Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Pokaż wyniki sondy: Czy "farbowanie"za pomoca plukanek,henny itp nie niszczą włosów??
NIE NISZCZĄ 181 47,51%
NISZCZĄ 50 13,12%
Przy krotkim stosowaniu NIE,na dluzsza mete niszczą! 150 39,37%
Głosujący: 381. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-02-07, 20:32   #1891
paryska
Raczkowanie
 
Avatar paryska
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 111
Dot.: płukanki- która najlepsza??

hmmm a od czego sa plukanki rozowe? bo widze ze rozmawiacie o fioletowych i srebrnych tutaj, a mnie bardzo ta rozowa interesuje.
i czy ktos moglbys mnie uswiadomic jaki efekt daje plukanka na naturalnych wlosach? bo nie widze tutaj nic na ten tamet a chcialabym wiedziec

Edytowane przez paryska
Czas edycji: 2008-02-07 o 20:35 Powód: literowka
paryska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-14, 15:59   #1892
Aga_20
Raczkowanie
 
Avatar Aga_20
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 57
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Witam.

Zawsze miałam włosy farbowane na bardzo ciemne brązy (naturalne mam mysi brąz) pare dni temu zamarzył mi się taki jasny brąz o chłodnym odcieniu.
Jako, że zawsze z włosami robie wszytko sama taki i tym razem było podobnie.
Rozjaśniłam włosy rozjaśniaczem Venity 5-7 tonow, trzymałam do samego końca i to co ujrzałam prawie przyprawiło mnie o zawał- włosy były rudo marchewkowe (i to jeszcze jasna marchewa)

Ale ok. myśle sobie ta farba, ktorą sobie kupiłam (własnie jasny brąz) napewno to zniweluje...

Jednak NIESTETY wlosy wyszły koloru, za przeproszeniem rudo- złotej kupy....

Ponieważ już je strasznie zniszczyłam tym rozjaśnianiem następne farbowanie planuje minimum za miesiąc(a teraz regeneracja)..ale do tej pory muszę coś z TYM zrobić.

I tu dochodzimy do sedna sprawy: Czy płukanka srebrna zniweluje mi ten rudy i złoty i poszarzy trochę włoski, czy jest zarezerwowana tylko dla blondynek?
__________________
70~69~68,4~67~66~65~64~63~62~61~60

wzrost: 174 cm
data rozpoczęcia: 25.02.2009
Aga_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-14, 22:20   #1893
weradab
Przyczajenie
 
Avatar weradab
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 2
Unhappy Dot.: płukanki- która najlepsza??

WItam....
Co do płukanek..to faktycznie pomagają..ale pod warunkiem ze dobierzesz odpowiedni kolor..a mysle że do niwelowania rudego kolorku najlepsza jest tzw.srebrna...ale z nią też ostrożnie bo zbyt mocna na jaśniejszych włosach daje zielony!!!....do jeszcze zeszłego tygodnia miałam śliczne zdrowe naturalne długie włosy...i zachciało mi sie zmienić z brązu na blond....domowym sposobem...i nigdy w życiu sama nie nałoże rozjaśniacza na włosy!!...farbowałam tak jak w ulotce...zgodnie z zaleceniami i wyszło kurewsko żółte...więc kupiłam garniera farbę blond...i jeszcze gorzej...nastepnie nałożyłam loreala...stwierdziłam że firma ok...no po tylu farbach dzień po dniu ta mnie tylko dobiła! co prawda miałam złoty ..ale chociaż blond...tylko że w dziennym świetle już taki ładny nie był...po płukance srebrnej zrobił się łdny popiel na tym kurczaku i mogłam spokojnie udać sie do fryzjera..zpłaciłam 140 zł. z pasemka białe...oczywiście wyszły...tylko nic dziwnego jak siedziałam tam 2 godziny n fotelu w foli po czym na włosach mogłam odbijać jojo!!!takie gumowe były...niech dziabłi tą fryzjerke...a mówiłam jej co nakładałam na włosy wcześniej i chyba nie dotarło...sorki że sie tak rozpisałam ale siedze i płacze bo nie wiem co mam teraz zrobić...nie chce ścinać włosów..tylko ta płukanka mnie ratuje...i jedwab do włosów który czyni cuda..bo mogę sie uczesać pozdrawiam i życze rozsądku w podejmowanych decyzjach....błgam zastanówcie sie 1000000 rzy zanim coś same zrobicie...
weradab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-14, 22:32   #1894
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: płukanki- która najlepsza??

