Tygodniowe mazania - Strona 7 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-06, 20:38   #181
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Tygodniowe mazania

Zakładam Twój FANKLUB Kto sie zapisuje?


Uwielbiam oglądac Twoje prace


Jesteś
Mistrzynią
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 20:49   #182
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Tygodniowe mazania

Cytat:
Napisane przez Beatka31 Pokaż wiadomość
dziekuje bardzo super kolor tylko ciekawe jakby wyszedl na rozjasnionych pasemkach?Orientujesz sie ?
hmmm, ja go początkowo nakładałam na balejaż i było ok. To normalne że z czasem się spierał, ale i tak co 3 miesiace robiłam odrosty

Cytat:
Napisane przez guantanamera Pokaż wiadomość
przyzwyczailas nas, ze Twoje makijaze zawsze sa swietne
dziekuję

Cytat:
Napisane przez Beatka31 Pokaż wiadomość
Oczywiscie Aga przepraszamy ze tu inny watek sie wkradl
wybaczam

Cytat:
Napisane przez marcel574 Pokaż wiadomość
Wszystkie bardzo piękne, dla mnie naj..sexy eyes i u mamy na imieninach, jeśli pojawiłby się kiedyś jakiś stepik czegoś równie pięknego byłabym szczęśliwa
dziękuję.
Może zrobię step choc technicznie były już podobne

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
Zakładam Twój FANKLUB Kto sie zapisuje?


Uwielbiam oglądac Twoje prace


Jesteś
Mistrzynią
Lip Ty pochlebco bardzo dziękuję za miłe słowa
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-28, 10:29   #183
Limonka1987
Zakorzenienie
 
Avatar Limonka1987
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Dot.: Tygodniowe mazania

Chylę czoła przed mistrzynią Pięknie, pięknie, pięknie!
__________________
Jestem bezbronna tylko wtedy, gdy schnie mi lakier na paznokciach...
Limonka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-28, 12:04   #184
kubus puchatek
Rozeznanie
 
Avatar kubus puchatek
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 673
Dot.: Tygodniowe mazania

Dużo czytam i oglądam MM,Aga,jesteś jedną z mistrzyń tego forum.Makijaże są,jak już pisały dziewczyny wcześniej, sztuką!!!! Cudownie Ci to wychodzi,no i masz dobrej jakości zdjęcia,co też jest ważne
Chciałam tylko dodać,że w jasnych włoskach wyglądasz dużoooo lepiej.Ten kolor Cię postarza,przynajmniej ja to tak widzę.
Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka i ciągłej weny twórczej
kubus puchatek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-28, 12:35   #185
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Tygodniowe mazania

Cytat:
Napisane przez Limonka1987 Pokaż wiadomość
Chylę czoła przed mistrzynią Pięknie, pięknie, pięknie!
dziękuję

Cytat:
Napisane przez kubus puchatek Pokaż wiadomość
Dużo czytam i oglądam MM,Aga,jesteś jedną z mistrzyń tego forum.Makijaże są,jak już pisały dziewczyny wcześniej, sztuką!!!! Cudownie Ci to wychodzi,no i masz dobrej jakości zdjęcia,co też jest ważne
Chciałam tylko dodać,że w jasnych włoskach wyglądasz dużoooo lepiej.Ten kolor Cię postarza,przynajmniej ja to tak widzę.
Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka i ciągłej weny twórczej
dzięki
Blondynką już nie jestem, o wiele lepiej wyglądam i czuję się w ciemnym kolorze
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-18, 10:03   #186
ennostiel
Zakorzenienie
 
Avatar ennostiel
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Pomorze Zachodnie
Wiadomości: 7 913
Dot.: Tygodniowe mazania

Piękne! Zachwyciły mnie zwłaszcza Tropical, Sexy Eyes i Simply Black. Super! Zaprosiłabym Cię czasem do siebie razem z Twoim ekwipunkiem żebyś mnie wymalowywała na różne okazje
__________________
"Could you see, I could break?
Did you notice all my mistakes?
There were times I could feel you read my mind"



Ślub
ennostiel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-18, 11:18   #187
guantanamera
Zakorzenienie
 
Avatar guantanamera
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 5 358
GG do guantanamera
Dot.: Tygodniowe mazania

najbardziej podoba mi sie makijaz nr 3 rewelacja
__________________
Bardzo Babski Blog?
www.babialnia.pl
guantanamera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-18, 22:18   #188
Kashushu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 26
Dot.: Tygodniowe mazania

Ja praktycznie ogladam tylko Twoje makijaz. Tez chcialam w koncu sie odwazyc i cos swojego wkleic, jednak gdy nawet fajny makijaz mi wyjdzie to na zdjeciach wyglada fatalnie Gdy zawsze ogladam twoj watek, nie dosc ze makijaz jest super to i zdjecia doskonale. Czy moze mi powiedziec czy robisz je sama, jak naswietlasz, czy potem w photoshop obrabiasz?? Z gory dziekuje za odpowiedz!
Kashushu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-19, 08:00   #189
zabkania
Zadomowienie
 
Avatar zabkania
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 1 765
Dot.: Tygodniowe mazania

makijaze sliczne podziwiam Twoj telent i pomyslowosc
__________________
zabkania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-19, 12:21   #190
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: Tygodniowe mazania

Oj... Ale zdolna jesteś. Kurcze, jestem ciekawa, czy kiedyś mnie uda się tak 'wycudować' oczko, jak Tobie
zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-24, 00:02   #191
mathilda
Zakorzenienie
 
Avatar mathilda
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 3 146
GG do mathilda
Dot.: Tygodniowe mazania

Kobieto jesteś moim guru!!!
__________________
'[...] bo oto on stanął, wózek zatrzymał i "Kocham Cię" mówi, w tym parku, pod manierystyczną jakąś rzeźbą, fontanną fauna, chuja jakiegoś rokokowego.'



mathilda jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:57.