Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie? - Strona 14 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-06-22, 00:07   #391
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Unhappy Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

jestem zalamana, bo z kazdym dniem mam wieksze dziury na lydkach((( jak jeszcze 2 tygodnie temu moglam zalozyc sukienke do kolan tak teraz musze chodzic w fdlugich spodniach. Te dziury widac w KAZDYM swietle i nie tylko ja to widze bo nawet kolezanka stwierdzila co sie stalo ze mam takie straszne lydki jestem zrozpaczona i najchetniej zamknelabym sie w domu za 2 tygodnie wyjezdzam a tu na nogach takie coS nie wiem co mam robic
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 10:23   #392
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez justynkab Pokaż wiadomość
jestem zalamana, bo z kazdym dniem mam wieksze dziury na lydkach((( jak jeszcze 2 tygodnie temu moglam zalozyc sukienke do kolan tak teraz musze chodzic w fdlugich spodniach. Te dziury widac w KAZDYM swietle i nie tylko ja to widze bo nawet kolezanka stwierdzila co sie stalo ze mam takie straszne lydki jestem zrozpaczona i najchetniej zamknelabym sie w domu za 2 tygodnie wyjezdzam a tu na nogach takie coS nie wiem co mam robic
No jeżeli już takie coś ma miejsce to za nic nie kończ kuracji inneov! Widocznie ten preparat tak działa! Pisałam Ci, że u mnie jest podobnie. A nawet zauważyłam, że dziurska przestają powoli byc widoczne gołym okiem.. Dziś zamówiłam sobie na allegro 2 kolejne opakowania. Tylko się martwię czy dojdą na czas... Bo jeśli nie to będzie mała przerwa w kuracji... :/ A tego za żadne skarby nie chcę!
No a powracając do Ciebie Justynko... To nie zamartwiaj się tak! Bądź wytrwała i pij dalej inneov! Jeżeli teraz przerwiesz to jestem skłonna powiedziec, ze może Ci tak zostac... Aha no i czy Ty może smarujesz się jakimis kremami antycellulitowymi? Bo jeśli nie to polecam Ci smarowanko. To będzie taki atak ze zdwojoną siłą... Ja się smaruje ale łydek nigdy nie smarowałam a chyba też zacznę... A na głupie komentarze koleżanek odpowiedz, że już niedługo będziesz miała takie gładkie nogi, że im szczeny będą opadac! Bo na pewno tak będzie jeśli dalej pociągniemy z inneov...
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 11:08   #393
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

dzieki caroline ze mnie wspierasz, kurcze naprawde sie przerazilam i tez mi przez glowe przebiegla mysl ze skoro mam takie dziury to moze to teraz tak zostac! nawet nie wiesz jak ja sie ciesze ze teraz u nas ma padac przez kilka dni bo nie musze odkrywac nawet lydek i jednoczesnie zmuszac sie do dlugich spodni bo i tak jest chlodno.

co do kremow to mam galenic cellureverse i staram sie smarowac nim regularnie, co drugi trzeci dzien robie piling z kawy, do tego pije zielona herbate, okolo 5 kubkow dziennie, i nie jem slodyczy.. dlatego tak mnie to przerazilo ze takie okropne dziury mi sie porobily, szczegolnie na lydkach

wlasnie wypilam ostatnia saszetke inneov i co dalej? wczoraj wieczorem to normalnie az sie poryczalam jak zobaczylam swoje lydki

moze dla kogos to smieszne ale naprawde wyglada to bardzo nieciekawie
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 11:36   #394
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 634
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez justynkab Pokaż wiadomość
dzieki caroline ze mnie wspierasz, kurcze naprawde sie przerazilam i tez mi przez glowe przebiegla mysl ze skoro mam takie dziury to moze to teraz tak zostac! nawet nie wiesz jak ja sie ciesze ze teraz u nas ma padac przez kilka dni bo nie musze odkrywac nawet lydek i jednoczesnie zmuszac sie do dlugich spodni bo i tak jest chlodno.

