Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne... - Strona 61 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-06-26, 15:13   #1801
azzis
Zakorzenienie
 
Avatar azzis
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: DW
Wiadomości: 4 724
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez Gonia Pokaż wiadomość
dokładnie, odstaw go.....
a może lepiej uzywac retinoidów zewnetrznych? ja tak mam miec po zakończeniu kuracji......
Mam taki żel z retinoidami, ale nie będę na razie nic stosowała. Tylko krem, serum z wit.C i tonik BHA (po nich wcześniej nic mi nie było). Może to jednak ten Skinoren mi tak bruździ :/
__________________

Większości z nas, większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z dochodami netto?(A.Bierce)
azzis jest offline  
Stary 2008-06-26, 15:15   #1802
olenkah
Raczkowanie
 
Avatar olenkah
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 129
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

kurcze dziewczyny, nie straszcie. ja za 2 tygodnie koncze kuracje i jestem przerazona dodatkowo,bo mi derma nie kazala nic stosowac po zakoczeniu. Tyle, ze powiedziala, ze jak mi syf jakis wyskoczy to nie wpadac w panike posmarowac mascia cynkowa i ze syfy robic sie beda czasem.
Nie dolujcie sie, moze to od slonca, od potu? moze przed okresem jestescie?
olenkah jest offline  
Stary 2008-06-26, 18:04   #1803
megan_77
Rozeznanie
 
Avatar megan_77
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 538
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

[QUOTE=azzis;8007034]Nie załamuję się tak bardzo, ale martwi mnie to i wkurza, że kasa wywalona w błoto

azzis na pewno pięniądze nie są wyrzucone w błoto - wystarczy, ze spojrzysz na zdjcęcia te z przed kuracji i teraz - pięknie wyglądasz!!!
Biorąc Akne miałaś ochronę, a może to jakieś uczulenie na słońce, pot czy może coś zjadłaś?

Cytat:
Napisane przez rose87 Pokaż wiadomość
azzis skóra może oczyszczać się jeszcze po skończeniu kuracji, najważniejsze to nie panikować i wierzyć że wszystko będzie dobrze, to przecież raczej nie jest nawrót, bo tak od razu chyba ich nie ma... nie załamuj się i spróbuj się zrelaksować, wiem że to troche głupie, ale to jakie mamy podejście też ma znaczenie, pozytywne myślenie naprawdę dużo daje!!!
trzymaj siei nie załamuj
Jestem zdania co rose87! Popieram jej zdanie w 100%!
Pozdrawiam
megan_77 jest offline  
Stary 2008-06-27, 11:30   #1804
Kamma1507
Zakorzenienie
 
Avatar Kamma1507
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 3 276
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Oj mam coraz więcej obaw. Azis pisze, że przez całą kuracje jej nic nie wyskakiwało, a teraz jej wyskoczyło. Mi mimo iż kończę niedługo ciągle coś wyskakuje przez całe, na razie, 7 miesięcy nie miałam całkiem gładkiej buzi, obecnie mój rekord tylko dwa pryzcze na policzkach, ale co będzie jak odstawie akne już się boje..
__________________

[...] Może jutro znów odkryjesz, że życie jest wciąż szalone,
jeśli po prostu się uśmiechniesz."

Kamma1507 jest offline  
Stary 2008-06-27, 11:39   #1805
azzis
Zakorzenienie
 
Avatar azzis
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: DW
Wiadomości: 4 724
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

No póki co skończyło się na tych dwóch krostkach (jedną próbowałam wyciskać ale tylko jakaś taka woda (czyżby potówka???) wyszła; więc o tyle dobrze, że nie żadna ropa). Drugiej nie ruszałam i jakoś się "zasuszyła"

Odstawiłam Skinoren i czekam na dalsze reakcje mojej skóry.

