Uczulenie na kortykosteroidy-czy ktoś miał? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-04-24, 11:53   #1
mabor44
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-01
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 266

Uczulenie na kortykosteroidy-czy ktoś miał?


Wiem, że to forum dotyczy raczej problemów kosmetycznych a nie chorób ale tyle tu można spotkać osób życzliwych i doświadczonych, że mam nadzieję uzyskać pomoc.
W związku z nawracającymi plamami na twarzy lekarka zapisała mi Elocom. Początkowo pomagał i po kilku dniach miałam spokój, jednak zaktórymś razem nie tylko że plamy nie zniknęły ale rozlazły się na całe policzki i teraz mam jeden wielki rumień. Czy możliwe jest uczulenie na ten lek?
mabor44 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-24, 17:17   #2
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: Uczulenie na kortykosteroidy-czy ktoś miał?

Madziu droga [img]icons/icon7.gif[/img] czesc [img]icons/icon7.gif[/img] looknełam własnie na Twoje wątki o czerwonych plamiskach na buzi i na ten własnie i... ojoj..az sie przestraszyłam [img]icons/icon9.gif[/img] nie chce Cie martwic, niech sie wypowie Beatka, albo dziewczyny co miały z tym do czynienia, ale pamietam, ze kortykosteroidy sa jednym z czynników wywołujących trądzik rózowaty, a Twoje opisy Madziku mi na to wskazują..ale , ale nie kraczmy na zapas..moze to rzeczywiscie tylko alergia/uczulenie ? Madzik, polecam, przeczytaj prosze i moze..hmm..zmien dermatologa ? wiesz, jak to jest - lepiej skonsultowac u kilku specjalistów ..

art.Beatki

http://www.wizaz.pl/poradnik_kosmety...k_rozowaty.php

i trzymaj sie Malenka, mysle o Tobie.. [img]icons/1glaszcze.gif[/img]
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-25, 09:55   #3
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: Uczulenie na kortykosteroidy-czy ktoś miał?

to raczej nie uczulenie na sterydy ale działania niepożądane ich stosowania (jak pisała Ola-Agentka)- sterydy mogą powodować rozszerzenie naczynek, zanik skóry itd
odstaw Elocom i idź do lekarza. jeśli ktoś przepisze Ci preparat sterydowy, skonsultuj się też z innym lekarzem
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-05-11, 17:26   #4
Dorotk@
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 374
Re: Uczulenie na kortykosteroidy-czy ktoś miał?

Tak to bardzo możlie, ja miałam podobny lek, który miał mnie wyleczyć z pokrzywki na twarzy. Na początku miałam buźkę jak u niemowlaka, ale za którymś razem jak coś mi wyskoczyło to nie mogłam się tego pozbyć przez pół roku. Ten ochydny lek zawierał kortykosteroidy. Na ulotce pisało że 1 % osób ma uczulenie na to paskudstwo.
Dorotk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:00.