Sztuczne paznokcie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-03-16, 18:45   #1
madame_volae
Gość
 
Wiadomości: n/a

Sztuczne paznokcie


1. Z jakiej firmy sztuczne paznokcie są najlepsze?
2. Czy lepiej iść do kosmetyczki, by je założyła? O ile w ogóle kosmetyczki robią takie zabiegi.. ale sądzę, że tak [img]icons/icon10.gif[/img]
3. Czy sztuczne paznokcie wytrzymują tylko dobę? (lub nie daj Boże- jeszcze mniej!)
4. Czy te same paznokcie można przyklejać pare razy?
5. Czy sztuczne paznokcie odlecą, jeżeli będę np. zmywała naczynia? [img]icons/icon7.gif[/img]
Hm.. to chyba na tyle [img]icons/icon10.gif[/img]
  Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 12:13   #2
maka123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 1
Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez madame_volae
1. Z jakiej firmy sztuczne paznokcie są najlepsze?
2. Czy lepiej iść do kosmetyczki, by je założyła? O ile w ogóle kosmetyczki robią takie zabiegi.. ale sądzę, że tak [img]icons/icon10.gif[/img]
3. Czy sztuczne paznokcie wytrzymują tylko dobę? (lub nie daj Boże- jeszcze mniej!)
4. Czy te same paznokcie można przyklejać pare razy?
5. Czy sztuczne paznokcie odlecą, jeżeli będę np. zmywała naczynia? [img]icons/icon7.gif[/img]
Hm.. to chyba na tyle [img]icons/icon10.gif[/img]
witam, jeżeli chodzi ci o sztuczne paznokcie kupione w salonie kosmetycznym to one sie będą trzymać bardzo krótko (od 2 dni do 7) zależy jeszcze jakie takie za 20-30 zł trzymają sie dluzej z regóły maja mocny klej i są już bardzo ładnie ozdobione niestety tych najtańszych nie polecam bo zaraz i tak odlecą. Jeżeli chodzi o tipsy to trzymaja sie znacznie dłużej (nawet do pol roku) mozna je zrobic praktycznie u manicurzystki koszt takich pazurków 70-140 zl
maka123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 17:57   #3
Wisnia
Wtajemniczenie
 
Avatar Wisnia
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: [SG]
Wiadomości: 2 521
GG do Wisnia
Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez maka123
witam, jeżeli chodzi ci o sztuczne paznokcie kupione w salonie kosmetycznym to one sie będą trzymać bardzo krótko (od 2 dni do 7) zależy jeszcze jakie takie za 20-30 zł trzymają sie dluzej z regóły maja mocny klej i są już bardzo ładnie ozdobione niestety tych najtańszych nie polecam bo zaraz i tak odlecą. Jeżeli chodzi o tipsy to trzymaja sie znacznie dłużej (nawet do pol roku) mozna je zrobic praktycznie u manicurzystki koszt takich pazurków 70-140 zl
ekhm... chcialabym dodac do ostaniej kwesti jedna sugestie: tak tipsy beda sie trzymac i pol roku jak bedziemy raz na 2-3 tygodnie (zalezy od predkosci wzrostu paznokcia) jezdzic uzupelniac tipsa - koszt pomiedzy 50 a 90 zł.
Wisnia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 21:52   #4
happygirl
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 614
Dot.: Sztuczne paznokcie

hmm, ten watek jest z 2003 roku...
happygirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 22:27   #5
Wisnia
Wtajemniczenie
 
Avatar Wisnia
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: [SG]
Wiadomości: 2 521
GG do Wisnia
Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez happygirl
hmm, ten watek jest z 2003 roku...

no i ?
Wisnia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 22:30   #6
mskladaczek
Zakorzenienie
 
Avatar mskladaczek
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 619
Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez Wisnia
no i ?
no i dziewczynie, ktora ten watek zalozyla ta informacja pewnie sie juz nie przyda...
mskladaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 23:26   #7
Wisnia
Wtajemniczenie
 