P.S. jestem parę dni przed okresem, więc może to też dlatego...
__________________

Większości z nas, większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z dochodami netto?(A.Bierce)
azzis jest offline  
Stary 2008-06-27, 11:50   #1806
obłoczek
Raczkowanie
 
Avatar obłoczek
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 280
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Wiecie co... chyba juz ktoś o tym wspominał.... wydaje mi się, że kuracja Akne zwalcza trądzik, ale nie zapewni cery bez skazy. Niedoskonałości nadal będą się pojawiać. Miejmy nadzieję, że jak najrzadziej.
__________________

Wszyscy chcą rozumieć malarstwo, dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków? (Pablo Picasso)
obłoczek jest offline  
Stary 2008-06-27, 12:15   #1807
TeEs
Przyczajenie
 
Avatar TeEs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 6
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Dziś piąty dzien brania Izoteku. Jak na razie takie widze efekty:

skora sucha
wargi suche
oczy czerwone (mam bardzo wrazliwe)
klatka i plecy zmatowialy- swietny efekt!
skora twarzy luszczy sie jak cholera
,ale...
... uzywam balsamu do ciala
kremu nawilzajacego do buzi
wpuszczam krople do oczu
mam pomadke
nie wystawiam sie na slonce
jestem dobrej mysli


Ogolnie rzecz biorac, poranny i wieczorny prysznic zajmuje mi teraz dwa razy dluzej. Tzn. nie tyle prysznic, co nalozenie tego wszystkiego na cialo, po prostu zamieniam sie w babe (za przeproszeniem :P)

Pozdrawiam
TeEs jest offline  
Stary 2008-06-27, 23:09   #1808
julia1612
Raczkowanie
 
Avatar julia1612
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 107
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Już miesiąc nie biore Izoteku pod koniec brałam po 2 dziennie, leczyałam sie tym przez 9miesiecy.Po miesiącu kazał mi lekarz smarować się Aknemycin em 20mg/g. Krostki wychodzą mi bardzo rzadko i nastepnego dnia znikaja, ale są . Włosy zaczęły mi sie przetluszczać jak podczas brania leku nie musiałam myć ich przez 2 tyg. to teraz co 5dni skóra troszke się świeci , ale da sie wytrzymać. Mam pytanie ja nie miałam słynnego wysypu czy z powodu braku wysypu mam większe szanse na nawrót trąziku??
julia1612 jest offline  
Stary 2008-06-28, 05:25   #1809
_eLeKtroda_
Rozeznanie
 
Avatar _eLeKtroda_
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraina marzeń
Wiadomości: 522
GG do _eLeKtroda_
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Azzis ja myslę,że to sprawka skinorenu + to,że jesteś przed okresem.
Używałam skinorenu jakieś hmmm 2-3 dni i naprawdę odstawiłam go z wielką przyjemnością! po posmarowaniu się nim wychodziły mi gulki dziwne...
Próbowałam nawet smarować np samą brodę a reszte nawilzaczem i rano na brodzie już coś rosło , a reszta okey.
Także ja odstawiłam go, zajmuje miejsce w lodówce tylko w stercie leków, wiem że nie wrócę do niego.

Julia wybrałaś potrzebną dawkę minimalną?
__________________
28 Czerwiec 2009 - Już tyle razem;*!
_eLeKtroda_ jest offline  
Stary 2008-06-28, 11:00   #1810
rose87
Raczkowanie
 
Avatar rose87
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: woj. lubelskie
Wiadomości: 127
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez obłoczek Pokaż wiadomość
Wiecie co... chyba juz ktoś o tym wspominał.... wydaje mi się, że kuracja Akne zwalcza trądzik, ale nie zapewni cery bez skazy. Niedoskonałości nadal będą się pojawiać. Miejmy nadzieję, że jak najrzadziej.
mi, jak brałam diane, też raz na jakiś czas coś wyskakiwało, najczęściej przed okresem, ale po roku ich brania przebarwienia zbladły, prawie całkiem znikły, mogłam używać mniej kryjących, lżejszych podkładów, myślałam że niedługo całkowicie będę mogła z nich zrezygnować, ale tabletki odstawiłam, trądzik wrócił jeszcze gorszy i o zrezygnowaniu z tapety mogłam tylko pomarzyć, i wierzczie mi że gdyby po izoteku było tak jak podczas brania anty to i tak byłabym zadowolona
__________________


Idź własną drogą, bo w tym cały sens istnienia,
Żeby umieć żyć
Bez znieczulenia, bez niepotrzebnych niespełnienia
myśli złych



rose87 jest offline  
Stary 2008-06-28, 11:48   #1811
katenak
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 27
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

czy ktos zna dokładne ceny roaccutanu w czechach 10 i 20mg?
katenak jest offline  
Stary 2008-06-28, 12:52   #1812
olenkah
Raczkowanie
 
