Urządzenie do oczyszczania twarzy z wągrów? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-21, 13:16   #31
schatzsi
Wtajemniczenie
 
Avatar schatzsi
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 2 481
GG do schatzsi
Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

Ja też mam podobne urządzenie do oczyszczania porów, i faktycznie nic to nie działa szkoda pieniędzy.
schatzsi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-28, 12:28   #32
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

A już miałam isc i kupic Dobrze ze napisałyscie, ze to nie dziala. Wlasnie tak podejrzewałam
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-28, 23:09   #33
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

też mnie zaciekawiło to urządzenie, widziałam dzisiaj na TVN style, taka miałam mała nadzieje, że bedzie działało a tu widać, żę jednak nie działa, a szkoda
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 00:04   #34
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

przez to tvn style zainteresowalam sie innymi produktami z serii. Fajna moze byc szczotka do wlosow i szczotka do rzes prezentowana tez w tvn style. Ciekawa tez jestem tego depilatora do brwi
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-29, 00:13   #35
maryd
Zadomowienie
 
Avatar maryd
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: tu i tam
Wiadomości: 1 201
GG do maryd
Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

Cytat:
Napisane przez olik04
przez to tvn style zainteresowalam sie innymi produktami z serii. Fajna moze byc szczotka do wlosow i szczotka do rzes prezentowana tez w tvn style. Ciekawa tez jestem tego depilatora do brwi
Też dzisiaj ogłądałam "Salon piękności" na tvn style i ciekawa jestem jak działa ten depilator.
A to urządzenie do oczyszczania porów to widać było, że jakaś lipa ... niestety.
__________________
"You can have anything you want
You can drift, you can dream, even walk on water
Anything you want"

maryd jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 23:53   #36
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

a ja w ogole nie moge znalesc tych produktow z tvn style chodze po tych sklepach rtv agd i nic
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-06, 12:29   #37
sa_renka
Raczkowanie
 
Avatar sa_renka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 34
GG do sa_renka
Wink Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

Witam serdecznie, ewentualnie można znaleźć takie urządzonka na stronkach sklepów internetowych.
Ja też zaczęłam sie interesowac tym urządzonkiem, cóż za pech że to nie działa a mam takie zanieczyszczone pory.... nie lubię tzw. parówek... ach

Edytowane przez sa_renka
Czas edycji: 2006-06-06 o 12:56
sa_renka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-06, 13:23   #38
maryd
Zadomowienie
 
Avatar maryd
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: tu i tam
Wiadomości: 1 201
GG do maryd
Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

Cytat:
Napisane przez sa_renka
Witam serdecznie, ewentualnie można znaleźć takie urządzonka na stronkach sklepów internetowych.
Ja też zaczęłam sie interesowac tym urządzonkiem, cóż za pech że to nie działa a mam takie zanieczyszczone pory.... nie lubię tzw. parówek... ach
W sumie to nikt nie napisał na 100%, że to urządzenie nie działa. Myślę, że te urządzenie trzeba przetestować i wtedy informacja o nim będzie wiarygodna.
__________________
"You can have anything you want
You can drift, you can dream, even walk on water
Anything you want"

maryd jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-06, 19:10   #39
sa_renka
Raczkowanie
 
Avatar sa_renka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 34
GG do sa_renka
Dot.: Philips-urządzenie do oczyszczania porów

hmmm... no w sumie tak, ale jak i gdzie przetestować?? bez "inwestycji"??, która może się (notabene) zupełnie nie sprawdzić a tym samym nie opłacać?
sa_renka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-13, 15:40   #40
bundesbaba
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Bratysława, Słowacja
Wiadomości: 21
aparat, urządzenie do oczyszczania cery

Pani Beatko, drogie wizazanki,

slyszalam o aparacie do oczyszczania cery. wydziela on pare i wsysa nieczystosci z porow. produkuje go np. panasonic.
na ile to jest skuteczne? na pewno nie moze sie rownac z wizyta u dobrej kosmetyczki, ale mnie na to nie stac. mysle za to o zainwestowaniu w takie urzadzenie.

czy warto?
bundesbaba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-13, 18:15   #41
Little Angel
Wtajemniczenie
 
Avatar Little Angel
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Bydzia
Wiadomości: 2 458
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

Witam,slyszlam o tych urzadzonkach,ze niczego nie oczyszczaja-podobno to pic na wode Pisaly to osoby,ktore te cuda posiadaja.
Little Angel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-14, 10:44   #42
monis:-)
Raczkowanie
 
Avatar monis:-)
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 67
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

hej ja tez slyszlam o tym przyrzadzie i jestem bardzo ciekawa jak on dziala i czy wogole dzialawiem ze kosztuje 149zl ale czy za taka cene mozna sie spodziewac dobrych efektów?sadze ze kosmetyczka zrobi to o wiele lepiej,ale jesli ktos juz uzywal tego cacka niech sie wypowie to moze sie skusze i kupie
stronka z przyrzadem:http://www.panasonic.pl/beautycare/c...enie_porow.php
monis:-) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-14, 10:53   #43
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

tu są wątki:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=117872

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...23#post1938923
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 16:48   #44
bundesbaba
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Bratysława, Słowacja
Wiadomości: 21
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

Dziekuje Wam za odpowiedzi i watki.

