Dzieła madziareczki - zapraszam :) - Strona 43 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-02-16, 23:52   #1261
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

oliiiwka po pierwsze moglabys sie przedstawic, powiedziec kiedy bylas u mnie na pazurkach.
Po drugie wskaz zdjecie w moim watku twoich paznokci.

Przyznam sie ze jest to moja druga reklamacja w przeciagu 2 lat - pierwsza dziewczyna calkiem niedawno reklamowala:"tipsy sie nie trzymaja" odpadaja i cos tam jeszcze cuda niewidy na kiju.
Po "przycisnieciu" dziewczyny i drazeniu tematu okazalo sie ze faktycznie polamaly sie 3 tipsy ale nia same(!) tylko przez nieuwage na zabawie 100dniowkowej. Z dobrej woli sama zaproponowalam naprawe tipsow za free. Moze to ty jestes ta dziewczyna?

Nie rozumiem tego ze tipsy ci sie nie trzymaly, odpadaly, odlazily itp
Od poczatku zajmowania sie paznokciami mialam tylko jeden przypadek klientki-kolezanki ktorej nie trzymal akryl/zel i zawsze jej odchodzil caloscia, ale to chyba przypadek extremalny. Pracuje na dobrych sprawdzonych produktach Sun flower i nigdy sie na nich nie zawiodlam (paznokcie robie takze sobie).

Nastepna kwestia to "rownanie tipsa z plytka paznokcia" no sorry ale jakbys sie zajmowala paznokciami wiedzialabys ze tipsa sie nie spilowywuje do plytki paznokcia tylko matowi (mowa o tipsach french), bo inaczej bylby sliski i akryl/zel nie trzymalby sie odpowiednio.
Jezeli chodzi o "zgrubienie" to w tipsach french sie je matowi, a w tipsach szklanych/mlecznych zrownuje sie linie tipsa, by nie odznaczal sie od paznokcia naturalnego.

Nie wiem jak sie ustosunkowac do "pecherzykow powietrza" na zelu bo niby skad sie mialy wziac?

Nie zgadzam sie z tym ze stawiam na ilosc tak jak napisalas, w trakcie pracy i na koniec kilkakrotnie pytam klientke czy wszytko jest w porzadku,zeby dokladnie obejzala paznokcie, by ewentualnie cos poprawic.Nie jestem w stanie wszystkiego dostrzec.
Nie liczy sie czas, a efekt koncowy;niektore paznokcie robie w 1,5 godz inne w 4, to nie wyscigi.

Tak to prawda nie nauczylam sie niczego nowego na kursie.
Tak to prawda dziewczyny z kursu same przychodzily do mnie na "lekcje"

Masz racje nie warto oszczedzac zapraszam do salonów
Nie rozumiem tego ze mimo uwag do paznokci nie skontatkowalas sie ze mna, a moze ty wcale u mnie nie bylas zgrywusie?:P Moze se jajca robisz? A moze to antyreklama konkurencji? Sama nie wiem co myslec..

No coz, przedstaw sie chociaz i napisz kiedy robilas pazokcie, jakie i ktore to na zjdeciach.
Pozdrawiam!
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 08:36   #1262
zulcia1981
Rozeznanie
 
Avatar zulcia1981
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Strumień
Wiadomości: 579
GG do zulcia1981
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Madziareczka!!! Nie przejmuj się tą dziewczyną. Moja babcia zawsze mówiła "Jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził". zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie będzie sie podobało. Myślę że twoja paznokcie są super i trzeba sie takimi osobami nie przejmować i wierzyć w swoje możliwości.
Świetnie rozumiem że cię to obeszło bo to w końcu twoja klientka i jeszcze do tego wypisuje takie rzeczy na forum. Bardzo mi przykro z tego powodu.
Ja mogę powiedzieć tylko tyle. Ja, po poznaniu twoich prac, z miłą chęcią przyszłabym do ciebie na pazurki.


Trzymaj sie cieplutko
__________________
Idź przez życie tak aby ślady Twoich stóp zostawiły ślad w pamięci innych !!!

