ładnie to wyglada tylko jeszce fajniej by wygladalo gdybys jeszzce podciela te wlosy na gorze
mrowka_92_ jest offline  
Stary 2007-07-31, 20:34   #1902
dancer_in_the_dark
Raczkowanie
 
Avatar dancer_in_the_dark
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 47
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

aaa... I mam kręcone włosy... Muszę je prostować... Ale i tak już do tego przywykłam, to już rutyna
dancer_in_the_dark jest offline  
Stary 2007-07-31, 21:10   #1903
patusiek
Rozeznanie
 
Avatar patusiek
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 559
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

czesc dziewczynki a ja mam pytanko, jak to sie robi , zeby te wloski u góry ( te najkrótsze) były tak fajnie natapirowane i nie oklapły..? z moich poprzednich doświadczen z fryzury emo.. wlosy szybko oklapły i byłam..bleee :P
patusiek jest offline  
Stary 2007-07-31, 21:16   #1904
Ayu
Zadomowienie
 
Avatar Ayu
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 641
GG do Ayu
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Dancer, myślę, że większość wcześniejszych fryzurek na długie włosy byłaby dla Ciebie dobra, ale niech ktos bardziej kompetentny się wypowie ^^
__________________
Rozpasałam się
Zrzucam zbędne kilogramy z Mel B. Mam nadzieję, że uda się przeżyć
Ayu jest offline  
Stary 2007-07-31, 21:58   #1905
DeepSeaDolphin
Nymph
 
Avatar DeepSeaDolphin
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 175
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez patusiek Pokaż wiadomość
czesc dziewczynki a ja mam pytanko, jak to sie robi , zeby te wloski u góry ( te najkrótsze) były tak fajnie natapirowane i nie oklapły..? z moich poprzednich doświadczen z fryzury emo.. wlosy szybko oklapły i byłam..bleee :P
Pare stron wczesniej jest napisane o tym wszystko...
Radze ogolnie przejrzec caly watek, zeby bylo mniej pytan, ktore juz byly.


dancer_in_the_dark: To samo co wyzej... Kilka stron wstecz wkleilam sporo fryzur i napewno znajdziej wsrod nich jakas dla siebie.
__________________
Deep Blue..
DeepSeaDolphin jest offline  
Stary 2007-07-31, 22:05   #1906
Aubrey17
Raczkowanie
 
Avatar Aubrey17
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Al-Iraq
Wiadomości: 45
Smile Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Hej :smile: , mogłabym się Was poradzić ? , no więc chodzi mi o Emo - fryzurkę , miałam umówionego fryjera w tamtym tyg. ale dosłownie rozmyśliłam się przed wejśćiem do salonu . Nie wiem co mi odbiło , może strach czy poradzę sobie z nią , albo czy doszczętnie nie zniszczy mi włosów , lub czy mojemu nowo poznanemu chłopakowi spodoba się taka zmiania ... echh... dobra wracając do tematu załącze swoje fotki i mam więlką prośbę , oceńcie czy moje kudły nadają się do takiej fryzurki. A no nie patrzcie na moją twarz bo to masakra jest jednym słowem , ale fotek innych nie posiadam , zazwyczaj moje włosy są oklapnięte . PzDr.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00324.JPG (74,4 KB, 25 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Ugabuga.jpg (79,3 KB, 40 załadowań)
__________________
...
Szczecin Rock Festival <33

People who didn't need people needed people around to know that they were the kind of people who didn't need people.
-- (Terry Pratchett, Maskerade)
Aubrey17 jest offline  
Stary 2007-08-01, 10:42   #1907
vendettka
Wtajemniczenie
 
Avatar vendettka
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 2 544
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Mi by tu pasowało emo...ale z prostą grzywką od połowy głowy..
__________________
Pasmo kontrolne-29cm