Avatar Wisnia
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: [SG]
Wiadomości: 2 521
GG do Wisnia
Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez mskladaczek
no i dziewczynie, ktora ten watek zalozyla ta informacja pewnie sie juz nie przyda...
1. nie ja wyciagnelam stary watek
2. moze siep rzyda komus innemu.
3. czy to jest jakis problem ze ten watek istnieje? bo nam oj gust robicie z igly widły
Wisnia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 23:39   #8
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Wink Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez Wisnia
1. nie ja wyciagnelam stary watek
2. moze siep rzyda komus innemu.
3. czy to jest jakis problem ze ten watek istnieje? bo nam oj gust robicie z igly widły
zgadzam się,nie szkodzi że to już dawno temu ten wątek powstał,informacje zawsze się komuś mogą przydać
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 22:02   #9
lalalola
Raczkowanie
 
Avatar lalalola
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 174
Smile Dot.: Sztuczne paznokcie

mi na przyklad info sie przydalo jeszcze mam pytanko - tipsy a sztuczne paznokcie - to jakas roznica? ;P i ile to mniej wiecej kosztuje (tzn. chcialabym dosc krotkie, ozdobione, zeby sie trzymaly z tydzien chociaz)... dziekuje z gory ;*
lalalola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-28, 18:50   #10
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

hi hi hi - bardzo mi się podoba funkcjonowanie forum (nie tylko tego ale generalnie). Jedna pani zadała ogólne pytanie, w tym czasie zanim otrzymała odpowiedź pazurki jej urosły o 10 cm (więc dobre tipsy nie były jej już potrzebne), później inna pani odpowiedziała na to pytanie (pewnie nie zauważyła że jest stare) i broni się nie wiadomo przed czym że pewnie komuś się odpowiedź przyda . Pewnie że się przyda! A większości się zdarza nie popatrzeć na datę wątku. Ta moja wypowiedź jest po kilku miesiącach odkąd ostatni raz ktoś coś dopisał do tego wątku . Aha - Łażę po tym forum i zastanawiam się - Czy tematy tu opisywane dotyczą tylko i wyłącznie Pań? Nie znalazł się jakiś facet wizażysta lub też gość który pochwaliłby sie pięknymi tipsami (żelami lub innymi) i opisał szczegółowo jak do tego doszło. Mogłoby być interesująco .

Pewnie zaraz poważne profesjonalistki mnie tu zjedzą, ale mam tez inne pytanie - zdaża się że facet ma tipsy? włosy farbowane- wiadomo, kolczyk w uchu - dlaczego nie! a co z tipsami? Proszę o odpowiedź. Może też nadejdzie jak już będę stary i zgrzybiały
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-28, 19:04   #11
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Sztuczne paznokcie

Znacznie prędzej


Jesli chodzi a facetów to nie spotkałam się osobiście z panem noszącym tipsy Jednak jak najbardziej uważam, ze utwardzenie paznokci w sytuacji gdy facet obgryza paznokcie, nie jest niczym zenującym i nie swiadczy o nim jak o ...ehmm Odmiennym Wrecz przeciwnie- ostatnio stało się calkiem modne ( przyznaję- w kręgach nieco snobistycznych) udawanie sie do kosmetyczek w celu wykonania manikiuru, masażu dłoni, pomalowania odżywką( są specjalne dla męzczyzn- bez połysku). Choć ja osobiście uwazam to za lekka przesadę..nie jestem zwolenniczką typow metroseksualnych ;]

Natomiast znam jednego pana który zajmuje sie zakladaniem tipsow i musze powiedziec ,ze chylę czoa przed jego kunsztem Zdobienia jakie wykonuje to po prostu bajka! Tak więc kwestia uzdolnień do prac strikte kobiecych pozostaje sprawą otwartą
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-28, 19:08   #12
Wisnia
Wtajemniczenie
 
Avatar Wisnia
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: [SG]
Wiadomości: 2 521
GG do Wisnia
Dot.: Sztuczne paznokcie

a potem nadchodzi jakis lekko {cenzura} facet i nie wiedziec czemu wytyka innym to co sam robi.....
a ponoc kobiety wykazuja sie brakiem logiki.....
Wisnia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-28, 19:09   #13
Wisnia
Wtajemniczenie
 
