Cellulit. WĄTEK ZBIORCZY. - Strona 37 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-07-04, 14:44   #1081
kochaneczka
Rozeznanie
 
Avatar kochaneczka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 889
GG do kochaneczka
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

jeszcze raz baaaardzo Wam dziękuję za to, że tak mnie podbudowałyście! Jak będe miała doła to będę tu wchodzic zeby się dowartosciować! pozdrowionka dla wszystkich ktorzy się wypowiadali
__________________
będę mamą...
08.11.2012 - czekamy na nasze maleństwo
kochaneczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 15:26   #1082
201607291951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 202
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

Cytat:
Napisane przez lexie Pokaż wiadomość
Masz ładną pupę, cellulitu właściwie nie widać, tylko trochę rozstępów. Nikt na plaży nie będzie się raczej z bliska przyglądał twoim pośladkom jak zapewne Ty robisz to w domu

Możesz spróbować masażu szczotką do włosów, właśnie trafiłam tu na taki wątek i postanowiłam wypróbować
ja też wczoraj był mój pierwszy raz
201607291951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 15:50   #1083
asik123456789
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Poznan/okolice
Wiadomości: 6 306
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

Ja kiedys walczylam szczotka do wlosow ale efektow wielkich nie zauwazylam.
asik123456789 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 22:41   #1084
Hyysteria
Raczkowanie
 
Avatar Hyysteria
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 347
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

Cytat:
Napisane przez martusia810 Pokaż wiadomość
Co do facetów, to większość z nich nzwet nie wie co to celulit, oni nie zwracają na to uwagi, oceniają kobietę całościowo, a nie jak kobieta kobietę - wychwyci każde odstępstwo od normy.
Kurdę ja też nie wiem


Miałam nadzieję, że popatrzę sobie na cellulit. Jestem strasznie ciekawa jak on wygląda i czy go mam
Bo pomarańczowa skórka to wiem, ale co dalej

Co do rozstępów. Jakiś czas temu zobaczyłam coś dziwnego na moich udach. Koleżanka powiedziała mi, że to rozstępy. Minęło parę miesięcy i już tego nie mam zrobiłam parę razy peeling kawowy i nic więcej i teraz moje jakże błyskotliwe pytanie: Możliwe, żeby sam zniknął, czy to nie mogły być rozstępy, a może one są tylko ja ich nie widzę?
Aha, odstawienie tabletek anty mogło spowodować rozstępy?

Wiem, wiem. Głupie, ale to dla mnie czarna magia.


p.s. Zeby nie było, że się to wątku wciniam to: fajny tyłek
__________________
Sooooo...Let's build a snowman...!
Hyysteria jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 22:49   #1085
martuska8000
esplori
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Cz-wa
Wiadomości: 17
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

celulitu nie ma, sa rozstepy na posledkach ale mysle ze nie sa szczegolnie zauważalne, my na zdjęciach od razu wiemy na co patrzec wiec nam sie rzuca w oczy nie ma sie czym martwić
__________________

martuska8000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-04, 23:14   #1086
Lexie
Super-moderator
 
Avatar Lexie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 35 095
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

Cytat:
Napisane przez kochaneczka Pokaż wiadomość
Jesli chodzi o rozstępy to cięzki temat;/ juz tyle lat je mam.. nie wiem sama czy jak je opalę to będą mniej widoczne? Jak sądzicie?
Sama jestem ciekawa... Boję się opalać żeby się nie okazało, że stają się bardziej widoczne na tle ciemniejszej skóry. Nie wiem czy one też się opalą, czy zostaną bielutkie?
Lexie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-09, 19:16   #1087
fortepianistka
Rozeznanie
 