Włosomaniaczka - 15.05.2012
Listuję
vendettka jest offline  
Stary 2007-08-01, 11:07   #1908
xxkaciaxx
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 276
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Aubrey17 huh ciężko powiedzieć z tych zdjęć, ale wg mnie trzeba po prostu sprobować. Tylko wybierz sobie jakąś fryzurkę, jest wiele kombinacji tych emowłosków i na pewno któraś bd dobra. A włosy masz cienkie? Bo jak tak, to odradzam prostą grzywkę. Też mam oklapnięte, i wydaje mi się, że trzeba bd je troche rozczochrać czy podtapirować, żeby ładniejszy efekt był. Ja narazie czekam na moja fryzurkę, dopiero w połowie września pójdę, bo straaszna kolejka pzdr
xxkaciaxx jest offline  
Stary 2007-08-01, 11:21   #1909
pinksnickers
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 342
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez maiecka Pokaż wiadomość
hmm, tak sobie siedze, czytam i przeglądam od jakiegoś czasu caaały wątek, od samego początku, i poszłam do fryzjerki i powiedziałam "ja chcę" zrobiła mi takie czary mary:

http://bp2.blogger.com/_JPgma6iiKkY/...h/DSCF4066.jpg

co o tym sądzicie? foto niestety troche kiepskie, nie wiedzieć czemu:P
przycieła mi trochę boczek(włosy z jednej strony, żeby nie było wątpliwości) z jednej strony a z drugiej zostawiła dłuższe, poza tym kolor chyba nie do końca emowaty, ale w takim czuję się najlepiej.

a takie miałam włoski niedawno
http://bp3.blogger.com/_JPgma6iiKkY/...h/DSCF2260.jpg

w mojej sygnaturce blog a na nim troche więcej moich zdjęć, jakby któraś z was była zainteresowana
pozdrawiam:}
REWELA fryzurka naprawdę Ci pasuje... i chyba ogólnie do całej osobowości
pinksnickers jest offline  
Stary 2007-08-01, 12:24   #1910
bellamuerte
Przyczajenie
 
Avatar bellamuerte
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 15
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

moim zdaniem najlepiej znajdź interesującą się fryzurę, i razem ze zdjęciem pójdź do fryzjera... tak też zrobiłam.
__________________
y ahora me muero de amor si no estas, me muero y no puedo esperar...
bellamuerte jest offline  
Stary 2007-08-01, 12:44   #1911
Aubrey17
Raczkowanie
 
Avatar Aubrey17
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Al-Iraq
Wiadomości: 45
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

No właśnie prosta grzywka nie bardzo , dlatego że włosy mam cienkie i wydaje się , że są proste ale tak na prawde to nie są , a prostownica też nie wchodzi w grę :-PP no fotkę już mam z tego tematu ^^ , nie no chyba skuszę się na grzywkę na bok , thx za porady , jak będe już po fryzjerze ( gdzieś po 10 , lub pod koniec wakacji ) to pokaże się wam ok ? PzDr. a no i załączę fryzurki które mi się podobają. Pasowały by?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg dbd61a09%5B1%5D.jpg (79,7 KB, 37 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oliwia2.jpg (96,8 KB, 87 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 12.jpg (53,0 KB, 190 załadowań)
__________________
...
Szczecin Rock Festival <33

People who didn't need people needed people around to know that they were the kind of people who didn't need people.
-- (Terry Pratchett, Maskerade)
Aubrey17 jest offline  
Stary 2007-08-01, 13:15   #1912
xxkaciaxx
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 276
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Aubrey17 koniecznie się pokaż, koniecznie. Druga fryzurka bd ok, bo dziewczyna na nim tez nie ma najgrubszych włosków i przynajmniej na tej fotce widać o co chodzi, bo czasami fryzjerzy eh... pzdr
xxkaciaxx jest offline  
Stary 2007-08-01, 13:53   #1913
IWoOnA18
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 361
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

czemu posiadaczki Emo fryzow maja tak geste wlosy i ladne
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 12.JPG (32,1 KB, 81 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 33.JPG (23,0 KB, 137 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 332.JPG (22,9 KB, 115 załadowań)
__________________
Help, I need somebody
Help, not just anybody
Help, you know I need someone, HELP !
ACHTUNG!
15.08.08
IWoOnA18 jest offline  
Stary 2007-08-01, 14:00   #1914
Aubrey17
Raczkowanie
 
Avatar Aubrey17
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Al-Iraq
Wiadomości: 45
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez IWoOnA18 Pokaż wiadomość
czemu posiadaczki Emo fryzow maja tak geste wlosy i ladne
Zgadzam się , no ale może one cały czas tylko siędzą nad tymi fryzurami , dopracowywując je , a potem jakieś zabiegi regenerujące itp. itd. , Ps. Fantastyczny masz Avatar
__________________
...
Szczecin Rock Festival <33