Avatar Wisnia
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: [SG]
Wiadomości: 2 521
GG do Wisnia
Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez paulakrk

Jesli chodzi a facetów to nie spotkałam się osobiście z panem noszącym tipsy


Mysle ze Jasiek moglby zaczac nosic tipsy i kolczyk w pępku...
Wisnia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-29, 11:12   #14
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez Wisnia
a potem nadchodzi jakis lekko {cenzura} facet i nie wiedziec czemu wytyka innym to co sam robi.....
a ponoc kobiety wykazuja sie brakiem logiki.....
NIE wiem o co chodzi - proszę oświeć mnie . Ponieważ jestem facet więc moge nie chwytac klimatu - powiedz innymi słowami.
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-29, 11:14   #15
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Cytat:
Napisane przez Wisnia
Mysle ze Jasiek moglby zaczac nosic tipsy i kolczyk w pępku...
Hej! jestem normalny!
Pytaniem otwartym zostaje podanie DEFINICJI normalności.
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-29, 11:38   #16
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Paulakrk - widziałem na jakichś targach Japończyków ze "zrobionymi" paznokciami - znaczy się pomalowanymi na przeźroczysto-cieliste kolory.Było to dawno i byłem zbyt zszokowany wtedy żeby się dokładnie przyjrzeć.
Co do facetów mających zdolności manualne - myślę, że jest ich tak samo dużo jak kobiet. Nigdzie nie jest napisane że "ten" zawód jest przypisany kobiecie. Znam z kolei kobietę pracującą na typowym męskim stanowisku - tokarka do wałków stalowych i jest w tym lepsza niz niejeden facet.

Pozostaje jeszcze jedna kwestia. jak widzę na niektórych tematach panie tną się na noże - profesjonalistki kontra te które same coś tam chcą robić. A ja chciałbym porozmawiać o tym, co facet powinien wiedzieć o trendach w modzie żeby był wartościowym partnerem do rozmów ze swoją partnerką, a czasem żeby jej zrobić frajdę pomalować jej pazurki czy tez zrobić masaż czy też potrenować na jej fryzurze jakieś bajeranckie uczesanie.
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-29, 14:45   #17
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Sztuczne paznokcie

A ja chciałbym porozmawiać o tym, co facet powinien wiedzieć o trendach w modzie żeby był wartościowym partnerem do rozmów ze swoją partnerką, a czasem żeby jej zrobić frajdę pomalować jej pazurki czy tez zrobić masaż czy też potrenować na jej fryzurze jakieś bajeranckie uczesanie


Chwalebna inicjatywa Bo skoro np. ja bardzo interesuje się piłką nożną , kibicuje mojej wspaniałej drużynie (Dziś rozjedzie portugalie!!!!!!!! ) i faceci mogą na ten temat ze mną spokojnie porozmawiać to czemu Wy macie być świętymi krowami i laikami ? ;p Bo nie jest filozofią zapamiętanie,ze mamy tipsy żelowe i akrylowe, jedne i drugie możemy malować i ładnie zdobić Dlatego ja osobiście przysposabiam mojego faceta do tego typu czynnosci - maluje mi oczka ,pazurki, czesze włoski... hehehehe i bardzo to sobie chwalę ! On też O masażu i drapaniu plecków nie wspominając