Moje amatorskie pazurki


zulcia1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 14:00   #1263
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

http://www.wizaz.pl/forum/attachment...postid=6588495 - śliczne
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...postid=6598188 - te mi jakoś nie przypadły do gustu
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 14:18   #1264
arleta_myslowice
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Mysłowice/Italia
Wiadomości: 284
Wyślij wiadomość przez MSN do arleta_myslowice
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

zazwyczaj jak sie komuś cos nie podoba moiwi sie o tym od razu lub przychodzi sie do reklamacji ....zawsze mozna reklamowac 2,3... raz.Skoro Ci sie tak niepodobaly tak powinnaś zrobić.Nawet kosmetyczki "po kursach" często popelniaja bledy albo bez przyczyny cos komus odchodzi itd.I nie wierze by madziareczka stawiala na czas bo gdyby przyszedl ktos do reklamacji straciłaby na produktach.
__________________
"Dłonie są krajobrazem serca"
arleta_myslowice jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 16:33   #1265
EveMW
Rozeznanie
 
Avatar EveMW
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: kraina czarow
Wiadomości: 695
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

madziarka nawet sie tym nie przejmuj

ja kiedys mialam taka sytuacje :

stwierdzilam ze zaczne robic innym paznokcie wiec na forum mojego miasta wystawilam ogloszenie, nie bylo u mnie nikogo a juz na forum pokazaly sie informacje ze zle robie paznokcie ze brak profesjonalizmu itp

i wes tu zrozum ludzi, poprostu wiekszosc boi sie konkurencji i dlatego wypisuje rozne rzeczy
__________________
Wszyscy się odchudzają, odchudzam się i JA !

63kg (10.09.2008) - 62kg - 60kg ------> 58kg

Zapuszczam włosy
EveMW jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 16:55   #1266
oliiiwka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Po pierwsze: nie, nie przedstawie się, piszę to tylko po to, żeby dać do myślenia innym dziewczynom, które później mogą być tak samo niezadowolone jak ja.

Po drugie: Druga reklamacja w ciągu 2 lat, gratuluję...
Moje paznokcie nie odpadły tylko się odklejały i nie z mojej winy, nie przez nieuwagę, po prostu się odklejały bo widocznie były źle zrobione.

Po trzecie: Dlaczego jak miałam wcześniej robione paznokcie to nie miałam żadnych zgrubień a miałam przyklejany i białe tipsy i przeźroczyste...?

Po czwarte: No właśnie SKĄD się wzięły te pęcherzyki powietrza w żelu?????

Po piąte: Jak ktoś robi mi paznokcie to ja się nie wtrącam, owszem mogę mieć zastrzeżenia co do wzorka, ale nie wtrącam się w technikę nakładania akrylu czy piłowania...uważam, że kosmetyczka robiąca paznokcie zna się na tym lepiej ode mnie i liczy się efekt końcowy. Później zauwarza się, że tu jest źle, tam źle...

Po szóste: Jeżeli bym robiła paznokcie u dobrej kosmetyczki i coś by jej nie wyszło (chodzi mi np. po jeden paznokieć do poprawy) to oczywiście poszłabym i powiedziała, że musi mi to poprawić, ale skoro prawie wszystkie paznokcie posiadały jakąś "usterkę" to po co iść drugi raz do kiepskiej kosmetyczki?? Żeby zrobiła to samo??? Jeśli się czegoś nie potrafi to nic lepiej nie wyjdzie.
Mam gdzieś czy moja kosmetyczka jest po kursie, czy po studium kosmetycznym czy po czymś tam jeszcze innym, byleby potrafiła dobrze robić paznokcie, a jeżeli tego nie potrafi to niech przynajmniej zachowa trochę samokrytyki i nie mówi, że i tak bierze mało za to co rzekomo potrafi,bo to jest troszeczkę żenujące...
Twoje umiejętności nie różnią się niczym innym od tych dziewczyn z anonse, które też w domu robią paznokcie za 50zł, a myślałam, że będzie inaczej.