Avatar olenkah
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 129
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Wzrok leci mi z dnia na dzien. Juz sama nie wiem, moze tak naprawde to nie jest sprawa Izo, tylko po prostu popsul mi sie wzrok? Zaczynam sie meczyc z tym, ze mimo okularow chodze jak kret i wszystko widze niewyrazne.
Stad pytanie do Azzis- czy juz widzisz jakas poprawe? Albo czy ktos tez ma AZ TAKIE pogorszenie wzroku?
olenkah jest offline  
Stary 2008-06-28, 19:49   #1813
espera
Raczkowanie
 
Avatar espera
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 442
GG do espera
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez olenkah Pokaż wiadomość
Wzrok leci mi z dnia na dzien. Juz sama nie wiem, moze tak naprawde to nie jest sprawa Izo, tylko po prostu popsul mi sie wzrok? Zaczynam sie meczyc z tym, ze mimo okularow chodze jak kret i wszystko widze niewyrazne.
Stad pytanie do Azzis- czy juz widzisz jakas poprawe? Albo czy ktos tez ma AZ TAKIE pogorszenie wzroku?
Ja też zaobserwowałam pogorszenie wzroku. Wadę miałam od dawna bez zmian i pojawiło się to u mnie nagle na poczatku kuracji, więc myślę że to w związku z izo. Nie jest to jednak chyba aż takie pogorszenie jak opisujesz.
__________________
life is a series of mishaps but every now and then one of those mishaps goes wrong and things turn out well


espera jest offline  
Stary 2008-06-30, 14:48   #1814
megan_77
Rozeznanie
 
Avatar megan_77
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 538
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Mam do Was pytanie, czy orientujecie się, czy podczas kuracji można się kąpać w basenie?
Raczej nie kąpię się w morzu czy jeziorze, ale wybieramy się z rodzinką na urlop i mój mąż zaplanował m.in. wypad na basen. Czy mogę? czy raczej powinnam zrezygnować?
megan_77 jest offline  
Stary 2008-06-30, 21:31   #1815
Limonatka
Zakorzenienie
 
Avatar Limonatka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gliwice/Wrocław
Wiadomości: 3 557
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

nie jestem pewna, ale chyba nie ma przeciwskazań. w każdym razie na ulotce nic o tym nie pisze, ja sama kilka razy korzystałam z basenu w trakcie kuracji a w jakim stanie jest twoja buźka? jedyne co mi przychodzi do głowy, to że jak masz ranki czy ropne pryszcze, to może Ci się ewentualnie (ale eweeeeentuuaaaalnie) jakieś zakażenie wdać. ale z drugiej strony, majac okropny stan cery też korzystałam z basenu i nie miałam nigdy problemów


byłam u mojej dermy i jestem lekko zdołowana nie dość, że spóźniła się 2 godziny (!!!!), a chodzę do niej prywatnie i płacę 80 zł za wizytę, to co, oczywiście nie ma siły, żebym podciągnęła do 120 mg/kg! prosiłam, mówiłam że się boję nawrotu i wolę wyjeść tyle ile piszą producenci i mieć większą pewność, a ona swoje :" no niby taka jest zalecana dawka, ale ja u żadnego pacjenta do tylu nie doszłam"!No pf, no jak wie, że taka jest zalecana, to czemu nie dochodzi? to, że np. wyleczyła 10 pacjentów retinoidami mimo że mieli mniejszą dawkę nie znaczy, że po 1sze- wyleczyła ich na dobre (mogli dostać nawrót i nie chcieć juz do niej wrócić, lub się zwyczajnie poddali) lub 2 - może to po prostu były te szczęśliwe przypadki, którym nie trzema 120mg!
dała mi recepty na do końca września chyba czy tam kiedy (już jej nawet przestałam słuchać w pewnym momencie, bo myślałam tylko jak tu wyjeść 120 mg), ale znowu na na zmianę 20 i 10 co moim zdaniem jest za małe (ona tłumaczy to wakacjami oczywiście i słońcem itp)...

nie wiem teraz, jak myślicie - umówić się teraz na wizytę u tej lekarki z NFZ, czy jeść normalnei na zmianę 10 i 20 i jak będzie po wakacjach (czyli lekarze będą bardziej skłonni ciągnąć kurację) to się udać do tej z NFZ i wtedy prosić o przejęcie kuracji?

