Grzywka... Aska115lu - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-22, 12:49   #1
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Exclamation

Grzywka... Aska115lu


hey!!
mam owalną twarz i regularne rysy twarzy
długie bląd włosy
niebieskie oczy
chce żebyście mi powiedzieli czy mi pasuje grzywka...
no i jaka..
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 12:55   #2
Mgiełka91
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Centrum
Wiadomości: 1 674
Dot.: grzywka...

Lepiej by było, gdybys pokazała zdjęcie . A czoło masz wysokie?
Mgiełka91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 12:59   #3
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

no raczej wysokie
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 13:44   #4
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: grzywka...

ze zdieciem bedzie prosciej ... bo tak nie bardzo wiadomo co i jak... co do tej grzywki hmm mowisz ze masz raczej wysokie czolo,to wiadomo grzywka jest w skazana,tymbardziej ze masz owalna twarz(ktora uwarzana jest za idealny ksztalt twarzy)nic nie stoii na przeszkodze,ale nie jestem wstanie Ci powiedziec czy ma to byc prosta grzywka przez cale czolo czy asymetryzcna cz ypoprostu grzywka na bok..bardzo fajnie by bylo gdybys zdecydowala sie dac zdiecie
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 15:11   #5
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

hmmm dałabym wam fotke ale mam przed tym obawy...
wiecie jak to na necie.......
ale i tak dzieki za rady ...
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 15:40   #6
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: grzywka...

Zdjecia możesz podpisać To już utrudni "kradzieżom" zdjęć.
Czekamy na zdjęcie, inaczej wątek będzie usunięty. Zgodnie z regulaminem.
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 19:16   #7
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

myśle że to forum nie ma ograniczeń wiekowych bo ja jestem jeszcze baardzo młoda......
jeśli nie macie nic przeciwko mojemu wiekowi to wkleje zdjęcie heh (jutro)
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 20:06   #8
lipiec7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 279
Dot.: grzywka...

Witaj szkoda,ze zdjecie jest tylko takie...mysle,ze grzywka subtelnie opadajaca na bok -taka dluzsza,ale nauczycielki moga sie czepiac ze wzrok niszczysz ,pozdro
lipiec7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 20:21   #9
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

jutro dam takie samo tylko troche większe i moze jeszcze jakies
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-22, 20:22   #10
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

dzieki za rade
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 10:30   #11
lipiec7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 279
Dot.: grzywka...

ja mysle,ze wtedy tez wiecej osob moze Tobie poradzic...pozdro
lipiec7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 11:37   #12
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Talking Dot.: grzywka...

to zdjęcie mnie odmładza......więc nie myślcie sobie...różnych rzeczy.../.heh
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Picture 30.jpg (113,5 KB, 120 załadowań)
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 13:47   #13
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: grzywka...

czy nie masz innego zdiecia???? ... mimo wszystko uwarzam ze bedzie CI pasowac grzywka,ale bardziej grzywka na bok lub asymetryczna.Poniewaz na tym zdieciu to nie widac bys miala az tak wysokie czolo,pozdrawiam
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 13:58   #14
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

może na tym nie widac...
wkońcu to jest krzywe
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 13:59   #15
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

postaram sie znalesc lepsze
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 14:40   #16
lipiec7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 279
Dot.: grzywka...

Aska jakby bylo lepsze zdjecie zdolne wizazanki moglyby jesli zechcesz wspolpracowac obrobke fotograficzna i wowczas masz gwarancje,ze nie zmarnujesz wlosow.Asiu masz absolutnie piekne nordyckie klimaty...i wygladasz mi tez na uparta osobke i tak w rezultacie zrobisz jak zechcesz Mysle,ze grzywka nieco doda figlarnych rytmow i podkresli urode.Grzywka mocno wzieta z prawie czubka glowy i wykonczona w proporcjonalne zabki.Ale mysle,ze ladnie moze nieco zbyt sportowo ale nie oniesmielalabys az tak bardzo w czyms takim,pozdro
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kurz_sr_1.jpg (11,4 KB, 16 załadowań)
lipiec7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 14:50   #17
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

heh dzięki
tak wogole to prawda...jestem uparta :P
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 15:45   #18
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

heh
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 16:37   #19
lipiec7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 279
Dot.: grzywka...

zycze aby jak najwiecej osob sie wypowiedzialo,pozdro
lipiec7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 17:36   #20
luCkyy
Raczkowanie
 
Avatar luCkyy
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: middle
Wiadomości: 54
GG do luCkyy
Dot.: grzywka...

dluzsza skosna grzywka , ale nie taka "pod linijke" tylko wycieniowana ;Dpp
bedzie ladnie
__________________
Bądź jak skrzydła dwa, kiedy braknie sił ..
Niech niebo bliżej będzie...