srebrna niweluje zolte refleksy, a do rudych najlepsza jest matowo-szara, srebrna moze nie dac rady
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-15, 07:44   #1895
Aga_20
Raczkowanie
 
Avatar Aga_20
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 57
Dot.: płukanki- która najlepsza??

weradab, podobnie jak ty już NIGDY W ŻYCIU nie rozjaśnie sama włosow
A jeśli mogę Ci doradzić coś do regeneracji to bardzo dobre są szampon i odrzywka z Dove (taki granatowy) do włosow suchych i zniszczonych.
Ja od dłuuugiego czasu codziennie prostuje włosy, farbuje średnio raz na 3 miesiace (ale rożnie to bywa) i miałm je srasznie zniszczone.
Po miesiącu stosowania tej serii (+ odrzywczy nabłyszczacz do włosow falowanych i odrzywka bez spłukiwania z Schwarzkopa- ale tych używam prawie, że od zawsze) zupełnie się odmieniło...
stały się miękkie, nie puszą sie, końcowki nie odstają, pieknie sie układają- są prawie, że zdrowe (prawie bo jeszcze troche im trzeba ale i tak wygladają już dobrze.

Teraz mam znowu tak jak ty po ostatnich zabiegach znowu wyglądają okropnie, sa spalone, wiec kupilam WAX (juz kiedyś mi pomogł) i tradycyjnie dalej Dove


truskawkowawiosna, dzięki za odp. Co prawda juz wczoraj kupiłam płukanke srebrną, więc ją wyprobuje, a jak nie pomoże to rzeczywiście kupię tą matowo-szarą (z Ilumi?)...podobno jest trudno dostepna z tego co czytałam
No ale: dla chcącego nic trudnego
__________________
70~69~68,4~67~66~65~64~63~62~61~60

wzrost: 174 cm
data rozpoczęcia: 25.02.2009
Aga_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-15, 09:09   #1896
bLonD_bEjBe
Zadomowienie
 
Avatar bLonD_bEjBe
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 1 594
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Ja mam w domu Szampon Welli Renegal. Jest on fioletowy z elementami srebrnymi??Tak jakoś dziwnie wygląda. W każdym razie z każdego żółtka zrobi jasne, popielate lub białe. Zależy jak długo będzie się pieniło i myło głowę.
__________________
… świadomość kreuje „wygląd”… podświadomość działanie…
bLonD_bEjBe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-15, 20:26   #1897
weradab
Przyczajenie
 
Avatar weradab
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 2
Dot.: płukanki- która najlepsza??

witam...również zaopatrzyłam się w ten szampon welli regenal...i niestety mojego żółtka ani troszke nie ruszyło...widać tylko tą płukanke i to na najbielszej partii włosów ,gdyż nie moge sobie pozwolić na mocniejszą, żeby moje pasemka nie były turkusowe...ale postanowiłam zaryzykować ponownie do fryzjera tym razem KADUS może tam coś zdziałają z tym...ale już sie pogodziłam z samą sobą...i staram sie brać za regeneracje lorealem...niestety kupe kasy na to poszło ale te profesjonalne maski i szampony dostępne u fryzjerów są nie do podrobienia...polecam gorąco..bo warto spróbować
weradab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-16, 19:53   #1898
Smile_Smile
BAN stały
 
Avatar Smile_Smile
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: ze wsząd
Wiadomości: 876
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Re: Jak schłodzić złoty blond, czy teraz jestem wiosennym typem urody ?