co do kremow to mam galenic cellureverse i staram sie smarowac nim regularnie, co drugi trzeci dzien robie piling z kawy, do tego pije zielona herbate, okolo 5 kubkow dziennie, i nie jem slodyczy.. dlatego tak mnie to przerazilo ze takie okropne dziury mi sie porobily, szczegolnie na lydkach

wlasnie wypilam ostatnia saszetke inneov i co dalej? wczoraj wieczorem to normalnie az sie poryczalam jak zobaczylam swoje lydki

moze dla kogos to smieszne ale naprawde wyglada to bardzo nieciekawie
ja tyż bym Ci radziła nie przerywać, bo po 1 skoro to tak zle wyglada, to chyba nie masz nic do stracenia a po 2 już pare dziewczyn pisalo, ze ma takie same objawy, a jedna, ze tyz tak miala 'le po dalszej kuracji jej przeszlo. wiec widocznie tak to ma byc. szkoda tylko, ze producent nie ostrzegl przez takimi ewentualnosciami. nie byloby teraz stresu. zycze Wam, zeby bylo wsio tak, jak nalezy. a na pewno tak bedzie
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 12:03   #395
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

dzieki jestescie kochane, ze mi odpowiadacie

masz racje agatka, nie mam nic do stracenia, bo tamta kase wydalam, wiec albo sie teraz ruszy cos i zejdzie albo nie:/
mam nadzieje ze to pierwsze;-)
wczoraj wieczorem jak zobaczylam swoje lydki i to w kazdym swietle, to juz zwatpilam w inneov. Szkoda ze producent nie umiescil tego na ulotce skoro tak rzeczywiscie jest, no ale ok , kupie dzis nastepne opakowanie i chyba na mnie bedziecie mialy najlepszy przyklad czy to dziala

zastanawiam sie czy mozna gdzies jakas jedna saszetke dostac za darmo, jak pytalam u nas(w bydgoszczy) w aptekach to nic nie daja niestety:/
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 12:46   #396
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez justynkab Pokaż wiadomość
dzieki jestescie kochane, ze mi odpowiadacie

masz racje agatka, nie mam nic do stracenia, bo tamta kase wydalam, wiec albo sie teraz ruszy cos i zejdzie albo nie:/
mam nadzieje ze to pierwsze;-)
wczoraj wieczorem jak zobaczylam swoje lydki i to w kazdym swietle, to juz zwatpilam w inneov. Szkoda ze producent nie umiescil tego na ulotce skoro tak rzeczywiscie jest, no ale ok , kupie dzis nastepne opakowanie i chyba na mnie bedziecie mialy najlepszy przyklad czy to dziala

zastanawiam sie czy mozna gdzies jakas jedna saszetke dostac za darmo, jak pytalam u nas(w bydgoszczy) w aptekach to nic nie daja niestety:/
Oj obawiam się, ze już nigdzie gratisików nie dostaniesz... na początku jak się inneov pojawił to dziewczyny latały po aptekach i dawali z chęcią bezpłatne próbki ale nie wszędzie oczywiście... Ja już pisałam, ze szukałam po toruniu ale niestety tylko kilka aptek na cąły toruń wogóle prowadzi sprzadaż inneov... A jeśli chodzi o to dlaczego nie umieścili tego na ulotce... Poprostu wiele osób poprostu nie ma środków na całą 3 miesięczną kurację a przecież już po 15 dniach czyli po 1 opakowaniu efekty jakieś są. No więc są dziewczyny, które kupią tylko jedno opakowanie. Dla producenta to już dużo. Ale jakby taka dziewczyna pzreczytała, że po 1 opakowaniu mogą się powiększyc dziurska to napewno by nie kupiła A więc moim zdaniem to wszystko z czysto handlowych powodów No a po drugie każdy organizm jest inny i i naczej reaguje! Nie u wszystkich dziewczyn możnabyło to zaobserwowac... A wierz mi siedze od początku na tym forum... u kogoś zmalały piersi a u nas powiększyły się dziurki ALE BEZ OBAW! MOIM ZDANIEM TO ZNIKNIE! Dlatego kupiłam sobie 2 kolejne opakowania inneov
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 13:10   #397
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
Oj obawiam się, ze już nigdzie gratisików nie dostaniesz... na początku jak się inneov pojawił to dziewczyny latały po aptekach i dawali z chęcią bezpłatne próbki ale nie wszędzie oczywiście... Ja już pisałam, ze szukałam po toruniu ale niestety tylko kilka aptek na cąły toruń wogóle prowadzi sprzadaż inneov... A jeśli chodzi o to dlaczego nie umieścili tego na ulotce... Poprostu wiele osób poprostu nie ma środków na całą 3 miesięczną kurację a przecież już po 15 dniach czyli po 1 opakowaniu efekty jakieś są. No więc są dziewczyny, które kupią tylko jedno opakowanie. Dla producenta to już dużo. Ale jakby taka dziewczyna pzreczytała, że po 1 opakowaniu mogą się powiększyc dziurska to napewno by nie kupiła A więc moim zdaniem to wszystko z czysto handlowych powodów No a po drugie każdy organizm jest inny i i naczej reaguje! Nie u wszystkich dziewczyn możnabyło to zaobserwowac... A wierz mi siedze od początku na tym forum... u kogoś zmalały piersi a u nas powiększyły się dziurki ALE BEZ OBAW! MOIM ZDANIEM TO ZNIKNIE! Dlatego kupiłam sobie 2 kolejne opakowania inneov