smutno mi ja chcę mieć ładną buźkę........
__________________

Limonatka jest offline  
Stary 2008-06-30, 21:55   #1816
megan_77
Rozeznanie
 
Avatar megan_77
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 538
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez Limonatka Pokaż wiadomość
nie jestem pewna, ale chyba nie ma przeciwskazań. w każdym razie na ulotce nic o tym nie pisze, ja sama kilka razy korzystałam z basenu w trakcie kuracji a w jakim stanie jest twoja buźka? jedyne co mi przychodzi do głowy, to że jak masz ranki czy ropne pryszcze, to może Ci się ewentualnie (ale eweeeeentuuaaaalnie) jakieś zakażenie wdać. ale z drugiej strony, majac okropny stan cery też korzystałam z basenu i nie miałam nigdy problemów


byłam u mojej dermy i jestem lekko zdołowana nie dość, że spóźniła się 2 godziny (!!!!), a chodzę do niej prywatnie i płacę 80 zł za wizytę, to co, oczywiście nie ma siły, żebym podciągnęła do 120 mg/kg! prosiłam, mówiłam że się boję nawrotu i wolę wyjeść tyle ile piszą producenci i mieć większą pewność, a ona swoje :" no niby taka jest zalecana dawka, ale ja u żadnego pacjenta do tylu nie doszłam"!No pf, no jak wie, że taka jest zalecana, to czemu nie dochodzi? to, że np. wyleczyła 10 pacjentów retinoidami mimo że mieli mniejszą dawkę nie znaczy, że po 1sze- wyleczyła ich na dobre (mogli dostać nawrót i nie chcieć juz do niej wrócić, lub się zwyczajnie poddali) lub 2 - może to po prostu były te szczęśliwe przypadki, którym nie trzema 120mg!
dała mi recepty na do końca września chyba czy tam kiedy (już jej nawet przestałam słuchać w pewnym momencie, bo myślałam tylko jak tu wyjeść 120 mg), ale znowu na na zmianę 20 i 10 co moim zdaniem jest za małe (ona tłumaczy to wakacjami oczywiście i słońcem itp)...

nie wiem teraz, jak myślicie - umówić się teraz na wizytę u tej lekarki z NFZ, czy jeść normalnei na zmianę 10 i 20 i jak będzie po wakacjach (czyli lekarze będą bardziej skłonni ciągnąć kurację) to się udać do tej z NFZ i wtedy prosić o przejęcie kuracji?

smutno mi ja chcę mieć ładną buźkę........
Limonatko dzięki za odpowiedź
Moja skóra jest w bardzo dobrym stanie, tzn. twarz - czasami wyskoczy jakiś pryszcz, ale tak to już o wiele lepiej wyglądam - jestem zadowolona
Na nogach jeszcze coś mi tam wyskakuje (tam też zawsze miałam).
Sama nie wiem co z tym basenem zrobić, niebawem idę do dermy to ją zapytam.

Rzeczywiście na głupią dermę trafiłaś ...
Ja bym na Twoim miejscu wyjadła leki z recepty i po wakacjach zgłosiła się do innej dermy z prośbą o kontynuacje kuracji.

Limonatko nie smuć się, zobaczysz, wszystko będzie dobrze
megan_77 jest offline  
Stary 2008-07-01, 08:22   #1817
azzis
Zakorzenienie
 
Avatar azzis
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: DW
Wiadomości: 4 724
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez _eLeKtroda_ Pokaż wiadomość
Azzis ja myslę,że to sprawka skinorenu + to,że jesteś przed okresem.
Używałam skinorenu jakieś hmmm 2-3 dni i naprawdę odstawiłam go z wielką przyjemnością! po posmarowaniu się nim wychodziły mi gulki dziwne...
Próbowałam nawet smarować np samą brodę a reszte nawilzaczem i rano na brodzie już coś rosło , a reszta okey.
Także ja odstawiłam go, zajmuje miejsce w lodówce tylko w stercie leków, wiem że nie wrócę do niego.
Odstawiłam ten Skinoren i jest już OK Nie wyskoczył mi od tego czasu żaden pryszcz Więc chyba rzeczywiście to jego sprawka.

Cytat:
Napisane przez olenkah Pokaż wiadomość
Wzrok leci mi z dnia na dzien. Juz sama nie wiem, moze tak naprawde to nie jest sprawa Izo, tylko po prostu popsul mi sie wzrok? Zaczynam sie meczyc z tym, ze mimo okularow chodze jak kret i wszystko widze niewyrazne.
Stad pytanie do Azzis- czy juz widzisz jakas poprawe? Albo czy ktos tez ma AZ TAKIE pogorszenie wzroku?
Poprawy wzroku jeszcze nie zauważyłam
Ale za to usta już tak nie wysychają i praktycznie smaruję je 3-4 razy dziennie.
Włosy są w stanie w jakim były.

