mam watpliwosci i obawy.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-02-22, 19:25   #1
didżej
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 88

mam watpliwosci i obawy..


hej
no wiec tak...mam 15 lat i praktycznie codziennie uzywam teraz fluidu z serii Erisa poniżej 20. tak sobie mysle cyz za pare lat nie bede wygladac jak potwor....bardzos ie tego obawiam. do demakijazu uzywam mleczka, toniku, zelu z serii Avonu, dwa razy w tygdoniu robie sobie maseczke drożdzowa z serii eris, raz wtygdoniu peeling, a na wakacje decyduje sie na samoopalacze, włąsciwie zaczne ich uzywac juz cieplejszej wiosny. czy dobzre robie, cyz nie zaszkodze sobie ??
didżej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-22, 20:24   #2
alinab
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2002-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 286
Re: mam watpliwosci i obawy..

jest artykuł napisany przez Basię Kwiatkowską m.in. o działaniu samoopalaczy. Przeczytaj!A ranking samoopalaczy jest na KW.
[img]icons/icon40.gif[/img]
alinab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 18:20   #3
didżej
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 88
Re: mam watpliwosci i obawy..

ale prosze poradzcie mi czy codzienneuzywanie fluidow odbije sie na stanie mojej cery za kilka/kilkanascie lat. prosze o pomoc.
didżej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 18:20   #4
didżej
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 88
Re: mam watpliwosci i obawy..

ale prosze poradzcie mi czy codzienneuzywanie fluidow odbije sie na stanie mojej cery za kilka/kilkanascie lat. prosze o pomoc.
didżej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 19:28   #5
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: mam watpliwosci i obawy..daria

Darus- wiesz co? ja tez mam cere tradzikową i mimo, ze teraz mam prawie 2 razy tyle latek co ty młoda damo [img]icons/icon7.gif[/img] to od niemal pieluch sie pacykowalam podkładami i katowałam u kosmetyczki [img]icons/icon12.gif[/img] serio.. wiec nie sadze, zeby Ci to zaszkodzilo..[img]icons/icon7.gif[/img] zniszyło buzie, etc..zapytaj jednak swojej kosmetyczki czy dla stanu twojej cery nie widzi w składzie podkładu, który uzywasz- nic niepokojącego . Wiesz, bo czasem jest tak, ze ktos ma cerę wybitnie problemową (nie wyłączając alergii)..i zeby kuku sobie nie zrobił ( na dalszą droge zycia, bo ty młodziutka jestes..) to lepiej, zeby kosmetyczka, lub dermatolog sprawdzili skład i zawyrokowali czy mozesz [img]icons/icon7.gif[/img] tak mysle [img]icons/icon7.gif[/img] przynajmniej ja tak robiłam, jak byłam mała [img]icons/icon12.gif[/img] i miałam ambicje, zebym tylko ja wiedziała, ze mam tradzik [img]icons/icon7.gif[/img] bedzie dobrze- skonsultuj to i bedzie ok [img]icons/icon7.gif[/img]

[img]icons/icon40.gif[/img]
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 19:34   #6
didżej
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 88
Re: mam watpliwosci i obawy..daria

Droga Agentko ! mam jedno pytanko jeszcze, czy zauwazyłas ze ci sie pory pzrez to rozszerzyły?
didżej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 19:38   #7
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: mam watpliwosci i obawy..daria

znaczy przez co Daruniu ? [img]icons/icon12.gif[/img] przez podkład czy przez wizyty u kosmetyczki ? [img]icons/icon12.gif[/img] ja w ogole mam dziurkowatą buzie..one nigdy nie bedą wygladały pieknie..juz sie z tym pogodziłam...jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie musi [img]icons/icon12.gif[/img]

[img]icons/icon40.gif[/img]
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 19:44   #8
didżej
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 88
Re: mam watpliwosci i obawy..daria

Kochana agentko! to twoja cera z natury juz jets z rozszeroznymi porami? cyz to własnie pzred podklady bo one pzreciez zatykaja pory, to pzrez nie?
didżej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 19:46   #9
palomino
Zakorzenienie
 