Avatar fortepianistka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 926
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

ty nie masz cellultu i smialo lec na plaze i ciesz sie swoim cialem

tak odnosnie walki z cellulitem to ja mam zdanie ze dieta to czynnik najbardziej wpływajacy na niego.
ja np obserwuje jego wystepowani ekiedy zaczynam jesc duzo złych rzeczy, kiedy jem na miescie itp
a kiedys mialam taka diete ktora byla bardzo restrykcyjna jesli chodzi i dobor produktów, nie o ich ilosc ale likwidowala cellulit praktycznie stuprocentowo.
uwierzcie ze jedzenie zdrowych rzeczy pozwala likwidowac ten problem.
ta dieta byla ostra ale zwykle zmiany w jadlospisie, jedzenie nieprzetworzonych rzeczy (latem jest to łątwiejsze, mamy tyle warzywek i owocow ! )
i oczywiscie kremy peelingi i masaze i po cellulicie ;D
__________________
Dbam o włoski. Piję drożdze. Ćwiczę fitness i trening Ewy Chodakowskiej. Jestem wege.
fortepianistka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-10, 09:16   #1088
Kaluch
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Cntr.Śl.
Wiadomości: 550
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

normalny masz tyłek przecież? tez mam rozstepy na tyłku i jakos juz mam to w nosie, nawet jesli pojawi sie jakis mini cellulit czego nie zaobserwowałam to sie go pozbede, a rozstepów mam wiele wiecej, bo za szybko schudłam i mam je na wewnetrznej strone ud-nie marudze, bo inni maja gorzej i ty tez nie powinnas bo zgrabna jestes tylko moze majtki załozyłabym mniej wyciete-o ile to dół od bikini buzka
__________________
Live Life given now.!
Tomorrow can wait .

-z czystym sumieniem stwierdzam, że jestem szczęśliwa.


sty-love.blogspot.com




Kaluch jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-12, 00:44   #1089
Ewelina79
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 369
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

Ty chyba nie widziałam cellulitu To tak samo jak ja chyba, ale jak go nigdy nie miałam, tak od pewnego czasu zauważyłam, że coś się robi. Masuję codziennie od 2 miesięcy i wcieram kremy, biorę tabletki na cellulit, bo akurat były w zestawie z kremem i na pewno są efekty, ale mam zamiar zapisać się też na gimnastykę, bo chyba to tylko pomaga i zapobiega.
Ewelina79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-12, 09:02   #1090
Narc
Wtajemniczenie
 
Avatar Narc
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Waw
Wiadomości: 2 189
Dot.: Czy mam duży cellulit? oceńcie! - fotki

Też mam taki "niby celulit" Na taki wystarczy masaż i serum np Eveline, troszkę sportu i będzie ślicznie Przed wyjściem na płażę użyj kremu ,opalal się troszkę i to wystarczy. Ja nie lubię się opalać,ale zauważyłam,że wtedy mniej widać moje rozstępy - a mam ich dużo na biodrach i niestety piersiach Ale mam je chyba od 15 roku życia więc nic nie poradzę ( tylko opalanie( balsamy i kremy), kremy żeby nie było ich więcej i już.
Narc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-22, 15:36   #1091
Sahara9
Przyczajenie
 
Avatar Sahara9
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 22
Dot.: kosmetyki antycellulitowe, najlepszy krem na cellulit

Jeżeli chodzi celulit to mam wrażenie,że swego czasu przetestowałam wszystko, co jest na rynku.Efekt mizerny Dodam tylko, że jestem wegetarianką, pół życia na diecie, ważę zaledwie 52 kg (wzrost 170cm) , pływam. Problem jednak pozostaje. Mam pupę i nogi zajęte przez celulit i rozstępy. Stopień zaawansowania? Hm.., jakiś 2 stopień, moż 3. Jedyny preparat, który naprawdę mi pomógł to żel Clarinsa (coś tam Lift, swego czasu najlepszy na rynku i wychwalany w gazetach) oraz Celu-Choc Biothermu. Warto było dać 170zł za butelkę, bo przynajmniej działał. Żaden Lierac, a już na pewno nie Vichy(!), Elancyl itp. ! Z tego co wiem są na rynku kontynuacje tych produktów, niestety teraz mnie nie stać na tak drogie żele i muszę się zadowalać byle czym, równie dobrze mogę się smarować wazeliną...
Polecam Clarinsa! Poszukajcie i sprawdzcie.