Limonatko. Uważam, że podejście Twojej dermy do Twojej kuracji jest co najmniej dziwne. Jak ona obawia się słońca. Przecież jak masz brać do września, to najgorsze słońce już będzie za Tobą! We wrześniu jest słońce, ale chyba nie tak mocne jak właśnie teraz.
Na Twoim miejscu spróbowałabym szczęścia u innej dermy. Wcale nie jest powiedziane, że derma na NFZ nie przepisze Ci leku z uwagi na słońce... Jeśli leczy tym lekiem, to będzie wiedziała, jak ważna jest dawka! W sumie na Twoim miejscu brałabym 20-40mg-20 itd... Ja przy tej dawce jeszcze czułam się OK, bo przy 40 dziennie już kiepsko się czułam.
Jeśli nie przepisze Ci recepty, to wybierz sobie spokojnie te 10-20, zwłaszcza, że może rzeczywiście lepiej zmniejszyć dawkę w tym słonecznym okresie. A we wrześniu pójdziesz do innej dermy po receptę. Ale najlepiej już teraz zrób rozeznanie, żebyś potem nie szła na "styk" jak Ci zbraknie tabletek... A jak nawet ta nowa derma przepisze Ci receptę teraz, to wykupisz, ale wyjesz ją we wrześniu...
__________________

Większości z nas, większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z dochodami netto?(A.Bierce)
azzis jest offline  
Stary 2008-07-01, 09:35   #1818
_eLeKtroda_
Rozeznanie
 
Avatar _eLeKtroda_
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraina marzeń
Wiadomości: 522
GG do _eLeKtroda_
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez azzis Pokaż wiadomość
Odstawiłam ten Skinoren i jest już OK Nie wyskoczył mi od tego czasu żaden pryszcz Więc chyba rzeczywiście to jego sprawka.

a nie mówiłam !

Byłam wczoraj u dermy.
Przepisała mi dawkę 40 mg na dobę.
Zaczynam po powrocie z nad morza.
Im bliżej tym bardziej się boję!
Serialnie
Ciesze sie z jednej strony, a z drugiej martwię.
o to ,ze bede miała wysyp, czerwną twarz.. o moje włosy, wzrok który i tak nie jest najlepszy..
Powiedzcie mi jak długo utrzymuje sie czerwonosc twarzy i takie najmocniejsze przesuszenie?
__________________
28 Czerwiec 2009 - Już tyle razem;*!
_eLeKtroda_ jest offline  
Stary 2008-07-01, 10:49   #1819
Makrela w kapeluszu
Raczkowanie
 
Avatar Makrela w kapeluszu
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 465
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Byłam w zeszłą środę u lekarzy w Warszawie. Stwierdzili, że przyczyna moich problemów na twarzy jest infekcja gardła i dróg oddechowych. Że bakterie tam będące zadomowiły sie też na twarzy i leczenie ich antybiotykami czy retinoidamui nie przyniesie rezultatu (albo na krótko i będzie nawrót). Mam zioła na 2 miesiące, lekarka mówiła, że na pewno mnie wyleczy i żebym była dobrej myśli..
Polecze się ta metoda do końca wakacji i zobaczę, czy sa jakieś efekty. Jesli nie- wtedy juz na pewno biorę Izo.
Makrela w kapeluszu jest offline  
Stary 2008-07-01, 23:55   #1820
Limonatka
Zakorzenienie
 
Avatar Limonatka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gliwice/Wrocław
Wiadomości: 3 557
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

dzięki dziewczyny.. chyba faktycznie się przejdę jakoś niedługo do tej z NFZu.. może nie teraz, bo obrona przede mną, a potem wyjeżdżam na parę dni, ale pod koniec lipca się wybiorę chyba.. eh..
ale dziś mnie zobaczyła moja przyjaciółka po raz pierwszy od lutego i nie mogła się nadziwić, jaką mam piękną cerę ciągle tylko powtarzała, że śliczną mam teraz, że jest super itp fajnie jak tak ktoś zauważy wielką różnicę - a tak łatwiej zauważyć, jak się długo nie widziało też jej poleciłam (też się biedna męczy z trądzikiem, nie tak silnym jak mój, ale jednak), ale mówi, że to chyba nie dla niej, bo przy tabletkach antykoncepcyjnych miała mega doły, to co może być na retinoidach...

