moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie ! - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-28, 18:19   #31
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

wiem wiem popracuje nad tym obiecuje :P fretki sa cudne! uwielbiaja sie bawic :P
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 01:04   #32
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Jaaaakie cudne !!
Moja też była tak malenka ze zamykałam ją w dłoni
A teraz potworzysko takie.:P


Madzia - wyobraz sobie 10 amstafów zamknietych w jednym, małym pokoju.... To jest NIC W POROWNANIU Z FRETKĄ
nAPRAWDE NIE PRZESADZAM
tAK UPARTEGO, CWANEGO, SPRYTNEGO, WSZĘDOBYLSKIEGO, NISZCZYCIELSKIEGO ZWIERZA NIE MA NA SWIECIE


PS MAM NOWĄ KLAWIATURE, CAPS SIE WLACZYŁ, NIE MAM SIŁY ZMIENIAC
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 02:20   #33
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
Madzia - wyobraz sobie 10 amstafów zamknietych w jednym, małym pokoju.... To jest NIC W POROWNANIU Z FRETKĄ
nAPRAWDE NIE PRZESADZAM
tAK UPARTEGO, CWANEGO, SPRYTNEGO, WSZĘDOBYLSKIEGO, NISZCZYCIELSKIEGO ZWIERZA NIE MA NA SWIECIE
No poczytałam sobie dzisiaj troszke o tych fretkach. Co mnie przeraziło to zapach :/ Chociaz mysle, ze nie koniecznie jest taki okropny jesli Wy go przyswajacie.
Paula przeraziłas mnie z tym niszczycielstwem Juz sobie wyobrażam fretke z CZERWONYMI oczami polujaca na moje np. nowe buty
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 08:11   #34
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

moja fretka wogle nie smierdzi nic a nic ! mialam samczyka ale musialam go sprzedac bo sie nie zgadzali ze soba! ale lobuz z niej faktycznie! ostatnio mi pedzelki do akrylu za regal wciagnela i musialam nurkowac! a jak yjechalam na 5 dni i prosilam brata by sie zaopiekowal fretkami to owszem zaopiekowal sie: wypuscil ich z klatki i przez 5 dni mialy swobode! mozecie sobie wyobrazic co mialam z pokojem? caly w gownienkach, zjedzony dywan, buty, pilot, kwiatki na podlodze ! bielizna z szuflad powyciagana! oj szkoda gadac! swietne sa ale trzeba miec je na oku! moja tylko mnie akceptuje cala reszte gryzie i to tak perfidnie zawsze te male zabki wsadzi pod paznokiec! wiec jak najwiekszy bol sprawic ! hehehe :P
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 08:57   #35
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Dokładnie tak
Gowienka i wyciąganie z szuflad są najlepsze ( moja żyje na wolnosci, bez klatki wiec... )

Magda - u mnie podliczenie opiewa na - 3 pary butów, 5 razy spadającą wiezę wraz z głosnikami i wooferem ( z wysokosci 1,5 metra), zjedzone 3 piloty, niezliczoną ilosc rozbitych szklanek, talerzy, rosół na ścianie, rozlana paznokciowa oliwka, zasrany dywan - trzeba bylo wymienić , no i masę przerobek w domu typu barykady na schody i do pokoju ,żeby ją nieco ograniczyć ). To tak na szybko - wiecej by się znalazło
A zapach - w czasie rujki jest tragiczny...
Normalnie - raczej delikatny choc odczuwalny
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 11:54   #36
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
Dokładnie tak
Gowienka i wyciąganie z szuflad są najlepsze ( moja żyje na wolnosci, bez klatki wiec... )