Edytowane przez Sahara9
Czas edycji: 2009-07-22 o 15:38
Sahara9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-23, 10:34   #1092
zerfi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 21
Dot.: kosmetyki antycellulitowe, najlepszy krem na cellulit

[QUOTE=agulek26;12190602]Ja również walczę od 2 miesięcy z cellulitem i muszę przyznać,że efekty są widoczne i zadowalające.

Agulek mam pytanko.Jakie cwiczenia stosujesz na silowni? i w jakim stopniu zawansowania mialas celulit?Bo ja juz watpie ze cokolwiek mi pomoze;( Biegam 3-4 razy w tygodniu i stara sie brac zimne prysznice z dieta jest troszke ciezej poniewaz mieszkam na wyspach i nie mam zbytnio czasu na odpowiednia diete;(Dodam rowniez ze jestem osoba SZCZUPLA waze ok 47kg przy wzroscie 155 a celulit mam dosc widoczny po tej zimie;( Nie wiem co sie stalo z moim cialkiem,moze to te tutejsze jedzenie i klimat?;( Uzywalam zelu nivea goodbay celulit ale jest BEZNADZIJNY! Obiecalam sobie ze od wrzesnia biore sie i to ostro za walke z nim
A i mam jeszcze jedno pytanko,slyszalam ze w aptekach sa tabletki na celulit,czy moze ktoras z Was wie czy one daja jakies rezultaty?Wiem ze sa dosc drogie ale czy skuteczne?
Pozdrawiam Was goraco i prosze o pomoc
zerfi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-23, 22:20   #1093
Malaika85
Zadomowienie
 
Avatar Malaika85
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 584
Dot.: Re: CELLULIT- PORADŹCIE!!!!!!

bez masazu, diety i ruchu żaden cellulit nie zniknie, chocbys uzywala kremu za 500 zlotych

kremy antyc. tylko ujędrniają trochę skóre i nic poza tym, gdyby pomagaly w likwiedacji cellulitu juz bym sie go dawno pozbyla (bo stosuje kremy codziennie od kilku lat)..
__________________
pij mleko
bedziesz wielki
Malaika85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-24, 11:34   #1094
zerfi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 21
Dot.: Re: CELLULIT- PORADŹCIE!!!!!!

Cytat:
Napisane przez Malaika85 Pokaż wiadomość
bez masazu, diety i ruchu żaden cellulit nie zniknie, chocbys uzywala kremu za 500 zlotych

kremy antyc. tylko ujędrniają trochę skóre i nic poza tym, gdyby pomagaly w likwiedacji cellulitu juz bym sie go dawno pozbyla (bo stosuje kremy codziennie od kilku lat)..

A co to ma byc za dieta? ja jestem osoba dosc szczupla i w ciagu dnia bardzo malo jem,nie regularnie i co wpadnie mi w receslodyczy wogole nie jem a to swinstwo mam na pupie i udach
DZIEWCZYNY A CZY KTOREJS Z WAS UDALO SIE GO ZWALCZYC I W JAKIM CZASIE TEGO OSIAGNELYSIE?BLAGAM POMOZCIE MI Z TYM DZIADOSTWEM,BO SAMOPOCZUCIE U MNIE CORAZ GORSZE
zerfi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-15, 04:19   #1095
msroczka
Raczkowanie
 
Avatar msroczka
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 209
Dot.: Clarena cellulit

ja jestem w trakcie robieia kuracji u kosmetyczki

w domu tylko mam peeling i sorbet.
po 3 zabiegach skóra jest wyraznie gładsza
msroczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-24, 17:59   #1096
mariolka28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 6
Dot.: Clarena cellulit