no tak masz racje, wiekszosc kobitek by sobie podarowala no ok, trudno, juz zainwestowalam w jedno opakowanie, wiec teraz zeby mi tak nie zostalo kupie drugie, ta cena jest przerazajaca prawda?:/
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 13:19   #398
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez justynkab Pokaż wiadomość
no tak masz racje, wiekszosc kobitek by sobie podarowala no ok, trudno, juz zainwestowalam w jedno opakowanie, wiec teraz zeby mi tak nie zostalo kupie drugie, ta cena jest przerazajaca prawda?:/
No cena nie jest za ciekawa... Ale ja Ci powiem, że na początku na Allegro można było znaleźdź naprawde super oferty! Wiem, że dziewczyny kupowały jedno opakowanie za 85 zł i dostawały do tego 12 saszetek gratis nawet! Ja też kupowałam na allegro moje 2 pierwsze opakowania i za jedno dałam 63 zł... I wszystko oryginalne! Nie wiem jak jest w aptekach... Ale na Allegro teraz też już sprzedają same apteki i ceny są jak w normalnych... No ja teraz kuiłam sobie 2 opakowania też na Allegro i dała około 78 zł za jedno... Nie jest jesczez tak tragicznie no ale sporo drożej niż na początku...
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 15:06   #399
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

ja kupuje za 83 zl jedno opakowanie, ale nic kompletnie do tego nie daja, a szkoda. Nastepnym razem kupie na allegro bo dzis wypilam juz ostatnia sztuke, wiec zeby nie bylo przerwy to musze dzis kupic. Ciekawe swoja droga czy zejdzie..
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 15:59   #400
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

caroline, czytalam twoj watek o vacu step i mam zamiar sie wybrac. Jestem z Bydgoszczy, moze ze mna sie przejdziesz na to, bo jestes z Torunia a z tego co widzialam nie ma u was.
Sama nie lubie chodzic bo nie mam z kim pogadac, a ze lubie gadac ..
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 17:27   #401
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez justynkab Pokaż wiadomość
caroline, czytalam twoj watek o vacu step i mam zamiar sie wybrac. Jestem z Bydgoszczy, moze ze mna sie przejdziesz na to, bo jestes z Torunia a z tego co widzialam nie ma u was.
Sama nie lubie chodzic bo nie mam z kim pogadac, a ze lubie gadac ..
No niestety Kochana nie jestem z torunia... Mieszkam około 45 km za Toruniem a do bydgoszczy mam 2 godziny drogi... Ale od października będę studiowac w Bydgoszczy. Tylko, że zaocznie i będę u was tylko w wekendy. Hmm... To moze wtedy? Ale nie jestem pewna czy to nie trzeba cwiczyc kilka razy w tygodniu żeby przyniosło efekt... No i zreszta do tego czasu po naszej kuracji inneov pewnie ten vacu stap już nam nie będzi epotrzebny wcale :P