Magda - u mnie podliczenie opiewa na - 3 pary butów, 5 razy spadającą wiezę wraz z głosnikami i wooferem ( z wysokosci 1,5 metra), zjedzone 3 piloty, niezliczoną ilosc rozbitych szklanek, talerzy, rosół na ścianie, rozlana paznokciowa oliwka, zasrany dywan - trzeba bylo wymienić , no i masę przerobek w domu typu barykady na schody i do pokoju ,żeby ją nieco ograniczyć ). To tak na szybko - wiecej by się znalazło
A zapach - w czasie rujki jest tragiczny...
Normalnie - raczej delikatny choc odczuwalny
Buty i podobne "duperelki" to rozumie.. ale takie maluśkie zwierzatko zwalajace wieze???
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 12:04   #37
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

moja podczas rujki wogle nie smierdziala! za to samce eh szkoda gadac! moj tata mowi ze moja fretka pachnie migdalami ! a co ona zrobila to szkoda mi slow by to opisac! a oto moje dzisiejsze dzielo zelowe! co o nim sadzicie? chyba jest juz troszke lepiej?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg HPIM4316.JPG (74,9 KB, 77 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg HPIM4313.JPG (90,7 KB, 84 załadowań)
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 12:12   #38
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

No, ale płaściutkie

Ja sie tak wymadrzam, a sama jestem poczatkujaca. To dlatego, ze juz tyle naogladałam sie pazurków, ze wiem jak wygladaja prawidłowo zrobione pazurki. Mam nadzieje, ze sama widzisz gdzie popełniasz bledy, co robisz zle. To jest bardzo wazne, zeby to zauwazyc i starac sie to wyeliminowac. Reszta przyjdzie z czasem i z ciezka praca.
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 14:26   #39
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Cytat:
Napisane przez magda_222 Pokaż wiadomość
No, ale płaściutkie
I boczki nieopilowane i chyba nieco za blisko skórek sie zapędziłaś.


Magda - to zwierze jest naprawde potwornie silne.
Potrafi się zaprzeć grzbietem i muskularnymi lapkami odepchnąć spory kredensik od ściany ;]
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 15:13   #40
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

w realu te pazurki wygladaja o wiele lepiej! :P "praktyka czyni mistrza" wiec bede uczyc sie dalej wkoncu dijde do sukcesu ! pozatym praca w salonie i szkolenie przez wlascicielke pewnie duzo mi jeszcze da :P

moj freciszonek sie wylatal wlasnie teraz spiunia slodko !
azy zaledwie 1 kg ale silna bestia z niej ! tez spotrafi wiele przesunac!
wczesniej zabrala szczeotke z kibla i do lozka wciagnela ona wrecz uwielbia gowienka i siuski
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 15:16   #41
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
I boczki nieopilowane i chyba nieco za blisko skórek sie zapędziłaś.


Magda - to zwierze jest naprawde potwornie silne.
Potrafi się zaprzeć grzbietem i muskularnymi lapkami odepchnąć spory kredensik od ściany ;]
Wyczytałam, ze bardzo lubia spac za lodówka. Od razu przypomniałam sobie zdjecie Twojej fretki w lodówce Fajne takie zwierzatko.

Nie dosc, ze "zarazacie paznokciami" to jeszcze zaraz mnie "fretka zarazicie". Na szczescie mieszkam jeszcze z rodzicami i moja mama od razu by mi wybiła ten pomysł z głowy.
Kiedys sobie kupiłam dwie białe myszki... po jakims czasie było ich 10, jak wyjechalam na wakacje zrobiło sie 30, jak wrociłam nie było zadnej, mama oddala sasiadowi, a on je wyniósł na łake
A fajne były takie malenkie jak sie mnozyły, takie gołe
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 15:47   #42
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

co mam zrobic by nie byly plaskie? na kursie robilam takie jak teraz i baeczka nic nie mowila ze zle robie ;/ wiec co robic a czego nie robic?
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 16:09   #43
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Cytat:
Napisane przez madziareczka Pokaż wiadomość
co mam zrobic by nie byly plaskie? na kursie robilam takie jak teraz i baeczka nic nie mowila ze zle robie ;/ wiec co robic a czego nie robic?
A na kursie nic nie było o krzywej C ????
Jesli chodzi o to co masz zrobic to moze niech lepiej wypowiedza sie doswiadczone osoby.