People who didn't need people needed people around to know that they were the kind of people who didn't need people.
-- (Terry Pratchett, Maskerade)
Aubrey17 jest offline  
Stary 2007-08-01, 15:55   #1915
IWoOnA18
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 361
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

dziekuje

Ja wlasnie mam zamiar sie tak obciac, ale co mi sie wydaje z ena mnie to nie bedzie tak wygladac dobrze bo nie mam tak gestych wlosow. Dlugosc to ujdzie ale o obietosc bedzie gorzej. pozatym musialabym je prostowac a od 40 dni jestem na odwyku

POZDRAWIAM
__________________
Help, I need somebody
Help, not just anybody
Help, you know I need someone, HELP !
ACHTUNG!
15.08.08
IWoOnA18 jest offline  
Stary 2007-08-01, 17:59   #1916
suwa89
Zadomowienie
 
Avatar suwa89
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 244
Wpisy w blogu: 2
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

no spoko ale te geste wlosy to czasem tylko zmylka wystarczy dobrze je 'natapirowac' i uzyc odpowiednich kosmetykow (np. lakier ktory usztywnia te wloski, a co za tym idzie? wydaje sie ze mamy wiecej wloskow na lbie)... hehe obowiazek to takze prostownica, bo przy falowanych wlosach calkiem inny efekt wychodzi (wiem, bo na poczatku wlasnie nie uzywalam prostownicy) jednak wygodnie jest przy wlosach prostowanych, bo "irokezik" łatwiej usztywnic..
__________________
jestem m a m ą
***
zapuszczam włosy
dbam o figurę (waga 50 kg jest super!)
dbam o paznokcie
myślę o synku
idę do przodu, zapominam...
suwa89 jest offline  
Stary 2007-08-01, 20:17   #1917
bananowy_czips
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 23
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Ja sie tak scielam jakis rok temu, generalnie obywa sie bez prostownicy i lakieru jedynie guma pasta albo krem do modelowania
Tylko ta grzywka to mnie już do szału doprowadza... szczególnie teraz latem :[

Tak mi sie już jakoś opatrzyły moje włosy w tym czasie i czegoś mi w nich brakuje... ale sama nie wiem czego.. jakies takie bez wyrazu :|

Tak wogole to moj debiut tutaj wiec witam wszystkich )
bananowy_czips jest offline  
Stary 2007-08-01, 23:17   #1918
scarlettmonroe
Rozeznanie
 
Avatar scarlettmonroe
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 695
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

Cytat:
Napisane przez IWoOnA18 Pokaż wiadomość
czemu posiadaczki Emo fryzow maja tak geste wlosy i ladne
Często mają sztucznie przedłużane i zagęszczane włosy.Jeśli na dodatek doczepiane włosy nie są naturalne,to powstaje taki kosmiczny wręcz efekt.Rzadko która dziewczyna ma z natury takie włosy, by dało się z nich zrobić odlotowe emo jak z tych fotek.
scarlettmonroe jest offline  
Stary 2007-08-02, 10:08   #1919
IWoOnA18
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 361
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

tez sie nad tym zastanwialam, i myslalam wlasnie ze moga miec dozepiane bo to nie do uwierzenia zeby mozna bylo iec takie wlosy swietnie to wyglada
__________________
Help, I need somebody
Help, not just anybody
Help, you know I need someone, HELP !
ACHTUNG!
15.08.08
IWoOnA18 jest offline  
Stary 2007-08-02, 11:43   #1920
suwa89
Zadomowienie
 
Avatar suwa89
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 244
Wpisy w blogu: 2
Dot.: "Emo" fryzurka? Jak ją zrobić? Jak ułożyć? Pomóżcie!

ostatnio szał jest jesli mowa o doczepianych kosmykach wlosow o roznej dlugosci i roznych kolorkach ehhe dla mnie to głupota powaznie, ale juz mnie nic nie zdziwi, nawet to ze moja kumepla wyszla ze sklepu pytam sie co ma w siatce, a ona pokazuje mi dlugi ogon konski wlosow o tej barwie co ma na glowie (jak narazie K. ma do ramionw wloski) i wiecie co, dziolcha lansuje sie z doczepianym kucykiem dosyc dlugim po osiedlu, smiejemy hheh..
__________________
jestem m a m ą
***
zapuszczam włosy
dbam o figurę (waga 50 kg jest super!)
dbam o paznokcie
myślę o synku
idę do przodu, zapominam...
suwa89 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:18.