A tak na marginesie jedna z dziewczyn, która brała udział w tym wątku moim o vacu tez byłą z bydgoszczy więc spróbuj się jakoś może z nią skontaktowac? kurcze gdybym blizej mieszkała to bym z chęcią się wybrała z Tobą...
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 17:31   #402
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 634
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
No niestety Kochana nie jestem z torunia... Mieszkam około 45 km za Toruniem a do bydgoszczy mam 2 godziny drogi... Ale od października będę studiowac w Bydgoszczy. Tylko, że zaocznie i będę u was tylko w wekendy. Hmm... To moze wtedy? Ale nie jestem pewna czy to nie trzeba cwiczyc kilka razy w tygodniu żeby przyniosło efekt... No i zreszta do tego czasu po naszej kuracji inneov pewnie ten vacu stap już nam nie będzi epotrzebny wcale :P

A tak na marginesie jedna z dziewczyn, która brała udział w tym wątku moim o vacu tez byłą z bydgoszczy więc spróbuj się jakoś może z nią skontaktowac? kurcze gdybym blizej mieszkała to bym z chęcią się wybrała z Tobą...
ja chodze na vacu i zalecane jest, zeby cwiczyc jak najczesciej. ja np chodze codziennie, od pon do soboty.
'le zycze Wam, zeby po inneovie juz Wam vacu nie byl potrzebny
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-22, 22:42   #403
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

caroline , no szkoda bo rzeczywiscie masz daleko, a powiedz czy te dziury ci schodza?
ja odnosze wrazenie, ze schudlam, ale cellulit mam jeszcze gorszy niz mialam, a wolalabym nie chudnac ale nie miec cellulitu, a jak nie zejdzie? kupilam to opakowanie nastepne, ale jesli tak jak teraz co mi sie pogorszylo i to nie zejdzie, to ich pozwe korci mnie zeby zadzwonic na to ich infolinie..

agatka..powiedz, czy sa efekty? lepiej vacu step czy moze masaze antycellulitowe?
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 01:10   #404
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 634
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez justynkab Pokaż wiadomość

agatka..powiedz, czy sa efekty? lepiej vacu step czy moze masaze antycellulitowe?
'le chodzi Ci o takie specjalne masaze? nie mam doswiadczenia. 'le z tego co slyszalam, to chyba drogie są. co do vacu, to tak: cellulit mi sie zmniejszyl. myslalam moze, ze to moje urojenia, bo wiadomo, ze jak sie na cos nastawiam, to chce, zeby tak bylo. 'le nawet moj chlopak mi to mowi. wiec chyba, rzeczywiscie tak jest a poza tym ostatnio nie spodziewanie moglam w tym fitnessie, gdzie chodze, cwiczyc na zajeciach shape, czy jakos tak. przed wejsciem na vacu. nie bylam przygotowana pod wzgledem stroju, wiec musialam cwiczyc w krotkich spodenkach, ktore mam na vacu step. i nawet sie nie krepowalam wyskoczyc i cwiczyc w nich bo zawsze to jakos dziwnie. zawsze myslalam o tym, czy nie widac za bardzo mojego cellulitu i takie tam. a teraz lajcik na shapie czułam sie tak, ze jak ktoras dziewczyna by na mnie popatrzyla, to by sie nie zdziwila, jaki mam wielki cellulit [hehe], tylko ze 'ok, cos tam ma tego cellulitu, 'le kazda z nas ma go chociaz troszeczke'. czyli nic razacego. chociaz na ulice w krotkich spodenkach jeszcze bym sie nie odwazyla co do obwodu, to mierzylam sie po 10 zabiegach i jakos nic szczegolnego:/ 'le moze to byc tyz tak, ze moglam sie wczesniej, przed 'kuracją' vacu nie dokladnie zmierzyc. 'le w kazdym razie jesli nawet, to nie są to powalajace centymetry. 'le i tak moje nogi wygladaja na szczuplejsze przez to, ze cellulit jest malo widoczny. az mi sie cieszyc chce jak na siebie patrze teraz jestem kilka zabiegow po dziesiatce i nawet nie wiem co z centymetrami, bo sie nie mierzylam.
'le gadalam z dziewczyna, ktora pracuje w tym fitness clubie. ona byla na 13 zabiegach, bo jakos pozniej nie mogla, i powiedziala, ze u siebie po zabiegach tyz nie zauwazyla ubytku w centymetrach. dopiero pozniej to wszystko zaczelo sie dziac. ze nagle sie pomierzyla i miala mniej w obwodzie. a spadlo jej ok 5 cm
mam nadzieje, ze mi tyz to da takie efekty. a jak nie, to mam nadzieje, ze chociaz ten cellulit stanie sie taki, ze nie bedzie widoczny bez scisniecia, albo przy dawaniu nogi na noge. bo to daje zupelnie inny efekt. juz od tego nogi wygladaja na szczuplejsze i jędrne.
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 13:29   #405
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