Reasumujęc...przydajecie się jednak czasami
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-29, 20:14   #18
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Nie tylko przydajemy ale wogóle jesteśmy wspaniali . Zapomniałaś dodać że na pazurki można również przyklejać jedwab a potem utwardzać jakimś chemoutwardzaczem. A to ponoć mniej niszczy płytke paznokciową niż żel czy akryl (jak widać coś tam przeczytałem .Jeśli możesz mi powiedzieć po jakiego grzyba na tipsa przykłada się akryl to juz będę mądry - tego po prostu nie rozumiem. Sam plastikowy tips nie wystarcza?
Paula - jeszcze jedno, jak ten twój facet jest czasem taki pożyteczny to nie przydałoby sie mu żebyś też dla niego była pożyteczna i mu coś pomalowała, albo po pleckach podrapała? . Tak wogóle to fajnie jest jak się jest rozpieszczanym przez kogoś bliskiego a takie czynności jak zabawy w malowanie, czesanie czy też drapanie bardzo zbliżają. Ale do całokształtu trzeba wiedzy na wspólne tematy takie jak:piłka nożna , gatunki piwa (i jak smakują), typy tipsów czy dobre lakiery. A potem zrobić mix tego wszystkiego i jest cudownie.
Więc pytanie? jakie dobre lakiery można kupić (zakładając że na temat koloru jestem zorientowany) . czy można kupic dobry lakier za 10 zł , 15??, czy plastikowe tipsy do czegoś służą i można je nosić dłużej? czy do tego konieczna jest wykwalifikowana siła? jakie plastkikowe tipsy są dobre i czy w ogóle są ? no to tak na początek
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-30, 12:11   #19
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Smile Dot.: Sztuczne paznokcie

Nie tylko przydajemy ale wogóle jesteśmy wspaniali . Zapomniałaś dodać że na pazurki można również przyklejać jedwab a potem utwardzać jakimś chemoutwardzaczem. A to ponoć mniej niszczy płytke paznokciową niż żel czy akryl (jak widać coś tam przeczytałem .Jeśli możesz mi powiedzieć po jakiego grzyba na tipsa przykłada się akryl to juz będę mądry - tego po prostu nie rozumiem. Sam plastikowy tips nie wystarcza?

To moze i ja sie do czegos przydam i swoje 3 grosze wtrace... - Nie wystarczy, bo by zbyt slabiutki byl po prostu i odpadl w zawrotnie szybkim tempie... Wiec trzeba go wzmocnic - zelem, akrylem i innymi tam jedwabiami.

Paula - jeszcze jedno, jak ten twój facet jest czasem taki pożyteczny to nie przydałoby sie mu żebyś też dla niego była pożyteczna i mu coś pomalowała, albo po pleckach podrapała? .

A jak juz podrapie pazurami w tipsy odzianymi czy inne utwardzacze to dopiero bedzie przyjemnie!

Tak wogóle to fajnie jest jak się jest rozpieszczanym przez kogoś bliskiego a takie czynności jak zabawy w malowanie, czesanie czy też drapanie bardzo zbliżają. Ale do całokształtu trzeba wiedzy na wspólne tematy takie jak:piłka nożna , gatunki piwa (i jak smakują), typy tipsów czy dobre lakiery. A potem zrobić mix tego wszystkiego i jest cudownie.

A co zrobic jak faceta tipsa i fryzjery nie interesuja? A kobitka nie przyswaja sportu, piwa, samochodow? O czym tu gadac?

Więc pytanie? jakie dobre lakiery można kupić (zakładając że na temat koloru jestem zorientowany) . czy można kupic dobry lakier za 10 zł , 15??, czy plastikowe tipsy do czegoś służą i można je nosić dłużej? czy do tego konieczna jest wykwalifikowana siła? jakie plastkikowe tipsy są dobre i czy w ogóle są ? no to tak na początek

Dobre lakiery za 10 zlotych to INGLOTY. Plastikowe tipsy sluza do noszenia ich przez 1 dzien i do zniszczenia sobie pazurow.
Sila wykwalifikowana jest niezbedna.
__________________

"I DON'T NEED ALL YOUR TREASURES
I WANT TO BURRY ALL MY PRIDE
IT'S A PRECIOUS GIFT IT'S FREEDOM" houk
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-30, 18:55   #20
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Femme_niekoniecznie bannale 1.jak widzisz mnie "te" tematy interesują - chyba też dlatego tu jestem . Dzięki za info odnośnie dopisu że jedwab to za mało. Jestem z wykształcenia mechanikiem więc wiem że do wytrzymałości trzeba dobrego materiału o odpowiednim przekroju Rm=F/S. Jednak gdybyś ogła mi jeszcze wyjaśnić sprawę z tym jedwabiem. Wszędzie pisze się o technice "jedwab" a w niektórych opracowaniach pisze fiber-glass - czyli włókno szklane. Dla mnie mechanika włókno szklane=bardzo wysoka wytrzymałość a jedwab=elastyczność. Stawiam na to, że chodzi naprawdę o włókno szklane natomiast dla celów marketingowych pisze się o "paseczkach jedwabiu" które niekoniecznie muszą mieć z rzeczywistościa cokolwiek wspólnego. Kobiety wolą słyszeć słowo jedwab niż jakieś włokno szklane.Czy mnie nos nie myli??