i zapytam jeszcze z innej beczki - myślicie, że mogę przekłuć teraz uszy? że nic mi nie będzie przez to, że biorę reitnoidy?
__________________

Limonatka jest offline  
Stary 2008-07-02, 13:23   #1821
olenkah
Raczkowanie
 
Avatar olenkah
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 129
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

ja uwazam, ze uszy mozna przekluwac ze mozna robic duzo rzeczy tez nie mozna wpadac w paranoje. Skora jest skrajnie przesuszona, ale przeklucie uszy nie przesuszy jej bardziej. Tak sadze...

Ja dzisiaj rozpoczelam ostatni listek Izo. Czyli 10 dni i koniec. Z tym, ze nie poinformuje Was o tym jak sie czuje pierwszego dnia bez, bo bede na wyjezdzie, ale potem obiecuje bede infromowac.
Co sie dzieje na 10 dni przed? Nogi mam baaaardzo przesuszone i robia mi sie ranki, ale czerwony garnier daje rade. zajady sie zasuszyly i teraz schodzi skora z ust, ale krem i pomadka pomagaja. Wlosy przez te upaly w sumie powinnam znowu myc codziennie no szkoda, ze nie moglo zostac inaczej. Ogolnie czuje sie dobrze i dzika przyjemnosc sprawia mi obserwowanie jak tabletki w tych dwoch ostatnich listkach sie koncza (1 listek 10mg drugi 20mg, wiec w sumie 2,ale jednoczesnie biore, wiec w sumie 1 ;P ) staram sie optymistycznie nastawic do tego i wierzyc, ze bedzie dobrze po kuracji. Tylko ten fatalny wzrok moze to naprawde nie przez Izo...
olenkah jest offline  
Stary 2008-07-03, 09:54   #1822
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 5 989
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez Limonatka Pokaż wiadomość
dzięki dziewczyny.. chyba faktycznie się przejdę jakoś niedługo do tej z NFZu.. może nie teraz, bo obrona przede mną, a potem wyjeżdżam na parę dni, ale pod koniec lipca się wybiorę chyba.. eh..
ale dziś mnie zobaczyła moja przyjaciółka po raz pierwszy od lutego i nie mogła się nadziwić, jaką mam piękną cerę ciągle tylko powtarzała, że śliczną mam teraz, że jest super itp fajnie jak tak ktoś zauważy wielką różnicę - a tak łatwiej zauważyć, jak się długo nie widziało też jej poleciłam (też się biedna męczy z trądzikiem, nie tak silnym jak mój, ale jednak), ale mówi, że to chyba nie dla niej, bo przy tabletkach antykoncepcyjnych miała mega doły, to co może być na retinoidach...

i zapytam jeszcze z innej beczki - myślicie, że mogę przekłuć teraz uszy? że nic mi nie będzie przez to, że biorę reitnoidy?
mozesz przekuć, tylko pewnie będą się uszy dużo gorzej goić.....
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline  
Stary 2008-07-03, 11:58   #1823
obłoczek
Raczkowanie
 
Avatar obłoczek
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 280
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez Limonatka Pokaż wiadomość
dzięki dziewczyny.. chyba faktycznie się przejdę jakoś niedługo do tej z NFZu.. może nie teraz, bo obrona przede mną, a potem wyjeżdżam na parę dni, ale pod koniec lipca się wybiorę chyba.. eh..
ale dziś mnie zobaczyła moja przyjaciółka po raz pierwszy od lutego i nie mogła się nadziwić, jaką mam piękną cerę ciągle tylko powtarzała, że śliczną mam teraz, że jest super itp fajnie jak tak ktoś zauważy wielką różnicę - a tak łatwiej zauważyć, jak się długo nie widziało też jej poleciłam (też się biedna męczy z trądzikiem, nie tak silnym jak mój, ale jednak), ale mówi, że to chyba nie dla niej, bo przy tabletkach antykoncepcyjnych miała mega doły, to co może być na retinoidach...

