Czy branie środków antykoncepcyjnych powoduje znikanie trądziku? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-05-02, 13:08   #1
moniszka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 1
GG do moniszka

Czy branie środków antykoncepcyjnych powoduje znikanie trądziku?


Czy stosowanie środków anykoncepcyjnych zmniejsza liczbę gruczołów, powodując w ten sposób znikanie trądziku? Mam tłustą cerę, na której cały czas występują podskórne, czerwone krostki, wągry i łuszcząca się skóra. Jak temu zapobiec?
moniszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-05-02, 14:07   #2
zlosliwiec
Gość
 
Wiadomości: n/a
Re: Czy branie środków antykoncepcyjnych powoduje znikanie trądziku?

Chyba powinienem cos sprostowac:
Otoz zaden srodek farmakologiczny nie zmniejszy liczby gruczolow lojowych, moze jedynie wplywac na ilosc wydzielanego sebum.

[img]icons/icon35.gif[/img]
  Odpowiedz cytując
Stary 2003-05-02, 15:51   #3
julita104
Raczkowanie
 
Avatar julita104
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 326
Re: Czy branie środków antykoncepcyjnych powoduje znikanie trądziku?

zgdzam sie ze zdaniem zlosliwca Dobrze dobrana tabletka reguluje jednak gospodarke hormonalna, wiec moze lekko zachamowac burze hormonalna (a to miewa wplyw na syfki), jesli jednak ktos ma typowo tlusya buzke to od hormonow nie "wysuszy" sie ona.
__________________
Julita104
julita104 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-05-02, 22:16   #4
Zita
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 125
Re: Czy branie środków antykoncepcyjnych powoduje znikanie trądziku?

Z obiema wypowiedziami się zgadzam. Prawdą jest, że zaburzenia hormonalne mogą powodować zmiany skórne. [img]icons/icon9.gif[/img] Radzę jednak wizytę u specjalisty. Stosowanie środków antykoncepcyjnych na własną rękę jest jak najbardziej nie wskazane. Każdy tego rodzaju specyfik powinien być zastosowany dopiero po wykonaniu poziomu hormonów, co nie zawsze jest praktykowane.
[img]icons/1cmok.gif[/img]
Zita jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:17.