2. A jak juz podrapie pazurami w tipsy odzianymi czy inne utwardzacze to dopiero bedzie przyjemnie!
- później sugerujesz że facet tez może drapać takimi pazurkami? tak na niby czy z przekory??!!
3. Jak nie mają tematów do gadania, a są razem to znaczy że są parą milczków albo sięgają do literatury fantastycznej porozumiewają się na zasadzie "brain to brain" - no chyba tak - bo nie sądzę że jest możliwe nie interesowanie się tym co zajmuje tego drugiego- Zgadza się tak??
4a. Ingloty znam - są w każdym większym markecie w pasażu.
4b. Hi hi hi - tak myślałem znaczy się ja się nadam jedynie do piłowania paznokci
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-30, 19:24   #21
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Sztuczne paznokcie

Bueheheheheheheeh Ależ się uśmiałam

Ale wracając do tematu - nie ma czegoś takiego,że faceta "nie interesują tipsy"!!!. Jest jego ( za przeproszeniem) psim obowiązkiem wykazanie odrobiny zainteresowania tematem ktory mnie osobiscie bardzo kręci!!! I tak być powinno!! Bo skoro ja na jego urodziny jestem w stanie spedzić pol dnia w sklepiku sprzedającym piwa z całego świata i wybrać ileś najciekawszych,to on też może postarać się o to samo !! Hihi i na to liczę - 20.10 mam urodzinki i juz sam wpadl na to ,ze chyba nic by mnie bardziej nie ucieszylo niz badziewia do paznokci ;p;p;p

Ale nie popadajmy taż w przesadę!! Fakt,ze odróżniasz jedwab od żelkow i akrylu jest chwalebny ale nadmierna fascynacja dziedzina stricte kobiecą może być nieco podejrzana
Chyba ,że Ty po prostu robisz nas tu w jajo a tak naprawde jestes panienką której szkoda kaski na kurs i chce sie nauczyć robić tipsy za pośrednictwem netu
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-01, 08:39   #22
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Paula- Ale mi dowaliłaś nawet nie wiem jak zacząć. Po pierwsze jestem facet i z moją płcią nie robię nikogo w jajo. Po drugie- że cię zacytuję "ale nadmierna fascynacja dziedzina stricte kobiecą może być nieco podejrzana " - jestem ukierunkowany w sposób znany od tysięcy lat czyli jak większość facetów na kobiety. Lepiej od kierunków mód znam się na winach, piwach i mocnych trunkach. Czy ja ci wytykam że jak już zaczynasz się znac na piwach i przebywać po pół dnia w sklepie z piwami możesz wpaść w alkoholozm? No nie. Tutaj jest dobre miejsce żeby popytać kompetentne osoby (szkoda tylko że tak mało facetów tutaj jest) na coś co mnie też bardzo interesuje - mianowicie:
Jak to jest - że moja dziewczyna wskakuje do mojego polaru czy też zakłada moje krótkie spodnie - jest ok , gdybym ja to zrobił i włożył jej spodnie w kwiatki byłbym hmm odmienny. Juz zaczynamy się przyzwyczajać że faceci mają długie włosy- dredy lub cokolwiek "dziwne fryzurki" (szkoda tylko że często wyglądają jak lumpy) czy też zmienione kolory, mają kolczyki w uchu. Więc moda unisex postępuje - jak widać.
Pytanie brzmi co sądzicie (nie pytam was czy się to podoba czy nie) ale co sądzicie - kiedy moda na malowanie się facetow, robienie sobie (przez facetów) pazurków będzie widoczne na ulicach - czy to się wydarzy w ciągu 5 lat, 10 czy też nigdy. Jakie będą następne etapy zmiany społeczeństwa - pofantazjujcie!!!
Pytanie drugie jest kontynuacją podtekstu do pierwszgo- Jaki wpływ na rozwój tej gałęzi przemysłu (przecież chodzi o miliardy dolarów) ma przemysł kosmetyczny i w jaki sposób on moderuje takie zachowania - czy aby to forum nie jest tego odzwierciedleniem??