Dziewczyny ratunku, przesadzilam z fioletowa plukanką Celi i na rozjasnianych wlosach blond zrobil mi sie brąz!!! CO Z TYM ZROBIC????????
Smile_Smile jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-16, 20:17   #1899
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Re: Jak schłodzić złoty blond, czy teraz jestem wiosennym typem urody ?

Cytat:
Napisane przez Smile_Smile Pokaż wiadomość
Dziewczyny ratunku, przesadzilam z fioletowa plukanką Celi i na rozjasnianych wlosach blond zrobil mi sie brąz!!! CO Z TYM ZROBIC????????
uzbroic sie w cierpliwosc zmyje sie...
proces mozesz przyspieszyc myjac szamponem przeciwlupiezowym
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-18, 08:47   #1900
arzdąc
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 358
GG do arzdąc
Dot.: Niebieska płukanka- gdzie kupić?

Poradzcie mi dziewczyny -prosze- jakiej mam uzyc płukanki kiedy po rozjasnianiu wychodza mi zolte wloski uzylam juz srebrzyka ale za słaby a po roztworze z gencjany mialam fioletowe pasemka
arzdąc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-18, 13:47   #1901
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 513
Dot.: Niebieska płukanka- gdzie kupić?

Polecam isc do najblizszej apteki i spytac sie o plukanke do wlosow,ja mialam wodny roztwor fioletu gencjanowanego,koszt do 3 zlw malej butelce.Wlewasz wode do umywalki lub do miski na 5 litrow starczy 3/4 kropli,i namaczasz wlosy trzymaj tak z minute bo mozesz miec fioletowe wlosy.Zaznaczam ze ten rotwor jest mocny.Powinnie zniwelowac Twoj zolty odcien.
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 513 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-19, 20:25   #1902
linusiaihaha
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: arkadia
Wiadomości: 210
GG do linusiaihaha
Dot.: Niebieska płukanka- gdzie kupić?

mozna dostać cos takiego w aptece? ;O
linusiaihaha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-19, 20:50   #1903
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 513
Dot.: Niebieska płukanka- gdzie kupić?

Cytat:
Napisane przez linusiaihaha Pokaż wiadomość
mozna dostać cos takiego w aptece? ;O

Ja dostalam w aptece,bo sie pytalam o plukanki do wlosow,to polecila wlasnie mi ten roztwor
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 513 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-19, 20:52   #1904
linusiaihaha
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: arkadia
Wiadomości: 210
GG do linusiaihaha
Dot.: Niebieska płukanka- gdzie kupić?

płukanki takie wzmacniające czy likwidujące żółty odcień? bo mi o te 2 chodzi, chociaż zaczynam sie do żółtka na głowie przyzwyczajac :PP
linusiaihaha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-20, 07:04   #1905
Niunia20
Rozeznanie
 
Avatar Niunia20
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Łowicz/Sochaczew
Wiadomości: 771
Dot.: Niebieska płukanka- gdzie kupić?

witam, ja też mam problemik wczoraj robiłam włoski farbą rozjaśniającą super jasny blond na moich naturalnych włoskach ciemny blond iiiiii wyszedł kolor złoty blond wchodzący w żółty. I mam pytanko do was dziewuszki czy płukanka mi pomoże zmyć ten złoty refleks??? a jak tak to jaka???
Niunia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 11:04   #1906
CzerwonyKolczyk
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 548
Dot.: płukanki- która najlepsza??

ja już sama nie wiem...
delia...ale która, żeby włosy wpadały w odcień platyny, a nie szary?

i czy 1 nakrętka na 2 litry jest ok ?
CzerwonyKolczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 12:54   #1907
yes
Zakorzenienie
 
Avatar yes
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 24 504
Dot.: płukanki- która najlepsza??

a moze szampon Joanna Color System?