Używałam .Super sprawa
nakładałam krem pózniej owijałam sie folia ipod kołderke.przewaznie spałam cała noc,czasmi w nocy sciagałam bo nie wygodnie ale efekty Rewelacyjne!!!Skóra super odzywiona napieta gładka i celulit mniejszysprawdzone dotykiem fachowca;_)))
mariolka28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-27, 23:17   #1097
postrozowa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 27
Dot.: Cellulit Stop Extra ( cellulitis , celuit ) - niezwykła maseczka

witam,
a ja wlasnie dzis pierwszy raz uzylam cellulit stop noi wsumie troszke pieklo ,trzymalam pol h i zmylam i wsumie juz jest ok, mam lekko czerwona skore ale mysle ze do jutra bedzie ok. tylko zastanawiam sie ile tej papki powinnam dawac i ile ja trzymac bo na ulotce pisze ok pol h ale czy chodzi o rowne pol h czy dluzej? i jeszcze sie zastanawiam czy moge dac po tym zabiegu na skore balsam?
jesli ktos uzywa to prosze o podpowiedz
skora wsumie jest gladka ale mysle ze na efekty trzeba czekac dluzej bo wkoncu nie ma cudownego leku na ten shit
pozdrawiam
postrozowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-10, 10:08   #1098
miffy
Raczkowanie
 
Avatar miffy
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 98
cellulit czy nie cellulit?

Od dłuższego już czasu (ponad rok) intensywnie walczę z cellulitem. No i właśnie zaczęłam się zastanawiać, czy to na pewno jest cellulit. Próbowałam już wszystkiego, od specyfików "wewnętrznych"; inneov, cellasene poprzez kremy, masaże skończywszy na odpowiedniej diecie i sporcie...
Nie będę dokładnie opisywać tych wszystkich czynności, bo nie chce przynudzać Dodam tylko, że nie mam nadwagi a cellulit występuje jedynie na udach. No i własnie zastanawiam się czy to może jakas inna dolegliwość, chodzi o to, że jeśli wezmę skórę między palce, to praktycznie nie ma nierówności w typie skórki pomarańczowej, za to całe nogi, kiedy stoję, są pełne nierówności o większej strukturze (nie drobnej jak skórka pomarańczowa) w postaci takich jakby fal, no trudno to opisać , skóra jest gładka ale po prostu powierzchnia ud jest bardzo nierówna, występuja doły i wzniesienia. Do tego mam wrażenie, że im więcej ćwiczę, tym te nierówności stają się większe Naprawdę nic nie pomaga.
Dlatego zastanawiam się, czy to może nie jest cellulit ale co innego. Będę wdzięczna za jakieś sugestie.
miffy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-10, 10:28   #1099
czikicziki
Zakorzenienie
 
Avatar czikicziki
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 451
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

Może mało elastyczna skóra? Nie schudłaś jakoś sporo ostatnio?
__________________
Adoptuj kota https://www.facebook.com/RTOZ.Radomsko
Adoptuj psa https://www.facebook.com/SchroniskoSiestrzen

Transport zorganizujemy jak będzie trzeba
czikicziki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-10, 11:05   #1100
tynnkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 313
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

Moze wystarczy ujedrnic skore w tych okolicach?!
tynnkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-10, 11:37   #1101
asik123456789
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Poznan/okolice
Wiadomości: 6 306
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

A moze rozstepy? Tak srednio wiem o co Ci chodzi po tym opisie...moze rzeczywiscie brakuje jedrnosci...ale skoro cwiczylas, kremowalas itp to powinno troche ustapic...bo jesli to rozstepy to najprawdopodobniej by nie ustapily.
asik123456789 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-10, 12:29   #1102
tynnkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 313
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

No ale swieze rozstepy sa koloru czerwonego.. te starsze natomiast biale, wiec raczej z twojego opisu nie wynika aby to byly rozstepy.
tynnkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-10, 12:40   #1103
miffy
Raczkowanie
 
Avatar miffy
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 98
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

