Loczkowane dziewoje, prosze o rade :* - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-18, 21:36   #1
Olkens:))
Przyczajenie
 
Avatar Olkens:))
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 3

Loczkowane dziewoje, prosze o rade :*


Hejka wszystkim! Jestem tutaj nowa. Forum jest świetne, można uzyskać wiele ciekawych informacji i porad, a i ludkowie są mili Nie wiem, czy byl juz tutaj taki temat, a jesli tak to przeprooosiam No to moze opisze moj problem. Otoz mam mocno krecone wlosy siegajace tuz za ramiona, bardzo je lubie mimo wszystkich ich wad, ale dosyc mam tego samego wygladu od kilku lat. Chcialabym cos zmienic, urozmaicic. Moze macie jakies pomysly na fryzurki z kreconymi wloskami? Myslalam nad takimi ladnymi falami, <patrz fotka na dole> ale nie wiem jak uzyskac taki efekt. A wy jak ukladacie swoje loczęta/jaka macie fryzurke? I jeszcze jedno pytanko: wiecie jakie sa najlepsze kosmetyki do pielegnacji wlosow kreconych? Najbardziej wkurza mnie jak na samej gorze robi sie taki puszek... chcialabym, zeby moje loczki byly sprezyste i jakby to powiedziec... jednolite? heh. Ale sie rozpisalam! Mam nadzieje, ze ktosik odpisze! dziekujku z gory!!!!

a to link do tych ladniutkich falllll:
http://img468.imageshack.us/img468/434/24753835lp9.jpg
Olkens:)) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-18, 22:00   #2
natalia__
Raczkowanie
 
Avatar natalia__
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 84
Dot.: Loczkowane dziewoje, prosze o rade :*

Cytat:
Napisane przez Olkens:)) Pokaż wiadomość
Otoz mam mocno krecone wlosy siegajace tuz za ramiona, bardzo je lubie mimo wszystkich ich wad, ale dosyc mam tego samego wygladu od kilku lat. Chcialabym cos zmienic, urozmaicic.

Jak Ci się znudziły to mi oddaj, bo ja marzę o loczkach W zamian oferuję proste druty
natalia__ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-19, 00:53   #3
jagaem
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 87
Dot.: Loczkowane dziewoje, prosze o rade :*

Ja mam loczki całe życie i zawsze, od przedszkola podejrzewano mnie o trwałą [brrrr].Jeśli znajdziesz sposób na ujarzmienie tego bałaganu, to dostaniesz Nobla . Nie mów tylko, że poddasz się trwałemu prostowaniu .
jagaem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-19, 11:32   #4
Basiulek
Zakorzenienie
 
Avatar Basiulek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 686
GG do Basiulek
Dot.: Loczkowane dziewoje, prosze o rade :*

Mimo, że jestem dopiero w gimnazjum, też od przedszkola mam loki. Teraz postanowiłam je zapuścić, bo wtedy loki wyglądają efektowniej. Rozumiem, że chcesz coś zmienić, ale jeśli zetniesz je krócej niż do ramion może Ci się zrobić tzw. ,,szopa". Sama to przeżyłam
Nie radzę też robić sobie grzywki zakrywającej czoło, bo tam wszystko się spuszy i będzie wyglądało nieładnie. Polecam natomiast grzywkę po skosie, całkiem ładnie się układa w moim przypadku.
Basiulek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-19, 12:40   #5
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: Loczkowane dziewoje, prosze o rade :*

http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ighlight=loki
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ighlight=loki - kręcone włoski i grzywka po skosie
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ghlight=loki
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ghlight=loki - cięcie włosów kręconych
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ghlight=loki - wątek gigant o kręconych włosach
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ighlight=loki
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ghlight=loki - fryzury dla kręconych włosów
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ighlight=loki - cieniowanie włosów kręconych i falowanych
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ighlight=loki
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ighlight=loki - fryzury dla kręconych włosów
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ghlight=loki - kosmetyki do włosów kręconych
http://www.wizaz.pl/forum/showthread... ighlight=loki - znów fryzurki dla kręconych włosów

to tylko mała część z wielu watków o fryzurach dla kręconych włosów i inyych poradach, skorzystaj z wyszukiwarki
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-19, 13:58   #6
Olkens:))
Przyczajenie
 
Avatar Olkens:))
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 3
Dot.: Loczkowane dziewoje, prosze o rade :*

Och, jestem mile zaskoczona, ze tyle osobencji odpisalo . Musze sie przyznac, ze jestem troche nie-kumata w obsludze owej strony, wiec nie umiem cytowac wszystkich w jednym poscie. Odniose sie do kazdego pojedynczo, oko?
Natalio, chetnie zamienilabym sie z toba, bo mimo wszystko loki sa bardzo klopotliwe! nie mozna ich rozczesywac, ani suszyc (suszarka bez dyfuzatora) bo robi sie explołrzyn, wiec troche z nimi roboty jest!! A prosciutkie zawsze mozna fajnie spiac, albo sciac w jedwabisty sposobik hehe.
Kalex - dziekuje bardzo za adresy, zaraz bede buszowac po wszystkich
Basiulek - tez jestem w gim, ale odziwo loczęta mam dopiero od 2 lat <wiem ja w ogole jakas nie teges, ale cuz to zrobic >, tez uwazam, ze jak sie zetnie krociutko, to moze byc big afro, wiec wole nie ryzykowac! Sluchaj, chcialabym rowniez zapuscic wloski, ale one w ogole nie chca rosnac! moze znacie jakies dobre 'domowe-plukanki', ktore przyspieszylyby porost wlosow? help!
Jagaem - ja i nobel.... chyyyyba nie! , ale jak cosik wymyslem, to zaraz napisze)

Mam jeszcze jedno pytanko, chcialabym uzyskac efekt grubych lokow, wiecie jak to zrobic? bo ja mam bardzo malutkie i jakby to.... waskie? wiecie ocb? prosze o jakies pomysly!!
jestescie kochane
Olkens:)) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-19, 16:07   #7
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: Loczkowane dziewoje, prosze o rade :*

Cytat:
Napisane przez Olkens:)) Pokaż wiadomość
Sluchaj, chcialabym rowniez zapuscic wloski, ale one w ogole nie chca rosnac! moze znacie jakies dobre 'domowe-plukanki', ktore przyspieszylyby porost wlosow? help!
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - wątek o zapuszczaniu włosów
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - wątek o odżywce do włosów henna treatment wax
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - czy da się przyspieszyć porost włosów
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - zdrowe i piękne włosy
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - witaminki itp. dla włosów
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - kolejny wątek o zapuszczaniu włosów
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - wątek o olejku rycynowym
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - porost włosów
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - kolejny wątek nt. zapuszczania włosów
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost - piwko a porost włosów

i mnóstwo innych wątków na te tematy:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ghlight=porost

i jeszcze kilkadziesiąt innych wątków ---> skorzystaj z wizażowej wyszukiwarki wpisując interesującą Cię frazę
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-19, 16:18   #8
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: Loczkowane dziewoje, prosze o rade :*

Cytat:
Napisane przez Olkens:)) Pokaż wiadomość
Mam jeszcze jedno pytanko, chcialabym uzyskac efekt grubych lokow, wiecie jak to zrobic? bo ja mam bardzo malutkie i jakby to.... waskie? wiecie ocb? prosze o jakies pomysly!!
jestescie kochane
tu jest wątek o lokach Katie Melua:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ght=grube+loki

i jeszcze taki wątek:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ght=grube+loki
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:06.