nie daje efektu aż takich szarych wlosow.
__________________
yes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 12:56   #1908
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Cytat:
Napisane przez CzerwonyKolczyk Pokaż wiadomość
ja już sama nie wiem...
delia...ale która, żeby włosy wpadały w odcień platyny, a nie szary?

i czy 1 nakrętka na 2 litry jest ok ?
nie dawaj tyle, bo bedziesz fioletowa. sprobuj najpierw pol nakretki
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 13:09   #1909
CzerwonyKolczyk
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 548
Dot.: płukanki- która najlepsza??

to dobrze, że napisałam, dzięki
a którą delię ?
CzerwonyKolczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 13:14   #1910
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Cytat:
Napisane przez CzerwonyKolczyk Pokaż wiadomość
to dobrze, że napisałam, dzięki
a którą delię ?
nie nalezy sie trzymac instrukcji na opakowaniu, wiele dziewczyn tak zrobilo i mialo fiolet

sprawdzaj efekt i sprobuj stopniowo dolewac, jezeli wlosy nadal beda za zolte

wg mnie o niebo lepsza jest plukanka Flor Illum, daje bardziej naturalny odcien bez fioletu, ale ją kupisz u fryzjera
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 15:06   #1911
CzerwonyKolczyk
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 548
Dot.: płukanki- która najlepsza??

właśnie wiem, że tylko u fryzjera, więc musiałabym ją zamówić, więc koszt wyjdzie większy niż przy delii, a kasy teraz nie za dużo
CzerwonyKolczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 15:10   #1912
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Wiosno,

Która Flor Illum?
Czy może ta?
http://uradka.pl/product_info.php/products_id/2524
beoneself jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 15:27   #1913
brzozka
Rozeznanie
 
Avatar brzozka
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 673
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
nie nalezy sie trzymac instrukcji na opakowaniu, wiele dziewczyn tak zrobilo i mialo fiolet

sprawdzaj efekt i sprobuj stopniowo dolewac, jezeli wlosy nadal beda za zolte

wg mnie o niebo lepsza jest plukanka Flor Illum, daje bardziej naturalny odcien bez fioletu, ale ją kupisz u fryzjera
Mi się udało kupić Flor Illum w pierwszej z brzegu drogerii. Może miałam szczęście..
brzozka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-15, 17:04   #1914
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Cytat:
Napisane przez beoneself Pokaż wiadomość
Wiosno,

Która Flor Illum?
Czy może ta?
http://uradka.pl/product_info.php/products_id/2524
ta "radkowa" mi nie sluzyla wlosy robily sie lekko fioletowe, klasyczna flor Illum firmy Progress sluzyla mi lepiej. mam jeszcze resztke srebrnej
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 22:16   #1915
eLWhy
Zadomowienie
 
Avatar eLWhy
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 204
Dot.: płukanki- która najlepsza??

to ja trochę odświeżę temat
bo czytam, ale na wszystko cierpliwości mi brakuje.
zdążyłyłam przy tym przyjąć do wiadomości że:
* szara płukanka pomaga w pozbyciu się rudości na włosach
* srebrna pomaga zlikwidować żółty odcień
a fioletowa? zrozumiałam, że też żółty, ale wolałabym, żeby ktoś mi to potwierdził

mam farbowane włosy (u fryzjera) - jasny ciepły brąz z pasemkami (nastepstwo różnych szaleństw), ale chciałabym mieć bardziej zimny odcień (taki mam naturalny). To samo powiedziałam fryzjerce, ale jak to stwierdziła - żebym na cuda nie liczyła, że po jednym razie na ciepłym odcieniu wyjdzie mi zimny (prędzej zielony ;P). Postarała się, fakt, ale szare włosy mam przy słabym sztucznym świetle, w słońcu wciąż mają ciepły rudawy odcień, który chciałam 'zamienić' na szarawy-zimny. I pomyślałam, że płukanka byłaby dobrym ozwiązaniem, zwłaszcza, że chcę przestać farbować włosy...
tylko właśnie nie wiem czy szukac jakiejś szarej czy moze tej fioletowej?
eLWhy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 22:19   #1916
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Cytat:
Napisane przez eLWhy Pokaż wiadomość
to ja trochę odświeżę temat
bo czytam, ale na wszystko cierpliwości mi brakuje.
zdążyłyłam przy tym przyjąć do wiadomości że:
* szara płukanka pomaga w pozbyciu się rudości na włosach
* srebrna pomaga zlikwidować żółty odcień
a fioletowa? zrozumiałam, że też żółty, ale wolałabym, żeby ktoś mi to potwierdził

