Wszystko na temat plukanek do wlosow-watek zbiorczy - Strona 15 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Pokaż wyniki sondy: Czy "farbowanie"za pomoca plukanek,henny itp nie niszczą włosów??
NIE NISZCZĄ 180 47,49%
NISZCZĄ 50 13,19%
Przy krotkim stosowaniu NIE,na dluzsza mete niszczą! 149 39,31%
Głosujący: 379. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-19, 11:53   #421
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: fioletowy szampon

Zakręcona uzyskałaś taki blondzik tylko dzieki szamponowi z rumianku i piochtaninie ???? Zaczynam miec nadzieje
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 12:09   #422
~~~JOLA~~~
Zakorzenienie
 
Avatar ~~~JOLA~~~
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 6 464
Dot.: fioletowy szampon

Szkoda, ze wczesniej nie znalam innych fioletowych szamponow poza Regenalem Nie wiedzialam, ze wysusza wlosy i nie mialam pojecia o istnieniu innych takich szamponow Kiedys mialam balejaz i efekt byl niemal identyczny, jak u Jowisi Bardzo mi sie podobalo. Kilka dni temu bylam u innej fryzjerki i jestem zla. Mam balejaz, ale wyglada zupelnie inaczej. Pasemka sa za grube, blond jakis zolty, a zamiast czekolady, jakis braz wpadajacy w rudy [Ale sie wyzalilam ] Probuje ratowac sie Regenalem - mam nadzieje, ze choc troche pomoze I mam wlasnie pytanie... Moze ktos wie, czy ten rudawy polysk ma szanse zniknac po Regenalu??
~~~JOLA~~~ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 12:10   #423
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: fioletowy szampon

A jesli tak to moze jeszcze zapytam jaki to szampon i gdzie mozna kupic ta piochtanine i jak ją użyć
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 16:48   #424
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: fioletowy szampon

Piochtanine kupujesz w aptece, w tym watku jowisia pisala o niej:

Cytat:
Napisane przez jowisia
Kupujesz w aptece piochtanine, kosztuje ok 3 zl, ostroznie sie z nia obchodzisz, dolewasz JEDNA, DWIE kropelki do garnka z woda i splukujesz tym wlosy. Efekt dokladnie taki sam jak wszystkich szamponow fioletowych.
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 16:49   #425
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: fioletowy szampon

Cytat:
Napisane przez natee
A jesli tak to moze jeszcze zapytam jaki to szampon
aha, a ten szampon to Regenal z Welli
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 17:01   #426
Asik_
Zakorzenienie
 
Avatar Asik_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 288
Dot.: fioletowy szampon

Ja ten szampon odradzam Z czasem jasne wloski robią się jak pierze, w dodatku przybierają kolor wypłowiałego siana!!! Myłam nim głowe gdy miałam kiedys jasne pasemka i po kilku tygodniach stosowania wszyscy pytali co sie stalo z moimi blond pasemkami.........
Asik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 19:17   #427
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: fioletowy szampon

Dzieki Kalex , ale nie wiem czy mnie zrozumiałaś Pytałam Zakręconej co to za szampon z rumiankiem , którego używa Regenal to juz chyba dla Pań , które maja blond i chcą platyne Ja jak już wyżej napisałam mam brązowe
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 19:21   #428
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: fioletowy szampon

Cytat:
Napisane przez natee
Dzieki Kalex , ale nie wiem czy mnie zrozumiałaś Pytałam Zakręconej co to za szampon z rumiankiem , którego używa Regenal to juz chyba dla Pań , które maja blond i chcą platyne Ja jak już wyżej napisałam mam brązowe
hehehe no tak Ja kiedyś używałam szamponu z Timotei do wlosow blond, a jak miałam brazowe to uzywalam tego do brązowych wloskow z Timotei
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 19:56   #429
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: fioletowy szampon

A jakie masz z natury Kalex?
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 20:12   #430
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: fioletowy szampon

Cytat:
Napisane przez natee
A jakie masz z natury Kalex?
o kurcze, to trudne pytanie ja juz nie pamietam jak one wygladały jasny brąz z natury
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 22:05   #431
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: fioletowy szampon

A co Ty byś mi poleciła żeby troszke rozjaśnić włosy ? Płukanki mogą rozjaśnić brązowe włosy?
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 22:10   #432
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: fioletowy szampon

jest ponoc dobra płukanka Flor Illum. Do rozjasnienia wlosow blond, zeby byly platynowe i nie żółkły stosuje się srebrną. A do włoskow brązowych jest chyba matowo-szara.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81848161 - w tym linku do allegro jest jej zdjęcie.
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 22:16   #433
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: fioletowy szampon