Ja pracuje na Christro i pazurka buduje tak jakby w powietrzu, nie wiem jak to jest na innych zelach i jak to wytłumaczyc. Tym bardziej, ze moja krzywa C pewnie rowniez nie jest idealna, no ale "jakas" tam jest
Co do zalewania skórek, to tylko raz na jednym pazurku jak dotad mi sie to zdarzyło. Robie to w ten sposob: Po utwardzonej pierwszej warstwie (ktora kłade 2 -3 mm od skorek) pedzel z zelem klade na lini stresu i przeciagam do wolnego brzegu, nastepnie znow pedzel na linie stresu i kolistymi ruchami podchodze do skorek i "jade"do wolnego brzegu i znow na linie stresu i w druga strone.( wiem ze nie potrafie tłumaczyc ) Wejdz na moj wątek http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=165084&page=3 tam dziewczyny ostatnio wklejały prawidłowo wykonane paznokcie.
No i co do boczków ( to na co Paula jest uczulona ) wydaje sie byc banalne, bo co to tylko pilnikiem pomachac, ale tez mam z tym problem. Bo jak piluje krawedzie boczne to wypiłowuje zel.
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 16:34   #44
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

babka nam krzywa C namalowala na tablicy i powiedziala ze tak mamy robic !!! ;/ tyle bylo ;/

pozatym ponizej zamieszczam wam moj certyfikat !
wogle bylam zawiedziona ze taki brzydki ale w salonach jest akceptowany to tyle chyba dobrze ! no i mam 2 taki sam tylko w jezyku angielskim !

mam nadzieje ze wszystko widac na fotce :P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg HPIM4317.JPG (78,5 KB, 80 załadowań)
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 16:49   #45
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Cytat:
Napisane przez madziareczka Pokaż wiadomość
babka nam krzywa C namalowala na tablicy i powiedziala ze tak mamy robic !!! ;/ tyle bylo ;/

pozatym ponizej zamieszczam wam moj certyfikat !
wogle bylam zawiedziona ze taki brzydki ale w salonach jest akceptowany to tyle chyba dobrze ! no i mam 2 taki sam tylko w jezyku angielskim !

mam nadzieje ze wszystko widac na fotce :P
Malnac na tablicy to kazdy potrafi. Ale nic nie pokazała? Nic chociaz troszke nie skubneła na paznokciu?? Dobrze, ze ja trafiłam tutaj zanim poszlam na kurs, bo pewnie bym trafiła na podobna sytuacje jak ty.

Wyglad dyplomu mysle, ze jest najmniej wazny. Wazna jest wiedza wyniesiona z kursu.
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-01, 16:51   #46
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

bardzo mi sie podobają, a krzywa C powstanie ejsli nałozysz wiecej żelu na lini stresu
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-02, 12:38   #47
Asik_
Zakorzenienie
 
Avatar Asik_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 288
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

Dla mnie bomba
Asik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-02, 12:39   #48
VerQa
Raczkowanie
 
Avatar VerQa
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 340
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

mnie sie podobaja, jak na pierwsze to dobra robota.
respect!
__________________
ni ma tu juz VerQi jako VerQi
adje
VerQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-03, 11:34   #49
chilanes
Zakorzenienie
 
Avatar chilanes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 11 301
Dot.: moje piersze pazurki żelowe ! zobaczcie ! ocencie !

tak to jest z tymi cholernymi kursami! raz się trafi dobrze, a 10 nie

a co do mojego wcześniejszego pytania, to w jakimś wątku wydaje mi się, że pisałaś, ze nie masz, dlatego jakoś tak mi się utrwaliło
__________________
chilanes jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:19.