mam farbowane włosy (u fryzjera) - jasny ciepły brąz z pasemkami (nastepstwo różnych szaleństw), ale chciałabym mieć bardziej zimny odcień (taki mam naturalny). To samo powiedziałam fryzjerce, ale jak to stwierdziła - żebym na cuda nie liczyła, że po jednym razie na ciepłym odcieniu wyjdzie mi zimny (prędzej zielony ;P). Postarała się, fakt, ale szare włosy mam przy słabym sztucznym świetle, w słońcu wciąż mają ciepły rudawy odcień, który chciałam 'zamienić' na szarawy-zimny. I pomyślałam, że płukanka byłaby dobrym ozwiązaniem, zwłaszcza, że chcę przestać farbować włosy...
tylko właśnie nie wiem czy szukac jakiejś szarej czy moze tej fioletowej?
tak
szara likwiduje rudosci, a srebrna to tak naprawde slabsza fioletowa srebrna i fioletowa walcza z zoltym odcieniem

obawiam sie, ze przy brazie fiolet nie zdziala za duzo, najlepsza bylaby szara. ale jedyna jaka znam to flor illum-a jej juz nie da sie kupic(odcienia matowo-szarego)
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 22:23   #1917
eLWhy
Zadomowienie
 
Avatar eLWhy
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 204
Dot.: płukanki- która najlepsza??

po przeczytaniu wątku faktycznie szukałam tej flor illum i zdziwiłam się że trochę jej mało w sklepach itp. dopiero potem doszłam do postów gdzie piszesz, że już jej nie produkują... kurcze.... jak rozumiem do tej pory nie udało się żadnej z was znaleźć 'zamiennika'? :/
eLWhy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 22:25   #1918
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: płukanki- która najlepsza??

Cytat:
Napisane przez eLWhy Pokaż wiadomość
po przeczytaniu wątku faktycznie szukałam tej flor illum i zdziwiłam się że trochę jej mało w sklepach itp. dopiero potem doszłam do postów gdzie piszesz, że już jej nie produkują... kurcze.... jak rozumiem do tej pory nie udało się żadnej z was znaleźć 'zamiennika'? :/
swego czasu szukalam i nawet zalozylam watek. to jedyny zamiennik jaki wynalazlam, ale go nie testowalam

produkuje go ta sama firma
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 15:46   #1919
rastaaa
Raczkowanie
 
Avatar rastaaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 40
Dot.: płukanki- która najlepsza??

a wie ktos moze jak dziala " Flor illum - płukanka do włosów - matowo - szary"
i czy moze blond wlosom dodac odcienia popielatego?
__________________

Edytowane przez rastaaa
Czas edycji: 2008-05-31 o 13:34
rastaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-03, 05:04   #1920
kropla w morzu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 27
Dot.: Pozbyć się rudego refleksu (?)

ktoś mógłby doprecyzować która z obecnie dostępnych płukanek flor illum to ta, która niweluje rude refleksy na włosach ?
nie ma już chyba matowo-szarej, srebrna jest do blondu, fioletowa na jasnym brązie wychodzi jak sprana śliwka, może srebrno-biało-niebieska ??
help :|
pozdrawiam
kropla w morzu jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
fioletowa, plukanka, płukanka, rudy brąz blond, szampon, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-05-18 12:52:58


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:36.