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ght=flor+illum - tu jest link do jednego z watkow o tej plukance wpisz w wyszukiwarke flor illum i poczytaj, co dziewczyny pisza na jej temat
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 22:17   #434
zakrecona1881
Raczkowanie
 
Avatar zakrecona1881
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 158
Dot.: fioletowy szampon

Cytat:
Napisane przez natee
Zakręcona uzyskałaś taki blondzik tylko dzieki szamponowi z rumianku i piochtaninie ???? Zaczynam miec nadzieje

nie ja mam pasemka rrobione w salonie tylko je troche podrasowywuje ta piochtanina hehe
__________________
MOJA MAŁA GALERIA
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=228411
zakrecona1881 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 23:10   #435
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: fioletowy szampon

Dziekuje Kalex Flor illum matowo -szara !! To napewno mi sie przyda
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 10:21   #436
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: fioletowy szampon

Tylko tej plukanki raczej nie kupisz w zwyklych drogeriach - musisz jej poszukac w sklepach fryzjerskich, hurtowniach z artykulami fryzjerskimi. Ja wlasnie jej szukalam najpierw w drogeriach, ale mialy wszedzie tylko Celie albo Delie I wlasnie tu na forum przeczytalam, ze trzeba jej szukac w sklepach fryzjerskich Nie wiem z jakiego miasta jestes, ale jeśli z Krakowa to możesz ją dostać w sklepie fryzjerskim m.in. na Nowej Hucie ul. Bieńczycka 13/A
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 12:52   #437
moorph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 420
GG do moorph
Dot.: niebieska płukanka?

Flor Illum jest w kolorze niebieskim pelna nazwa brzmi....cośtamcośtam niebieski nie pamietam ale ja do takich rudawych wlosow kupilem sobie zwykla pioktanine w aptece a Flor Illum dostepne w prawie kazdym sklepie fryzjerskim za jakies 8 zl (tez mam, matowo-szary, polecam)
A plukanka wystarczy splukac juz umyte wlosy (ja wsadzam glowe do miski i polewam kilkanascie razy kubeczkiem) potem juz nie splukuje woda, tylko wycieram i jest bomba
moorph jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 13:13   #438
lucy4u
Raczkowanie
 
Avatar lucy4u
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 204
Dot.: niebieska płukanka?

Do czego słuzy ta płukanka?
Co ona robi?
lucy4u jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 13:23   #439
lucy4u
Raczkowanie
 
Avatar lucy4u
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 204
Dot.: fioletowy szampon

Cytat:
Napisane przez jowisia
A jak chcesz zeby bylo jeszcze taniej to polecam ci swietny sposob z piochtanina. Kiedy bylam mlodsza i nie milalam funduszy tego wlasnie uzywalysmy my wszystkie dziewczyny z osiedla. Kupujesz w aptece piochtanine, kosztuje ok 3 zl, ostroznie sie z nia obchodzisz, dolewasz JEDNA, DWIE kropelki do garnka z woda i splukujesz tym wlosy. Efekt dokladnie taki sam jak wszystkich szamponow fioletowych.
jaki kolor włosów wychodzi po tej płukance?
czy są po niej odrosty?
lucy4u jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 13:59   #440
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 1 787
Dot.: niebieska płukanka?

Cytat:
Napisane przez lucy4u
Do czego słuzy ta płukanka?
Co ona robi?
są to płukanki dla farbowanych blonadasek ktoore chca sie wyzbyc zółtych refleksoow sama je stosooje ale pierwszy raz słysze ze eliminooja rudosci to jest juz raczej nie mozliwe
__________________
48 kg! 23kg lzejsza

walka o zdrowe wlosy

26 grudzien 2011 ostatnie farbowanie
13 luty 2012- rozwod z suszarka i prostownica!
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 14:03   #441
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: niebieska płukanka?