Rozstępy to nie są na pewno, te swoją drogą mam, pojawiły mi się, kiedy rosłam ale z nimi się pogodziłam. Wagę od wielu lat trzymam tą samą, choc ostatnio postanowiłam troche zrzucić, ale to inna historia Szukałam na internecie zdjęć i cellulit jednak wygląda inaczej. Przede wszystkim mój problem jest bardziej punktowy a nie rozłożony mniej więcej równomiernie. Może rzeczywiście to problem z jędrnością skóry w tych okolicach, ale jeśli tak, dziwne, bo dbam o siebie ukierunkowana na ten problem
miffy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-10, 14:46   #1104
tynnkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 313
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

A moze lepiej wybrac sie do salonu kosmetycznego w ktorym oferuja zabiegi na cialo i przejsc choc jedna serie zabiegow.. guam.. itp. moze to pomoze.
tynnkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-11, 19:22   #1105
Dualstar
Wtajemniczenie
 
Avatar Dualstar
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: ... Heaven ...
Wiadomości: 2 280
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

krem na bazie kwasu hialuronowego, kuracja algami ( likwidują cellulit ) , ultradźwięki, endermologia-> może tego spróbuj zresztą są też inne przydatne rzeczy ale dużo by wypisywać.

Wydaje mi się że jednak to cellulit natomiast trudno stwierdzić bez obejrzenia i palpacji.

na rozstępy - dobre też algi, morszczyn pęcherzykowaty, kwas hialuronowy

Edytowane przez Dualstar
Czas edycji: 2009-11-11 o 19:26
Dualstar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-12, 12:28   #1106
miffy
Raczkowanie
 
Avatar miffy
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 98
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

Dzięki za rady. Przyznam, że byłam pewna, że to cellulit jednak ostatnio zaczęłam się zastanawiać, bo nic a nic nie działa na to Na zabiegi kosmetyczne niestety pozwolić sobie nie mogę w obecnej chwili ale poszukam jakichś info na temat alg czy tego kwasu
miffy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-22, 15:24   #1107
Kinaa1
Wtajemniczenie
 
Avatar Kinaa1
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2 578
Dot.: Cellulit Stop Extra ( cellulitis , celuit ) - niezwykła maseczka

dziewczyny,
a jakie są skutki - tzn. czy widoczne - uzycia tego gotowego preparatu, badx wykonanego samodzielnie?
Kinaa1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-24, 19:25   #1108
Kinaa1
Wtajemniczenie
 
Avatar Kinaa1
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2 578
Dot.: Cellulit Stop Extra ( cellulitis , celuit ) - niezwykła maseczka

nikt sie nie podzieli informacjami?
Kinaa1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-30, 21:03   #1109
aazzzz
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

Witam.ja również mam taką dolegliwość.jestem osoba szczupłą a uda mam całe zwłaszcza z przodu pofalowane wygląda podobnie jak celulit.również myślałam dłuższy czas,że to celulit byłam u naczyniowca stwierdził,że to obrzęk limfatyczny.byłam również na usg dooplera ,które wykazała,ze przepływy żył mam czyste i stwierdził,że to nie obrzęk więc już nie mam pojęcia co to jest.mam już dość może ktoś nam pomoże.
aazzzz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-01, 10:33   #1110
miffy
Raczkowanie
 
Avatar miffy
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 98
Dot.: cellulit czy nie cellulit?

To chyba rzeczywiście mamy ten sam problem. Zapomniałam dodać, że rzeczywiście dolegliwość dotyczy przedniej części ud. Tył jest praktycznie gładki. Mam niewielki cellulit w okolicy pośladków - tak to jest niezaprzeczalny cellulit A od tych nieszczęsnych ud różni się tym, że jeśli wezmę go między palce, to staje się bardziej widoczny w przeciwieństwie do tego z przodu, który po ściśnięciu jest praktycznie gładziutki.
miffy jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
beautyoil5w1, cellulit, celulit, kosmetyki, leczenie cellulitu, rozstępy, zabiegi cellulit

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-08-24 11:35:10


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:20.