I do Was wszystkich wpisujących się tutaj: możecie myśleć, że tak naprawdę nie jestem klientką tylko "boję się konkurencji", nawet mnie to bawi...
oliiiwka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 19:12   #1267
monos-ka
Raczkowanie
 
Avatar monos-ka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 142
GG do monos-ka
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

chyba musze wkroczyc do akcji i ustosunkowac sie do wypowiedzi oliiiwki
no wiec, ja jestem klientka madzi juz ok pol roku. i nie pisze tego jako jej kolezanka (bo chyba juz sie troche zakumplowalysmy), ale dziewczyny, ktora ma juz prawie piecioletnie doswiadczenie w noszeniu tipsow (jesli mozna to tak nazwac). wiele juz widzialam, troche sie nauczylam sila rzeczy, wiele stylistek (nie - kosmetyczek, oliiiwko, to dwie rozne osoby) przetestowalam. zostawialam nawet gruba kase w oslawionym lubelskim salonie, ale tez zydzilam robiac pazury u dziewczyny z anonsow.
magde znalazlam tutaj, ktos sie o niej dobrze wypowiedzial, widzialam zdjecia i nie powiem, ale skusila mnie tez cena.
jesli chodzi o jej uslugi to jestem zadowolona. w przeciwnym wypadku pewnie bym z nich zrezygnowala i szukala dalej. wiadomo, ze kazdemu moze cos nie wyjsc, moze miec gorszy dzien. a z drugiej strony, z tego co wiem nie kazde paznokcie nadaja sie do przedluzania, co moze powodowac ze tipsy sie zapowietrzaja itd. moze tak bylo, oliiiwko, w twoim przypadku? mi tez sie czesto zdarzaja braki w paznokciach pod koniec (!), nie w pierwszym tygodniu noszenia. ale wynika to z tego, ze strasznie przy nich dlubie i maltretuje je - jako byla 'nalogowo obgryzajaca' cos takiego mi zostalo. i nawet w przypadku tipsow wykonanych przez wlascicielke ww. salonu mialam taki problem. poza tym, zazwyczaj z braku czasu uzupelniam paznokcie co miesiac, czasem troszke wiecej a jesli sa one przedluzane 'od zera' to wlasciwie nie ma na co przykleic tipsow;]
tak wiec, mialam kilka ladnych razy paznokcie robione przez magde. nie zdarzylo mi sie to nigdy, aby cos odpadlo nawet w pierwszych dwoch tygodniach noszenia, nie mowiac o dniach. widac, ze dziewczyna ma sprawna reke i nie chodzi tu o czas wykonania, bo czasem wymyslam takie cuda, ze magda pracowala duzo duzo dluzej, ale widac bylo u niej talent, staranie i pasje.
moim zdaniem, zdjecia moga, choc, racja, nie musza pokazac wszystkich brakow (zapewne da sie je jakos zatuszowac, lub wyjasnic), ale ja widze na nich to, co u siebie po skonczeniu robienia paznokci.
a poza tym, mysle, oliiiwko, ze wyglaszanie opinii na forum opartej na jednorazowym doswiadczeniu pracy magdy na twoich paznokciach jest nie fair w stosunku do niej. jesli mialas taki problem powinnas sama z nia porozmawiac, powiedziec, co ci sie nie podobalo, na pewno zrobilaby ci nowe pazurki za free. takie postepowanie jest niedojrzale, krytyka wymaga solidnej do niej podstawy, a ty, widac, takiej nie posiadasz. a jesli juz masz potrzebe wyzalenia sie i "dania do myslenia innym dziewczynom", kultura wymaga przedstawienia sie.
__________________
pozdrawiam
Monika
monos-ka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 20:13   #1268
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

oliiiwka jesli nie chcesz sie przedstawic, powiedziec kiedy u mnie bylas i wskazac swoich paznokci na forum to uwazam sprawe za zamknieta. Pozatym piszesz w moim watku nie na temat. "Pazurkowe galerie" sluza do wyrazania opini na temat prac na podstawie zdjec. Jezeli chodzi o pazurki proponuje Ci robic je w salonie lub u dziewczyn z Anonsow za 40/50zl - niewatpliwie wysoka jakosc uslug z ktorej bedziesz zadowolona.


