kosmetyki z serii Sopot-małe pytanie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-01-23, 12:35   #1
Camilla
Zakorzenienie
 
Avatar Camilla
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 9 328

kosmetyki z serii Sopot-małe pytanie


Dzień dobry.
Używam z serii Sopot balsamu brązującego i jestem z niego bardzo zadowolona, chciałabym sie dowiedzieć czy mając tłustą cerę skłonną do trądziku mogę używać przynajmniej raz dziennie kremu i toniku z tej serii? Czy nie zatykają one porów skórnych i nie powodują zwiększenia wydzielania sebum?? Może któraś z wizażanek która ma taka cere jak ja i uzywała tych kosmetyków orientuje się ?? A może pani, pani Beato mogłaby mi coś poradzić?? Bardzo prosze o rade i pozdrawiam wszystkich.
__________________
zapuszczam włosy i bardzo o nie dbam!

jesteśmy razem

Camilla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-23, 12:39   #2
Luloo
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 63
Re: kosmetyki z serii Sopot-małe pytanie

Też używałam balsamu i jest w porządku (dużo lepszy niż Bielenda lub Kolastyna). Nie znam kremu, ale jeśli jest brązujący delikatnie, to w przypadku Ziaji jest tam troszkę samoopalacza (a nie jak w innych wyciągu z orzecha włoskiego), a ten generalnie wysusza troszkę skórę. Jeśli ma konsystencję emulsji to chyba możesz go stosować. Poza tym bursztyn ma delikatne działanie antyseptyczne.
Luloo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-23, 14:05   #3
Camilla
Zakorzenienie
 
Avatar Camilla
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 9 328
Re: kosmetyki z serii Sopot-małe pytanie

Luloo dziekuje za odpowiedź, zaczynam coraz poważniej się zastanawiac nad zakupem kremu i toniku z tej serii. Krem też jest brązujący, ale też mocno nawilżający stąd moja obawa przed zatykaniem porów, wiem że cera tłusta też potrzebuje nawilżenia, ale nie wiem czy ten krem jej nie zaszkodzi. Moze jeszcze któraś z wizażanek podpowie mi coś na temat tych kosmetyków.Bardzo prosze...
__________________
zapuszczam włosy i bardzo o nie dbam!

jesteśmy razem

Camilla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-23, 16:13   #4
nielle
Raczkowanie
 
Avatar nielle
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: trochę tu, trochę tam
Wiadomości: 158
Re: kosmetyki z serii Sopot-małe pytanie

hej Kamila. mam mieszaną cerę skłonną to wprysków z koszmarnie świecącym nosem, czołem i brodą. używam kremu Sopot od miesiąca..Na początku tez miałam obawy czy aby nie zaowocuje to wysypem pryszczy..ale na szczescie tak sie nie stalo..używam go ostroznie, w małych ilosciach i tylko na noc, bo strasznie się po nim swiecę..rano budzę się z gładką i lekko opaloną buzią. twarz wygląda na cudownie wypoczętą! zdecydowanie lepiej rozprowadza się tez fluid. ogolnie polecam ten kremik, ale stosuj go w małych ilosciach na początku..bo nie wiem jak twoja cera na niego zareaguje.. co do toniku to niestety nie używałam..a balsam..jest ok..nadaje subtelny kolorek ..ale ten zapach...fuuuj... to mi strasznie przeszkadza, dlatego używam go tylko od święta..kiedy chcę szczególnie ładnie wyglądać..
nielle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-23, 20:37   #5
Camilla
Zakorzenienie
 
Avatar Camilla
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 9 328
Re: kosmetyki z serii Sopot-małe pytanie

Dzieki nielle za porade jednak sie zdecyduje na ten kremik, z pewnością się przyda. Pozdrwiam Cie cieplutko.
__________________
zapuszczam włosy i bardzo o nie dbam!

jesteśmy razem

Camilla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-23, 20:47   #6
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: kosmetyki z serii Sopot-małe pytanie

..ja w zasadzie w kwestii potwierdzenia tego co napisala nielle polecam, mimo cery mieszanej,ktorej jestem niewatpliwą wlacicielką, krostek i świecenia i w ogole tych wszystkich "milych rzeczy"balsam jest ok, i podobnie zachowuje sie kremik na twarzy-leciutko opalona, z ładnym kolorytem,nawilzona,wypoc zeta, bez smug( pod warunkiem starannej aplikacji), bez kolejnego "najazdu" niemiłych niespodzianeknie przetłuszcza cery,na nastepny dzien trwalosc makijazu-bez zarzutu. uzywam z reguły co 2-gi dzien na noc, srednio wiec 2,3 razy w tygodniu nie szkodzi-absolutnie, a zalety juz opisałam w kwestii wyjasnienia- toniku nie uzywalam, zapach kremu do buzi niestety identyczny jak balsamu- ale to chyba jedyny minus polecam, nie powinnas sie zawieść Kamilko
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-23, 21:27   #7
alinab
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2002-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 286
Re: kosmetyki z serii Sopot-małe pytanie

Ja mam cere mieszaną, ze skłonnoćsiałi do przetlłuszcenia, a zimą często odwodnioną. Na mnie krem Sopot działa jak na nielle i agentkę - łagodzi, buzia rano jest gładziutka i ma ładny kolor. Moją skórę barwi szybk, bo w niecałe pół godzinki już widzę efekty. Ale na dzień nie używam [img]icons/1nie.gif[/img] bo świecę się niemiłosiernie, chyba, że mam przesuszoną skórę.
[img]icons/icon40.gif[/img]
alinab jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:56.