prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-01, 17:58   #1
orchid87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 351
GG do orchid87

prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!


mam nadzieje ze nie smiece na forum, naprawde przejrzalam duzo watkow, uzylam wyszukiwarki-jednym slowem staralam sie sama szukac, ale nie znalazlam odpowiedzi. jak co to prosze o linka lub porade w szukaniu i juz nie zawracam waszych pieknych glowek

problem jest taki: mam cere chyba mieszana ze sklonnoscia do wrazliwosci (sciaga mnie czasem, czerwienie sie,itp). uzywam filtru iwostinu i nie narzekam(choc myslalam ze lepsze beda efekty), ale ten filtr sie gryzie z innymi kosmetykami. czy moglybyscie polecic mi filtr do cery takiej jak moja (tylko cena dla studentki!ale ewentualnie zainwestuje w jakies cudo;P), ktory nie gryzie sie z innymi kosmetykami (korektor i baza - podkladow nie uzywam) ???

z gory holdy skladam tym ktore mi pomoga!
__________________
S.
orchid87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 18:32   #2
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

O filtrach napisalysmy juz tyle postow,ze...szok ale...nie ma czegos takiego jak filtr idealny a co za tym idzie tani.Niestety dermokosmetyki zawsze byly drogie ale znowu z drugiej strony kiedy sama pomysle,jak po zmianie pielegnacji zmieniejszyl sie moj naklad finansowy na kosmetyki to wychodzi na plus.
Oczekujesz,ze filtr nie bedzie "gryzl sie" z kolorowka a tutaj pole ograniczone poniewaz takowe ma tylko Avene w swojej ofercie,chyba ze przerzucisz sie na SVR 50 o ile bedzie odpowiadal Ci kolor.
Sporo osob narzeka,ze filtry Avene je zapychaja wiec w tej kwestii musisz zdac sie na testy;wiem ze probkami ciezko w aptekach ale mamy tutaj takze watek wspomagajacy "rozpaczliwie poszukuje,podziele sie";sproboj tez na Targowisku,niebawem zacznie sie sezon filtrowy i byc moze znajdziesz apteki gdzie chetnie podziela sie probkami.

Mam cere mieszana w kierunku suchej,wrazliwa i sklonna do podraznien oraz alergii;plytko unaczyniona i borykam sie z problemem naczynkowcow-uzywam mleczka Avene spf 40 popularnie zwanym "dzieciaczkiem",lubie tez emulsje Avene(ale z kolei pojemnosc "dzieciaczka"przewaza szale wielbienia na jego korzysc)spf 50 oraz SVR 50-to moje typy.
Jednak sam filtr to jedynie poczatek odpowiedniej pielegnacji i kazda Ci napisze,ze sam w sobie cudow nie zdziala

Mozesz tez zainwestowac w filtry La Roche Posay i z nimi laczyc puder jedwabny do ciala Hauschki lub inne beztalkowe pudry,wszystko zalezy od Twoich potrzeb,oczekiwan oraz finansow jakie na to mozesz przeznaczyc.
Zdaje sobie sprawe,ze nabycie wszystkiego razem to dosc droga impreza wiec warto postawic na zakup rzeczy jaka najbardziej jest Ci teraz potrzeba i powoli kompletowac arsenal
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 19:45   #3
orchid87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 351
GG do orchid87
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

wlasnie takiej pomocy oczekiwalam, dzieki
__________________
S.
orchid87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 19:53   #4
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

Jezeli masz jeszcze jakies inne konkretne pytania to pisz,postaram Ci sie pomoc w miare mozliwosci albo poszperac w starych watkach
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 20:08   #5
orchid87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 351
GG do orchid87
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

no pewnie ze mam;D!
np czy mozna stosowac baze(pod nia jakis tam kremik np nawilzajacy) zamiast kremu z filtrem?tak samą bez podkladu na nia - slyszalam ze tak mozna robic zeby tylko wygladzic cere i dac jej ochrony przed sloncem (bazy maja filtry, nie?).
__________________
S.
orchid87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 20:20   #6
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

Zadna ze znanych mi baz nie ma stabilnych filtrow wiec to praktycznie zadna ochrona.Zreszta wiele z Nas nie potrzebuje zadnego kremu nawilzajacego pod krem z filtrem gdyz sam w sobie odpowiednio pielegnuje cere,zreszta to juz kwestia bardzo indywidualna.
Jezeli chcesz postawic na porzadna ochrone to jedynie krem z filtrem,ktorejs z firm aptecznych.

Przewinelo sie juz kilka podobnych watkow i na BK jak i na Kosmetyczce,podrzuce Ci w wolnej chwili linki.
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 20:28   #7
orchid87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 351
GG do orchid87
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

hmmm, a moge w takim razie walnac baze np Daxa na Iwostin...?bez ryzyka "pogryzienia sie"...?bo ja sie kurcze nie znam na tych skladach kompletnie i dla mnie to czarna magia 8-/
__________________
S.
orchid87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 20:54   #8
mewcia
Raczkowanie
 
Avatar mewcia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 268
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

Na Iwostin bym juz nic nie nakladala poza ewentualnym makijazem. Ogolna zasada jest taka ze naklada sie kremy od najlzszejszego do najciezszego. Czyli wynika z tego ze filtr na koncu. Ale jesli nalozysz Daxa pod Iwostin to wszystko bedzie dobre do tego filtr tez sie lepiej wchlonie bo ta baza to same silikony ktore bardzo poprawiaja wchlanianie filtrow
__________________
mewcia
mewcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 21:00   #9
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

Na filtr nie kladziemy juz zadnych innych kremow chyba ze wklepujemy delikatnie podklad badz korektor w taki sposob zeby nie zetrzec go z twarzy;zreszta powiem szczerze ze nie widze sensu nakladania bazy Daxa pod filtr lepszym rozwiazaniem bylby AA Oceanic Young Antybakteryjny,ktory moze nie ma mega swietnych wlasciwosci ale bedzie bardziej pomocny niz Dax a tak samo jest "napakowany"silikonam i.

Zreszta napisze szczerze,ale cos mi sie wydaje ze nie odrobilas lekcji i nie poczytalas dokladnie watkow na BK poniewaz tego typu tematow bylo poruszanych wiele razy

Szczegolnie polecam lekture watku "Filtry a makijaz"
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=108036

duzo tam OT i roznych smiesznych opisow ale dziewczyny dziela sie ogromem wiedzy,warto poczytac

Watki "Plotek.." takze sa przydatne,zarowno cz.I jak i II przewijaja sie tam rozne pytania i problemy,zawsze w razie czego mozesz sortowac i przeszukiwac watek dla ulatwienia.
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 22:01   #10
orchid87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 351
GG do orchid87
Dot.: prosze pomozcie:(bede bardzo wdzieczna!

mowilam ze chyba nie umiem szukac:P w kazdym razie dzieki
__________________
S.
orchid87 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:56.