EveMW dzieki wielkie
monos-ka bardzo dziekuje za szczera wypowiedz


a tak btw na temat - skorocilam pazurki i zrobilam sobie takie pseudo cieniowanko, moga byc??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg S5030005.JPG (111,6 KB, 106 załadowań)

Edytowane przez madziareczka
Czas edycji: 2008-02-17 o 22:15
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 22:26   #1269
Scania
Zadomowienie
 
Avatar Scania
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 737
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

madziareczko ostatnie pazurki sliczne pozdrawiam Cie bardzo serdecznie
__________________
MOJE SKROMNE ZDOBIONKA
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...212036&page=20
Pozdrowionka dla wszystkich .... Ania

Edytowane przez Scania
Czas edycji: 2008-02-18 o 08:42
Scania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 22:46   #1270
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Pseudo cieniowanko wyszło bardzo fajnie
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-17, 23:35   #1271
buzichocho
Zakorzenienie
 
Avatar buzichocho
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 6 675
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

mi tez sie podobaja ostatnie- takie eleganckie
__________________
wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=839976
buzichocho jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 00:18   #1272
arleta_myslowice
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Mysłowice/Italia
Wiadomości: 284
Wyślij wiadomość przez MSN do arleta_myslowice
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

ostatnie śliczne
__________________
"Dłonie są krajobrazem serca"
arleta_myslowice jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 05:24   #1273
karolinqa23
Zadomowienie
 
Avatar karolinqa23
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śl.
Wiadomości: 1 917
Wpisy w blogu: 3
GG do karolinqa23
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

ostatnie śliczne
__________________
moja przygoda z wrappami i AC
Moje misiaczki







karolinqa23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 11:29   #1274
zulcia1981
Rozeznanie
 
Avatar zulcia1981
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Strumień
Wiadomości: 579
GG do zulcia1981
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Cieniowanko bardzo mi sie podoba
__________________
Idź przez życie tak aby ślady Twoich stóp zostawiły ślad w pamięci innych !!!

Moje amatorskie pazurki


zulcia1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 13:22   #1275
nicole697
Zadomowienie
 
Avatar nicole697
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 1 547
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

co do wyzej opisanej sytuacji mysle, ze gdyby to byla prawda dziewczyna nie miala by problemu z tym, zeby sie przedstawic albo chociaz pokazac ze zdjec ktore to jej paznokcie


cieniowanko bardzo ladne
nicole697 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 16:31   #1276
kadyrka
Rozeznanie
 
Avatar kadyrka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 954
GG do kadyrka
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Ja też jakoś żadnej z Twoich prac nie mogę dopasować do opisu Pani X .
Cieniowanko bardzo ładne. I reszta innych Twoich prac też.
Pozdrawiam.
__________________
KADYRKA

No i stało się. Ukończyłam kurs stylizacji paznokci.
kadyrka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 16:39   #1277
Isia83
Zadomowienie
 
Avatar Isia83
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiadomości: 1 471
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Ładny kolorek Ale czemu pazurek na małym paluszku tak do góry idzie?
__________________



Nasz dzien - 02.07.2011


Było cudownie...
kilka zdjęć...