zazdroszcze ci samozaparcia, bo ja to leniuch jestem jesli chodzi o cwiczenia;/
dlatego szukam kogos z kim moglabym pochodzic dla towarzystwa na ten vacustep

natomiast jesli chodzi o masaze antycellulitowe to jakies tam doswiadczenie mam, chodzilam w zeszlym roku - 10 razy i 2 lata temu tez 10 razy . Za jeden placilam okolo35 zl, niezuwazylam jakichs spektakularnych efektow. Moze za pierwszym razem oprocz mnostwa siniakow to cellulit sie rozbil to fakt, ale za drugim razem jak chodzilam do tej samej laski co rok wczesniej to juz wlasciwie nie bardzo bylo widac jakiekolwiek efekty

zastanawiam sie gdzie podzialy sie osoby ktore na poczatku watku tak zachwalaly inneov, mam wrazenie ze zostaly oplacone przez firme produkujaca inneocv
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 19:12   #406
caroline_1988
Zakorzenienie
 
Avatar caroline_1988
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: ஜ
Wiadomości: 6 675
GG do caroline_1988
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Ech... A ja już miałam taki dobry humorek ostatnio a teraz dziś się czuje gruba i ciężka jak słoń... ;( Kurde aż mi się chce ryczec! JESTEM GRUBASEM!
caroline_1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 20:03   #407
JustynaT.
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 19
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

HEY
Kończe własnie drugie opakowanie i też zauważyłam że powiększyły mi się dziurki, a nawet pojawiły się nowe !! ((
JustynaT. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 20:25   #408
now
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 13
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

witam.....

otóż zgadzam się z opinią którą dzisiaj przeczytałam na forum że osoby które na początku pisały miały coś wspólnego z firmą która wypóściła inneov !!!! nic teraz nie piszą a takie były zadowolone.
Otóż ja po pierwszym opakowaniu też byłam zadowolona a obecnie kończę 3 i nic dalej bez efektów.......
now jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-23, 23:19   #409
fionna
Raczkowanie
 
Avatar fionna
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: niedaleko domu :)
Wiadomości: 77
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez justynkab Pokaż wiadomość

zastanawiam sie gdzie podzialy sie osoby ktore na poczatku watku tak zachwalaly inneov, mam wrazenie ze zostaly oplacone przez firme produkujaca inneocv
Ej kobitki, przecież są wakacje Może te zadowolone i odcellulitowane już Wizażanki spakowały bikini i pokazują piękne udka nad morzem heheh. Kto to wie ???