Paula jeszcze jedno - kasę mam i nie muszę oszczędzać na robieniu kursu. Dziwnie pewnie bym tam wyglądał ale to juz inna sprawa Uczyć się czegoś nowego i zdobywac doswiadczenia to moja dewiza życiowa - więc niczego nie przekreślam - może mi kiedyś na to ochota przyjść po to żeby mojej dziewczynie robic superfrajdę.
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-02, 00:47   #23
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Sztuczne paznokcie

Hehehehe przecież z tym moim podejrzeniem to był żarcik Choć nie powiem...przemknęła mi przez myśl taka możliwość ;]


A co do Twoich pytań - zacznę może od drugiego bo dotyczy ono przyczyny a nie efektu końcowego. Od dawien dawna było normą,ze to kobiety dbały o swoj wygląd zewnętrzny , pielęgnowały urodę i przesiadywaly godzinami przed lustrem - kanony sie zmieniały ale "na topie" trzeba było być- niezaleznie od tego czy była to starożytna Grecja, sredniowieczny kasztel na południu francji, barokowy zameczek gdzieś w szwabii , czy wielka aglomeracja w czasie rewolucji przemysłowej...Ale Wielki Boom nastąpił w wieku XX -co chyba nikogo specjalnie nie dziwi - i jak widać nie poprzestał na wywieraniu presjii na kobiety!! Postępował coraz dalej i dalej, penetrując coraz to kolejne dziedziny naszego zycia aż w koncu doszedł do wniosku ( jak sam słusznie zauwazyles),ze DUZO TRACI ukierunkowywując się na tylko 1 grupę odbiorców. I stad mamy proces unifikacji - modę na unisex!!!! Bo czemu niby można zarabiac miliardy na damskiej czesci "publicznosci" a na tej brzydszej polowie ludzkosci marne grosze!!?? Wiec w ruch poszly taśmy produkcyjne i zaczely sie mnozyc - kremy pod oczy dla mezczyzn, kremy przeciwzmarszczkowe dla mezczyzn,szampony , odzywki , peelingi,mydelka, maseczki dla zmeczonej cery, odzywki do paznokci i inne duperele...

I tu pojawia się miejsce na Twoje 2 pytanie - co sądzic o takich facetach?!! Bo dawniej normą było,ze rycerz - bohater wracał z wojaczki do domu,sciągał zbroję ( pierwszy raz od dajmy na to miesiąca- bo przeciez woda szkodzi!!) i ładował się zonce pod baldachim! I nikogo to nie dziwiło bo i dziwic nie moglo - takie były normy i koniec!! Dlatego poki co, wydaje mi sie ,ze spoleczenstwo (przynajmniej nasze) nie jest jeszcze gotowe na taka zmianę światopoglądową! Poniewaz nadal panuje opinia ,ze "facet to ma byc facet" a nie wydelikacony dupek. I ja się pod tą opinia podpisuje rękami i nogami! Bo rzeczywiscie - ani mnie to ziębi ani grzeje ,ze koleś wyda sobie 200zł na krem do twarzy ale jak dla mnie jest to po prostu niemęskie!!!!! I obrzydliwe

I ostatnia uwaga... z takimi pytaniami natury filozoficzno - egzystencjalnej nie trafiles najlepiej. NIe to forum po prostu. Bo nie wydaje mi się zebys znalazł tu wiele partnerek do dyskusji.

paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-02, 10:31   #24
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Dzięki za szybką i trafną odpowiedź - zacznę z kolei od końca. Wiem że to nie jest forum filozoficzne ani nie będzie się tutaj mówiło o naturze człowieka. Jednak jest to forum osób któr same siebie poczytują za "trendi". Mogą się więc przez chwilę zastanowić dokąd to prowadzi. Nie spodziewam sie też jakichs odkrywczych przesłań "dla narodu" ale chciałbym wiedziec co inni o tym sądzą. Tobie Paula dzięki za opinię. Mnie tez wali to kto ile kasy wydaje na cokolwiek. Wolałbym żeby ludziska kupowali moje produkty niż u konkurencji i dążę do tego żeby tak było. Jednak w przypadku kosmetyków - a zwłaszcza istotnych widocznych efektów ich używania już to odgrywa rolę. Przypominam sobie zdarzenie (5lat temu) kiedy to w W-wie pewien gość z USA przejął jedną z firm. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że był on odmiennej orientacji czego sie nie wstydził, a wręcz demonstrował. Mój wspólnik powiedział, że z obrzydzeniem ścisnął mu ręke (pewnie chciał z nim ubić interes ) która była ubrana w długie czerwone szpony!Jak tamta firma zbankrutowała (wszyscy znajomi jej tego życzyli) odetchnięto w środowisku z ulgą. Mnie inna orientacjanie brzydzi ani nie fascynuje ale pole do przemyśleń było. Niczym im ten gość nie zawinił a nikt go nie lubiał - to jest jakby odpowiedź i podsumowanie twojego stwierdzenia - że nasze społeczeństwo nie jest jeszcze gotowe na jakiekolwik eksperymenty, a jednocześnie sama powiedziałaś (pośrednio) że samiec ma wyglądac jak samiec i samca musi być czuć samcem. Szanowna Pani może by czas zmienić te opinie?? Dlaczego? a dlatego że wśród samców wędruje taki stary brzydki dowcip gdzie chłop śpiąc ze swoją ślubną pod jedną pierzyną mówi naraz głośno - Jagna alboś się odkryła albo otwarły się wrota od obory.... Stereotypy o obrudnej chłopce krążą jeszcze w XXI wieku a od dawna juz tak nie jest bo ta jagna często jeździ dobrym Jeepem na zakupy do Makro. Wystrzegajmy sie stereotypów (które nas blokują umysłowo) i myślmy kreatywnie. To takie małe przesłanie dla Was moje Panie .

Zaczynasz wierzyć że rzeczywiście jestem facetem??
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-02, 10:39   #25
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Paula jeszcze jeden aspekt na twoje powiedzenie - "to jest niemęskie" - a czy kobiece jest noszenie przez dziewczyny butów w stylu Rambo? Kobieca zgrabna noga do buciora? Wierz mi patrzę na takie dziwactwa i zastanawiam się - czy one lustra nie mają? jak widac tez nie jestem wolny od ułomności krytykanctwa.
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-02, 13:10   #26
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Sztuczne paznokcie

Buehehehhe Jagna w oborze była boska Musze tutaj wypowiedzieć się niezwykle dyplomatycznie bo zaraz wsiądą na mnie mieszkanki małych miasteczek czy wiosek... No ale chyba wszyscy wiemy ,ze mentalnosc ludzi z wielkich miast a z prowincji...to niebo a ziemia!! A co do takowych Jagienek w najnowszej Beemce - utkwił mi w pamięci pewien cytat ze "Szkiców węglem" - "Smaruj chłopa miodem a chłop zawsze będzie chłopem"...wiec nawet w beemce moze czasem zapachnieć!

W moim przypadku nie jest to kwestia stereotypów - mnie takie typki osobiscie nie przeszkadzają! Mogę sobie z takim porozmawiac, popracowac - nie ma problemu . Chodzilo mi tylko o to,ze MOJ FACET nie mogłby być w tym typie..bo bym go przeciez zjadla na sniadanie!!!