Avatar palomino
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: spod kamienia
Wiadomości: 3 165
Re: mam watpliwosci i obawy..daria

Sorki za wtręt, ale najnowsze podkłady są produkowane tak, że raczej nie zatykają porów [img]icons/icon7.gif[/img]
cmoczki [img]icons/icon7.gif[/img]
__________________
Nawet najdłuższa podróż rozpoczyna się od pierwszego kroku.
palomino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 19:47   #10
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: mam watpliwosci i obawy..daria

neee darus, nie przez nie..po mamusi [img]icons/icon12.gif[/img] serio ..niestety [img]icons/icon9.gif[/img]
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 19:49   #11
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: mam watpliwosci i obawy..gandzia :)

palomino napisał(a):
> Sorki za wtręt, ale najnowsze podkłady są produkowane tak, że raczej nie zatykają porów [img]icons/icon7.gif[/img]
> cmoczki [img]icons/icon7.gif[/img]

[img]icons/icon7.gif[/img] [img]icons/stones.gif[/img] [img]icons/icon29.gif[/img] gandzia ma zawsze racje [img]icons/icon7.gif[/img] wybrałas oswietlenie do sypialni ? [img]icons/icon7.gif[/img]
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 19:56   #12
palomino
Zakorzenienie
 
Avatar palomino
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: spod kamienia
Wiadomości: 3 165
Re: mam watpliwosci i obawy..gandzia :)

Ola napisał(a):
>
> [img]icons/icon7.gif[/img] [img]icons/stones.gif[/img] [img]icons/icon29.gif[/img] gandzia ma zawsze racje

Z tym zawsze to trochę przesada [img]icons/icon12.gif[/img]

> wybrałas oswietlenie do sypialni ? [img]icons/icon7.gif[/img]

A skąd wybrałam [img]icons/icon32.gif[/img]
Od kilku miesięcy ma nową chałupę - ale niektórych rzeczy po prostu NIE PRODUKUJĄ w sposób jaki mi sie podoba i zeby nie zruinowało to mojej kieszeni [img]icons/icon22.gif[/img]

Niedługo przekfalifikuję się na dekoratora wnętrz - bo wiedzę na temat kafelków/oświetlenia/wyposażenia będę miała jak encyklopedia [img]icons/icon10.gif[/img]

[img]icons/1cmok.gif[/img]
__________________
Nawet najdłuższa podróż rozpoczyna się od pierwszego kroku.
palomino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-23, 20:07   #13
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: mam watpliwosci i obawy..gandzia :)

palomino napisał(a):
> Ola napisał(a):
> >
> > [img]icons/icon7.gif[/img] [img]icons/stones.gif[/img] [img]icons/icon29.gif[/img] gandzia ma zawsze racje
>
> Z tym zawsze to trochę przesada [img]icons/icon12.gif[/img]

skromniacha [img]icons/icon12.gif[/img]
>
> > wybrałas oswietlenie do sypialni ? [img]icons/icon7.gif[/img]
>
> A skąd wybrałam [img]icons/icon32.gif[/img]
> Od kilku miesięcy ma nową chałupę - ale niektórych rzeczy po prostu NIE PRODUKUJĄ w sposób jaki mi sie podoba i zeby nie zruinowało to mojej kieszeni [img]icons/icon22.gif[/img]

szukasz czegos gadzinowatego, tia?
>
> Niedługo przekfalifikuję się na dekoratora wnętrz - bo wiedzę na temat kafelków/oświetlenia/wyposażenia będę miała jak encyklopedia [img]icons/icon10.gif[/img]

bo jestes wszechstronnie uzdolniona [img]icons/icon12.gif[/img]

[img]icons/1cmok.gif[/img]
>
> [img]icons/1cmok.gif[/img]
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-02-24, 19:59   #14
didżej
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 88
Re: mam watpliwosci i obawy..daria

a i jeszcze jedno...a podład erisa poniezewj 20 mam zaliczac do tych z lepszej jakosci nie zatykajacych porów? ja juz nie wiem czy wierzyc temu z enie ztayka porów przy takiej cenie.
didżej jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:25.