A na poważnie, Justynkab, myślę, że organizmy różnie reagują na takie preparaty i kurczę wszystkie z Was, którym się "dziurki" powiększają mają pecha, ale aż mi się nie chce wierzyć, aby ten efekt miał się utrzymać, a raczej tak jak pisze Caroline_1988 zniknie Więc uszy do góry. Wierzę, że Ci się uda, a czasami zbyt częste przyglądanie się nogom i łydkom może zaburzyć Twój obraz Wcześniej, jak przecież nie piłaś Inneovu, to tak często się pewnie nie oglądałaś hi hi Sama nie wiem, w każdym razie życzę Ci szybkich efektów, aby się Twoja trauma cellulitowa skończyła raz na zawsze, a kasa nie została stracona. Dawaj znać regularnie żeby nikt nie pomyślał, że zniknełaś, bo Ci ktoś przestał płacić hehe
fionna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 11:02   #410
KOZIANECZKA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 58
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Dziewczyny, ja też się załamałam gdy przeczytałam opinie dziewczyn, które po drugim i trzecim opakowaniu nie widzą zmian na lepsze ja dopiero zaczęłam drugie więc wolę nie mówić jak wyglądają na razie moję nogi, na początku pisałam, że jest lepiej ale niestety chciałam w to wierzyć a w rzeczywistości jest okropnie, ale pocieszam się tym, że to dopiero drugie opakowanie więc jakby nie było początek kuracji a przecież zalecane jest aby przeprowadzić trzy miesięczną kurację a to jest sześć opakowań - ojej i mnóstwo kasy, wolę nie myśleć, co będzie gdy wydamy te pieniądze na marne, to jededn problem a wczoraj dodatkowo załamałam się gdy poszłam na zakupy do Zary i w nic się nie mogłąm zmieścić - chodzi o spodnie, mają tam takie piękne rzeczy a teraz jeszcze wyprzedaże ale z tą rozmiarówką przesadzają u nich 40 to tak jak w innych sklepach 38 a czasami 36, ja noszę 40-42 i w niektórych sklepach naprawdę można kupić piękne rzeczy a tutaj po prostu się załamałam!!! Także mam dzisiaj doła mam nadzieję, że mi minie a jak nieto chyba znowu zacznę jeść tabletki odchudzające ale jak sobie przypomnę jak się po nich czułam to aż mi ciarki przechodzą i najgorsze, że jak jesz je to chudniesz a jak przestaniesz to znowu zaczynasz tyć, więc już nie wiem co robić, może Wy Kochane znacie jakiś sposób. Pozdrawiam.
KOZIANECZKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 12:47   #411
Wiolka525
Rozeznanie
 
Avatar Wiolka525
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 753
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cześć dziewczyny
stawiam pierwsze kroczki na forum...postanowiłam i ja zawalczyć z tym pomarańczowym potworkiem, od tygodnia pije inneov cellulit i czekam na efekty (musze uzbroić sie w cierpliwosć). Pierwsze wrażenia smakowe nieszczególne,to coś nie ma nic wspolnego z pysznymi truskaweczkami. Oj Ale co tam, ważne żeby inneov okazał sie eliksirem cudownie wygładzającym nasze ciałka, hihi. Bądźmy dobrej myśli
Wiolka525 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 21:39   #412
Mmercedes
Przyczajenie
 
Avatar Mmercedes
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 8
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
Ech... A ja już miałam taki dobry humorek ostatnio a teraz dziś się czuje gruba i ciężka jak słoń... ;( Kurde aż mi się chce ryczec! JESTEM GRUBASEM!
Ech, nie załamuj się , Twoje samopoczucie ma przecież dużo wspólnego z naszym comiesiecznym cyklem-wiec uszy do góry
__________________
Mmercedes
Mmercedes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 21:43   #413
Mmercedes
Przyczajenie
 
Avatar Mmercedes
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 8
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez now Pokaż wiadomość
witam.....

otóż zgadzam się z opinią którą dzisiaj przeczytałam na forum że osoby które na początku pisały miały coś wspólnego z firmą która wypóściła inneov !!!! nic teraz nie piszą a takie były zadowolone.
Otóż ja po pierwszym opakowaniu też byłam zadowolona a obecnie kończę 3 i nic dalej bez efektów.......
Ach, daj spokój, przecież pare dni temu odezwała się Miss Dare, która "rozpetała" tą dyskusję (ja też pisałam z nią na privie) i Ona z kolei jest bardzo zadowolona, także nie sądzę żeby miała profity z polecania innym Inneov. Dziewczyny, więcej wiary w ludzi
__________________
Mmercedes
Mmercedes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 22:16   #414
legu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1
Thumbs up Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Witajcie. Widzę,że zwątpiłyście coś w działanie inneov. Ja kończę właśnie pierwsze opakowanie i jestem w miarę zadowolona. Cellulitu co prawda gigantycznego nie miałam, ale przy ściśnięciu, a w niektórym świetle nawet i bez niego był widoczny.