Cytat:
Napisane przez lucy4u
Do czego słuzy ta płukanka?
Co ona robi?
na temat płuknek bylo tutaj juz mnostwo watkow wpiszcie w wyszukiwarke flor illum albo delia albo celia i wyskoczy Wam pelno tematow o tych specyfikach...
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 14:06   #442
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: fioletowy szampon

Cytat:
Napisane przez lucy4u
jaki kolor włosów wychodzi po tej płukance?
czy są po niej odrosty?
lucy4u - płukanka sluzy do niwelowania brzydkiego odcieniu żółci na włosach blond, pozwala utrzymac ładny platynowy kolor. Plukanka to nie farba, nie pomalujesz nią włosow Dlatego odrosty będa

edit - plunke stosujesz sama w domu, po zrobieniu np. balejazu w kolorze blond u fryzjera, aby utrzymac ładny kolorek. Dodajesz kilka kropki do wody i polewasz tym wloski podczas mycia.
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 14:56   #443
moorph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 420
GG do moorph
Dot.: niebieska płukanka?

Cytat:
Napisane przez ma-li-na
eliminooja rudosci to jest juz raczej nie mozliwe
mozliwe mozliwe fioletowy gasi cieple barwy takie jak zolty i pomaranczowy (czyli blond i rudy) z blondu robi niemal biale a z rudego lekko orzechowe...
moorph jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 16:44   #444
olifka16
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 31
Dot.: niebieska płukanka?

wielkie dzieki!
olifka16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 16:53   #445
olifka16
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 31
Dot.: niebieska płukanka?

aaa jeszcze coś! czy jak bede uzywac tej plukanki do rudych wlosow to moje wlosy bede ogolnie mniej rude nawet jak zaprzestane jej uzycia?
bo wlasnie niewiem czy jak przestane uzywac plukanki to znow wroca rude?
I moglabym dowiedziec sie czegos o tej pioktaninie?
jak ja rozcienczac? czy nie zaszkodzi wlosom?czy beda mniej rude i w ogole...
z gory dzieki!
olifka16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 17:24   #446
olifka16
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 31
Dot.: niebieska płukanka?

a jak dlugo mozna uzywac plukanek?czy one w ogole niszcza wlosy ?
olifka16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 17:44   #447
moorph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 420
GG do moorph
Dot.: niebieska płukanka?

Nie niszcza;] pokrywaja wlos niewidoczna warstewk. Niestety,jesli przestaniesz uzywac plukanki to stary kolor powroci:/ pioktanina (wodny roztwor fioletu gencjanowego- fachowa nazwa) w aptece kosztuje 2 zl. Ja w lirze wody rozpuszczam 6-10 kropelek i tak sobie tonuje wlosy tym (polewam nad miska) az beda wystarczajace;] pioktanine mozna dosyc latwo przedawkowavc dlatego musisz dobrac dla siebie idealne rozcienczenie. Jesli chodzi o flor illum to uzywam matowo-szare, rozpuszczam w litrze 40 kropelek i tonuje tak samo. Czasem lacze 5 kropli pioktaniny i 15 kropli flor illum. Wszystko alezy od indywidualnych zachowan wlosa musisz pokombinowac
moorph jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 17:51   #448
moorph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 420
GG do moorph
Dot.: niebieska płukanka?

Niektorzy mowia,ze pom plukance maja szorstkie wlosy. Ja uzywam ok.3 miesiecy i jakos nie zauwazylem zeby ich stan sie pogorszyl, nawet sa takie jakby bardziej miekkie czasem mi sie nie chce stac nad wanna i tego łba w tej misce moczyc, ale bez plukanki teraz ani rusz szczerze polecam. W ogole to jestem fanem plukanki, zachwalam wszystkim
flor illum niebieski- do wlosow jasnych
flor illum matowo szary- do siwych,bialych, zoltawych i rudawych
flor illum srebrny- do siwych i zoltych(rudych takze)

Sa jeszcze jakies plukanki Delia i Celia, ale to jakis badziew z Rossmana, to nawet niue probuje ich uzywac....
moorph jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 20:27   #449
lucy4u
Raczkowanie
 
Avatar lucy4u
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 204
Dot.: niebieska płukanka?

Cytat:
Napisane przez ma-li-na
są to płukanki dla farbowanych blonadasek ktoore chca sie wyzbyc zółtych refleksoow sama je stosooje ...
a jak jestem naturalną blondynką to tez moge, czy one raczej zniszczą włosy??
lucy4u jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-21, 17:26   #450
moorph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 420
GG do moorph
Dot.: niebieska płukanka?

nie zniszcza bo sa nie inwazyjne
moorph jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
fioletowa, plukanka, płukanka, rudy brąz blond, szampon, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-01 21:15:54


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:33.