mysli blond /ciemny blond -farby? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-25, 22:13   #1
Gizmiatko
Zakorzenienie
 
Avatar Gizmiatko
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Śląsk :o)
Wiadomości: 4 374
Wpisy w blogu: 33
GG do Gizmiatko

mysli blond /ciemny blond -farby?


Witam
mam wlosy jasny blond farbowane ....rozjasniane .
i chcialabym wrocic do naturalnego koloru wlosow hmmm do koloru odrostow...a wiec to bedzie cos pomiedzy mysi blond a ciemny blond .

czy ktos gdzies zauwazył i moze stosowal farby podobnego kolorku?
__________________

24,07 - nasza data ;]
Szczęśliwa mama dwóch szkrabów

Nataniel urodzony 26.05,09 z masa ciała 1980 i długoscia 45 cm
Iga urodzona 12.02,2012 w 35 tygodniu ciąży masą ciała 3530 i długoscia 52 cm

udało sie -moj wykres
Gizmiatko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-25, 22:40   #2
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: mysli blond /ciemny blond -farby?

Cytat:
Napisane przez Gizmiatko Pokaż wiadomość
Witam
mam wlosy jasny blond farbowane ....rozjasniane .
i chcialabym wrocic do naturalnego koloru wlosow hmmm do koloru odrostow...a wiec to bedzie cos pomiedzy mysi blond a ciemny blond .

czy ktos gdzies zauwazył i moze stosowal farby podobnego kolorku?

Gizmiątko ale jakie właściwie jest pytanie?, z blondu prosto wrócić dp naturalnego koloru , a farb "mysich" jest kilka, chociażby w drogeriach. Wystarczy udac się do jednej i przyjrzeć się paletom. A njaprościej oddać się w ręce fryzjera ( a już najwygodniej takiego , który wykona prepigmentację).
__________________
"Well-behaved women rarely make history."

Marilyn Monroe
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-25, 22:47   #3
Gizmiatko
Zakorzenienie
 
Avatar Gizmiatko
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Śląsk :o)
Wiadomości: 4 374
Wpisy w blogu: 33
GG do Gizmiatko
Dot.: mysli blond /ciemny blond -farby?

tak ,chce woric do naturalnego kolorku a wiec mysli blond
__________________

24,07 - nasza data ;]
Szczęśliwa mama dwóch szkrabów

Nataniel urodzony 26.05,09 z masa ciała 1980 i długoscia 45 cm
Iga urodzona 12.02,2012 w 35 tygodniu ciąży masą ciała 3530 i długoscia 52 cm

udało sie -moj wykres
Gizmiatko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-26, 09:58   #4
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: mysli blond /ciemny blond -farby?

są już wątki z polecanymi farbami w odcieniach ciemnego blondu itp.
Kalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-26, 10:36   #5
azyla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 312
Dot.: mysli blond /ciemny blond -farby?

palette dleuxe sredni blond - polecam sama sie nia farbnelam w celu powrotu do naturalnego koloru wlosow a konce mialam rozjasnione
azyla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-26, 11:18   #6
sztywnusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Szkocja
Wiadomości: 89
Dot.: mysli blond /ciemny blond -farby?

Hej mam ten sam problem tyle tylko że nie wiem czy mi moj naturalny kolor bedzie pasował ( zabawne nie ) . Widziałam ostatnio w rosmannie farbe Loreala o nazwie Sztokholm. I mysle że to byłby zbliżony odcień do tego który chciałabyś uzyskać. Ale 100% pewności nie mam. Tylko zawsze patrz na próbniki a nie na pudełko. Pozdrawiam
sztywnusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-26, 18:13   #7
Caramel Babe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 404
Dot.: mysli blond /ciemny blond -farby?

Jak masz mozliwosc to lepiej idz do fryzjera. Ja wlasnie tydzien temu poszlam do salonu ktory uzywa farb Loreala i pani powiedziala mi ze z tak jasnych wlosow, po platynowym balejazu mozna bardzo latwo uzyskac zielony kolor ze sklepowego popielatego, ciemnego blondu. Uzyla dwoch szamponow koloryzujacych, jeden zapobiegajacy zieleni, drugi wlasciwy kolor i za dwa tygodnie mam isc na jakies tam utrwalenie koloru.

Niedlugo wejda do Polski farby Loreal Natural Match, ktore maja przepiekne naturalne kolory, mysie blondziki, zimne jasne brazy, moze ta farba bylaby odpowiednia do domowego farbowania??? Ja od jakiegos czasu boje sie sama farbowac, dostalam porzadna nauczke i stracilam wiecej kasy niz jakbym poszla do fryzjera.
__________________
Jestes tym co jesz
Caramel Babe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-04, 15:50   #8
Gizmiatko
Zakorzenienie
 
Avatar Gizmiatko
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Śląsk :o)
Wiadomości: 4 374
Wpisy w blogu: 33
GG do Gizmiatko
Dot.: mysli blond /ciemny blond -farby?

acha dziekuje za Wszytskie odpowiedzi !!
jutro mam zamiar isc do fryzeira sciac z włosow za ramiona na krótko :0 beda zdrowsze i szybciej poworce do naturalnego kolorku .pozdrawiam
__________________

24,07 - nasza data ;]
Szczęśliwa mama dwóch szkrabów

Nataniel urodzony 26.05,09 z masa ciała 1980 i długoscia 45 cm
Iga urodzona 12.02,2012 w 35 tygodniu ciąży masą ciała 3530 i długoscia 52 cm

udało sie -moj wykres
Gizmiatko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-07, 16:19   #9
milcia23
Raczkowanie
 
Avatar milcia23
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 327
Dot.: mysli blond /ciemny blond -farby?

Ja też mam rozjaśniane włosy a mój naturalny to mysi ciemny blond jakieś 2 lata temu zapragnełam wrócić do naturalnego i już nie rozjaśniać kupiłam farbę Garnier Color Naturals - Blond ( zdjęcie ) na obrazku wpada on w taki lekki jaśniutki brązik, mi wyszedł ciemny mysi blond, na początku był aż za ciemny ale po 3 myciach sprał się do koloru który wyglądał jak mój naturalny ( ciemny jak na obrazku tylko właśnie wpadał w mysi odcień a na obrazku wpada w delikatny brąz) .

Co prawda kolor był jak mój naturalny ale ja wolałam właśnie takki delikatny jasny brąz bo ten mój mysi na dłuższą mete wydał mi się nie do zniesienia. Twarz wyglądała przy nim szara i bez życia więc wytrzymałam z nim 3 miesiące i dalej ruszyłam w maratonie farbowania. W efekcie teraz mam bardzo jasne blond ale zastanawiam się nad balejażem albo pasemkami.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: gif garnier_161kqarka_161koloq_161n_126xq_126lh_1617_161kaptxxino.gif (23,2 KB, 310 załadowań)
__________________
URATUJ PSIAKA

http://www.morusek.pl/ogloszenia/pol...y-oddam-psa/0/ ,

http://www.morusek.pl/ogloszenie/357...ima-na-dworze/ ,

http://www.schronisko.net/


Adoptując psa nie zmienisz świata, ale świat zmieni się dla tego psa!

milcia23 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:40.