i zapytam jeszcze z innej beczki - myślicie, że mogę przekłuć teraz uszy? że nic mi nie będzie przez to, że biorę reitnoidy?
"Proszę unikac zabiegów kosmetycznych, jak usuwanie włosów woskiem, operacyjne usuwanie górnych warstw skóry (dermabrazja), operacje skóry laserem oraz przekłuwanie skóry podczas przyjmowanie leku Aknenormin i w ciągu 6 miesięcy po zakończeniu terapii. Izotretynoina zwiększa ryzyko tworzenia się blizn po takich zabiegach"
Źródło: broszura informacyjna o leczeniu preparatem Aknenormin

Tak jest w teorii, a w praktyce...... zdecyduj sama
__________________

Wszyscy chcą rozumieć malarstwo, dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków? (Pablo Picasso)
obłoczek jest offline  
Stary 2008-07-03, 12:05   #1824
Limonatka
Zakorzenienie
 
Avatar Limonatka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gliwice/Wrocław
Wiadomości: 3 557
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

hm, zwiększa ryzyko blizn. no ale kolczyki i tak nie robią blizn, tzn nie daje sie przecież zarosnąć dziurce, więc chyba blizny nie będzie :P
__________________

Limonatka jest offline  
Stary 2008-07-03, 13:04   #1825
azzis
Zakorzenienie
 
Avatar azzis
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: DW
Wiadomości: 4 724
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez Limonatka Pokaż wiadomość
hm, zwiększa ryzyko blizn. no ale kolczyki i tak nie robią blizn, tzn nie daje sie przecież zarosnąć dziurce, więc chyba blizny nie będzie :P
Dokładnie. Uszy mogą się jedynie troszkę gorzej goić, ale nie do przesady.

P.S. Rozumiem, że przekłuwasz uszy, zakładasz kolczyki i odsłaniasz uszka (teraz śmiało możesz wiązać włosy )
__________________

Większości z nas, większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z dochodami netto?(A.Bierce)
azzis jest offline  
Stary 2008-07-03, 20:18   #1826
nińa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 99
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Niedługo będę jechała na urlop i zastanawiam sie jak to będzie z opalaniem. nie zamierzam leżeć plackiem na plaży całe dnie, choć na pewno kilka razy sie tam choćby na chwile wybiorę. no i nie wiem czym mam sie smarować... widziałam w aptece taki filtr 40, nie pamietam czy to był LRP czy Avene, ale było napisane że do cer trądzikowych i tłustych, że skóra nie będzie sie świecić i lepić. brzmi całkiem nieźle. a na reszte ciała co? też taki duży filtr? czy wystarczy 20 np? doradźcie coś bo jestem zupełnie zielona w tym temacie. wcześniej łatwo sie opalałam, żadko miałam poparzenia itd. teraz pewnie będzie trochę inaczej, ale czy na reszte cała też muszę tak wysoki filtr?
nińa jest offline  
Stary 2008-07-03, 20:56   #1827
Limonatka
Zakorzenienie
 
Avatar Limonatka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gliwice/Wrocław
Wiadomości: 3 557
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez azzis Pokaż wiadomość
Dokładnie. Uszy mogą się jedynie troszkę gorzej goić, ale nie do przesady.

P.S. Rozumiem, że przekłuwasz uszy, zakładasz kolczyki i odsłaniasz uszka (teraz śmiało możesz wiązać włosy )
tak, tak nigdy nie miałam przekłutych uszu bo nie miałam (i w sumie nadal nie mam jakieś silnej) potrzeby, ale przyjaciółka od pewnego czasu mnie nęka, że mam sobie uszy przywieźć. i postraszyła, że dopóki nie przebiję, na każdą okazję będzie mi kupowała kolczyki (co dostałam z jej pobytu w turcji? dwie pary kolczyków! :P ) więc może się w końcu zdecyduję....chociaż jakoś nie napawa mnie optymizmem myśl, że coś mi bedzie z ucha wisiało :P

