Czy lekarz mnie oszukuje? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-26, 20:37   #1
Madelainemp
Przyczajenie
 
Avatar Madelainemp
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 27

Czy lekarz mnie oszukuje?


Cierpię na trądzik podskórny. Cera jest nierówna, grudkowata, a po wypchnięciu policzka językiem.. wygląda strasznie. Co jakiś czas wychodzi mi toto na zewnątrz - częściowo. I czuję się i wyglądam koszmarnie.
Walczę z tym już od jakiegoś czasu. Stosowałam najpierw same kremiki, potem Zineryt, tetracyklinę, Differin.. W końcu poszłam do lekarza, którego poleciły wizażanki.
Wizyta b. miła, zaproponował dalsze na NFZ czyli rewelacja. I zapisał Izotek. Zapowiedział, że zmieni się wydzielanie skórne i w efekcie grudko pod skórą znikną, a organizm ostatecznie przestanie nadprodukcji.
Stosuje go już dwa miesiące.. bez większego efektu.Jest raczej gorzej. Chodzę non stop obsypana pryszczami, których wcześniej nie było, a grudki jak były tak są. Strrrrrasznie się łuszczę. Zasmarowuję to Creme a visage desechee Neutrogeny i wyglądam jako tako.

Lekarz wydał mi się podejrzany, bo lekarstwem na każdy problem związany ze stosowaniem leku miał być.. inny specyfik TEJ SAMEJ FIRMy. Wszystko z jednego źródła - na dodatek wszystko nieskuteczne.
Czy po dwóch miesiącach nie powinno być jakiegoś efektu? Napiszcie proszę, czy to normalne i czy dermatolog po prostu nie wspomaga producenta Izoteku moim kosztem? Te specyfiki są naprawdę drogie!!
__________________
Magdalena
Madelainemp jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-26, 21:15   #2
Kachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Kachulec
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa - Vienna
Wiadomości: 6 338
Dot.: Czy lekarz mnie oszukuje?

Zdarzają się zwolennicy jakiejś firmy, gdyż największej licznie osób on pomógł. Więc może postanowił zacząć właśnie od tego.
Niestety w naszym kraju istnieje możliwość,że lekarz robi to naumyślnie, gdyż chce przyciągnąć klientów.
Ale jak wiadomo leczenie trądziku odbywa się stopniowo i zazwyczaj na początku rozpoczęcia leczenia jest pogroszenie się stanu skóry.
Na razie poddaj się leczeniu temu lekarzowi, ale może zaznacz,że jeśli jest jakiś tańszy odpowiednik to bys go wolała, gdyż nie stać Cię. Wtedy nawet gdy nie będzie miał dobrych intencji i będzie chciał Cie naciągnąć na produkty tej firmy to poprostu z góry się dowie,że z Toba nie bedzie mu tak łatwo.
A swoją drogą może wizażanki,które hgo polecają powiedza coś na ten temat Czy je też zachęcał do stosowania tego/tych specyfików
__________________


Nieprzyzwoicie uparta i troszkę złośliwa




Kachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-27, 11:16   #3
Cuki07
BAN stały
 
Avatar Cuki07
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 112
Dot.: Czy lekarz mnie oszukuje?

Hej!
we wtorek byłam u dermatologa.... prolem mam podobny ;/ Został mi przepisany antybiotyk :Unidox Solutab oraz dwa mazidła do buzi jedne mieszany w aptece a 2 to Davercin. Też nie widze większych popraw ale to dopiero 4 dzień stosowania :P hehe

Ja nie wiem dlaczego niektórzy ludzie nie ma ją problemów z buzią a inni maja ogromne ...... to takie troche niesprawiedliwe.. ale cóż widocznie taki los..... (Chciałoby się miec buźke śliczną jak aktorki czy piosenkarki .... ahh) Pozdrawiam
P.S Wybierz się do innego dermatologa, jeśli ta kuracja mi nie pomoże to wybieram sie do innego. a chodzisz prywatnie ?
Cuki07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-27, 17:18   #4
Courtly
Przyczajenie
 
Avatar Courtly
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10
Dot.: Czy lekarz mnie oszukuje?

Izotek to polski odpowiednik Roaccutanu, a pierwsze efekty pojawiają się między 12 a 16 tygodniem stosowania, cierpliwości
Courtly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-27, 17:26   #5
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: Czy lekarz mnie oszukuje?

Cytat:
Napisane przez Madelainemp Pokaż wiadomość
Strrrrrasznie się łuszczę. Zasmarowuję to Creme a visage desechee Neutrogeny i wyglądam jako tako.
Polecam lekturę tego wątku http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=116074
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-14, 08:16   #6
Madelainemp
Przyczajenie
 
Avatar Madelainemp
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 27
Dot.: Czy lekarz mnie oszukuje?

Poszłam prywatnie i lekarz kazał na kolejną wizytę pojawić się u niego w przychodni, w ramach Nfz... Teraz 10 tydzień i wciąż gorzej niż lepiej :-P Ale czekam i nie tracę nadziei W końcu, z tego co widziałam na forum, nie było jeszcze osoby, której ten lek by nie pomógł. Oprócz tego wysypu nie mam innych skutków ubocznych, więc jeszcze wytrzymam. Dobrze, że jest zima - przynajmniej nie musze wystawiać twarzy na widok publiczny
Cmoxxxx 4 all
__________________
Magdalena
Madelainemp jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-14, 11:34   #7
taniacos
Rozeznanie
 
Avatar taniacos
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 772
Dot.: Czy lekarz mnie oszukuje?

cóz efekty działania niktórych leków są odlegle w czasie,widoczie okres 8 tygodni w twoim przpadku to trochę za mało aby skóra oczyściła się od wewnątrz ,przy jednoczesnym "wyrzuceniu"tego na zewnątrz,stąd nasilenie obiawów trądzikowych.Też tak miałam.Ja by sie przemęczyła jeszcze z miesiąc i jak nie bedzie widocznych rezultatów to powiedziałbym ,że zycze sobie zapisania innego leku.Jeżeli lekarz bedzie obstawiał przy dotychczas stosowanym spytałbym dlaczego własnie ten nie inny.wkoncu podobnych preparatów na rynku jest zapewne wiele.
taniacos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-17, 14:23   #8
asiat
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 5
Dot.: Czy lekarz mnie oszukuje?

Cytat:
Napisane przez Cuki07 Pokaż wiadomość
Hej!
we wtorek byłam u dermatologa.... prolem mam podobny ;/ Został mi przepisany antybiotyk :Unidox Solutab oraz dwa mazidła do buzi jedne mieszany w aptece a 2 to Davercin. Też nie widze większych popraw ale to dopiero 4 dzień stosowania :P hehe

Ja nie wiem dlaczego niektórzy ludzie nie ma ją problemów z buzią a inni maja ogromne ...... to takie troche niesprawiedliwe.. ale cóż widocznie taki los..... (Chciałoby się miec buźke śliczną jak aktorki czy piosenkarki .... ahh) Pozdrawiam
P.S Wybierz się do innego dermatologa, jeśli ta kuracja mi nie pomoże to wybieram sie do innego. a chodzisz prywatnie ?
Tylko żeby Ci się nie zamarzyła cera piękna jak u Cameron Diaz na przykład Ona ma tak koszmarny trądzik że z tego powodu potrafi nie pojawić na różnych ważnych imprezach, naprzykład na festiwalu w Cannes. Uszy do góry to dopada bez wzgledu na zawód i stan konta.
asiat jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:02.