Pomóżcie mi dobrać fryzurkę! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-03, 18:07   #1
Marlen(k)a
Przyczajenie
 
Avatar Marlen(k)a
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa (województwo Mazowieckie)
Wiadomości: 11
Post


Jestem tu nowa, więc na samym początku chciałam przywitać wszystkie Wizażanki
I teraz przejde do rzeczy.. Mam problem z dobraniem fryzury. Chcialam dolaczyc swoja fotke, ale niestety sie nie da Bede jeszcze probowac, ale poki co to moze sie tak troszke opisze, tak mniej wiecej
Mam okrągły kształt twarzy i to dlatego nie umiem dobrac sobie jakiejs fajnej fryzurki. Wlosy mam geste, ale nie sa grube. Zalezy mi na calkowitej zmianie swojego uczesania (dodam, ze teraz mam dlugie wloski, pocieniowane na 3 warstwy), chociaż nie naleze do osob odwaznych, a niektore fryzury wlasnie odwagi wymagaja. Moze macie jakies zdjecia fryzur, ktore pasowalyby to ksztaltu mojej twarzy? Bardzo Was prosze, pomóżcie!
A ja bede jeszcze probowac dodac swoje zdjecie, bedzie Wam łatwiej mnie zobaczyc niz sobie wyobrazic
Z góry dziękuję za dopowiedzi

Zdjęcia nie udało mi się dołączyć, ale za to mogę podać link do mojego konta na Fotka.pl
http://www.fotka.pl/profil/marlenm2/ oto i on

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2007-02-04 o 19:58
Marlen(k)a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-03, 21:05   #2
cute.girl
Raczkowanie
 
Avatar cute.girl
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 130
Wink Dot.: Pomóżcie mi dobrać fryzurkę!

tak naprawde to nie jest tak zle
Napewno nie obcinaj ich na krotko bo to moze pogorszyc sprawe...
Raczej proponuje fryzure, o średniej dlugosci wlosow,
Na necie przeczytalam o okraglej buzi, i z tego co tam pisze absolutnie odradzam ci, anielski loczkow, oraz zaczesywanie wlosow do tylu, tak aby widac bylo policzki ...
__________________
CuteGirl
(milusia dzieffcynka)




moj watek o sieci Orange & i wymarzonej rozwoej komorce
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=172772
cute.girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-03, 23:01   #3
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: Pomóżcie mi dobrać fryzurkę!

masz bardzo ładne włosy twarz mozesz wyszczuplić przez zrobienie ,,pazurków" i osobiście bym je troche skróciła
może zmiana nie bedzie jakaś wielka no ale jednak
a jakbyś sie zdecydowała na grzywke to tylko taką na bok lub ściętą na skos bo prosta skraca twarz

PS. prawie wszystkie zdjęcia przedstawiają cieniowanie od góry ale mam na tym punkcie obsesje i w moich zbiorach trzymam tylko takie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg img%20(37)[1].jpg (34,0 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg JL-D-102-print[1].jpg (10,0 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fac1065652[1].jpg (23,9 KB, 74 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg boski fryz.jpg (47,5 KB, 82 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg a10.jpg (9,0 KB, 31 załadowań)
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-04, 00:23   #4
Marlen(k)a
Przyczajenie
 
Avatar Marlen(k)a
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa (województwo Mazowieckie)
Wiadomości: 11
Dot.: Pomóżcie mi dobrać fryzurkę!

Dziekuje bardzo za zdjecia Ja tez lubie fryzurki cieniowane od góry i ta czwarta to nawet mialam I teraz mi wlasnie takie urosly od ostatniego ciecia.. Mialam kiedys prosta grzywke i wlasnie to nie byla zbyt zadowalająca fryzura:P Mam zbyt niskie czolo. Jeszcze raz wielkie dzieki
Marlen(k)a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-04, 12:36   #5
nena-mycha
Zadomowienie
 
Avatar nena-mycha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 062
Dot.: Pomóżcie mi dobrać fryzurkę!

Cytat:
Napisane przez Marlen(k)a Pokaż wiadomość
Dziekuje bardzo za zdjecia Ja tez lubie fryzurki cieniowane od góry i ta czwarta to nawet mialam I teraz mi wlasnie takie urosly od ostatniego ciecia.. Mialam kiedys prosta grzywke i wlasnie to nie byla zbyt zadowalająca fryzura:P Mam zbyt niskie czolo. Jeszcze raz wielkie dzieki
nie ma za co
wkleiłabym więcej ale mój komputer jest po czyszczeniu i mam tylko kilka zdjęć zapisanych
__________________
Jeśli To Raj To Chyba Mnie Wrobili...aj kil juXD
nena-mycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-04, 17:04   #6
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: Pomóżcie mi dobrać fryzurkę!

MARLENKA mysle ze w tej fryzurce bylo by CI bardzo ladnie http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...2&d=1170539968
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-04, 19:21   #7
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: Pomóżcie mi dobrać fryzurkę!

Wszelkie osoby, które doczepiły się w tym wątku - mają założone osobne wątki !
Zasady się kłaniają
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=163151

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2007-02-04 o 20:00
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-04, 19:28   #8
Marlen(k)a
Przyczajenie
 
Avatar Marlen(k)a
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa (województwo Mazowieckie)
Wiadomości: 11
n@talia19 dziekuje Jestes juz chyba 5 osóbkom, która mi mowi, ze w tej byloby mi ladnie "a jesli 5 osob mowi ci, ze jestes chora, to lepiej poloz sie do lozka", dlatego taka wlasnie sobie sprawie.. Co prawda raz juz taka mialam, ale moze uda mi sie ja jakos jeszcze urozmaicic
Jeszcze raz dziekuje

A no wlasnie! Przyznaje sie bez bicia, nie przeczytalam zasad, ale jak zobaczylam, ze ktos "korzysta" z mojego watku troszke sie wkurzylam, bo teraz nie bardzo wiadomo o kogo tu chodzi. Chyba ze ktos napisze "UWAGA to do tej czy do tamtej"... A teraz przeczytalam zasady i okazuje sie, ze mialam racje..

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2007-02-04 o 19:54
Marlen(k)a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-04, 19:49   #9
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Marlenko no widzisz ja mysle ze ta wlasnie fryzurke mmoglabys sobie sprawic nawet w takich samych kolorach jak na zdieciu modelki Pozdrawiam

albo i o ton ciemniejszym
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2007-02-04 o 19:55 Powód: post pod postem
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-05, 15:10   #10
Marlen(k)a
Przyczajenie
 
Avatar Marlen(k)a
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa (województwo Mazowieckie)
Wiadomości: 11
Dot.: Pomóżcie mi dobrać fryzurkę!

Noooo nad kolorem to ja sie jeszcze zastanowie.. Nie wiem czy bylo by mi ladnie w blondzie.. no zobaczymy W sobotę wyruszam do fryzjera, moze uda mi sie zalaczyc zdjecia po zmianie Pozdrawiam serdecznie
Marlen(k)a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-05, 16:30   #11
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: Pomóżcie mi dobrać fryzurkę!

nie moze ale napewno musi Ci sie udac zalaczyc zdiecia.Pozdrawiam i powodzonka
__________________
::...:: MiEdzY jaWa a SnEm ::...::



-...dyplomowana Kosmetyczka-Wizazystka... jak ja to kocham -



::...:: To MoJ SwIat ZaprAsZam Na WyCieczKe TwOiCh MaRzEn... ::...::
n@talia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:59.