A stópka w buciorze...zgadza się ! Np. glany mnie brzydzą ale czasem taki mocniejszy bucik jest nieoceniony ;]
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-02, 20:57   #27
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: Sztuczne paznokcie

Dzięki za szybką i trafną odpowiedź - zacznę z kolei od końca. Wiem że to nie jest forum filozoficzne ani nie będzie się tutaj mówiło o naturze człowieka. Jednak jest to forum osób któr same siebie poczytują za "trendi". Mogą się więc przez chwilę zastanowić dokąd to prowadzi. Nie spodziewam sie też jakichs odkrywczych przesłań "dla narodu" ale chciałbym wiedziec co inni o tym sądzą. Tobie Paula dzięki za opinię. Mnie tez wali to kto ile kasy wydaje na cokolwiek. Wolałbym żeby ludziska kupowali moje produkty niż u konkurencji i dążę do tego żeby tak było. Jednak w przypadku kosmetyków - a zwłaszcza istotnych widocznych efektów ich używania już to odgrywa rolę. Przypominam sobie zdarzenie (5lat temu) kiedy to w W-wie pewien gość z USA przejął jedną z firm. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że był on odmiennej orientacji czego sie nie wstydził, a wręcz demonstrował. Mój wspólnik powiedział, że z obrzydzeniem ścisnął mu ręke (pewnie chciał z nim ubić interes ) która była ubrana w długie czerwone szpony!Jak tamta firma zbankrutowała (wszyscy znajomi jej tego życzyli) odetchnięto w środowisku z ulgą. Mnie inna orientacjanie brzydzi ani nie fascynuje ale pole do przemyśleń było. Niczym im ten gość nie zawinił a nikt go nie lubiał - to jest jakby odpowiedź i podsumowanie twojego stwierdzenia - że nasze społeczeństwo nie jest jeszcze gotowe na jakiekolwik eksperymenty, a jednocześnie sama powiedziałaś (pośrednio) że samiec ma wyglądac jak samiec i samca musi być czuć samcem.


"Samiec musi byc samcem" - o tak, ale ten jegomosc powyzej opisany, pan szponiasty - nie byl, ze tak powiem stuprocentowym samcem. Jak sam ze smakiem demonstrowal - innej orientacji byl, smiem domyslac sie - homoseksualnej. Czyli - czy to mozg, czy hormony, czy wszystko jednoczesnie - nie mial takiego samego jak stuprocentowy samiec. Inny byl po prostu. I ze on sobie czerwone szpony nosi to mi nie przeszkadza, ale gdyby takie tipsiki zaczeli nakladac "samce stuprocentowe" to by mi zaczelo przeszkadzac - nie powiem...
Tak samo jak mi przeszkadza depilowanie w cieniutkie niteczki brwi u mezczyzn, a czasem nawet makijaz.
Ale nie przeszkadza mi na przyklad depilacja nog, plecow itp. (skad my to znamy?! ) perfum uzywanie, manicure - ot, zadbane paznokcie czyste.. itp.
Hmm, trzeba wyczuc te zabiegi kosmetyczne "w sam raz" nie "uwlaczajace" stuprocentowej meskosci, od tych PRZESADNYCH.
Pozdrawiam.
[I]

Szanowna Pani może by czas zmienić te opinie?? Dlaczego? a dlatego że wśród samców wędruje taki stary brzydki dowcip gdzie chłop śpiąc ze swoją ślubną pod jedną pierzyną mówi naraz głośno - Jagna alboś się odkryła albo otwarły się wrota od obory.... Stereotypy o obrudnej chłopce krążą jeszcze w XXI wieku a od dawna juz tak nie jest bo ta jagna często jeździ dobrym Jeepem na zakupy do Makro. Wystrzegajmy sie stereotypów (które nas blokują umysłowo) i myślmy kreatywnie. To takie małe przesłanie dla Was moje Panie .

Zaczynasz wierzyć że rzeczywiście jestem facetem??
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-03, 20:12   #28
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

Paula- dzięki za wyjaśnienie . Miałem wrażenie że cię rozmiałem. Teraz mam pewnośc.
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-03, 20:13   #29
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

F_B - właśnie w tym "wyczuciu" jest świadectwo kultury, człowieczeństwa, obycia i umiejętności spojrzenia z dystansu.
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-13, 19:31   #30
Jasiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 246
Dot.: Sztuczne paznokcie

i po temacie ))
Jasiek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:17.