Isia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 16:56   #1278
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Cytat:
Napisane przez Isia83 Pokaż wiadomość
Ładny kolorek Ale czemu pazurek na małym paluszku tak do góry idzie?

niewiem czemu ale zawsze ten pazurek mi idzie do gory chyba jakis niedorobiony jest
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 17:27   #1279
oliiiwka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

- ja nie dłubię przy paznokciach i ich nie obgryzuję i nie maltretuję
- monos-ka - jesteś zadowolona z paznokci - no to sobie przedłużaj dalej u Magdy, to że Ty jesteś zadowolona z efektu, nie znaczy że każdy będzie
- mam podstawę do krytyki, a właściwie miałam - na paznokciach. Uwierz, że czasami nawet po jednym razie widać co kto potrafi. Nie mam również potrzeby rozmawiania z Magdą, nie znamy się, nie mam ochoty na rozmowy z nią i już napisałam wcześniej, że NIE chciałam żeby drugi raz robiła mi paznokcie, nawet za darmo.
- to jest forum internetowe i każdy może się na nim wypowiedzieć, a to czy zechcę się przedstawić to moja prywatna sprawa i przed nikim nie muszę się tłumaczyć.
- madziareczka - widzę, że nie czytasz uważnie moich wypowiedzi, bo już napisałam, że Twoje umiejętności nie różnią się od umiejętności dziewczyn z anonse robiących paznokcie za 50zł, więc chyba nie sądzisz, że drugi raz popełniłabym taki błąd.
- tak, ja również uważam sprawę za zamkniętą.
oliiiwka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 22:14   #1280
monkaa321
Zakorzenienie
 
Avatar monkaa321
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 3 362
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

pseudo cieniowanko uwazam za udane
monkaa321 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 18:01   #1281
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

kolejne pazurki, jak wam sie podobaja? bo mi bardzo
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg S5030003.JPG (101,8 KB, 101 załadowań)
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 18:23   #1282
Isis23
Zakorzenienie
 
Avatar Isis23
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 960
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

mi tez
__________________
moje malunki

i moje wypocinki fotograficzne



mama aniołka *28.02.2010- [*] 17.03.2010




Isis23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 19:44   #1283
karolinqa23
Zadomowienie
 
Avatar karolinqa23
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: okolice Wodzisławia Śl.
Wiadomości: 1 917
Wpisy w blogu: 3
GG do karolinqa23
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Cytat:
Napisane przez Isis23 Pokaż wiadomość
mi tez

i mi!!
__________________
moja przygoda z wrappami i AC
Moje misiaczki







karolinqa23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 20:00   #1284
Anusia_piekniusia
Wtajemniczenie
 
Avatar Anusia_piekniusia
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2 689
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Ostatnie - super to wyszło jak kryształki cukru śliczne
Poprzednie cieniowanie - też bardzo ładne
Anusia_piekniusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 20:11   #1285
Diana33
Zakorzenienie
 
Avatar Diana33
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 4 089
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Madziu TYwoje cieniowane pazurki bardzo ładne!
a te ostatnie bombowo wyglądaja!!!
__________________
Moje storczyki
Diana33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 20:49   #1286
Scania
Zadomowienie
 
Avatar Scania
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 737
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Mi tez sie strasznie podobaja
__________________
MOJE SKROMNE ZDOBIONKA
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...212036&page=20
Pozdrowionka dla wszystkich .... Ania
Scania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 21:04   #1287
kadyrka
Rozeznanie
 
Avatar kadyrka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 954
GG do kadyrka
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Takie przyprószone śnieżkiem wyszły. Bardzo sympatyczne.
__________________
KADYRKA

No i stało się. Ukończyłam kurs stylizacji paznokci.
kadyrka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 21:14   #1288
zulcia1981
Rozeznanie
 
Avatar zulcia1981
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Strumień
Wiadomości: 579
GG do zulcia1981
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Ostatnie bardzo mi sie podobają
__________________
Idź przez życie tak aby ślady Twoich stóp zostawiły ślad w pamięci innych !!!

Moje amatorskie pazurki


zulcia1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 21:57   #1289
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

Bardzo fajne
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-19, 21:58   #1290
monos-ka
Raczkowanie
 
Avatar monos-ka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 142
GG do monos-ka
Dot.: Dzieła madziareczki - zapraszam :)

cieszę się, że się wszystkim podobają )) bo mi też bardzo! chociaz 'na zywo' sa chyba jeszcze ladniejsze fajnie to madziu wymyslilas, dzieki
__________________
pozdrawiam
Monika
monos-ka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:37.