;Dpp***
luCkyy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 19:05   #21
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

dzięki...
więc prostą długą mi odradzacie??
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 19:41   #22
luCkyy
Raczkowanie
 
Avatar luCkyy
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: middle
Wiadomości: 54
GG do luCkyy
Dot.: grzywka...

taak, bo to strasznie spłaszcza twarz ;Pp ja osobiscie nie przepadam ;Ppp
zreszta atrakcyjniej wyglada sie w skosnej dlugiej ;Dpp Nie ma za co
__________________
Bądź jak skrzydła dwa, kiedy braknie sił ..
Niech niebo bliżej będzie...

;Dpp***
luCkyy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-24, 09:13   #23
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

jak bym dała inne lepsze zdjęcie to mogłby mi ktos zrobic przerobke??
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-24, 09:17   #24
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: grzywka...

Cytat:
Napisane przez luCkyy Pokaż wiadomość
dluzsza skosna grzywka , ale nie taka "pod linijke" tylko wycieniowana ;Dpp
bedzie ladnie
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-24, 13:38   #25
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Talking Dot.: grzywka...

daje fotke
nie wiem czy ta jest dobra...ale na pewno jest prosta
poprzednia była krzrzywa heh
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Picture 205.jpg (14,6 KB, 73 załadowań)
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-24, 13:53   #26
lipiec7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 279
Dot.: grzywka...

Asiu a jednak instynkt mnie nie mylil...potrzebujesz dokladnie takiej fryzurki jak Tobie wyslalam...ja wiem piekne dlugie wlosy itd,jednak w takiej zupelnej prostocie wygladasz za powaznie w dodatku ta fryzura ciagnie Tobie rysy ku grawitacji a to nie sprzyja,prosze przemysl wlosy odrastaja a bardzo mozliwe ze wlasnie w takiej fryzce odnajdziesz sie oczka podkreslaj tuszem podkrecajacym a brwi nieco zakoloruj subtelnie albo kredka albo cieniem,pozdro
lipiec7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-24, 14:35   #27
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: grzywka...

hejka nie masz az tak wysokiego czola,i prosta grzywka na cale czolo wedlog mnie nie jest dla CIebie,nie bedzie Ci ladnie...Jesli chodzi o dlugosc to bym skrucila te wloski przed ramiona i pocieniowala,aby nabraly troche objetosci i sie podniosly.Dalej jestem za grzywka na bok lub przez cale czolo ale asymetryczna,w zyciu nie prosta!!pozatym wydaje mi sie ze kozystnie bys wygladala w asymetrycznym cieciu na calych wlosach;]
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-24, 15:43   #28
luCkyy
Raczkowanie
 
Avatar luCkyy
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: middle
Wiadomości: 54
GG do luCkyy
Dot.: grzywka...

Cytat:
Napisane przez n@talia19 Pokaż wiadomość
A widzisz widzisz jak sie ze mna zgadzaja ;Dpp
daj znac jak wrocisz co Ci tam zrobili u tego fryzjera ;D
a wlasnie.. ja tez sie zaraz wybierrrram ;Dpp
__________________
Bądź jak skrzydła dwa, kiedy braknie sił ..
Niech niebo bliżej będzie...

;Dpp***
luCkyy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-25, 12:24   #29
aska115lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 29
GG do aska115lu Wyślij wiadomość przez MSN do aska115lu
Dot.: grzywka...

hmmm no nie wiem ..
daliscie mi kilka propozycji...
nie moge sie zdecydowac....
przydałoby sie zdjęcie z przerobką ale to szczegol
aska115lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-25, 13:31   #30
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: grzywka...

jakbym umiala to bym przerobila ale ze nie umiem to nie przerobie ;P poczekaj na inne dziewczyny a napewno Ci pomoga
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:32.