Tak naprawde to nikt nie mial urzadzenia panasonica, ale inne, i to one byly krytykowane. Moze warto zachowac nadzieje co do skutecznosci tego panasonica? W koncu nawet kosmetyczka wypowiadala sie w jakims watku, ze podobne urzadzenia maja gabinety kosmetyczne. I ze nie poleca, ale ze wzgledu na cere naczynkowa, a ja pomimo 31 lat mam tlusta, gruba, zanieczyszczona.
bundesbaba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 17:37   #45
miiee
Rozeznanie
 
Avatar miiee
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 608
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

Hmmm ciekawe urzadzenie. Zamiast wyciskania? Ale zastanawiam się czy to tylko na nos? Ja mam zaskórniki wszędzie na buzi. Ciekawę.Chociaż takiie ssanie musialoby być wielkie. Jak ktoś będzie miał to napiszcie refleksje
miiee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-21, 19:12   #46
Malwina12320
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 385
Aparat do oczyszczania skóry twarzy NAiS model eh 2501 -masz?? jaka jest twoja opi

Zastanawiam sie nad kupnem tego urzadzenia ,ale nie wiem czy to czasme nie jakis bubel. Jaka jest twoja opinia na ten temat??Widzisz jakias roznice??Poprawe??
Malwina12320 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-21, 19:16   #47
Malwina12320
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 385
Dot.: Aparat do oczyszczania skóry twarzy NAiS model eh 2501 -masz?? jaka jest twoja opi

oto link: http://hornwellness.sote.pl/go/_info/?id=272
Malwina12320 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-21, 19:29   #48
klaudynka4
Zakorzenienie
 
Avatar klaudynka4
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Wiadomości: 7 090
Wpisy w blogu: 4
GG do klaudynka4 Send a message via Skype™ to klaudynka4
Dot.: Aparat do oczyszczania skóry twarzy NAiS model eh 2501 -masz?? jaka jest twoja

Takiego podobnego czegoś używa kosmetyczka
Owszem fajnie oczyszcza pory, chociaż nie można się dzięki temu pozbyć wszystkich grudek. Oczyszcza te "mniejsze" ale efekt jest naprawdę zadowalający, dzięki temu jest mniej wyprysków bo nie tworzą się w oczyszczonych porach
__________________
Moja wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=878926
klaudynka4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-21, 20:19   #49
Malwina12320
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 385
Dot.: Aparat do oczyszczania skóry twarzy NAiS model eh 2501 -masz?? jaka jest twoja

dziekuje ci za odp;] przekonałas mnie i go kupie
Malwina12320 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-29, 14:15   #50
asiek150
Raczkowanie
 
Avatar asiek150
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 73
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

Ja też jestem bardzo ciekawa, czy to rzeczywiście działa.
http://www.usamedicines.com/theproducts.cfm?cat=2&mas ter=1481&owner=175 kosztuje ok. 140 zł
asiek150 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-03, 10:48   #51
asiek150
Raczkowanie
 
Avatar asiek150
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 73
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

nikt tego nie używał??
asiek150 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-03, 11:29   #52
Mary_Q
Zakorzenienie
 
Avatar Mary_Q
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 245
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

fajnie by bylo gdyby to dzialalo...
Mary_Q jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-03, 14:18   #53
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

to działa chyba na zasadzie pary i wsysacza, lub szczoteczki. wypowiadałam się juz na ten temat , był taki wątek , proszę najpierw sprawdzcie w wyszukiwarce czy podobmny temat istnieje
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-18, 13:50   #54
asiek150
Raczkowanie
 
Avatar asiek150
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 73
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

no ja właśnie ten wątek znalazłam w wyszukiwarce:P:P
jeśli chodzi o to urządzenie to nie jest zbyt skuteczne, lepiej używać szczoteczki do mycia twarzy (tak słyszałam)
asiek150 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-18, 14:02   #55
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

o ile dobrze ja potem odkażisz , bo raz dwa i będą w nij bakterie
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-18, 14:03   #56
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: aparat elektroniczny do oczyszczania cery

i musisz uważać zeby nie podrażnic cery
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 00:03   #57
canaima
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1
Dot.: Philips - urządzenie do oczyszczania porów

Jestem posiadaczką urządzenia do oczyszczania porów PANASONIC EH2511, niestety był to fatalny zakup (149 zł), powinno oczyszczać z zaskurników, a zbiera jedynie sebum- urządzenie okazało się bublem, wogóle się nie sprawdza, oczywiście kilkakrotnie oddawałam do serwisu fabrycznego, ale nie dało to żadnego efektu. Odradzam w 100% !!! Szkoda pieniędzy i nerwów.
canaima jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 00:09   #58
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Philips - urządzenie do oczyszczania porów

szkoda, kolejna zła opinia na jego temat
no to pozbyłam sie złudzen i wiem ze ta cala seria ich "pieknosci" jest do niczego
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 17:50   #59
aaliyah
Zakorzenienie
 
Avatar aaliyah
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 5 610
Dot.: Philips - urządzenie do oczyszczania porów

Dziewczyny, jak chcecie miec czysta cere to lepiej zainwestowac w saune do twarzy. A jak nie chcecie inwestowac to wystarczy miska, goraca woda, olejek z drzewa herbacianego i szalwia do wody i parowka gotowa. Przed sauna/ parowka zrobic piling, a po maseczke z glinki, a potem tonik i krem nawilzajacy. Gwarantuje ze po kilku takich zabiegach beda piorunujace efekty
aaliyah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-01, 18:20   #60
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: Philips - urządzenie do oczyszczania porów

Witam jestem nowa, i nie moge duzo powiedziec na temat tego urzadzenia, dopiero dzis je zakupilam, wprawdzie z uwagi tylko na szczoteczke i gąbke do oczyszczania, ale ta koncówka ssaca tez mnie zainteresowala, boje sie przetestowac bo wyczytalam ze mozna sie zeszpecic malinkami i siniakami na twarzy. Nie wiem, moze ktoras z Was powie, czy chociaz jest to bezpieczne urzadzenie.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:26.