Cytat:
Napisane przez nińa Pokaż wiadomość
Niedługo będę jechała na urlop i zastanawiam sie jak to będzie z opalaniem. nie zamierzam leżeć plackiem na plaży całe dnie, choć na pewno kilka razy sie tam choćby na chwile wybiorę. no i nie wiem czym mam sie smarować... widziałam w aptece taki filtr 40, nie pamietam czy to był LRP czy Avene, ale było napisane że do cer trądzikowych i tłustych, że skóra nie będzie sie świecić i lepić. brzmi całkiem nieźle. a na reszte ciała co? też taki duży filtr? czy wystarczy 20 np? doradźcie coś bo jestem zupełnie zielona w tym temacie. wcześniej łatwo sie opalałam, żadko miałam poparzenia itd. teraz pewnie będzie trochę inaczej, ale czy na reszte cała też muszę tak wysoki filtr?
moim zdaniem 20 za mała.. wszystko jeszcze zależy od tego - jakim jesteś typem urody, tzn jak się opalasz- szybko, długo, na jaki kolorek itp no i ogólnie czy chcesz się opalić, czy nie? ja od tego roku nie opalam się wogóle - taką podjęłam decyzję - ani twarz ani ciało. na twarz codziennie 40 (od wczoraj 50 Iwostinu), na ciało albo 40 albo 45. ale nie martw się, bo nawet jak stosujesz tak wysoki filtr na ciało, to i tak nabierzesz ładnego kolorku ja się grubo smaruję, a wystarczyło 1,5 godziny na rowerze + zbieranie wiśni w ogrodzie a moje ręcę nabrały kolorku mimo filtru 45
__________________

Limonatka jest offline  
Stary 2008-07-04, 11:19   #1828
_eLeKtroda_
Rozeznanie
 
Avatar _eLeKtroda_
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraina marzeń
Wiadomości: 522
GG do _eLeKtroda_
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Azzis a jak Twoja buźka?
Czy przetłuszcza się?
Bo zastanawia mnie czy po odstawieniu gruczoły łojowe na nowow pracują.
Na ulotce jest napisane,ze lek hamuje wydzielanie , w książeczce o izoteku jednak jest napisane,ze niszczy gruczoły. juz nie wiem
__________________
28 Czerwiec 2009 - Już tyle razem;*!
_eLeKtroda_ jest offline  
Stary 2008-07-04, 11:31   #1829
azzis
Zakorzenienie
 
Avatar azzis
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: DW
Wiadomości: 4 724
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Cytat:
Napisane przez _eLeKtroda_ Pokaż wiadomość
Azzis a jak Twoja buźka?
Czy przetłuszcza się?
Bo zastanawia mnie czy po odstawieniu gruczoły łojowe na nowow pracują.
Na ulotce jest napisane,ze lek hamuje wydzielanie , w książeczce o izoteku jednak jest napisane,ze niszczy gruczoły. juz nie wiem
Niestety zaczyna się lekko przetłuszczać
Przedwoczoraj wróciłam z pracy i patrząc w lustro stwierdziłam, że niestety się świecę (co prawda nie tak jak wcześniej - jak lampa, ale trochę).
Nie liczę na całodzienny mat, tak jak to miało miejsce w czasie kuracji. w sumie jakoś przeżyję z poprawkami w ciągu dnia byle by pryszczy nie było! (jakoś ich nie robię jeszcze).
__________________

Większości z nas, większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z dochodami netto?(A.Bierce)
azzis jest offline  
Stary 2008-07-04, 14:06   #1830
olenkah
Raczkowanie
 
Avatar olenkah
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 129
Dot.: Retinoidy doustnie: Roaccutane, Acnenormin, Isotrex i inne...

Azzis, rozumiem, ze wzrok do normy jeszcze nie wrocil?? A czy cos sie poprawilo,czy nie? Ja tak dopytuje, bo jednak podejrzewam, ze slepne tak niezaleznie od Izo. no trudno, pod konca sierpnia jak nic sie nie zmieni pojde i kupie mocniejsze szkla

Swoja droga dziwnie to dziala na roznych ludzi, bo mi blizny sie splycily baaaardzo. W sumie to ich nie widac, ja po prostu wiem, gdzie ich szukac. Cieszy mnie, ze odrobine wchlonily sie tez te czerwone blizny/pozostalosci po pryszczach, czy co to jest.Niestety dalej mam czerwonawe policzki tak jakby bez powodu. no i brzydko pootwierane pory. Widze, ze mojej buzi potrzebny jest bardzo silny peeling, ale wstrzymam sie te pol roku
Takze dziewczyny (i chlopcy ), ktore maja dalej do konca kuracji - wytrwajcie, bo ogolnie warto. Ja wole sobie nie przypominac, jak wygladalam w zeszle wakacje...

dla niezdecydowanych na kuracje - wszystkie skutki uboczne to nic w porownaniu z tym, jak mozna sie czuc bez tego calego syfu na twarzy!
olenkah jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:36.