Teraz z tyłu ud jest troszkę widoczny, a z przodu nawet przy mocnym ściśnięciu naprawdę niewielki.
Dlatego na pewno kupie kolejne opakowanie.

Poza tym nie wierzę,że cellulit może zwiększyć się od stosowania jakiegoś preparatu. Może po prostu oglądacie się w innym niż zazwyczaj świetle.

Pozdrawiam.
legu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 22:32   #415
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez caroline_1988 Pokaż wiadomość
Ech... A ja już miałam taki dobry humorek ostatnio a teraz dziś się czuje gruba i ciężka jak słoń... ;( Kurde aż mi się chce ryczec! JESTEM GRUBASEM!

nie przejmuj sie , lepiej jak kobiety sa bardziej zaokraglone niz chude jak wieszaki, wiem to od kolegow

kiedys moja znajoma brala cos na bazie chitosanu, jak sobie przypomne to ci napisze, i schudla dosc szybko
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-24, 22:40   #416
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez JustynaT. Pokaż wiadomość
HEY
Kończe własnie drugie opakowanie i też zauważyłam że powiększyły mi się dziurki, a nawet pojawiły się nowe !! ((

nie rozumiem kurcze jednego, bo jesli powiekszaja sie dziurki i cellulit to ile tam musialoby byc chemi i syfu(w inneov) zeby w tak krotkim czasie stan naszej skory sie pogorszyl.. sama nie wiem, zaczelam drugie opakowanie i masuje nozki masazerem cellesse, do tego pije zielona herbate(od baaaardzo dawna bo lubie) okolo 5 kubkow dziennie, do tego woda, zaczelam cwiczyc i jesli to nic nie da, a sie opogorszy to bedzie to tylko wina inneov, bo nic oprocz dodania inneov nie zmienialam, boje sie zeby sie nie pogorszyl stan skory bo sie zalamie

swoja droga..ponoc opieke nad tym forum sprawuje tez kosmetyczka, to vczemu nie wlaczy sie do rozmowy? dlaczego nikt nam nie pomoze w szukaniu odpowiedzi?
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 08:52   #417
JustynaT.
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 19
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Myslę ze to całkiem możliwe że jacys konsultanci Inneov (czy ludzie od reklamy) mogli zabierać głos na forum i reklamować produkt (podobnie jest zresztą często na forach turystycznych). Na mnie te pierwsze strony forum wywarly tak wielkie wrazenie i zapalalam optymizmem do zakupu inneovu. Niestety coraz bardziej sceptycznie podchodzę do jego stosowania... Zastanawiam sie czy kupowac trzecie opakowanie. Moze zmienic na inny produkt? Wiem że jest też taki w saszetkach co się pije cały dzień chyba 1,5litra:Specific Cellulit Drink (tylko jest drogi). Czy ktoras z was ma moze doswiadczenia z tym preparatem?
A tymi dziurkami jestem wrecz zalamana. Jakos je rzeczywiscie wiecej widac :/ a co do światła to nie sądzę bo zawsze ogladam sie w tym samym lustrze , zreszta napisze w czwartek bo wracam "ze studiów" do domu i domowe lustro prawde mi powie
Zrobilam sobie fotki ale wiecie zdjecie zawsze "wygladza" zreszta duzo zalezy na zdjeciu od oswietlenia i innych techniczych rzeczy wiec ciezko porownywac
JustynaT. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 09:43   #418
now
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 13
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

witam......

ostatnio pisałam do was ale jeszcze raz podzielę sie z wami moimi obserwacjami.
Otóż mysle że początkowo inneov działa ponieważ jest to coś nowego dla organizmu.... a po regularnym stosowaniu org.się przyzwyczaja i nic nie działa
tak jak pisałam po pierwszym było oki ale po kolejnych dwóch opakowaniach uwieżcie nic!!!!!! a wieczorem jak się przyglądam to może więcej nierównośc ale wmawiam sobie że jest tak jak było!!!!
ALE JUż 4-GO OPAKOWANIA NIE KUPIę BO TAK SIę NAKRECAłąM NA 2 i 3 aaa może podziła i nic ...więc dam sobie na luz . tylko szkoda dalszych pieniędzy a nie są małe!!!!!
chyba sprawdzAJą sie stare jak świat słowa "LICZ TYLKO NA SIEBIE"
czyli pozostaje dieta---- i ruchhhh
now jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 09:59   #419
miss dare
Raczkowanie
 
Avatar miss dare
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 108
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

ja dziś zaczynam kolejne 14 dni, bo ciąży brak ((

Więc zapodaję z Inneovem i dam znaka, czy nadal pomaga tak jak za pierwszym razem.

Skończyłam za to Gallenica cellu reverse 14 jours - ładnie a nawet super-ładnie nawilża i wygładza skórę, ale cellulitu do końca nie likwiduje.

Ja się martwię tylko o jedno. Mam wrażenie, że Inneov świetnie pomaga, ale niestety mój cellulit i tak się pogłębia z innych powodów (brak regularnych ćwiczeń i jedzenie byle czego) i sie na serio zaczęłam martwić, że będę ten Inneov jadła ciągle!!! A nie wiem, ile to można bezpiecznie brać??? A ja już chyba zaczynam się rozpadać, bo cellulit jest nie tylko na pośladkach, ale też coraz bardeziej uda mi atakuje, mam wrażenie że nawet na łydkach jest jak się je ściśnie! Jestem przerażona, że za parę lat będe miała taki bolsny i widoczny z dala ((((((

Teraz znowu dziś sfotografuję poślady, i zaczynam z inneovem. 14 dni, do owulacji, bo potem mam nadzieję, że tym razem z ciążą się uda i przerwę wszelkie suplementacje na 9 miesięcy
__________________
;miss;
miss dare jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-25, 10:07   #420
justynkab
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: zalezy gdzie sie znajduje aktualnie :)))
Wiadomości: 64
Dot.: Inneov cellulit - czy już ktoś coś wie?

Cytat:
Napisane przez JustynaT. Pokaż wiadomość
Myslę ze to całkiem możliwe że jacys konsultanci Inneov (czy ludzie od reklamy) mogli zabierać głos na forum i reklamować produkt (podobnie jest zresztą często na forach turystycznych). Na mnie te pierwsze strony forum wywarly tak wielkie wrazenie i zapalalam optymizmem do zakupu inneovu. Niestety coraz bardziej sceptycznie podchodzę do jego stosowania... Zastanawiam sie czy kupowac trzecie opakowanie. Moze zmienic na inny produkt? Wiem że jest też taki w saszetkach co się pije cały dzień chyba 1,5litra:Specific Cellulit Drink (tylko jest drogi). Czy ktoras z was ma moze doswiadczenia z tym preparatem?
A tymi dziurkami jestem wrecz zalamana. Jakos je rzeczywiscie wiecej widac :/ a co do światła to nie sądzę bo zawsze ogladam sie w tym samym lustrze , zreszta napisze w czwartek bo wracam "ze studiów" do domu i domowe lustro prawde mi powie
Zrobilam sobie fotki ale wiecie zdjecie zawsze "wygladza" zreszta duzo zalezy na zdjeciu od oswietlenia i innych techniczych rzeczy wiec ciezko porownywac
ja jestem w trakcie drugiego opakowania i tez zastanawiam sie nad Specific Cellulit Drink , kosztuje okolo 53 zl za 10 ampulek, ale moze ten bedzie zwalczal cellulit a nie go pogarszal?
justynkab jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-07-22 18:06:47


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:17.